Man3quote:Op zondag 19 juni 2022 09:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb dan weer niets met dat OITNB, weet niet eens voor wat dat staat eigenlijk
Vandaag welquote:Op zondag 19 juni 2022 09:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Lekker!! Van mij mag het ook lekker regenen
Iemand heeft het stiekem opgevrotenquote:
tis wel een badass hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een schorpioenotter
En natuurlijk:
stupidity has become as common as common sense was before
Nog vroeg voor jou, zijn je ogen al wel open?quote:
quote:Op zondag 19 juni 2022 09:59 schreef marcb1974 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen idee wat dit is:DiertjuszSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een schorpioenotter
[ afbeelding ]
En natuurlijk:
[ afbeelding ]
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Oeh lekker, ik lust wel een stukje mokkataart.quote:Op zondag 19 juni 2022 13:28 schreef Domnivoor het volgende:
Bedankt voor de felicitaties![]()
[ afbeelding ]
Alstublieft, 1 stukje mokkataartquote:Op zondag 19 juni 2022 13:35 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Oeh lekker, ik lust wel een stukje mokkataart.![]()
Oeh lekkerquote:Op zondag 19 juni 2022 13:28 schreef Domnivoor het volgende:
Bedankt voor de felicitaties![]()
[ afbeelding ]
Oh ?quote:Op zondag 19 juni 2022 13:46 schreef mario390 het volgende:
heeft de kutvent over me geschreven
Mwah, "elkaar in de waarde laten" werkt twee kanten op. Er mag best wel 'ns tegen die buitenlandert gezegd worden dat hij te dominant aanwezig is met veel onzin. En dat hij eigenlijk de slow chat kaapt. Ik heb het wel eens eerder gemeld. Niets mis mee. Of je moet hem zien als een zielepoot, maar dat doe ik niet..
Oh jeequote:Op zondag 19 juni 2022 13:46 schreef mario390 het volgende:
heeft de kutvent over me geschreven
Mwah, "elkaar in de waarde laten" werkt twee kanten op. Er mag best wel 'ns tegen die buitenlandert gezegd worden dat hij te dominant aanwezig is met veel onzin. En dat hij eigenlijk de slow chat kaapt. Ik heb het wel eens eerder gemeld. Niets mis mee. Of je moet hem zien als een zielepoot, maar dat doe ik niet..
Net gemist ...quote:Op zondag 19 juni 2022 16:32 schreef marcb1974 het volgende:
Die beachvolleybalsters heeft pijn zo te horen![]()
Zet aan, je hoort het, ze zit echt hard te gillenquote:
Ja ik hoor hetquote:Op zondag 19 juni 2022 16:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zet aan, je hoort het, ze zit echt hard te gillen
quote:Op zondag 19 juni 2022 16:48 schreef chufi het volgende:
Oh ja het is vaderdag... nog niets van gemerkt
Laat ze niet eens wat van zich horen?quote:Op zondag 19 juni 2022 16:48 schreef chufi het volgende:
Oh ja het is vaderdag... nog niets van gemerkt
Das in Spanje eerderquote:Op zondag 19 juni 2022 16:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Laat ze niet eens wat van zich horen?
Dat het in Spanje vaderdag op een andere datum is, dan in Nederlandquote:
Zo is datquote:Op zondag 19 juni 2022 17:04 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat het in Spanje vaderdag op een andere datum is, dan in Nederland
Oh nja zo'n ramp is t niet.. verjaardag is dan weer belangrijkerquote:
Die vergeet ze nietquote:Op zondag 19 juni 2022 17:17 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh nja zo'n ramp is t niet.. verjaardag is dan weer belangrijker![]()
Ah zoquote:Op zondag 19 juni 2022 17:04 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat het in Spanje vaderdag op een andere datum is, dan in Nederland
Wat is erquote:
Ach we hebben allemaal wel eens dat we iets niet begrijpen/snappenquote:
bedanktquote:Op zondag 19 juni 2022 17:24 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
https://www.pinkpop.nl/2022/programma/zara-larsson/
maar heb je ook szenen vanquote:Op zondag 19 juni 2022 17:28 schreef chufi het volgende:
[..]
ff een YT gezien van die cross... zwaar wel
Neequote:Op zondag 19 juni 2022 17:31 schreef mario390 het volgende:
[..]
maar heb je ook szenen van
in wood gezien?
Welke artietsen?quote:Op zondag 19 juni 2022 17:34 schreef mario390 het volgende:
wie weet wat im livestream pinkpop kommt?
De Staat (nuquote:Op zondag 19 juni 2022 17:34 schreef mario390 het volgende:
wie weet wat im livestream pinkpop kommt?
Nee volgens mij niet ..quote:Op zondag 19 juni 2022 17:40 schreef mario390 het volgende:
ja maar is queens of the stone age
overhaupt anwezend?
om dat dave grohl daar in de band spelt
maar van hem is de vriend overleden
Draakje!quote:Op zondag 19 juni 2022 17:48 schreef drakin het volgende:
* drakin Komt weer eens hier kijken
[ afbeelding ]
Je hoofd zit niet zo lekker vastgeschroefd vandaagquote:Op zondag 19 juni 2022 17:48 schreef drakin het volgende:
* drakin Komt weer eens hier kijken
[ afbeelding ]
Missquote:
Nee klopt, ik hang er een beetje bijquote:Op zondag 19 juni 2022 17:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je hoofd zit niet zo lekker vastgeschroefd vandaag
Dat klinkt "strange"quote:
Ik zag zn naam staan idd ..quote:Op zondag 19 juni 2022 17:58 schreef mario390 het volgende:
[..]
nu zeigen ze hoe marcel vandaag crossmaSCHINE RIJDTE
erzbergrodeo
Pas je wel op dat ie er niet afvalt?quote:
Winst zou een megastunt zijn meer?quote:Op zondag 19 juni 2022 18:55 schreef chufi het volgende:
Maar we gaan wel verliezen met cricket van Engeland,...
Dan moet ik elke keer hier aan denken. It's a strokequote:Op zondag 19 juni 2022 18:55 schreef chufi het volgende:
Maar we gaan wel verliezen met cricket van Engeland,...
Het gaat ook meer om de borrel aan de kant ... Net weer er luid "Hey Jude" gezongen in het Amsterdamse Bos sportcomplexquote:Op zondag 19 juni 2022 19:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan moet ik elke keer hier aan denken. It's a stroke
Nou heb je het wel gekeken.quote:Op zondag 19 juni 2022 19:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Het gaat ook meer om de borrel aan de kant ... Net weer er luid "Hey Jude" gezongen in het Amsterdamse Bos sportcomplex
Ik borrel hard mee.... er zit ook een Fokker in het publiekquote:Op zondag 19 juni 2022 19:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou heb je het wel gekeken.Nee maar geeft niet hoor.
Oh wie? Oh en geen idéé waar je naar kijkt.quote:Op zondag 19 juni 2022 19:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik borrel hard mee.... er zit ook een Fokker in het publiek
Zoietsquote:Op zondag 19 juni 2022 19:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh wie? Oh en geen idéé waar je naar kijkt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 19 juni 2022 19:24 schreef chufi het volgende:
[..]
ZoietsIk bedoel de fokkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
quote:Op zondag 19 juni 2022 19:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Zoiets192-4....lekker spannend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Het zegt mij helemaal niks.quote:Op zondag 19 juni 2022 19:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee zo werkt het niet
Dit is de stand
[ afbeelding ]
Ze staan vast nu een halve Prongle voor maar gaan daar onder het genot van en kopje thee over onderhandelenquote:
Vanaf begin van de wedstrijd zat men aan het bier en de witte wijn ..quote:Op zondag 19 juni 2022 19:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze staan vast nu een halve Prongle voor maar gaan daar onder het genot van en kopje thee over onderhandelen
In Polen hebben ze echt veel gewonnenquote:
Dan hoop ik dat ze de Prongle ook nog binnen kunnen halenquote:Op zondag 19 juni 2022 19:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze staan vast nu een halve Prongle voor maar gaan daar onder het genot van en kopje thee over onderhandelen
Ik zalniet claimen dat ik al die regels snapquote:Op zondag 19 juni 2022 19:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Vanaf begin van de wedstrijd zat men aan het bier en de witte wijn ..
Ik zag idd wat medailles her en derquote:Op zondag 19 juni 2022 19:39 schreef pullup het volgende:
[..]
In Polen hebben ze echt veel gewonnen
En mijn andere roeiers in Rotterdam hebben vrijwel alles gewonnen
Ik ben moe maar het was het waard
Daar doe je het voor toch Topquote:Op zondag 19 juni 2022 19:39 schreef pullup het volgende:
[..]
In Polen hebben ze echt veel gewonnen
En mijn andere roeiers in Rotterdam hebben vrijwel alles gewonnen
Ik ben moe maar het was het waard
Ja, ik dacht ook al dat ze die 999.999 missers wel niet zullen hebben laten zienquote:Op zondag 19 juni 2022 19:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Toch best knap .... want er spelen natuurlijk van allerlei factoren mee
Ja zou kunnen .... een briesje kan het zo verklotenquote:Op zondag 19 juni 2022 19:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja, ik dacht ook al dat ze die 999.999 missers wel niet zullen hebben laten zien
Leuk , ik wist niet dat die nog speeldenquote:
Het zegt mij totaal niets...quote:Op zondag 19 juni 2022 20:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Leuk , ik wist niet dat die nog speelden![]()
Dat is uit mijn jeugd hoor
Gaat ook meer om Nile Rodgersquote:Op zondag 19 juni 2022 20:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Leuk , ik wist niet dat die nog speelden![]()
Dat is uit mijn jeugd hoor
quote:
Candy Dulferquote:
NOOOOOOquote:
En met Dave Stewart van de Eurythmicsquote:Op zondag 19 juni 2022 20:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Die speelde nog met Prince ... Ik heb haar gezien in Valencia
Ja heb haar als jonkie van 14 al een keer gezien in Maloe Meloquote:Op zondag 19 juni 2022 20:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Ook en met haar vader en met nog veel meer
talentje welquote:Op zondag 19 juni 2022 20:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja heb haar als jonkie van 14 al een keer gezien in Maloe Melo
Oh deze is nog veul leuker met het dansje erbijquote:
Ik luister ook niet meer zo vaak muziek van vandaag. Het gaat wat langs mee heen allemaalquote:
Ja .. ik volg dat ook niet meer zo ... OK Spaanse nummers dan weer welquote:Op zondag 19 juni 2022 20:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik luister ook niet meer zo vaak muziek van vandaag. Het gaat wat langs mee heen allemaal
Mijn vader was gek op dat soort bandjes en dansjes. Tramps enz.. Wat jij post had ik als singeltjequote:Op zondag 19 juni 2022 20:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh deze is nog veul leuker met het dansje erbij
Ja af en toe kom ik dan nog wat tegen wat ik wel erg leuk vind, ook door die roeiers die natuurlijk wel met leuke nieuwe dingen aan komen zetten. maar ook dan ga ik daar minder fanatiek achteraan. Zoveel te luisterenquote:Op zondag 19 juni 2022 20:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik luister ook niet meer zo vaak muziek van vandaag. Het gaat wat langs mee heen allemaal
Mijn vader had meer Amerikaanse folk, deze heb ik allemaal wel zelf moeten ontdekken en ja het was toen al wel een beetje ouderwets geworden hahaquote:Op zondag 19 juni 2022 20:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn vader was gek op dat soort bandjes en dansjes. Tramps enz.. Wat jij post had ik als singeltje
Al die sporters luisteren dat toch gewoon op hun headsets ... in allerlei soorten en maatenquote:Op zondag 19 juni 2022 20:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja af en toe kom ik dan nog wat tegen wat ik wel erg leuk vind, ook door die roeiers die natuurlijk wel met leuke nieuwe dingen aan komen zetten. maar ook dan ga ik daar minder fanatiek achteraan. Zoveel te luisteren
Ik denk dat dat soort muziek ook nooit ouderwets gaat worden, mijn vriend had een oom die helemaal in cajun muziek was. Ik vind het nog steeds geweldigquote:Op zondag 19 juni 2022 20:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Mijn vader had meer Amerikaanse folk, deze heb ik allemaal wel zelf moeten ontdekken en ja het was toen al wel een beetje ouderwets geworden haha
Ja in de wedstrjidvoorbereiding wel natuurlijkquote:Op zondag 19 juni 2022 20:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Al die sporters luisteren dat toch gewoon op hun headsets ... in allerlei soorten en maaten
Daar heb ik vele uren naar gekekenquote:
Ook grijs gedraaidquote:
Superquote:Op zondag 19 juni 2022 20:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja die ook ....
Deze zag ik zo live in een Spaans dorpje
Prachtig toch en ja aangekliktquote:Op zondag 19 juni 2022 20:55 schreef chufi het volgende:
85 jaar gemiddeld waren ze ....
Was nog een VPRO docu over ...
Ja ik luistr dus altijd naar de Jamaicaanse maar dit is ook helemaal topquote:
Miley Cyrusquote:Op zondag 19 juni 2022 21:02 schreef Soury het volgende:
Ik zie dat toch wel als tijdloos. Justin Bieber of Miley Cyrus uh ja daar heb ik niks mee
Niet gekliktquote:
Ik ook niet op die meuk die jullie postenquote:
Je post een cover skeetquote:Op zondag 19 juni 2022 21:13 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ook niet op die meuk die jullie posten
Ja jij komt hier in 40+ kijken...quote:Op zondag 19 juni 2022 21:13 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ook niet op die meuk die jullie posten
Geen covers in 40+!quote:
+ 1quote:
Ik zeg ook niet dat je geen ouwe lullen muziek mag posten tochquote:
Ja zo kan ik het ook Crowded Housequote:
Kloptquote:Op zondag 19 juni 2022 21:16 schreef engine het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat je geen ouwe lullen muziek mag posten toch
Die stonden gisteren op PP toch?quote:
Geen idéé. Leuk welquote:
Oh niet gelezen, of heb ik het 4 keer niet gelezenquote:
Ja kloptquote:
Kun je vast ergens terug kijkenquote:
Daar had ik dus wel voor willen gaanquote:
ok Marcquote:Op zondag 19 juni 2022 18:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Pas je wel op dat ie er niet afvalt?
Dit is veel minder erg dan die vorige, dit is gewoon omgedraaid in zijn geheelquote:
Thxquote:Op zondag 19 juni 2022 22:17 schreef engine het volgende:
[..]
https://www.npostart.nl/live/npo-2-extra
De draaimogelijkheid van een uilennek is ook veel groterquote:Op zondag 19 juni 2022 22:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dit is veel minder erg dan die vorige, dit is gewoon omgedraaid in zijn geheel
Nee een FA heeft het aangepast voor me. Dus je roept wat te snel.quote:Op zondag 19 juni 2022 22:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Zo simpel ook .,.... had ook zonder topic gekund
Nee .. je had dus een FA direct kunnen benaderenquote:Op zondag 19 juni 2022 22:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee een FA heeft het aangepast voor me. Dus je roept wat te snel.
Maar niet onbeperktquote:Op zondag 19 juni 2022 22:27 schreef drakin het volgende:
[..]
De draaimogelijkheid van een uilennek is ook veel groter
goed opgemerkt Marcquote:
Uhh? daar is FB toch voor. Denk je dat ik alle FA's ga mailen ofzo over dit.quote:Op zondag 19 juni 2022 22:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee .. je had dus een FA direct kunnen benaderen
Gewoon Yvonnequote:Op zondag 19 juni 2022 22:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Uhh? daar is FB toch voor. Denk je dat ik alle FA's ga mailen ofzo over dit.
Nee en dat komt blijkbaar omdat mijn onderschrift te lang is uit een ver verleden. Die wil ik nooit veranderen. Maar de regels zijn wat anders nu. Wist ik veelquote:Op zondag 19 juni 2022 22:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Gewoon Yvonne
Maar kun je het nu wel wijzigen ?
Nah ja ... je doet het er maar mee danquote:Op zondag 19 juni 2022 22:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee en dat komt blijkbaar omdat mijn onderschrift te lang is uit een ver verleden. Die wil ik nooit veranderen. Maar de regels zijn wat anders nu. Wist ik veel
Ik blijf er vanaf, maar wel raar een beetje.quote:
Misschien is het gewoon de onderste zin die te lang is en je er na de punt een enter moet inzettenquote:Op zondag 19 juni 2022 22:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik blijf er vanaf, maar wel raar een beetje.
Ja whatever.....quote:Op zondag 19 juni 2022 22:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien is het gewoon de onderste zin die te lang is en je er na de punt een enter moet inzetten
Ja als Mario er maar niet meer staat dat was tijdelijk dacht ikquote:
Ah kijk ... Hoop wel dat mario er wel ok mee isquote:Op zondag 19 juni 2022 22:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja als Mario er maar niet meer staat dat was tijdelijk dacht ikToen had ik wel een vol abbo BTW
Wat had jij?quote:Op zondag 19 juni 2022 22:30 schreef drakin het volgende:
Ik kreeg een mee eter dus ben het vandaag helemaal vergeten te vragen
Wat aten we vandaag?
Nou die lul zag het niet eensquote:Op zondag 19 juni 2022 22:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah kijk ... Hoop wel dat mario er wel ok mee is
thaise noodles en groenteroerbakquote:
Klinkt goedquote:Op zondag 19 juni 2022 22:44 schreef drakin het volgende:
[..]
thaise noodles en groenteroerbak
friet met wat?
Ga je morgen weer zelf koken?quote:Op zondag 19 juni 2022 22:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Klinkt goed
Frietje oorlog, frikandel speciaal en een kipcorn.
Had ik vandaag ook al gaan doen, alleen vergeten dat de supermarkt al om 7 uur dicht gaatquote:
Ik had bezoek en trok het gewoon deels uit de vriezer.quote:Op zondag 19 juni 2022 22:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Had ik vandaag ook al gaan doen, alleen vergeten dat de supermarkt al om 7 uur dicht gaat
Welk dorp ,,,,quote:Op zondag 19 juni 2022 22:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Had ik vandaag ook al gaan doen, alleen vergeten dat de supermarkt al om 7 uur dicht gaat
Ja echt wel. Ik loop maanden voor lul en 0,0 appreciatie. De groetjes die LULquote:
Is ook prima tochquote:Op zondag 19 juni 2022 22:49 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik had bezoek en trok het gewoon deels uit de vriezer.
Had ook nog met wat bouillon een soort soepje gemaakt
Dat waar ik nu nog zitquote:
Dus daarom is het niet te doenquote:Op zondag 19 juni 2022 22:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat waar ik nu nog zit
En dat dorp waar ik heen ga gaat het niet veel beter zijn denk ik.
Jup, meestal bestel ik wat, maar nu even geen zin inquote:
Bestellen kan ook lekker zijnquote:Op zondag 19 juni 2022 22:54 schreef drakin het volgende:
[..]
Jup, meestal bestel ik wat, maar nu even geen zin in
Er komen me alleen iets te vaak lekkere nieuwe zaakjes bij hierquote:
Dan kan het een dure hobby worden jaquote:Op zondag 19 juni 2022 23:02 schreef drakin het volgende:
[..]
Er komen me alleen iets te vaak lekkere nieuwe zaakjes bij hier
Is dat erg?quote:Op zondag 19 juni 2022 23:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan kan het een dure hobby worden ja
Steunen van kleine ondernemers mag best.quote:
Ze allemaal uitproberen is dan wel weer leukquote:Op zondag 19 juni 2022 23:09 schreef drakin het volgende:
[..]
Steunen van kleine ondernemers mag best.
Kwam er laatst achter dat iemand die beweert the best burger in town te zijn de eerste keer een prima burger had, maar de 2e keer gewoon een slappe niet bijzondere burger maakte.
Dat is iig 1 zaakje minder om te bestellen
quote:Op zondag 19 juni 2022 23:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze allemaal uitproberen is dan wel weer leuk
Van de week een goed kookboek gekocht met veel burgers erin
En taco's, burrito's etc.
Helaas werken de cellen niet zo om forever young te blijvenquote:
Eerst verhuizen, daarna, wie weetquote:Op zondag 19 juni 2022 23:11 schreef drakin het volgende:
[..]![]()
Wanneer mag ik eens bij jou aanschuiven?
Hier laatst naar de Mexicaan geweest, naast heerlijk eten ook wat cocktails gehad
Wanneer gaan we weer 40+ cocktailavondjes houden?
popo wat?quote:Op zondag 19 juni 2022 23:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Eerst verhuizen, daarna, wie weet
Popocatepetl?
Die zit hier nietquote:
Dan moeten ze de franchise uitbreidenquote:
Er zitten al 3 Mexicanenquote:Op zondag 19 juni 2022 23:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan moeten ze de franchise uitbreiden
nog geen 42 minuten meerquote:
quote:
Ruk en Pluk is nog openquote:
38quote:
Gaan we aftellen?quote:
Mag je zelf doen, ik heb alweer genoeg gefokt voor deze weekquote:
Oh nee... ik zing nog even meequote:Op zondag 19 juni 2022 23:25 schreef drakin het volgende:
[..]
Mag je zelf doen, ik heb alweer genoeg gefokt voor deze week
Doe je snelquote:Op zondag 19 juni 2022 23:25 schreef drakin het volgende:
[..]
Mag je zelf doen, ik heb alweer genoeg gefokt voor deze week
Van half 6 tot half 12 vind ik best langquote:
T is meer dat het in 1 dag moetquote:Op zondag 19 juni 2022 23:29 schreef drakin het volgende:
[..]
Van half 6 tot half 12 vind ik best lang
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |