Ik wil dat vaccin nou eigenlijk niet afkraken, ik had braaf 2x Pfizer en een Moderna booster gehaald.quote:Op zondag 19 juni 2022 21:47 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik had het begin Mei, 3 weken na de eerste vaccinatie, zieker dan normaliter.
Ook echt 3 weken na de eerste vaccinatie, goed vaccin man.
Waarom niet, die hebben een ander immuunsysteem en komen ook vaak zat buiten? Tevens zijn er zat wilde katten en kattensoortenquote:Op zondag 19 juni 2022 22:11 schreef Za het volgende:
[..]
Huisdieren zijn geen natuurlijk reservoir.
Omicron dragende herten is een recente bevinding, geen 2 jaar.
Natuurlijke reservoirs everywhere, zonder dieren dan nog bij de mens!quote:Op zondag 19 juni 2022 22:20 schreef Za het volgende:
[..]
De relevantie is dat we te maken hebben met een natuurlijk reservoir, en er dus nooit meer vanaf komen.
Succes met je missende relevantie en dode mug wanneer straks je vrijheden weer ingeperkt worden, en je met een mondkap je broodjes kan gaan halen op gezette tijden.
Omdat er vanuit gegaan wordt dat huisdieren, cq gedomesticeerde dieren door ons besmet raken, niet andersom.quote:Op zondag 19 juni 2022 22:24 schreef Molo het volgende:
Waarom niet, die hebben een ander immuunsysteem en komen ook vaak zat buiten? Tevens zijn er zat wilde katten en kattensoorten
Herten in een hertenkamp, of in het wild levende?quote:Herten is zeker anderhalf jaar bekend
Ik ben gewoon in gesprek met jou, wat valt er te bereiken.quote:Wat wil je nou helemaal bereiken op deze manier?
Punt is dat mensen fysiek gezien tamelijk homogeen zijn right, en toch is de een die gevaccineerd is ernstig ziek en een ander die niet gevaccineerd is heeft alleen een loopneus.quote:Op zondag 19 juni 2022 22:24 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Ik wil dat vaccin nou eigenlijk niet afkraken, ik had braaf 2x Pfizer en een Moderna booster gehaald.
Geen idee hoe het verlopen zou zijn zonder. Nu was het dat een test aangaf dat ik positief was en dat ik nagenoeg niks van hinder ondervond.
In Blijdorp hadden de tijgers Covid, vraag me dan toch af welk mens had zitten knuffelen met die tijger!quote:Op zondag 19 juni 2022 22:27 schreef Za het volgende:
Omdat er vanuit gegaan wordt dat huisdieren, cq gedomesticeerde dieren door ons besmet raken, niet andersom.
quote:Op zondag 19 juni 2022 22:31 schreef ludovico het volgende:
[..]
In Blijdorp hadden de tijgers Covid, vraag me dan toch af welk mens had zitten knuffelen met die tijger!
Ja want knuffelen met dieren is immers een vereiste voor de overdracht.quote:Op zondag 19 juni 2022 22:31 schreef ludovico het volgende:
In Blijdorp hadden de tijgers Covid, vraag me dan toch af welk mens had zitten knuffelen met die tijger!
Er zijn nog steeds mensen die het helemaal niet krijgen. Schijnt een genetisch ding te zijn.quote:Op maandag 20 juni 2022 07:35 schreef Isabeau het volgende:
Mijn moeder heeft nog geen corona gehad. Mijn vader wel. Dus daar is wel iets goed gegaan qua afstand houden. Of mijn moeder heeft een dijk van een immuunsysteem.
Nee, zeker niet.quote:Op maandag 20 juni 2022 09:03 schreef phpmystyle het volgende:
Dragen jullie voor de zekerheid alweer een mondkapje op drukke plekken zoals wachtrijen, supermarkten en ov?
Vraag me wel eens af of we ons nog wel een lockdown kunnen veroorloven financieel gezien.quote:Op maandag 20 juni 2022 09:20 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Nee, zeker niet.
Ik ben even bijna 3 jaar achterstand aan leuke dingen aan het inhalen.
Voor we weer terecht komen in
Ja door het vaccin zijn wij veilig, en door de mondkapjes.quote:Op maandag 20 juni 2022 09:48 schreef Frenky893 het volgende:
Nou gelukkig is het allemaal opgelost sinds we dat vaccin hebben he jongens?
Ik denk niet dat er nog een sprake is van een 'we'. Een bepaalde groep mensen kan het zich ongetwijfeld niet meer veroorloven maar betwijfel of die er een stem in krijgen.quote:Op maandag 20 juni 2022 10:34 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Vraag me wel eens af of we ons nog wel een lockdown kunnen veroorloven financieel gezien.
Tjah tot hier toe was de formule vooral om kosten door te schuiven naar volgende generaties, gierende inflatie toe te staan (treft toch vooral jongeren omdat minder geld), scholen dicht, jong volwassenen laten thuiswerken.quote:Op maandag 20 juni 2022 11:06 schreef galantis het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er nog een sprake is van een 'we'. Een bepaalde groep mensen kan het zich ongetwijfeld niet meer veroorloven maar betwijfel of die er een stem in krijgen.
Je gewoon een aso!quote:Op maandag 20 juni 2022 11:46 schreef dick_laurent het volgende:
Nou ik ben vandaag gewoon dapper naar kantoor gegaan ondanks de vliegende blafhoest die weer (of nog steeds?) heerst.
Zonder mondkapje zelfs. Heftig, heftig.
Dat is het toch ook? Alles is weer open, iedereen kan op vakantie, de ziekenhuizen stromen niet vol. Ik zie het probleem niet. Dan zijn er maar wat mensen verkouden, boeiuh.quote:Op maandag 20 juni 2022 09:48 schreef Frenky893 het volgende:
Nou gelukkig is het allemaal opgelost sinds we dat vaccin hebben he jongens?
Dit ja. Verkoudheidjes accepteren en door.quote:Op maandag 20 juni 2022 11:49 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dat is het toch ook? Alles is weer open, iedereen kan op vakantie, de ziekenhuizen stromen niet vol. Ik zie het probleem niet. Dan zijn er maar wat mensen verkouden, boeiuh.
Einde oefening denk ik. Aan wie laat je je Fok!-account na?quote:Op maandag 20 juni 2022 12:11 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Vorig weekend en dit weekend viel me op dat veel mensen aan het hoesten waren, ondanks het goede weer. Meerdere momenten waarbij ik dusdanig dichtbij was en binnen dat ik misschien wel de sjaak kan zijn. Keelklachten zijn inmiddels begonnen sinds vanmorgen. We gaat het zien.
mijn broer Erwin.quote:Op maandag 20 juni 2022 12:49 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Einde oefening denk ik. Aan wie laat je je Fok!-account na?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |