Geweldig om die game op de handheld te hebben en na al die updates mogen ze best nog wel eens geld van mij krijgenquote:
Insert fake Miyamoto quotequote:
A delayed game is eventually good, but a cancelled game is forever bad.quote:
Game is ook al beschikbaar op Steamdeck hoorquote:Op donderdag 30 juni 2022 21:15 schreef DKUp het volgende:
[..]
Geweldig om die game op de handheld te hebben en na al die updates mogen ze best nog wel eens geld van mij krijgen
Ben alleen een beetje bang voor blurry graphicsquote:Op donderdag 30 juni 2022 21:15 schreef DKUp het volgende:
[..]
Geweldig om die game op de handheld te hebben en na al die updates mogen ze best nog wel eens geld van mij krijgen
Ik ook niet. Ga toch niet extra betalen voor Sega gamesquote:Op vrijdag 1 juli 2022 08:38 schreef speknek het volgende:
Ah boomerlennial nostalgie.
Alleen ben ik natuurlijk geen expansion pack mark.
Tja misschien de opvolger een keerquote:Op donderdag 30 juni 2022 23:25 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Game is ook al beschikbaar op Steamdeck hoor
Ja en flinke frame drops. Hopelijk is het een goede port.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 07:10 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
Ben alleen een beetje bang voor blurry graphics
Nice ik heb deze veel gespeeld. Hele toffe game.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 18:20 schreef 2dope het volgende:
Eén van de beste strategygames ooit gemaakt is terug met meer content
Ja.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 16:28 schreef Gehrman het volgende:
Weet iemand of het mogelijk is om aanbiedingen in de Amerikaanse eShop te kopen? Is dat gewoon net als met PSN een Amerikaanse account aanmaken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |