Ook zonder deze lijstquote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:29 schreef Sableheart het volgende:
Als je deze lijst zo ziet, hou je toch van het songfestival?
We zeggen hier geen sorryquote:
Dit is wel een goed blokje.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:30 schreef Aoibhin het volgende:
Oh dit zijn allemaal tweede plaatsen, kwartje valt nu pas
Jij hebt smaakquote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:31 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Dit is wel een goed blokje.
c'est le dernier qui a parle qui a raison
white and black blues.
Wij hebben smaak.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jij hebt smaak![]()
Ik vond beide beter dan de winnaars
Nu alleen Nocturne nogquote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:32 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Prachtig nummer
94-95-96 was uberhaubt een fantastische reeks winnaars.
Sowieso heel goede edities alledriequote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:32 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Prachtig nummer
94-95-96 was uberhaubt een fantastische reeks winnaars.
Jaaaaaaaquote:
Dit zijn de jaren dat die nog echt de bad guy warenquote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:36 schreef BillDauterive het volgende:
Ik klaagde er net al over, maar ik vind dat Oost-Europa er erg bekaaid afkomt bij deze editie.
Dima Bilan won pas een paar jaar laterquote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:36 schreef BillDauterive het volgende:
Ik klaagde er net al over, maar ik vind dat Oost-Europa er erg bekaaid afkomt bij deze editie.
Dat vroeg jij je ook af toen er een camera op je stond gericht.quote:
Je merkt aan veel in deze show dat West Europa het songfestival totaal niet serieus meer nam. Oost Europa deed dat wel, haalde dus overwinningen binnen, en was dus de boeman.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dit zijn de jaren dat die nog echt de bad guy waren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |