Ook zonder het lijstje, maar het is wel een fijne reminderquote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:29 schreef Sableheart het volgende:
Als je deze lijst zo ziet, hou je toch van het songfestival?
Ook zonder deze lijstquote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:29 schreef Sableheart het volgende:
Als je deze lijst zo ziet, hou je toch van het songfestival?
We zeggen hier geen sorryquote:
Dit is wel een goed blokje.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:30 schreef Aoibhin het volgende:
Oh dit zijn allemaal tweede plaatsen, kwartje valt nu pas
Jij hebt smaakquote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:31 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Dit is wel een goed blokje.
c'est le dernier qui a parle qui a raison
white and black blues.
Wij hebben smaak.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jij hebt smaak![]()
Ik vond beide beter dan de winnaars
Nu alleen Nocturne nogquote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:32 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Prachtig nummer
94-95-96 was uberhaubt een fantastische reeks winnaars.
Sowieso heel goede edities alledriequote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:32 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Prachtig nummer
94-95-96 was uberhaubt een fantastische reeks winnaars.
Jaaaaaaaquote:
Dit zijn de jaren dat die nog echt de bad guy warenquote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:36 schreef BillDauterive het volgende:
Ik klaagde er net al over, maar ik vind dat Oost-Europa er erg bekaaid afkomt bij deze editie.
Dima Bilan won pas een paar jaar laterquote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:36 schreef BillDauterive het volgende:
Ik klaagde er net al over, maar ik vind dat Oost-Europa er erg bekaaid afkomt bij deze editie.
Dat vroeg jij je ook af toen er een camera op je stond gericht.quote:
Je merkt aan veel in deze show dat West Europa het songfestival totaal niet serieus meer nam. Oost Europa deed dat wel, haalde dus overwinningen binnen, en was dus de boeman.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dit zijn de jaren dat die nog echt de bad guy waren
Ja de jaren '00 zijn mede niet geweldig doordat West-Europa er met de pet naar gooide, daardoor slechte resultaten haalde en de schuld niet bij zichzelf legde en er dus niks aan deed.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:38 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Je merkt aan veel in deze show dat West Europa het songfestival totaal niet serieus meer nam. Oost Europa deed dat wel, haalde dus overwinningen binnen, en was dus de boeman.
Ik hou het voor gezien, maar bedankt voor de gezelligheid allemaal!quote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:41 schreef NailQueen het volgende:
Doen we nog een oost-europa afterparty?
Als je Shady Lady erbij zet dan welquote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:41 schreef NailQueen het volgende:
Doen we nog een oost-europa afterparty?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |