Helaas doet lego niet aan oorlogs voertuigen of iets wat met oorlog te maken heeftquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 23:22 schreef CoExist het volgende:
Echt zo tof dat LEGO de fans bediend met 80's retro bouwsets.
Alles wat goed was uit mijn jeugd.
• Nintendo Entertainment System
• Optimus Prime uit Transformers
• DeLorean uit Back To The Future
• Atari 2600
Ik zou het echt kick-ass vinden als ze wat met de TOP GUN licentie zouden doen. Een kingsize Grumman F-14 Tomcat straaljager!
Mwa het idee was dat ze geen geweld willen verheerlijken. Maar er is eerder al 2x een oorlogsvliegtuig uitgebracht (red barron en de sopwith camel)quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 23:27 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Helaas doet lego niet aan oorlogs voertuigen of iets wat met oorlog te maken heeft
er is wel een verschil tussen geweldloos en modern oorlogmaterieel promoten..quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 23:40 schreef 111210 het volgende:
[..]
Mwa het idee was dat ze geen geweld willen verheerlijken. Maar er is eerder al 2x een oorlogsvliegtuig uitgebracht (red barron en de sopwith camel)
En het hele castle en star wars thema is ook niet echt geweldloos.
Zou zomaar kunnen dat ze met de nieuwe 18+ lijn toch nog iets met oorlog doen ooit.
Heb een poos terug en alie express tiger tank gekocht. Was best een leuk setje ondanks de bagger kwaliteit van de blokjes.
Welk oude kasteel heb je?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 23:45 schreef marcb1974 het volgende:
Ik heb binnenkort het oude kasteel, en een hele berg andere oude (35 a 40 jaar) lego
Nu nog verzinnen wat ik ermee ga doen
Groot geel, moet eens op de boekjes kijken welke precies.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 23:51 schreef 111210 het volgende:
[..]
Welk oude kasteel heb je?
Ik heb een paar jaar terug al mn oude lego kastelen gesorteerd en weer compleet gemaakt.
Was in de loop der jaren aardig wat kwijt geraakt aan onderdeeltjes
uitstallen?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 23:45 schreef marcb1974 het volgende:
Ik heb binnenkort het oude kasteel, en een hele berg andere oude (35 a 40 jaar) lego
Nu nog verzinnen wat ik ermee ga doen
Heb ik de ruimte niet meer voor straksquote:
zondequote:Op woensdag 19 oktober 2022 00:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb ik de ruimte niet meer voor straks
Of wil het er niet voor nemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond de Lambo het leukst om te bouwen, en die ziet er samen met de Ferrari het strakste uit naar mijn mening. Technisch ook de beste, hoewel de Ferrari betere schokbrekers heeft.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 13:45 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Welke 1:8 schaal supercar heeft jullie voorkeur?
Porsche
Bugatti
Lamborghini
Ferrari
quote:Op woensdag 19 oktober 2022 13:24 schreef FranticDJ het volgende:
kon het niet latenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ook precies een jaar nadat ik uit den haag weg benquote:Op donderdag 20 oktober 2022 10:28 schreef FlyingFish het volgende:
Er opent nog een LEGO-store in Den Haag centrum volgende week. Tweede winkel in Den Haag, en in de randgemeente Leidschendam heb je er ook al een…
Zal ook wel deels vanwege toeristen zijn, maar desondanks een rare locatie, zo dicht bij andere.
Zo'n enorme doos en dan zeilen op de fiets.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 10:32 schreef mschol het volgende:
[..]
ook precies een jaar nadat ik uit den haag weg ben
altijd een shop in de buurt willen hebben, jaren naar Antwerpen gegaan en nu komen ze naar den haag
goed die in leidschendam is ook nog op fietsafstand, mits het niet te hard waait ivm polder
ook vanuit Antwerpen gedaanquote:Op donderdag 20 oktober 2022 10:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zo'n enorme doos en dan zeilen op de fiets.
Dat heb ik dus keer 2e hands gekocht. Veel boekjes, veel Lego. Maar idd veeeeel meer Lego dan wat er in boekjes staat. Heb eerst alles naar kleur gesorteerd en ben nu sets aan het bouwen.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 12:19 schreef marcb1974 het volgende:
Op basis van 'boekjes' die ik nog gevonden heb heb ik liggen:
Lego doos nr
601
602
605
616
617
662
1592
6605
6609
6622
6624 (keer of 3 geloof ik)
6650
6683
6804
6821
6841
Geen idee hoe compleet alles is.
Daarnaast is er echt meer lego dan ik kan verklaren met boekjes.
En zitten er nog 8 wegenplaten bij
imho is het het altijd waard om sets compleet te maken, zolang je maar aan de minimum bedragen komt voor bricklink orders..quote:Op donderdag 20 oktober 2022 12:54 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Dat heb ik dus keer 2e hands gekocht. Veel boekjes, veel Lego. Maar idd veeeeel meer Lego dan wat er in boekjes staat. Heb eerst alles naar kleur gesorteerd en ben nu sets aan het bouwen.
Merk wel dat er toch wel wat essentiele delen missen. Best zonde. Kan wel los bij bestellen, maar weet nou niet of ik het dat waard vind.
Hmm ik heb ook geen idee wat het zou kosten. Jammer dat je in de oude boekjes niet hebt staan wat je allemaal echt nodig hebt voor het bouwen. Bij sommige zie je dat wel achter in staan.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 12:57 schreef mschol het volgende:
[..]
imho is het het altijd waard om sets compleet te maken, zolang je maar aan de minimum bedragen komt voor bricklink orders..
kan je prima over enkele maanden spreiden
ook daar komt bricklink wel van te pas, daar heb je natuurlijk gewoon overzichten welke stukjes gebruikt worden..quote:Op donderdag 20 oktober 2022 12:59 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Hmm ik heb ook geen idee wat het zou kosten. Jammer dat je in de oude boekjes niet hebt staan wat je allemaal echt nodig hebt voor het bouwen. Bij sommige zie je dat wel achter in staan.
Kan je daar ook zoeken op bepaalde stukjes, bv als er een stikker op zit om te zien welke doos er mogelijk bij hoort?quote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:06 schreef mschol het volgende:
[..]
ook daar komt bricklink wel van te pas, daar heb je natuurlijk gewoon overzichten welke stukjes gebruikt worden..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |