Weet ik niet ...quote:Op zaterdag 18 juni 2022 16:37 schreef mario390 het volgende:
had vergeten dat crow. house 15:15 begunnt
heb erst 16 00 gekijkt
is Pearl jam ook op tv?
Wel over eten ...quote:Op zaterdag 18 juni 2022 17:42 schreef Soury het volgende:
Pasta saus weer af. Nou nog maar even on topic van het vorige topic[ link | afbeelding ]La grande bouffe !!
Zo maken ze geen films meer
Poepend ten onder, oh weet M. hiervanquote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2022 17:42 schreef Soury het volgende:
Pasta saus weer af. Nou nog maar even on topic van het vorige topic[ link | afbeelding ]La grande bouffe !!
Zo maken ze geen films meer
Zie ze op tv allemaal zwaar de moeite doen om zich te koelen. Das hier een km of 5 vandaan.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 17:47 schreef chufi het volgende:
Koelt best wel snel af ... tis buiten nu al weer koeler dan hier binnen
Ja die ken ikquote:
Maar daar rennen ze ook op en neerquote:Op zaterdag 18 juni 2022 17:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zie ze op tv allemaal zwaar de moeite doen om zich te koelen. Das hier een km of 5 vandaan.
Hoe lang woon je er al?quote:Op zaterdag 18 juni 2022 17:53 schreef Soury het volgende:
Ik kreeg advies mijn vloer verkoeling niet te gebruiken. Niet dat ik er een behoefte aan had. Maar met een hoge luchtvochtigheid kan er condens ontstaan en de vloer vernielenLekker dan
3,5 jaar nu. Ik heb het wel eens gebruikt. Misschien meer uit nieuwsgierigheid. Ik heb het niet nodigquote:
Maar zo vochtig is het niet volgens mij 58% hierquote:Op zaterdag 18 juni 2022 17:58 schreef Soury het volgende:
[..]
3,5 jaar nu. Ik heb het wel eens gebruikt. Misschien meer uit nieuwsgierigheid. Ik heb het niet nodig
Nou ja weet ik veel wat vochtig is. Maar dan kunnen die pijpen condens vormen. Ik blijf er wel vanafquote:Op zaterdag 18 juni 2022 17:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar zo vochtig is het niet volgens mij 58% hier
Je bent een huurder ... denk dat het wel meevaltquote:Op zaterdag 18 juni 2022 18:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja weet ik veel wat vochtig is. Maar dan kunnen die pijpen condens vormen. Ik blijf er wel vanaf
Die vloer heb ik toch echt zelf betaaldquote:Op zaterdag 18 juni 2022 18:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Je bent een huurder ... denk dat het wel meevalt
dat beton?quote:Op zaterdag 18 juni 2022 18:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Die vloer heb ik toch echt zelf betaald
Oh pleasequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |