Doet het prima de laatste driekwart jaar.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 14:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik heb Noppert op tv eigenlijk zelden fantastische gemiddeldes zien gooien
Stukje treinkaperquote:Op zaterdag 18 juni 2022 15:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Kom op Robby, geef ons een dubbelwedstrijd
Little John doet een act. WALGELIJK.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 15:11 schreef Zipportal het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA. Koppelgenot.
Als ze daardoor van de kinderen afblijven primaquote:Op zaterdag 18 juni 2022 15:13 schreef Poepz0r het volgende:
@:de_boswachter @:wereldgozer @:gehrman Is dit geil?
Aan een moeder van een communicantje zou de pastoor kortgeleden een ongepast filmpje hebben laten zien. Het bisdom Roermond heeft de pastoor van drie Zuid-Limburgse parochies Berg en Terblijt, Houthem en Broekhem op non-actief gezet.
Volgens dagblad De Limburger liet de pastoor een seksfilmpje aan de vrouw zien toen zij iets bij hem kwam terugbrengen. De vrouw heeft van dit incident melding gemaakt bij het bisdom, die de pastoor vervolgens in de pauzestand heeft gezet.
Klinkt als het plot van een Brazzers filmpje.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 15:13 schreef Poepz0r het volgende:
Aan een moeder van een communicantje zou de pastoor kortgeleden een ongepast filmpje hebben laten zien. Het bisdom Roermond heeft de pastoor van drie Zuid-Limburgse parochies Berg en Terblijt, Houthem en Broekhem op non-actief gezet.
Volgens dagblad De Limburger liet de pastoor een seksfilmpje aan de vrouw zien toen zij iets bij hem kwam terugbrengen. De vrouw heeft van dit incident melding gemaakt bij het bisdom, die de pastoor vervolgens in de pauzestand heeft gezet.
Ik snap waarom Lize haar sekslust totaal is verloren op deze man.quote:
Dit is zeker geil!!!quote:Op zaterdag 18 juni 2022 15:13 schreef Poepz0r het volgende:
Als je het zo kut vind kom dan met suggesties wat er volgens jou anders zou moeten of bouw zelf een zoekfunctie.quote:Op donderdag 16 juni 2022 19:38 schreef Zipportal het volgende:
Dat FOK Mycroft is ook maar kut geworden zeg.
En dan is het een reactie op Zipportal...quote:Op zondag 19 juni 2022 09:23 schreef Szura het volgende:
Kom je nou speciaal in dit topic om op een post van drie dagen geleden te reageren
Bondage hmmmm dit is geil.quote:Op zondag 19 juni 2022 09:01 schreef bondage het volgende:
[..]
Als je het zo kut vind kom dan met suggesties wat er volgens jou anders zou moeten of bouw zelf een zoekfunctie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U MAD?
Bovenaan zoeken.quote:Op zondag 19 juni 2022 09:01 schreef bondage het volgende:
[..]
Als je het zo kut vind kom dan met suggesties wat er volgens jou anders zou moeten of bouw zelf een zoekfunctie.
Geen streams meer voor jou.quote:Op zondag 19 juni 2022 09:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En dan is het een reactie op Zipportal...
Nounouquote:Op zondag 19 juni 2022 13:17 schreef maxi-mus het volgende:
Gurney blijft ook zo'n ongelofelijke mongool. Bah, wat haat ik die downie.
quote:Op zondag 19 juni 2022 13:17 schreef maxi-mus het volgende:
Gurney blijft ook zo'n ongelofelijke mongool. Bah, wat haat ik die downie.
Kinderlokker of een depressieve jongenquote:Op zondag 19 juni 2022 14:42 schreef Mani89 het volgende:
Laat Belgie alsjeblieft winnen, ik kan niet tegen dat kinderlokkerhoofd van Heta.
Nu een hamster tegen een alcoholische zwerver. Het is wat allemaal.quote:Op zondag 19 juni 2022 14:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kinderlokker of een depressieve jongen
Keuzes keuzes
Dank, daar heb ik iets aan. Ik zal het checken en oplossen.quote:Op zondag 19 juni 2022 10:21 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Bovenaan zoeken.
[ afbeelding ]
Laat geen DRT resultaten zien, maar het gehele forum. Klik je binnen FOK MyCroft om op DRT te filteren dat werkt ook niet (goed). Krijg nog allerlei resultaten te zien.
Maikol verloor tijdens de UK open nog van Heta.quote:Op zondag 19 juni 2022 23:34 schreef Wereldgozer het volgende:
Maikol schuimbekken om de oersaaie Heta
Voor dit soort posts kom ik naar FOK!quote:Op zondag 19 juni 2022 23:05 schreef de_boswachter het volgende:
Onveilige tijden in Duitsland met een hoerenneuker en transsexuelenliefhebber als winnaar van de WC. Die gaan snoeren!!
Stukje wormen.quote:Op woensdag 14 juni 2023 15:15 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hopelijk een goeiste infectie in zijn grafbek
Ik kwam hier puur om ‘tt klopt niet meer’ te posten.quote:
12 groepswinnaars samen met 4 geplaatste teams naar de achtste finales (NL/Eng/Sco/Wales)quote:Op donderdag 15 juni 2023 20:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hoe zit dit in elkaar?
12 groepen van 3. De winnaar door? en dan de 4 beste tweedes
of nog een groepsfase erachter?
Je zou denken Familie Lim. Maar het geen familiequote:Op donderdag 15 juni 2023 20:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jaarlijkse uitje voor Lim + Lim
quote:Op donderdag 15 juni 2023 20:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Je zou denken Familie Lim. Maar het geen familie
quote:
Gemiddeldes van 79 voor spanje en 84 voor ZAquote:
quote:Ongezien ijskoude sfeer tussen Dimitri Van den Bergh en Kim Huybrechts valt op tijdens World Cup of Darts: “Praten doen we niet meer”
Dimitri Van den Bergh en Kim Huybrechts wonnen met overschot hun eerste groepswedstrijd op de World Cup of Darts. Finland werd met 4-0 vermorzeld. Tijdens de partij viel echter op dat de twee Belgen geen al te beste relatie (meer) hebben. “Er zijn al enkele weken problemen tussen ons”, aldus ‘The Hurricane’, die een klacht van Van den Bergh aan z’n been heeft.
In de eerste zes wedstrijden van het WK voor landenteams was het vriendenduo tegen vriendenduo. Vuistjes na elke worp - ook al was het een slechte - en knuffels alom tussen de darters van het winnende land. Maar dan kwamen de Belgen… Er werd geen enkel vuistje uitgedeeld tussen Van den Bergh en Huybrechts, zelfs een blik was uit den boze. Het tiental journalisten in de perszaal wist niet wat er gebeurde, want die twee Belgen waren toch dikke maatjes? “Nog nooit meegemaakt in dertien World Cups”, was zowat de samenvatting van de reacties.
“Het was een professionele zege”, begon Huybrechts zijn uitleg. Opvallend: op z’n eentje. Ook al opmerkelijk want alle teams geven interviews in duo. “We hebben met 4-0 gewonnen en ja, dat is het zowat. Of er iets schreef zit tussen mij en Dimitri? Is dat zo? (lacht)? Het is iets privé dus ik spreek er liever niet over. Of we dit WK op deze manier kunnen winnen? Ik weet niet, we zullen zien. Het is de eerste keer dat ik een koppeltoernooi speel met een partner waarmee ik niet goed overeenkom. We zullen zondag wel spreken als we gewonnen hebben. Natuurlijk is dit vreemd, want de World Cup is altijd mijn favoriete toernooi geweest. Ik genoot er in het verleden van om te spelen met mijn broer Ronny en daarna kwam Dimitri, waarmee ik ook goed speelde. Er zijn dingen gebeurd, maar we zullen zien hoe ver we geraken.”
En de vragen bleven komen. “Ik heb er nooit over nagedacht om niet te spelen. Waarom ook? Dit is mijn toernooi, mijn twaalfde deelname intussen. Geen kans dat ik dit zou opgeven. En het maakte ook niet hoe de sfeer tussen ons was. We hebben gewonnen en Dimitri speelde zeer goed. Vrienden of niet, we zijn altijd outsiders voor deze World Cup. Hoe lang de issues al bezig zijn? Een paar weken. Ik heb geprobeerd om erover te praten met Dimitri voor dit toernooi, maar dat was geen goed gesprek. Het is iets wat ik voor de rest privé ga houden, we zullen zien hoe lang het echt privé blijft. Het is wat het is, ook al weet ik zeer goed dat dit een teamcompetitie is. Dan is het belangrijk dat je als team presteert. Het is een situatie, maar we zijn hier allebei om dit WK te winnen. We knuffelen en kussen niet op het podium, maar we zijn hier met een missie. Dat verandert niet doordat we niet praten. We zijn beiden professionals.”
Van den Bergh wilde niet veel kwijt over de hele zaak, waarbij hij een officiële klacht heeft ingediend bij de Professionel Darts Corporation (PDC).
“We hebben gewonnen en het maakt niet uit hoe anderen het gezien hebben”, aldus ‘The DreamMaker’. “We hebben onze job gedaan en dat is al wat telt. Over de rest wil ik geen commentaar geven. Natuurlijk kunnen wij zo winnen. Het maakt niet uit hoe we denken over elkaar, hij kent mij en ik ken hem. Op het podium geven we allebei de volle 100 procent. Dat zal altijd zo zijn, van begin tot einde.”
#danaquote:
https://www.hln.be/darts/(...)7e6/#comments-anchorquote:Bert Rochus
2 uur geleden
KH is een vervelende vent! heeft alles te maken met het niet aanwezig zijn op de opening van een nieuwe dartswinkel waar alle andere belgen en zelfs heel wat buitenlandse spelers aanwezig waren!! jaloezie ten top bij Kim die buiten een keer winst in een challangetoer totaal niks gepreseteerd heeft! Met Mike de decker was er een veel sympathieker team voor ons land geweest en zeker zo sterk zoniet sterker want Dimi heeft gisteren de wedstrijd gewonnen niet Kim! Hij denkt er thans anders over...
Belgen zijn een minderwaardig volkje.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 11:10 schreef Zipportal het volgende:
@:de_kraam vindt deze rel ook vast leuk.
Nou mooi, dit ‘wij doen van elkaar alsof we niet bestaan’ was echt intens treurig.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 15:39 schreef de_boswachter het volgende:
https://www.pdc.tv/news/2023/06/16/joint-statement-team-belgium
quote:Op vrijdag 16 juni 2023 20:35 schreef Zipportal het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA. PolenGoden. 118.10 gem.
Klompvoet en Barney uit de boeken.
Ik blijf voorstander van een open koppeltoernooi, waar je gewoon als koppel (zonder af te gaan op vlaggetje en ranking) voor mag inschrijven. Dat je ineens koppels als William O'Connor/Berrie van Peer, Luke Woodhouse/Steve Lennon, Alan Soutar/Devon Petersen, Ray/Smiss krijgt ofzo. En natuurlijk Vincent en iemand waar hij close mee schijnt te zijn.quote:
Dat mag ook.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 17:41 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik blijf voorstander van een open koppeltoernooi, waar je gewoon als koppel (zonder af te gaan op vlaggetje en ranking) voor mag inschrijven. Dat je ineens koppels als William O'Connor/Berrie van Peer, Luke Woodhouse/Steve Lennon, Alan Soutar/Devon Petersen, Ray/Smiss krijgt ofzo. En natuurlijk Vincent en iemand waar hij close mee schijnt te zijn.
Hij gooit ook echt 70 gemiddeld ofzoquote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:34 schreef AFCNiels het volgende:
Noppie is een beetje bang van Dirk (volkomen terecht)
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
Er zit nog steeds een hoop mis bij de Belgen
En Kim is bepaald niet beter.quote:
Nee die heeft duidelijk mentale problemen. Onzeker mannetje dat vroeger gepest is denk ikquote:
Zou wel geinig zijn als ze juist nu wereldkampioen worden. Maar Huybrechts is daarvoor een te zwakke schakel. Die gaat nog problemen krijgen zn plek voor de World Matchplay te behoudenquote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Alsof ze wereldkampioen zijn geworden
In oude korte format had het zeker kunnen gebeuren maar nu het langer is geworden nadelig vanwege Kim inderdaadquote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Zou wel geinig zijn als ze juist nu wereldkampioen worden. Maar Huybrechts is daarvoor een te zwakke schakel. Die gaat nog problemen krijgen zn plek voor de World Matchplay te behouden
Waar moet ik dan op zoeken?quote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:43 schreef Zipportal het volgende:
Ook op Twitter worden ze KAPOET gemaakt.
Zo frustrerend als dit soort gasten winnen. Vooral met dit gedrag. Als ze elkaar niet aan hadden gekeken omdat ze een hekel aan elkaar hebben dan had ik het makkelijker kunnen accepteren, maar dit domme gedoe...nehquote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:38 schreef AFCNiels het volgende:
Gadverdamme, dat walgelijk viesdikke lachende hoofd is nog het ergste.
Wat was er eigenlijk met Van Gerwen aan de hand?quote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:48 schreef GwaiLow het volgende:
Vreselijk gedrag die Belgen. Wat een toneelspel zeg. Lachwekkend.
Maar goed, zij kunnen wel lachen. Danny was verschrikkelijk vandaag. Wat was zijn gemiddelde? Volgend jaar moeten we echt Mike en Dirk hebben, dan heb je een top niveau.
Heeft een operatie gehad, niet op tijd hersteldquote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat was er eigenlijk met Van Gerwen aan de hand?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |