Ik dacht al dat jij er om kon lachen.quote:
Ja ik weet die verhalen.quote:Op zondag 19 juni 2022 22:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik dacht al dat jij er om kon lachen.
quote:Op zondag 19 juni 2022 22:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]dat gevoel ken ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb zo eens midden op de oceaan langs de ankerkluis staan kleien..
redde de 150m naar achteren naar het toilet niet meer door de intense buikkramp![]()
Lachen moet vaker gebeuren.quote:
WTF ik moet mijn mening voor me houden? Ben je wel wakker ofzo. Dit is een forum. Met name een discussie forum.quote:Op zondag 19 juni 2022 22:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Lachen moet vaker gebeuren.
Jij bent best tof maar soms wat te aanvallend met je mening, hou die gewoonweg eens voor je.
Poep en scheet en gas dingen zijn zo fucking kinderachtigquote:
Jij hoeft je mening echt niet voor je te houden van mij. Maar 1x is genoeg.quote:Op zondag 19 juni 2022 23:04 schreef Soury het volgende:
[..]
WTF ik moet mijn mening voor me houden? Ben je wel wakker ofzo. Dit is een forum. Met name een discussie forum.
Klopt, en dan er ook nog eens op ingaan helemaal.quote:Op zondag 19 juni 2022 23:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Poep en scheet en gas dingen zijn zo fucking kinderachtig
Uh ik zeik omdat je je kind niet zo op fok (media)moet zetten. Dat is mijn mening en daar blijf ik bij. En dat is ook gestopt toen zijn buurman eng ging doen toch?quote:Op zondag 19 juni 2022 23:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij hoeft je mening echt niet voor je te houden van mij. Maar 1x is genoeg.
Elke keer dat ToT het heeft over zijn zoontje begin jij te zeiken. Ik vind het weer tof om te lezen.
Soms lijkt het alsof jij niets anders kan zijn dan de zure zeikerd.
Mijn mening is dat ik het kut vind dat het weekend weer voorbij is.quote:Op zondag 19 juni 2022 23:13 schreef drakin het volgende:
[..]
Klopt, en dan er ook nog eens op ingaan helemaal.
Heb je nog een mening, ik lust wel een paar meningen vandaag
Ik hou wel van maandagenquote:Op zondag 19 juni 2022 23:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn mening is dat ik het kut vind dat het weekend weer voorbij is.
Ik heb net een vieze scheet gelaten hihihiquote:Op zondag 19 juni 2022 23:13 schreef drakin het volgende:
[..]
Klopt, en dan er ook nog eens op ingaan helemaal.
Heb je nog een mening, ik lust wel een paar meningen vandaag
Dat is een feit en geen meningquote:Op zondag 19 juni 2022 23:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb net een vieze scheet gelaten hihihi
Ik ben van mening van wel. Zo danquote:
Nou succes er dan mee, jij moet er inzittenquote:
Dank jequote:Op zondag 19 juni 2022 23:22 schreef drakin het volgende:
[..]
Nou succes er dan mee, jij moet er inzitten
Daarin moet ik je gelijk geven. Jij reageert in het algemeen vaak te zuur. Gaat het over kinderen of over onder mijn vleugeltje kruipen. Staat het je niet aan, slik je mening dan lekker door en hou het leuk voor iedereen.quote:Op zondag 19 juni 2022 23:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Uh ik zeik omdat je je kind niet zo op fok (media)moet zetten. Dat is mijn mening en daar blijf ik bij. En dat is ook gestopt toen zijn buurman eng ging doen toch?
Ik slik never nooit mijn mening in. Dat zouden meerdere mensen moeten doen. En dat je dan als zuur weggezet wordt is best triest. Het hartjes en kusjes gehalte is best hoog hier, ook prima. Maar het blijft een forum he? Leuk is het leven ook niet altijd. Haken, ogen, pieken en dalen. Als je alles door een roze bril blijft zien kan je hard op je smoel vallen. Dat zou jij toch moeten weten.quote:Op zondag 19 juni 2022 23:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daarin moet ik je gelijk geven. Jij reageert in het algemeen vaak te zuur. Gaat het over kinderen of over onder mijn vleugeltje kruipen. Staat het je niet aan, slik je mening dan lekker door en hou het leuk voor iedereen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |