quote:Op zaterdag 18 juni 2022 09:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hier
dat effect heb ik op mensen namelijk
Oh dan ben ik geen mensquote:Op zaterdag 18 juni 2022 09:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hier
dat effect heb ik op mensen namelijk
Even luchten.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 10:19 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Woonkamer deur en slaapkamer deuren
26 binnen en 22 buiten zo te zienquote:
Ha MrsL. Bij jou is het ook niet zo heet hè? Hier is het buiten en binnen iets van 22 graden.quote:
Hey GGquote:Op zaterdag 18 juni 2022 18:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ha MrsL. Bij jou is het ook niet zo heet hè? Hier is het buiten en binnen iets van 22 graden.
Zo dat is wel heetquote:Op zaterdag 18 juni 2022 18:43 schreef maily het volgende:
Op het weerstation hier binnen EN buiten 29,9°C
Morgen kans op onweer en regen, hopen dat het dan daar afkoeltquote:
vannacht alquote:Op zaterdag 18 juni 2022 18:46 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Morgen kans op onweer en regen, hopen dat het dan daar afkoelt
quote:Op zaterdag 18 juni 2022 18:58 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Nou hier worden steeds kleinere buien aangegeven dus ik verheug me maar nergens op![]()
Niet gruwelijk nat dusquote:Op zaterdag 18 juni 2022 18:58 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Nou hier worden steeds kleinere buien aangegeven dus ik verheug me maar nergens op![]()
Man man man, dat dit kan in een land als Nederlandquote:Op zaterdag 18 juni 2022 19:00 schreef greysbones het volgende:
hmm hier dus ook weinig tot morgenmiddag
Het is weekend en het is warm. Dan is het altijd minder drukquote:
Ik ben er al.quote:
Wat is dat nou?quote:
Ik ben bestanden naar mijn NAS aan het overzetten. Dat gaat ook minder snel dan ik had gehoopt.quote:
Hier waait het ook onrustig.quote:
Hier de hele dag een fris windje.quote:
Bofkont......quote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hier de hele dag een fris windje.
ja hier ook, gister was veel lekkerder weer dan vandaagquote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gisteren moest ik een kwartier op de tram wachten vol in de zon.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja hier ook, gister was veel lekkerder weer dan vandaag
In de slaapkamer?quote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:17 schreef DerRabbit het volgende:
Meneer Alonso P2
Hoe hearliik dat hij de op 3 na snelste man is
Misschien wel op de porseleinen troon.quote:
Ik ben iig niet de snelste, ben meer goed in massa en productiequote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Misschien wel op de porseleinen troon.
Wat ben jij ook een drol.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik ben iig niet de snelste, ben meer goed in massa en productie
Mooi!quote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:17 schreef DerRabbit het volgende:
Meneer Alonso P2
Hoe hearliik dat hij de op 3 na snelste man is
En ketsen ?quote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik ben iig niet de snelste, ben meer goed in massa en productie
greys toch.quote:
Jep maar jij mag ook wel wat.quote:Op zondag 19 juni 2022 11:14 schreef maily het volgende:
[..]
Is dat het verjaardagsontbijt voor @:Domnivoor?![]()
Tast toe, zou ik zeggen.quote:
Het is hier al vanaf gisteren avond lekker aan het waaien, het woeit lekker de warmte het huis uit ;Pquote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 19 juni 2022 13:44 schreef Rafeiro het volgende:
Dan ga je wel heel ver, vooral als dame, die poepen immers enkel bloemetjes/bloesem
Als dat gebeurd zou ik even langs de huisarts gaanquote:Op zondag 19 juni 2022 13:42 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Als er uiteindelijk scheuren in de porseleinen pot komen was het teveel.....
loodgieter lijkt me verstandigerquote:Op zondag 19 juni 2022 14:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als dat gebeurd zou ik even langs de huisarts gaan
Huisarts?quote:Op zondag 19 juni 2022 14:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als dat gebeurd zou ik even langs de huisarts gaan
Die zou ik ook even laten langskomen idd!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |