SPOILER: Hall of FameOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voorheen marcel.nl , tegenwoordig door het leven als marcel.de
BB-King winnaar reeks 90.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 05:50 schreef PLY het volgende:
1 wethouderhekking
Serveerster Beach bar begrijpt bestelling 'jonge olifant verkeerd.
2 tong80
Hij staat er gekleurd op
3
Rob310
Samsonite maakt nu ook strandballen.
De stand
BB king 15
Wethouderhekking 12(+4)
Mubassie 10
Ply 10
Tong80 8(+2)
Rob310 7(+1)
Bosbeetle 6
Sjoemie 1985 5
Shii 5
Marcel.de 4
Cupfigther 4
Pzkpfw 4
Karstman 3
Hemarookworst 2
Rosita1 2
Apotheose 1
Slaveloos 1
Iamreadleader 1
@:wethouderhekking jij hebt gewonnen.
2 :quote:
3 :quote:Op zaterdag 18 juni 2022 20:15 schreef iamredleader het volgende:
Zo, nu de tepel bedekt is, mag deze foto ook in de VS worden getoond.
De tussenstand :quote:Op zondag 19 juni 2022 14:04 schreef slaveloos het volgende:
'Tiet veur een bakkie koffie' verkeerd begrepen door pottenbakker uit Delft
Waar is de achtstequote:Op dinsdag 21 juni 2022 17:48 schreef Rob310 het volgende:
KroNcrv's "Spoorloos" heeft voor 8 jongens, hun draagmoeder opgespoord
Die staat op de achtergrond; blauw shirt met rode letters en glas drinken in de hand.quote:
2.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 17:48 schreef Rob310 het volgende:
KroNcrv's "Spoorloos" heeft voor 8 jongens, hun draagmoeder opgespoord
3.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 09:13 schreef WethouderHekking het volgende:
Moeder zangeres Anouk heeft nog steeds een warme band met haar voormalige schoonzoons.
De tussenstand :quote:Op dinsdag 21 juni 2022 18:08 schreef rosita1 het volgende:
Pilot personeelstekort in de zorg: Reclassering slaat handen ineen met bejaardentehuis in Rotterdam.
???quote:
2.quote:Op donderdag 23 juni 2022 22:33 schreef Grublit het volgende:
Nieuw typetje van Jandino Asporaat moet nog wat ontwikkelen...
3.quote:Op woensdag 22 juni 2022 18:43 schreef rosita1 het volgende:
Prijswinnaar van LHGTB+FGC community 'de Regenboog' wint beloofde 'pot goud'
De tussenstand :quote:Op donderdag 23 juni 2022 12:09 schreef BB-King het volgende:
De grootste Hello Kitty fan blijkt ook echt letterlijk de grootste Hello Kitty fan te zijn.
Ik zie een urlquote:Op dinsdag 28 juni 2022 09:50 schreef Grublit het volgende:
De nieuwe foto:
https://www.degroeneweg.n(...)2/03/Jan-en-Henk.jpg
Succes!
Wilde het voor je fixen maar het plaatje doet het somehow niet op fokquote:
FOK!quote:Op dinsdag 28 juni 2022 10:23 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Wilde het voor je fixen maar het plaatje doet het somehow niet op fok
Ja FOK!quote:
Ik heb hem wel even op een eigen website gezet dan doet hij het welquote:
2)quote:Op woensdag 29 juni 2022 14:38 schreef Mubassie het volgende:
"Maar we kunnen dit ding toch zo niet op de weg leggen?"
Henk en Huub in discussie tijdens eerste klus voor Rijkswaterstaat over het plaatsen van een varkensrug.
3)quote:Op dinsdag 28 juni 2022 18:31 schreef rosita1 het volgende:
Varkens keren massaal hun rug toe, tijdens het boerenprotest
De tussenstand :quote:Op dinsdag 28 juni 2022 17:24 schreef marcel.de het volgende:
Dit heette vroeger spek, schnitzel, karbonade, spare rib, beenham. Dit heet tegenwoordig 230kilo stikstof.
Jules Deelder: 'Het leven is als pijpkaneel. Je zuigt er aan en krijg je deel.'quote:Op maandag 4 juli 2022 09:53 schreef Grublit het volgende:
[..]
Het leven is kei en kei-hard. En je kunt er niks tegen doen...
Wanneer komt de nieuwe?quote:Op woensdag 29 juni 2022 14:38 schreef Mubassie het volgende:
"Maar we kunnen dit ding toch zo niet op de weg leggen?"
Henk en Huub in discussie tijdens eerste klus voor Rijkswaterstaat over het plaatsen van een varkensrug.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voorheen marcel.nl , tegenwoordig door het leven als marcel.de
2.quote:Op donderdag 7 juli 2022 13:23 schreef sjoemie1985 het volgende:
Henk zat al 50 jaar te azen op Annie, maar als het niet lukt trekt hij zijn klaver jas aan en gaat er vandoor.
3.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 14:26 schreef BB-King het volgende:
Hij wilde haar hart stelen met een potje kaarten maar helaas was zij een pot die hield van kaarten.
En de stand:quote:Op zaterdag 9 juli 2022 13:55 schreef Rob310 het volgende:
Vader van Hans Kazan probeert met dezelfde goedkope kaarttrucjes nog indruk te maken bij de vrouwtjes
Doeidoei Karenquote:Op maandag 11 juli 2022 19:24 schreef rosita1 het volgende:
Nou ja, zeg! De winnaar (kaarten zichtbaar) getrokken door Bassie de Clown.
Ik had 2 likes!
Mijne was top 3 waardig. Dat zeg ik niet snel maar het was zo. Vriendjespolitiek dus.
Ik doe niet meer mee.
Oh wist niet dat er regels waren 😭🤣quote:Op dinsdag 12 juli 2022 17:20 schreef Rob310 het volgende:
Euh... Hier gaat iets niet goed, @:Paul waarom heb jij een post gemaakt en niet @:Sjoemie1985 ?
@:Sjoemie1985 wil jij dan nu alsnog een foto posten en kan @:Paul de zijne verwijderen?
ik kom hier nooitquote:Op dinsdag 12 juli 2022 19:03 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Je bent moderator ook nog van dit hoekje dan vind ik dat je beter zou moeten weten
ja maar in dit topic zijn nooit rellen enzo (behalve nuquote:Op dinsdag 12 juli 2022 19:21 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Paul
Mod ONZ///EK
Leg me uit wat je doet dan?![]()
Nou ja rellen, laten we het een misverstand noemenquote:Op dinsdag 12 juli 2022 19:26 schreef Paul het volgende:
[..]
ja maar in dit topic zijn nooit rellen enzo (behalve nu)
quote:Op dinsdag 12 juli 2022 06:25 schreef marcel.de het volgende:
verkeerd geplaatste foto en wat een gezeik allemaal. Kunnen we niet gewoon doorgaan dat de winnaar een foto plaatst en we niet gaan discussiëren?
Dit is idd een leuk topic om mee te doenquote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:04 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Schaam je dat je zo'n pareltje van je eigen forumdeel zolang links hebt laten liggen.
Ik laat het er nu maar bij zitten, je hebt een leuke foto geplaatst dus.quote:
En nog een regel, je moet volgens mij je andtwoord vet/ bold gedrukt plaatsen en je mag maar 1 antwoord geven.quote:
2.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 06:32 schreef tong80 het volgende:
Caroline deed een plas, trok aan een jas en alles bleef zoals het was.
3.quote:Op woensdag 13 juli 2022 21:55 schreef BB-King het volgende:
"Ik ben misschien van de Partij voor de Boeren maar jij mag ze ook van achteren laten waaien!"
En de stand:quote:Op woensdag 13 juli 2022 12:04 schreef Mubassie het volgende:
"Als jij vandaag mijn jas omhoog houdt, dan trakteer ik je straks op McDonald's."
Stoppen vlak voor je hoogtepuntquote:
Ja, duurt wel lang weer iddquote:Op zondag 24 juli 2022 23:22 schreef -Sigaartje het volgende:
Komt er nou eens een keer een uitslag, of is dit zoals vaak weer eentje van het zal mijn tijd wel duren?
Moeilijk jureren als je een ban hebt.quote:Op zondag 24 juli 2022 23:22 schreef -Sigaartje het volgende:
Komt er nou eens een keer een uitslag, of is dit zoals vaak weer eentje van het zal mijn tijd wel duren?
Er gebeurt niks in dit topic. Zelfs de mod heeft schijt aan de regels. Ik dacht te helpen. Op een banaanvraag staat een ban.quote:Op woensdag 27 juli 2022 19:16 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Ben je weer bezopen? Hoezo post jij een nieuwe? Tijd voor een ban?
Geduld is een schone zaak tong..quote:Op woensdag 27 juli 2022 19:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Er gebeurt niks in dit topic. Zelfs de mod heeft schijt aan de regels. Ik dacht te helpen. Op een banaanvraag staat een ban.
Nu ben ik echt weg.
Het is Tong en tong80. Ga ergens anders slijmen.quote:
Oke Tong en tong80quote:Op woensdag 27 juli 2022 19:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is Tong en tong80. Ga ergens anders slijmen.
Verder ben ik helemaal weg uit Onzin. Heb het wel gehad met deze afvoerput.quote:
Nummer 2:quote:Op donderdag 28 juli 2022 19:45 schreef rosita1 het volgende:
Gilles betrapt tijdens bestelling bij de worstenbroodjesexpress
Nummer 3:quote:Op zondag 31 juli 2022 14:24 schreef hemarookworst het volgende:
Kijk eens aan! Bol.com mannetje in het wild!
Tussenstand:quote:Op donderdag 28 juli 2022 12:32 schreef iamredleader het volgende:
Holle Bolle Gijs maakt een uitje. "Die corona-kilo's gaan eraf!"
2.quote:Op maandag 1 augustus 2022 15:03 schreef BB-King het volgende:
Blinde man heeft slapeloze nacht vanwege angst dat familie en vrienden zijn verjaardag vergeten.
3.quote:
Tussenstand:quote:Op maandag 1 augustus 2022 08:20 schreef Bosbeetle het volgende:
heel Holland bakt finalist verslaapt zich voor de finale.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voorheen marcel.nl , tegenwoordig door het leven als marcel.de
Nummer 2:quote:Op donderdag 4 augustus 2022 12:05 schreef Mubassie het volgende:
Hans was erg zenuwachtig voor zijn eerste modeshow, maar uiteindelijk stelde het geen zak voor.
Nummer 3:quote:Op woensdag 3 augustus 2022 21:57 schreef hemarookworst het volgende:
Henk neemt het leven luchtig op
Tussenstand:quote:Op woensdag 3 augustus 2022 19:03 schreef rosita1 het volgende:
Primeur: Michelin geeft zijn eerste modeshow.
2.quote:Op maandag 8 augustus 2022 12:09 schreef Karstman het volgende:
Auto's steeds veiliger, na de rolkooi nu ook het eerste model met een apenkooi.
3.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 00:58 schreef hemarookworst het volgende:
De reparatie gaat niet echt Fordvarend
BB-King 13quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 19:18 schreef Rob310 het volgende:
"Nog even wachten op de banaanhangwagen en dan kunnen we op vakantie kinders!"
Ditquote:Op zondag 21 augustus 2022 20:35 schreef Cupfighter het volgende:
Er mag intussen denk ik wel beoordeeld worden welke 3 de beste zijn lijkt me zo
Nummer 2quote:Op maandag 15 augustus 2022 18:13 schreef marcel.de het volgende:
Janet geeft feestje omdat zij vandaag haar 56e booster gehaald heeft
Nummer 3quote:Op maandag 15 augustus 2022 22:20 schreef Mubassie het volgende:
Sperma emmer van 56 liter aangeboden.
De Stand:quote:
net opgepakte potloodventer raakt bekneld met zijn zaakje tussen het slot van de celdeur nadat de agent de deur effe te snel achter zich dicht trok!quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 17:10 schreef marcel.de het volgende:
Dankjewel. Op naar de volgende:
[ afbeelding ]
Nr 2quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 19:15 schreef rosita1 het volgende:
Klimaatontkenners willen geen 'groen hek' rondom de EU
Nr 3quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 22:32 schreef DaMart het volgende:
Bokito is niet blij met nieuw, extra beveiligd verblijf..
Tussenstand:quote:Op woensdag 24 augustus 2022 03:26 schreef PLY het volgende:
[..]
net opgepakte potloodventer raakt bekneld met zijn zaakje tussen het slot van de celdeur nadat de agent de deur effe te snel achter zich dicht trok!
quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 06:44 schreef marcel.de het volgende:
Is er iemand anders die een foto wil plaatsen? Dit schiet immers niet op zo
Of dat @:Rosita1 nummer twee wordt en @:Damart nummer 1 (en Damart dus de foto plaatst)?
Dus DaMart is aan de beurt, als Rosita zich niet meldt.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 06:44 schreef marcel.de het volgende:
Is er iemand anders die een foto wil plaatsen? Dit schiet immers niet op zo
Of dat @:Rosita1 nummer twee wordt en @:Damart nummer 1 (en Damart dus de foto plaatst)?
In dat geval gaan we verder met deze foto:quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 10:13 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Dus DaMart is aan de beurt, als Rosita zich niet meldt.
Nummer 2quote:Op zondag 28 augustus 2022 23:44 schreef slaveloos het volgende:
Aankomst Lewis Hamilton in Zandvoort wekt verwondering
Nummer 3quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 19:50 schreef BB-King het volgende:
Dankzij buienradar.nl wordt Jan nooit verrast door een regenbui tijdens een dagje uit met zijn hond.
Tussenstand:quote:Op maandag 29 augustus 2022 00:38 schreef rosita1 het volgende:
Wegens toenemende zeespiegelstijging wordt takenpakket blindengeleidehond uitgebreid
Nummer 1quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 21:03 schreef BB-King het volgende:
Slachtoffer vergeeft man welke zijn hoofd eraf sneed. "Zand erover." waren zijn laatste woorden.
Nummer 2quote:
Nummer 3quote:Op zaterdag 3 september 2022 10:15 schreef Rob310 het volgende:
Steven Kazan begaat vreselijke blunder bij nieuwe truuk
quote:Op donderdag 1 september 2022 20:38 schreef Mubassie het volgende:
"De kop is eraf."
Aldus strandwacht Henk op maandagmiddag.
Nummer 2quote:
Nummer 3quote:Op maandag 5 september 2022 10:45 schreef Bosbeetle het volgende:
Voetballers krijgen les van balletleraar om zo effectief mogelijk de tegenstander te irriteren tijdens standaardsituaties.
De tussenstand:quote:Op zondag 4 september 2022 22:13 schreef slaveloos het volgende:
Samenwerking jeugd van tegenwoordig en luis Suarez ondanks hoge verwachtingen geen succes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |