Je moet er ook niet in je blote niksie op gaan zitten.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 22:24 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik heb serieus jarenlang een lederen bank gehad en heb nooit als koud ervaren.
Wel plakkerig met het weer wat we de afgelopen weken gehad hebben. Maar dat is het toch zelden en maar een paar weken per jaar hooguit
Wachten totdat iemand de deurbel komt reparerenquote:Op donderdag 18 augustus 2022 17:49 schreef mascara-klodder het volgende:>…
Driemaal raden waar ik de komende dagen mee bezig ben
Ik doe mijn bestquote:Op donderdag 18 augustus 2022 18:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Je maakt er echt wat van![]()
Inruimen
Hier hebben ze de gaskraan weggedaanquote:Op donderdag 18 augustus 2022 18:49 schreef Kanaroe het volgende:
Ik vind die losse kookplaat zo mooi, op pootjes. Plug and play.
Ik had geen weet van het bestaan, kook al mijn hele leven op gas en dan ben je qua plek toch een beetje afhankelijk van de gasaansluiting.
Verder, leuke kledingkast, ik hou daar van.
Hehequote:Op dinsdag 16 augustus 2022 18:51 schreef mascara-klodder het volgende:
En ik schat zo in dat dit mijn bank gaat worden
Twee leuke kussentjes in de hoeken en klaar@:seven.
[ link | afbeelding ]
Belangrijker is dat ze volgende week op dinsdag de bel komen fixenquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 07:09 schreef Seven. het volgende:
[..]
Hehe![]()
2 is voldoende. Niet teveel kussentjes. En ook niet teveel verschillende vormen en kleuren. Verder helpt het altijd om er een poll over te openen.
Groene bank is leuk!
Vertel mij watquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 10:11 schreef mascara-klodder het volgende:
En wat haat ik het om met mevrouwtje aangesproken te worden.
Mevrouw of gewoon mijn voornaam. Zo moeilijk is het niet.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 16:58 schreef maily het volgende:
[..]
Vertel mij wat![]()
OT wat had je liever gehoord?
Ik heb die middag gelijk al mijn pannen aan de buren gegeven. Zo'n beetje al de pannen van mijn moeder dus. Echt alles weg van mijn moeder nuquote:Op donderdag 18 augustus 2022 20:42 schreef Kanaroe het volgende:
Je vader zag het goed! Zo heeft het ook die industriėle uitstraling en is het niet al te zwaar.
En nu kook je dus op inductie, ook met allemaal met nieuwe pannen enzo? Wel een gave kookplaat om te zien, en ook te verplaatsen naar je balkon, of waar dan ook
Een keertje buiten koken gewoonquote:Op zondag 21 augustus 2022 21:18 schreef mascara-klodder het volgende:
En waarom zou ik die kookplaat naar mijn balkon verplaatsen?
Daar heb je een BBQ voor en ga je niet met een apparaat sjouwen die teringveel gekost heeftquote:Op zondag 21 augustus 2022 21:24 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Een keertje buiten koken gewoon![]()
Zoiets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |