Waarom doen ze daar nog steeds niks aan van de WBV?quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 01:02 schreef mascara-klodder het volgende:
De niet werkende bel wordt behoorlijk frusterend inmiddels
Nu waarschijnlijk niet omdat alle onderaannemers met vakantie zijn.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 10:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Waarom doen ze daar nog steeds niks aan van de WBV?
Deze gaat het denk ik worden. Zit boostfunctie op, warmhoudfunctie en 60cm breedquote:Op maandag 15 augustus 2022 23:36 schreef Seven. het volgende:
Lekker bezig!
En heb je al een keuze kunnen maken voor de kookplaat?
Yup. Echt zwaar irritant is dit.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 10:45 schreef XanderH het volgende:
[..]
Nu waarschijnlijk niet omdat alle onderaannemers met vakantie zijn.
Maarja, ze wisten het al even natuurlijk...
De opzichter heeft zelf ookal 3x naar ze gebeldquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 10:45 schreef XanderH het volgende:
[..]
Nu waarschijnlijk niet omdat alle onderaannemers met vakantie zijn.
Maarja, ze wisten het al even natuurlijk...
Dit is een kookplaat welke je op een normaal stopcontact kunt aansluiten (1x16A).quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 12:26 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Deze gaat het denk ik worden. Zit boostfunctie op, warmhoudfunctie en 60cm breed
Mijn oven en magnetron zijn ook van Inventum.
https://www.bcc.nl/keuken(...)V7kMcZEaAkO9EALw_wcB
[ link | afbeelding ]
Tnx, geef het door aan mijn vader. Ga er eigenlijk wel vanuit dat hij weet hoe of wat. Die man kan werkelijk waar allesquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 17:38 schreef Leandra het volgende:
Mijn favoriete plug, ook voor holle wanden:
https://www.fischer.nl/nl(...)lon-pluggen/duopower
Er is ook een variant voor natte ruimtes:
https://www.fischer.nl/nl(...)ylon-pluggen/duoseal
Ik gebruik ze overigens standaard, de Duopower, want dan hoef ik niet na te denken over het soort wand waarin ik ze gebruik.
Heel dat gedoe met inductie kwam me werkelijkwaar zo mijn neus uit.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 17:52 schreef XanderH het volgende:
[..]
Dit is een kookplaat welke je op een normaal stopcontact kunt aansluiten (1x16A).
Nu was de situatie met jouw kookplaat niet duidelijk (een 3-fasen groep waar dat helemaal niet kan zonder 3-fasen aansluiting), maar een kookplaat kiezen die op 1x16A werkt vind ik ergens wel wat zonde. Het is maar een heel beperkt vermogen om op te koken, de boostfunctie kun je maar voor één pit tegelijkertijd gebruiken.
Een kookgroep met 2x16A moet ook prima mogelijk zijn in jouw situatie. Is dit met de opzichter niet meer ter sprake gekomen?
Eén leuk bruin kussentje in het middenquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 18:51 schreef mascara-klodder het volgende:
En ik schat zo in dat dit mijn bank gaat worden
Twee leuke kussentjes in de hoeken en klaar@:seven.
[ link | afbeelding ]
Hou op hoorquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 19:47 schreef maily het volgende:
[..]
Eén leuk bruin kussentje in het midden
Ik had iets heeeeel anders in gedachten maar dit is ook erg tof!quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 20:14 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo’n kussen https://www.vintagehomest(...)-smyrna-groen-48-48/ moet daarbij
Dan zou ik hem eens naar de bel laten kijkenquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 18:46 schreef mascara-klodder het volgende:
…Die man kan werkelijk waar alles
Topmerk! Daar ga je lang plezier van hebben! Wel van dat ene kussentje de nageltjes bijhoudenquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 20:24 schreef mascara-klodder het volgende:
De gratisch Leolux
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
Godverquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 21:15 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Dan zou ik hem eens naar de bel laten kijken![]()
Ik heb de Leoluxmensen eerder vnv al een bericht gestuurd. Net voordat @Doedezemaar poste dat ik de groene moest kopen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 21:22 schreef maily het volgende:
[..]
Topmerk! Daar ga je lang plezier van hebben! Wel van dat ene kussentje de nageltjes bijhouden
O het is nog niet beslist zie ik.
Ik heb serieus jarenlang een lederen bank gehad en heb nooit als koud ervaren.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 22:15 schreef Blues het volgende:
Oh jakkes een leren koude bank.
Die groene
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |