quote:Op zaterdag 9 juli 2022 17:42 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 09-07-2022 22:06:35 ]
Dankjewelquote:
quote:Op zaterdag 9 juli 2022 22:06 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Snobs have more fun!
KLIK!
quote:Op zaterdag 9 juli 2022 23:03 schreef Duderinnetje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Als ik ergens zeker van ben is dat hij hier niet meeleest. Hij doet sowieso niks met internet. Alleen Facebook soms.quote:Op maandag 11 juli 2022 18:14 schreef Smallish het volgende:
Geen handige post dit, gezien het eerder genoemde gedoe over een ex…….
Was goed bedoeld. Maakt mij verder niet uit, je zult het zelf het beste weten.quote:Op maandag 11 juli 2022 18:18 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Als ik ergens zeker van ben is dat hij hier niet meeleest. Hij doet sowieso niks met internet. Alleen Facebook soms.
Familie van Edsilia?quote:Op maandag 11 juli 2022 18:08 schreef mascara-klodder het volgende:
tnxx
Ik heb mezelf maar een naambordje gegeven naast de bel die het nog steeds niet doet
[ link | afbeelding ]
Tnx! En ik weet dat het goed bedoeld isquote:
Streepjesquote:Op maandag 11 juli 2022 18:42 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Tnx! En ik weet dat het goed bedoeld isOp Facebook zal ik dit bijvoorbeeld nooit posten. Sowieso weet zo goed als niemand wat er allemaal zich de afgelopen jaren nog steeds speelt
Destijds had ik gewoon cheap-ass kledingrekken in mijn glamroom.
Nu heb ik nog even niks maar mijn vader stond vandaag zomaar opeens in mijn huisje met 3 stellingkasten + een stalen buis en daar gaat hij de kledingrekken van maken precies zoals ik wil
Voor nu heb ik maar een deel zo hangen door het hele huis heen
[ link | afbeelding ]
En nee, dit is niet al mijn streepjeskleding
Ik dacht al, waar ken ik die naam vanquote:
Oh oh als Glennis maar niet langs komtquote:Op maandag 11 juli 2022 18:44 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik dacht al, waar ken ik die naam vanZij is de enige die ik nog niet ken in het portiek.
Ze heeft wel een kefhond, godzijdank reageerde Jeroen daar al heel snel niet meer op.
Retro jaren 70.quote:
Echt jaren 70 inclusief wat stofzuigerzakkenquote:
Lekker weer ...quote:Op donderdag 28 juli 2022 09:37 schreef mascara-klodder het volgende:
*U bent de miljoenste wachtende in de wachtrij. Daarna ga ik u niet verder kunnen helpen
Wat ik wel geregeld heb is dat de rioleringmeneer morgenochtend komt(water loopt tot aan het einde vd badkamer en mijn keuken in als ik douche)
Het wachten is nu vooral op de opzichter dat daar ooit een afspraak mee gemaakt kan worden.
Ontstopper heb je vast al geprobeerd?quote:Op donderdag 28 juli 2022 09:37 schreef mascara-klodder het volgende:
*U bent de miljoenste wachtende in de wachtrij. Daarna ga ik u niet verder kunnen helpen
Wat ik wel geregeld heb is dat de rioleringmeneer morgenochtend komt(water loopt tot aan het einde vd badkamer en mijn keuken in als ik douche)
Het wachten is nu vooral op de opzichter dat daar ooit een afspraak mee gemaakt kan worden.
Nee! Ik heb geleerd van mijn vorige huis waar het toilet was ontploft en heel de gang, deel huiskamer, deel slaapkamer en een deel schoenenkamer toen blank stond met ik wil het niet weten.quote:Op donderdag 28 juli 2022 12:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ontstopper heb je vast al geprobeerd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |