Mijn jeugd en jong-volwassenheid. Feest der herkenning.quote:Op maandag 12 september 2022 21:20 schreef maily het volgende:
Deze binnenstebuiten (van vandaag) MOET je ff terugkijken:
https://binnenstebuiten.k(...)r-in-noordwijkerhout
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 12 september 2022 21:20 schreef maily het volgende:
Deze binnenstebuiten (van vandaag) MOET je ff terugkijken:
https://binnenstebuiten.k(...)r-in-noordwijkerhout
[ afbeelding ]
Ik heet geen Chantalquote:Op maandag 12 september 2022 23:14 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]![]()
Groene bank is natuurlijk altijd
Dat vloerkleed heb ik ook nodig!
Verder stel ik mezelf nu zo voor dat @:doedezemaar een neusbel heeft
Wat leuk!quote:Op dinsdag 13 september 2022 18:26 schreef mascara-klodder het volgende:
Eerst vanmiddag de eettafelbank in Hoogvliet opgehaald daarna in Zwijndrecht de bank
De banken zitten allebei helemaal goed.
Onderstel eettafelbank ga ik nog hetzelfde maken als die vd eettafel en de 2 zwarte fauteuils.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Moest ook echt gelijk aan jou denkenquote:Op dinsdag 13 september 2022 19:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik herken best wat spulletjes in dat huis in Noordwijk, te beginnen met de oranje kleur op de muren.
Je groene banken staan leuk
Jaaa die had ik bij de kringloop gescoordquote:
quote:Op donderdag 15 september 2022 15:36 schreef mascara-klodder het volgende:
Maar het allerfijnste was natuurlijk lunchen aan een eettafel
Daar kan niets tegenop hoor. Samen met mijn vader en een lieve vriend
[ link | afbeelding ]
Die op de grond staat is 2 meter hoogquote:Op zondag 18 september 2022 15:35 schreef NedKelly het volgende:
Flinke schilderijen moeten dat zijn dan. Ben benieuwd!
Ik dacht er nog aan om je privé te berichten dat je geen foute opmerkingen mocht posten nav van de schilderijtjes.quote:Op zondag 18 september 2022 20:29 schreef golfer het volgende:
Ik wil graag een keer gebruik maken van uw roomservice...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |