abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 24 juni 2022 @ 15:53:09 #102
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_205137624

Maar hier haak ik af, hoor.
The love you take is equal to the love you make.
  Moderator vrijdag 24 juni 2022 @ 16:16:31 #103
5428 crew  miss_sly
pi_205137820
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2022 15:37 schreef RAVW het volgende:

[..]
Onzin? , een schouderklopje word al gezien als grensoverschrijdend gedrag
na fluiten word al gezien als grensoverschrijdend gedrag

kom op zeg ..... Wie bepaald wat grensoverschrijdend gedrag is .. als ik er niet van gediend ben dat dames mij wegzetten als Foute man , Geld vragen , en andere dingen is dat voor mij grensoverschrijdend gedrag
Hoe vaak hoor je niet dat mannen klagen dat de vrouw te veel praten ..... denk dat veel mannen dit nu ook straks op gaan pakken als grensoverschrijdend gedrag
In mijn ogen ook zeer terecht
Maar boontje komt om zijn loontje en wat je zaait zal je oogsten
Niet voor niets is zijn er al diverse bewegingen gaan de gang waarbij de man zich in bescherming gaat nemen tegen over de vrouw , dit komt toch ergens vandaan ( tegenhanger van feministen)
Even een voorbeeldje van zo'n beweging
https://nl.wikipedia.org/wiki/MGTOW

[ link | afbeelding ]
Kortom: je wil geen vrouw meer. Geweldig, dat komt goed overeen met al die vrouwen die geen man meer willen.

Problem solved.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 24 juni 2022 @ 16:22:27 #104
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_205137858
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juni 2022 15:49 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Jij komt met MGTOW. Tussen dat gedachtegoed en dat van incels is grote overlap. Daar kun je misschien ook wel een mooi venndiagram van vinden.
Het niet naar bed kunnen gaan omdat je geen vrouw kunt krijgen of niet naar bed met een vrouw gaan en hier een bewuste keuze in maken is wel een heel verschil
een Incel ziet zich zelf vaak als slachtoffer en een MGTOW neemt de keuze bewust om geen slachtoffer te worden
Een incel is vaak mannen die zich onzeker voelen en bang zijn om alleen te blijven terwijl een MGTOW vaak heel erg sterk in zijn schoenen staat en bewust alleen blijft om de valse beschuldigingen van een vrouwelijk geslacht tegen te gaan ( dit houd je niet altijd tegen)
maar ook doelbewust om geen slaaf van de vrouw te worden en hier door geen ontplooiing van hun eigen karakter door te kunnen maken , want dat word vaak zeer veel tegen gewerkt door een dame ,
zowel geestelijk als financieel gebied worden vele mannen klein gehouden ..
natuurlijk weet ik van eigen ervaring dat je leuke tijden kan hebben met een vrouw
Maar het is gewoon in deze tijden van de grensoverschrijdend gedrag hype en @MeToo hype veel te gevaarlijk want bij de eerst foute hersenspinsel of aandachtsgeil van een vrouw dan ben je als man al 9 van de 10 kaar het haasje
En helaas maken hier veel vrouwen gebruik van de hypes
zie ook aan de ineens oplopende aanklachten zelfs in tijden van LOCKDOWN liepen de cijfers ineens heel hoog op ... toch raar want dan zit je toch vaak binnen en het lijkt me niet dat je als man jaren met een vrouw goed samen woont dan in eens als er een lockdown is dat je haar gaat verkrachten of haar bond en blauw gaat slaan ...
dit is wel de realiteit die nu aan de hand is als er een man niet naar de pijpen van de vrouw gaat dansen
want dat bemerk ik zelf ook heel erg ... alles gaat goed tot je zelf eens een vraag aan haar stelt .. dan is het foute boel

[ Bericht 15% gewijzigd door RAVW op 24-06-2022 16:28:01 ]
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
pi_205138092
Tja hoor dit ook regelmatig, heb dat ook, heb geen zin om te verzorgen en zo. Heb wel een lat relatie, heb daardoor ook mijn eigen dingen en hoef geen rekening te houden. Trouwens ik woonde hiervoor al samen met internationaal chauffeur dus deze was ook veel van huis.
pi_205138524
twitter

Ik snap die vrouwen wel.
  Moderator vrijdag 24 juni 2022 @ 17:31:45 #107
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_205138544
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2022 16:22 schreef RAVW het volgende:

[..]
Het niet naar bed kunnen gaan omdat je geen vrouw kunt krijgen of niet naar bed met een vrouw gaan en hier een bewuste keuze in maken is wel een heel verschil
een Incel ziet zich zelf vaak als slachtoffer en een MGTOW neemt de keuze bewust om geen slachtoffer te worden
Een incel is vaak mannen die zich onzeker voelen en bang zijn om alleen te blijven terwijl een MGTOW vaak heel erg sterk in zijn schoenen staat en bewust alleen blijft om de valse beschuldigingen van een vrouwelijk geslacht tegen te gaan ( dit houd je niet altijd tegen)
maar ook doelbewust om geen slaaf van de vrouw te worden en hier door geen ontplooiing van hun eigen karakter door te kunnen maken , want dat word vaak zeer veel tegen gewerkt door een dame ,
zowel geestelijk als financieel gebied worden vele mannen klein gehouden ..
natuurlijk weet ik van eigen ervaring dat je leuke tijden kan hebben met een vrouw
Maar het is gewoon in deze tijden van de grensoverschrijdend gedrag hype en @:metoo hype veel te gevaarlijk want bij de eerst foute hersenspinsel of aandachtsgeil van een vrouw dan ben je als man al 9 van de 10 kaar het haasje
En helaas maken hier veel vrouwen gebruik van de hypes
zie ook aan de ineens oplopende aanklachten zelfs in tijden van LOCKDOWN liepen de cijfers ineens heel hoog op ... toch raar want dan zit je toch vaak binnen en het lijkt me niet dat je als man jaren met een vrouw goed samen woont dan in eens als er een lockdown is dat je haar gaat verkrachten of haar bond en blauw gaat slaan ...
dit is wel de realiteit die nu aan de hand is als er een man niet naar de pijpen van de vrouw gaat dansen
want dat bemerk ik zelf ook heel erg ... alles gaat goed tot je zelf eens een vraag aan haar stelt .. dan is het foute boel

Jij bent sinds 2019 geen steek verder gekomen.
Breitling - Instruments for Professionals
  vrijdag 24 juni 2022 @ 17:33:54 #108
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_205138573
Even een hele kleine aanvulling
Ik heb net even een stuk geplaatst wat ging over grensoverschrijdend gedrag:
Daar heb ik heel veel lovende berichten gehad tegenstelling wat hier gebeurd

quote:
Goede middag, even een stukje van mijn kant.
Omdat ik toch even wat kwijt wil.
Het gaat hier dus over wat ze nu noemen: grensoverschrijdend gedrag (hype).
Overal hoor je deze termen nu als het gaat om MANNEN met losse handjes of als vrouw onprettig aanraken gaat, zelf nafluiten of complimenten maken word er al onder verstaan.
Maar wat mij dus zo erg stoort is.
Het is altijd maar Slachtoffer ( vrouw ) vs dader (man)
Maar waarom hoor ik niets over grensoverschrijdend gedrag van dames naar de man toe?
Bestaat dat dan niet ?.. of ligt het altijd bij de man ?

Ik ga even heel kort uitleggen hoe ik als man in nog geen 48 uur benaderd ben door diverse dames.
(let op:benaderd - dus ik zoek geen contact met hun)

1 - een vroeg van uit het niets om geld - vrouw 1
2 - nog geen 24 uur later weer een om geld - vrouw 2

Dit is voor een man ook grensoverschrijdend gedrag want we zijn geen lopende pinautomaten.
Daarin tegen zijn dit ook vrouwen vaak die dan met een grote mond lopen dat ze geen man willen of nodig hebben, want je bent in hun ogen een "foute" man en hebben geen man meer nodig.
Nog niet te spreken dat hier door deze aannamen en dit uit te spreken ook nog eens laster( gepleegd word, en soms Smaad, of beledigingen (1)
Wat dus strafbaar is volgens de wet van strafrecht:

(1)strafrecht
Belediging:

Als u iemand beledigt, kan dit leiden tot een aangifte door het ‘slachtoffer’. Een belediging is in het algemeen te omschrijven als een negatieve uitlating die iemand doet jegens een ander.
Deze uitlating kan uit allerlei bewoordingen bestaan. De wet geeft hier geen vereisten over. Belediging van een ambtenaar in functie werkt strafverzwarend.
Als u niet iemand in een kwaad daglicht wilt zetten of wilt ‘zwartmaken’ bent u strafbaar op grond van belediging. Dit is anders bij smaad.

Wat is smaad

Smaad:
Is het moedwillig zwartmaken van een ander en een zwaarder delict dan belediging. Dit zwartmaken kan geschieden via een geschrift (smaadschrift), of mondeling maar bijvoorbeeld ook op Facebook. Voor strafbaarheid van smaad is het vereist dat u anders dan uit noodzakelijke verdediging of uit goede trouw, iemand beschuldigt van iets, waarbij het niet eenvoudig vast te stellen is of deze feiten onwaar zijn. Zelfs wanneer u de waarheid aan het licht stelt, kan u strafbaar zijn.
Op smaad staat en maximale gevangenisstraf van zes maanden of een geldboete van de derde categorie. Pleegt u smaad via een geschrift (via teksten of afbeeldingen), dan is de maximale straf één jaar cel of een boete van de derde categorie.
Wat is laster

Laster:
Is het moedwillig iemand beschuldigen van een onwaar feit.
Het verschil tussen smaad en laster is dus dat het bij laster altijd gaat om beweerde feiten die niet waar zijn.
Dus enkel wanneer u iemands goede naam aantast door onware feiten bent u strafbaar op grond van laster.
Wanneer u de waarheid vertelt en iemands goede naam aantast, kan dit smaad zijn.
Op het plegen van laster is een maximale straf gesteld van twee jaren gevangenisstraf of een boete van de vierde categorie.

Word eens tijd dat alle mannen hier eens gebruik van gaan maken als hun weer onjuist behandelt worden door een vrouw.
Dat te onpas beschuldigingen van grensoverschrijdend gedrag als het om een man gaat of roepen dat alle mannen fout zijn moet maar eens afgelopen zijn.

Eens kijken welke cijfers dan harder omhoog gaan:
aangifte wegens grensoverschrijdend gedrag vanaf de man naar een vrouw.
Of aangiftes wegen vals beschuldigen door een vrouw en onjuist heden roepen.

Denk dat het snel afgelopen zal zijn met dat irritante gedrag van het zomaar als het je niet zint de man voor alles maar uit te maken
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
  Moderator vrijdag 24 juni 2022 @ 17:35:24 #109
5428 crew  miss_sly
pi_205138593
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2022 17:33 schreef RAVW het volgende:
Even een hele kleine aanvulling
Ik heb net even een stuk geplaatst wat ging over grensoverschrijdend gedrag:
Daar heb ik heel veel lovende berichten gehad tegenstelling wat hier gebeurd
[..]

MIsschien moet je je dan tot die mensen blijven richten en ons niet lastig vallen met die idiote posts van je.
pi_205138603
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2022 15:37 schreef RAVW het volgende:

[..]
Onzin? , een schouderklopje word al gezien als grensoverschrijdend gedrag
na fluiten word al gezien als grensoverschrijdend gedrag

kom op zeg ..... Wie bepaald wat grensoverschrijdend gedrag is .. als ik er niet van gediend ben dat dames mij wegzetten als Foute man , Geld vragen , en andere dingen is dat voor mij grensoverschrijdend gedrag
Hoe vaak hoor je niet dat mannen klagen dat de vrouw te veel praten ..... denk dat veel mannen dit nu ook straks op gaan pakken als grensoverschrijdend gedrag
In mijn ogen ook zeer terecht
Maar boontje komt om zijn loontje en wat je zaait zal je oogsten
Niet voor niets is zijn er al diverse bewegingen gaan de gang waarbij de man zich in bescherming gaat nemen tegen over de vrouw , dit komt toch ergens vandaan ( tegenhanger van feministen)
Even een voorbeeldje van zo'n beweging
https://nl.wikipedia.org/wiki/MGTOW

[ link | afbeelding ]
Dus jij mag wel je eigen MGTOW weg gaan omdat man, maar vrouwen die hun eigen weg gaan (maar dan zonder het incelgedachtegoed) dat is niet ok. :')
  vrijdag 24 juni 2022 @ 17:37:45 #111
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_205138634
quote:
13s.gif Op vrijdag 24 juni 2022 17:36 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
Dus jij mag wel je eigen MGTOW weg gaan omdat man, maar vrouwen die hun eigen weg gaan (maar dan zonder het incelgedachtegoed) dat is niet ok. :')
Onderbouwen met bewijzen zou ik hier bij graag eens willen zien .. lees mijn laatste aanvulling eens
Iemand uitmaken als incel is belediging en zelfs laster , want het is geen waarheid
Zou hier op FOK ook eens meer aandacht voor moeten komen en in het FAQ moeten komen want nu werkt dit forum ook mee aan SMAAD en LASTER
Dit is strafbaar zo als ik al eerder schreef
Het meewerken aan strafbare feiten :+

PS het komt hier heel veel voor en ja
Je kunt de gebruikers niet aansprakelijk stellen voor hun gedrag , want het is niet hun Fourm
Dat is dus waar het vaak ook fout gaat , alles word maar te pas en te onpas op het net gegooid , maar dat wil nog niet zeggen dat dit volgens de wet mag

[ Bericht 27% gewijzigd door RAVW op 24-06-2022 17:44:46 ]
  vrijdag 24 juni 2022 @ 17:38:27 #112
92279 N.icka
Windforce 11
pi_205138644
Je post worden steeds vreemder 😱
  vrijdag 24 juni 2022 @ 17:46:59 #113
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_205138736
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2022 17:38 schreef N.icka het volgende:
Je post worden steeds vreemder 😱
worden niet vreemder ... maar het gaat niet zo als jullie het willen , ik laat me niet graag in die hoek zetten door wild vreemde .. dat is waarom ik ook dit draadje geopend heb en het bewijs is hier toch ook al weer duidelijk aanwezig zonder onderbouwing alles maar roepen zonder dat je de persoon kent
  Moderator vrijdag 24 juni 2022 @ 17:47:46 #114
5428 crew  miss_sly
pi_205138744
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2022 17:37 schreef RAVW het volgende:

[..]
Onderbouwen met bewijzen zou ik hier bij graag eens willen zien .. lees mijn laatste aanvulling eens
Iemand uitmaken als incel is belediging en zelfs laster , want het is geen waarheid
Zou hier op FOK ook eens meer aandacht voor moeten komen en in het FAQ moeten komen want nu werkt dit forum ook mee aan SMAAD en LASTER
Dit is strafbaar zo als ik al eerder schreef
Het meewerken aan strafbare feiten :+

PS het komt hier heel veel voor en ja
Je kunt de gebruikers niet aansprakelijk stellen voor hun gedrag , want het is niet hun Fourm
Dat is dus waar het vaak ook fout gaat , alles word maar te pas en te onpas op het net gegooid , maar dat wil nog niet zeggen dat dit volgens de wet mag

Jij komt met allemaal vage aantijgingen richting 'vrouwen' en als je dan tegengas krijgt, ga je schermen met smaad en laster.

Ik zou echt eerst eens de hand in eigen boezem steken voor je allerlei dingen gaat roepen.
  vrijdag 24 juni 2022 @ 17:49:34 #115
92279 N.icka
Windforce 11
pi_205138764
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2022 17:46 schreef RAVW het volgende:

[..]
worden niet vreemder ... maar het gaat niet zo als jullie het willen , ik laat me niet graag in die hoek zetten door wild vreemde .. dat is waarom ik ook dit draadje geopend heb en het bewijs is hier toch ook al weer duidelijk aanwezig zonder onderbouwing alles maar roepen zonder dat je de persoon kent
Welke jullie ben ik dan?
  vrijdag 24 juni 2022 @ 17:49:35 #116
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_205138766
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 juni 2022 17:47 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Jij komt met allemaal vage aantijgingen richting 'vrouwen' en als je dan tegengas krijgt, ga je schermen met smaad en laster.

Ik zou echt eerst eens de hand in eigen boezem steken voor je allerlei dingen gaat roepen.
Het is een verschil tussen in het algemeen spreken of gericht op de persoon Zo als hier dus gedaan word met uitmaken als Incel ect ect

Daar ligt het verschil
het op de man spelen is anders dan in het algemeen spreken over een geslacht

Dacht wel dat jullie dat ook wel inzagen
pi_205138785
Pfffff mijn god jong..
Weet je wat ts je hebt gelijk. Alle vrouwen zijn kut, blijf maar bij ze vandaan, probleem opgelost. Slotje op dit topic.
pi_205138792
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2022 17:51 schreef Sokkenzijnaltijdkwij het volgende:
Pfffff mijn god jong..
Weet je wat ts je hebt gelijk. Alle vrouwen zijn kut, blijf maar bij ze vandaan, probleem opgelost. Slotje op dit topic.
Hij doet nu precies waar hij in de OP over klaagt als vrouwen dat doen. :T
  Moderator vrijdag 24 juni 2022 @ 17:52:09 #119
5428 crew  miss_sly
pi_205138794
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2022 17:49 schreef RAVW het volgende:

[..]
Het is een verschil tussen in het algemeen spreken of gericht op de persoon Zo als hier dus gedaan word met uitmaken als Incel ect ect

Daar ligt het verschil
het op de man spelen is anders dan in het algemeen spreken over een geslacht

Dacht wel dat jullie dat ook wel inzagen

OK, dan is het heel simpel: als jij volgens MGTOW leeft, zweer je al die vrouwen af en laat je je niet gebruiken om dingen te bestellen en geld van te krijgen of lenen. Grow a pair en blokkeer iedere vrouw die je niet behandelt zoals je behandelt wenst te worden. Ben je zo af van al die vreselijke vrouwen. Problem solved.

Soms is het leven zoo simpel.
  vrijdag 24 juni 2022 @ 17:57:12 #120
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_205138857
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 juni 2022 17:52 schreef miss_sly het volgende:

[..]
OK, dan is het heel simpel: als jij volgens MGTOW leeft, zweer je al die vrouwen af en laat je je niet gebruiken om dingen te bestellen en geld van te krijgen of lenen. Grow a pair en blokkeer iedere vrouw die je niet behandelt zoals je behandelt wenst te worden. Ben je zo af van al die vreselijke vrouwen. Problem solved.

Soms is het leven zoo simpel.
jij denk dat het dan hier mee gedaan is ?

ik benaderd hun niet maar ze benaderen mij
welke levens style ik ook heb maak dan niet uit geloof ik
En ik sluit me zeker niet aan bij TGTOW dat vind ik te vergaan
je heb ook een tussenweg ,en dat doe ik al jaren
1 keer in de zoveel jaren een keer daten , en mocht er 1 tussen door komen die aandacht geeft prima
Maar houd het zeker "zakenlijk" wat betreft tegen over vrouwen
  Moderator vrijdag 24 juni 2022 @ 17:58:16 #121
5428 crew  miss_sly
pi_205138877
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2022 17:57 schreef RAVW het volgende:

[..]
jij denk dat het dan hier mee gedaan is ?

ik benaderd hun niet maar ze benaderen mij
welke levens style ik ook heb maak dan niet uit geloof ik
En ik sluit me zeker niet aan bij TGTOW dat vind ik te vergaan
je heb ook een tussenweg ,en dat doe ik al jaren
1 keer in de zoveel jaren een keer daten , en mocht er 1 tussen door komen die aandacht geeft prima
Maar houd het zeker "zakenlijk" wat betreft tegen over vrouwen
Dan zijn we wer bij het begin: je houdt het zelf in stand. Stoppen met klagen dus.
  Moderator vrijdag 24 juni 2022 @ 18:30:46 #122
16180 crew  CoolGuy
pi_205139182
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2022 17:46 schreef RAVW het volgende:

[..]
Ik denk het niet. De meesten hier hebben dit probleem niet. De meesten hier kunnen gewoon een vrouw of man vinden voor een relatie. De meesten worden niet benaderd voor geld. Het is vooral dat het niet gaat zoals jij wil, daarom is dit topic er ook.
  vrijdag 24 juni 2022 @ 19:00:40 #123
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_205139530
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2022 22:35 schreef RAVW het volgende:

[..]
Uit de duimzuigen
dit is in 1 dag al de 2de in nog geen 24 uur
[ link | afbeelding ]

andere dame
[ link | afbeelding ]
om maar even bewijs aan te leveren
in een tijdbestek van 24 uur
maar volgens vele hier ligt het aan mij ... maar bewijs zegt toch genoeg maar het zal wel weer aan mij liggen
En ook bewijs dat ik niet bezig ben met haar zo als zo vele denken lastig te vallen nee het zijn gewone gesprekken

Jezus ! Hoe oud ben jij? 13?
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  donderdag 4 augustus 2022 @ 03:22:37 #124
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_205544014
Misschien eens inschrijven bij een fatsoenlijke datingsite?
Of op stap gaan en vrouwen tegen komen.
Wie dit leest is een lezer van dit
  donderdag 4 augustus 2022 @ 09:15:29 #125
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_205544689
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2022 13:19 schreef RAVW het volgende:
Even weer een gevalletje van ..... Hallo daar heb je ze weer

een hele goede vriendin waar ik dus al 8 jaar mee omgaat
Zij heeft last van duiven op haar balkon , ze vraagt gisteren aan mij kan jij netten bestellen
Ik ja ( heb al vaker voor haar besteld geen probleem)
Ik bestel.
Vraagt ze gisteren avond nog van heb je de netten al besteld .. ja die zijn onderweg..
van morgen belt ze heb je de netten al ....
Nee tussen 2 en 5 worden bezorgd , oke mooi..

oke ik ga op hangen want ik krijg een vriend op bezoek ....
1 uur later belt ze ....

Laat maar zitten want iemand gaat dit al voor me halen maandag bij de gamma
want ik wist niet of jij het besteld had en hij gaat het ook ophangen maar ik heb ze snel nodig

:( :(
Dus vrouw 3 in nog geen 48 uur tijd die dus grensoverschrijdend gedrag vertoont o|O o|O
maar goed daar hoor je dus niets over als het gaat om grensoverschrijdend gedrag :-)
En wat is jouw reactie naar haar? Ik neem aan dat ze de netten gewoon mag betalen?
Ik ken dit soort vrouwen niet hoor
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  donderdag 4 augustus 2022 @ 14:58:54 #126
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_205547388
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2022 09:15 schreef Tinkepink het volgende:

[..]
En wat is jouw reactie naar haar? Ik neem aan dat ze de netten gewoon mag betalen?
Ik ken dit soort vrouwen niet hoor
Het is niet alleen het geld war ik me zorgen over maakt maar ook het gedrag ervan.
Ik heb veel van dit soort dingen mee gemaakt dat je een hoop geld betaald en dan op het laatste moment besluiten ze anders.
Neem een besluit en ga daar achter staan , maar niet bij elke kleine wind verandering gelijk 180 graden omdraaien.

PS met deze vrouw ga ik al jaren om als vriendschap , dus het is geen voer voor eens man vrouw relatie mee op te bouwen.
Want daar was ik al snel achter dat het nooit lang goed zou gaan.
Wel voor vriendschap
pi_205547571
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2022 23:23 schreef RAVW het volgende:

[..]
Waar heel je dat vandaan ?
Ik ben een HSPer dus ik voel dat erg snel aan .. integendeel .. vaak te snel
Want ik ebmerk juist signalen heel snel op
Sorry, maar mensen die dit zo stellig over zichzelf zeggen hebben meestal vooral een enorm bord voor hun kop en op basis van hoe je redeneert en wat er in de praktijk lijkt te gebeuren als reactie op jouw handelen vrees ik dat dat hier ook het geval is. Gezien je agressieve toon van praten over andere mensen vind ik het ook tamelijk arrogant om te zeggen dat je dit soort signalen heel gauw oppikt, want alles wijst erop dat dat niet bepaald zo is.
  Moderator donderdag 4 augustus 2022 @ 15:45:49 #128
16180 crew  CoolGuy
pi_205547756
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2022 15:24 schreef itchycoo het volgende:

[..]
Sorry, maar mensen die dit zo stellig over zichzelf zeggen hebben meestal vooral een enorm bord voor hun kop en op basis van hoe je redeneert en wat er in de praktijk lijkt te gebeuren als reactie op jouw handelen vrees ik dat dat hier ook het geval is. Gezien je agressieve toon van praten over andere mensen vind ik het ook tamelijk arrogant om te zeggen dat je dit soort signalen heel gauw oppikt, want alles wijst erop dat dat niet bepaald zo is.
Datzelfde idee heb ik ook.
pi_205547958
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2022 23:23 schreef RAVW het volgende:
Ik ben een HSPer dus ik voel dat erg snel aan .. integendeel .. vaak te snel
Want ik ebmerk juist signalen heel snel op
En wie heeft jou die diagnose gegeven? Of heb jij jezelf die status toegeeigend? Je kan niet in het hoofd van andere mensen kijken, dus je kan ook niet opmaken of jij nou meer of minder voelt dan een ander.

Maar al zou je ontzettend sensitief zijn en een ander goed kunnen aanvoelen, je kan een ander nergens toe dwingen. Net zo min dat iemand jou kan dwingen. Als je je vaak gemanipuleerd voelt door vrouwen, dan kies je ervoor om in te gaan op die manipulatie. Kan je hen 1000x de schuld van geven, maar je schiet er zelf geen reet mee op.

Als je problemen hebt met wat dan ook, helpt het alleen om te leren begrijpen wat de oorzaak is en om het voortaan anders te doen. Jezelf dingen wijsmaken die makkelijker zijn of waardoor je pijnlijke confrontaties met jezelf kunt vermijden, gaan jou niks helpen. En hoe langer je daaraan blijft vasthouden, hoe langer je continu met dezelfde problemen geconfronteerd wordt.
  zaterdag 6 augustus 2022 @ 20:07:00 #130
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_205567189
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2022 21:32 schreef Dries4Ever het volgende:
soms helpt het TS om als alleenstaande man naar de hoeren te gaan, dat neemt een stukje frustratie weg
Hoef je niet alleenstaand voor te zijn, _O-
Maar ... ook naar de hoeren gaan kan frustraties oproepen :X .
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_205570127
.

[ Bericht 81% gewijzigd door Stepperoller op 07-08-2022 00:44:30 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')