abonnement Unibet Coolblue
pi_205101913
okee, allemaal vrouwen die kennelijk afschuwelijke ervaringen met mannen hebben gehad en niet meer willen, en TS vraagt zich af waar dat toch vandaan komt..
  maandag 20 juni 2022 @ 16:23:52 #52
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_205102548
quote:
7s.gif Op maandag 20 juni 2022 10:42 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Herkenbaar wel.
Ik zou er sowieso ook niet aan moeten denken om weer te gaan daten :{w En duidelijk zijn tegen mannen die toevallig je leven binnenkomen om ze te laten weten dat ze niets moeten denken, zie ik me dan eigenlijk ook wel doen.

Ervaring leert ook gewoon dat als je niet duidelijk genoeg bent, je ook zomaar ineens overvallen kunt worden door een liefdesverklaring, of ongewenste avances. Liever al aangeven dat je dat neit wil, dan het op dat moment op een vriendelijke manier afwijzen. De juiste verwachtingen scheppen, zeg maar.
Ik snap die behoefte, maar denk niet dat het een nuttige strategie is. Simpelweg omdat er ook zat vrouwen zijn die dit soort dingen roepen en het niet menen of vooral zichzelf proberen te overtuigen. Net zoals er legio mannen rondlopen die 'alleen maar vrienden' willen zijn met een vrouw, maar eigenlijk meer willen. Constant benadrukken dat je alleen maar vrienden wil zijn zal bij veel vrouwen ook niet worden opgevat als duidelijkheid en als het iets te vaak gebeurt, gaat het juist klinken alsof er iets achter zit.
  Moderator maandag 20 juni 2022 @ 16:27:18 #53
5428 crew  miss_sly
pi_205102582
quote:
1s.gif Op maandag 20 juni 2022 16:23 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]
Ik snap die behoefte, maar denk niet dat het een nuttige strategie is. Simpelweg omdat er ook zat vrouwen zijn die dit soort dingen roepen en het niet menen of vooral zichzelf proberen te overtuigen. Net zoals er legio mannen rondlopen die 'alleen maar vrienden' willen zijn met een vrouw, maar eigenlijk meer willen. Constant benadrukken dat je alleen maar vrienden wil zijn zal bij veel vrouwen ook niet worden opgevat als duidelijkheid en als het iets te vaak gebeurt, gaat het juist klinken alsof er iets achter zit.
Dat is dan jammer. Ik ben in ieder geval duidelijk. Hoe de ander dat dan op wenst te pakken, is zijn probleem. Mocht ie dan toch iets proberen, kan ik hem in ieder geval nog eens vertellen dat hem al verteld was dat dat er niet in zit.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 20 juni 2022 @ 16:31:18 #54
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_205102620
Ik denk dat de vrouwen om TS heen vooral aan TS duidelijk willen maken dat ze geen interesse in TS hebben.
Bij sommige mannen moet je vanaf het begin heel duidelijk zijn, zodat ze niet gaan denken dat je zielig bent of op andere manieren een man nodig hebt, want voor je het weet denken types als TS dat zij de man zijn die je nodig hebt.

Overigens snap ik ze heel goed, dit is leuk zolang het duurt maar als het eindigt is het toch echt nooit weer.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 20 juni 2022 @ 22:46:20 #55
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_205106661
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2022 16:31 schreef Leandra het volgende:
Ik denk dat de vrouwen om TS heen vooral aan TS duidelijk willen maken dat ze geen interesse in TS hebben.
Bij sommige mannen moet je vanaf het begin heel duidelijk zijn, zodat ze niet gaan denken dat je zielig bent of op andere manieren een man nodig hebt, want voor je het weet denken types als TS dat zij de man zijn die je nodig hebt.

Overigens snap ik ze heel goed, dit is leuk zolang het duurt maar als het eindigt is het toch echt nooit weer.
types als TS ????

je kent me niet eens en je gaat je zelf nu al goed praten dat je geen man nodig heb....
En waarom zielig ?
kom op zeg wat gaat er in je hoofd om?
Als een man aanleiding geeft om meer te willen dan zou je dat ten spraken kunnen brengen
Maar niet denken dat mannen een vrouw benaderen omdat ze denken dat die vrouw wel een zielige vrouw is en een man nodig heeft
Kom op zeg daar houd ik me echt niet mee bezig
Ik begrijp sowieso al niet dat dit in je hoofd omgaat om op deze manier te denken
Maar goed iedereen zijn eigen ding maar gaat geen rare hersenspinsels projecteren of het de werkelijkheid is

Niet zo lang geleden dacht ik over dick foto's sturen ook dat dit alleen maar puberaal gedrag was, maar ik stond verbaast te kijken dat een Frank de Boer en man met een goede functie dit ook deed
En dan hoor je in eens dat veel oudere mannen dit ook doen :o
Ik had echt zo iets van ... wat is dit
Want daar houd ik me niet eens mee bezig.
Net zo dat de dames vaak verbaast zijn dat ik mijn pc aan laat als ze binnen komen
En sommige reageren ook heel vreemd als ik mijn telefoon gewoon op de tafel laat liggen als ik naar de WC gaat
En dan nog zonder lock erop ( hoe weten ze dat er geen lock op zit?) :+
Om maar even een voorbeeld te geven hoe ik ben
Er zit geen kwaad of verkeerd iets in mij
En dat verwacht ik ook van de andere kant en wil niet bestempeld worden als de FOUTE man zonder dat ik daar ooit aanleiding voor gegeven heb en dat zal je bij mij ook nooit mee maken
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
  dinsdag 21 juni 2022 @ 00:51:10 #56
469979 Also-von-Oder
Last man standing.
pi_205107368
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2022 09:37 schreef Halcon het volgende:

[..]
Dat in de tweede alinea is een groot verschil, ja. Mannen zijn er wat beter in om buiten de deur te neuken, maar dan thuis toch de boel de boel te laten. Vrouwen kunnen dat vaak moeilijker scheiden. Ze gooien oude schoenen vaak pas ook weg als ze nieuwe schoenen hebben.

Als een vrouw gewoon op haar lichaam let, dan kan ze ook best een tijd mee. Alleen doen veel vrouwen (maar ook mannen) dat niet. Je ziet dan naarmate een relatie vordert iemand meer uitzakken, minder moeite te doen om zich op te maken, leuk aan te kleden, etc.

Ze gaan vaak pas weer moeite doen als ze vrijgezel zijn, er iemand anders in het spel is, etc.
Inderdaad om even op "de schoenen" door te gaan. Veel mannen hebben liever 2 paar schoenen, dan 1 paar of geen schoenen meer. Hoewel veel vrouwen die deze uitspraak letterlijk nemen, het liefst een hele kast vol schoenen willen. Maar goed die vrouwen begrijpen deze vergelijking dan ook niet. ;)

Zonder alle betrouwbare mannen of vrouwen ten onrechte te willen vergelijken met hun minder betrouwbare soortgenoten...
Toch geloof ik wel dat wij mannen eerder ontrouw zijn dan de vrouwen. Dat lijkt ook evolutionair bepaald, want mannen zijn jagers, vrouwen voedden ook al sinds mensenheugenis de kinderen op. Dus de vrouw had altijd al de behoefte aan een stabiele gezinssituatie. Terwijl de man gewoon op jacht ging, een vrouw tegenkwam in de tijd dat we in holen woonden.... en als die vrouw er viriel uitzag, dan was het een paar keer Euh, euh, euh... en klaar was Bongo. Ja de tijden waren simpeler destijds. De vrouwen bleven thuis en de mannen kwamen tijdens hun jacht nog wel eens een vrouwtje tegen die zich waste in een meertje.

En feitelijk is de man- vrouw relatie van af het prille begin van de mensheid tot aan het eind jaren '60 vorige eeuw... grotendeels hetzelfde gebleven. We hebben nu te maken met ongeveer 50 jaar emancipatie in Nederland. Maar
waar we (man & vrouw) wel flink wat hebben bijgeleerd (maar niet iedereen).... maar wat in de genen zit, dat is minder veranderlijk, dan bepaalde opvattingen.

En dus zullen wij mannen vaak de emancipatie wel begrijpen, zelfs steunen vanuit onze hersencapaciteit... maar zullen onze genen nog vaak roet in het eten gooien (of moet ik zeggen onze geslachtsdrift?). B-)
  dinsdag 21 juni 2022 @ 03:14:06 #57
469979 Also-von-Oder
Last man standing.
pi_205107488
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2022 16:31 schreef Leandra het volgende:
Ik denk dat de vrouwen om TS heen vooral aan TS duidelijk willen maken dat ze geen interesse in TS hebben.
Bij sommige mannen moet je vanaf het begin heel duidelijk zijn, zodat ze niet gaan denken dat je zielig bent of op andere manieren een man nodig hebt, want voor je het weet denken types als TS dat zij de man zijn die je nodig hebt.

Overigens snap ik ze heel goed, dit is leuk zolang het duurt maar als het eindigt is het toch echt nooit weer.
Ja nu wil ook echt even opkomen voor RAVW.

Wil jij zeggen dat iemand als RAVW nooit meer een versierpoging mag ondernemen? Dat hij een untermensch is, never nooit genoeg is voor jou!?
Hoe goed ken jij RAVW, dat jij zo idioot reageert?

Wat als we dit omdraaien, en oproepen jou links te laten liggen? Omdat jij slechts een slechts een muurbloempje bent... zelfs niet waardig voor welke man dan ook?

Zijn er mensen volgens jou, die geen liefde verdienen door hun uiterlijk, of hun verlegenheid?
Zijn deze menschen Untermenschen oder Übermenschen? En in welk vak denk jij te vallen?!

Echt serieus, jij zult mijn hoogtepunt nooit beklimmen. In mijn puberteit wilde ook geen meisje/ vrouw iets met mij beginnen. En een paar jaar later, kon ik ze niet van me afslagen. Wat een beetje vechtsport en intensieve fitness wel niet kunnen doen.

Maar nog veel belangrijker was zelfvertrouwen.!
In principe kon ik de meeste meiden, jonge vrouwen wel krijgen, door mijn pretoogjes. In elk geval goed genoeg om met hen te tongzoenen.

Maar tongzoenen is nog niet ze mee nemen naar bij woonboot. Nee 3/4e van de vrouwen wilde ik niet "neuken̈
Ik was al erg blij met tongzoenen. De meeste vrouwen heb ik ook nooit meegenomen naar mijn woonboot.
Als ik al moe was, dan was ik ook echt moe. En dan had ik ook geen enkele wens om ze mee te nemen naar mijn woonboot.
En okay, ook niet ook elke vrouw die ik meenam naar mijn woonboot... was ik van plan seks mee te hebben.
Sommige vrouwen wilde ik alleen maar onderdak geven... en met sommige van hen, ging het inderdaad verder.
Maar nooit of zelden bij voorbaat bedacht, van uit mijn gedachten.

Meestal heb ik niet op seks aangestuurd... maar soms heb je niet alles in eigen hand.
  dinsdag 21 juni 2022 @ 11:48:32 #58
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_205109335
Poeh, wat een frustratie :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_205109405
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2022 03:14 schreef Also-von-Oder het volgende:

[..]
Ja nu wil ook echt even opkomen voor RAVW.

Wil jij zeggen dat iemand als RAVW nooit meer een versierpoging mag ondernemen? Dat hij een untermensch is, never nooit genoeg is voor jou!?
Hoe goed ken jij RAVW, dat jij zo idioot reageert?

Wat als we dit omdraaien, en oproepen jou links te laten liggen? Omdat jij slechts een slechts een muurbloempje bent... zelfs niet waardig voor welke man dan ook?

Zijn er mensen volgens jou, die geen liefde verdienen door hun uiterlijk, of hun verlegenheid?
Zijn deze menschen Untermenschen oder Übermenschen? En in welk vak denk jij te vallen?!

Echt serieus, jij zult mijn hoogtepunt nooit beklimmen. In mijn puberteit wilde ook geen meisje/ vrouw iets met mij beginnen. En een paar jaar later, kon ik ze niet van me afslagen. Wat een beetje vechtsport en intensieve fitness wel niet kunnen doen.

Maar nog veel belangrijker was zelfvertrouwen.!
In principe kon ik de meeste meiden, jonge vrouwen wel krijgen, door mijn pretoogjes. In elk geval goed genoeg om met hen te tongzoenen.

Maar tongzoenen is nog niet ze mee nemen naar bij woonboot. Nee 3/4e van de vrouwen wilde ik niet "neuken̈
Ik was al erg blij met tongzoenen. De meeste vrouwen heb ik ook nooit meegenomen naar mijn woonboot.
Als ik al moe was, dan was ik ook echt moe. En dan had ik ook geen enkele wens om ze mee te nemen naar mijn woonboot.
En okay, ook niet ook elke vrouw die ik meenam naar mijn woonboot... was ik van plan seks mee te hebben.
Sommige vrouwen wilde ik alleen maar onderdak geven... en met sommige van hen, ging het inderdaad verder.
Maar nooit of zelden bij voorbaat bedacht, van uit mijn gedachten.

Meestal heb ik niet op seks aangestuurd... maar soms heb je niet alles in eigen hand.
Helemaal gelezen, ook even gequote.

Wat een toppost.
-nee-
pi_205109810
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2022 11:48 schreef Leandra het volgende:
Poeh, wat een frustratie :')
Als TS praat zoals hij typt dan snap ik wel dat niemand daar zin in heeft :D
afspraak tandarts verzetten
  dinsdag 21 juni 2022 @ 19:09:11 #61
92279 N.icka
Windforce 11
pi_205112983
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2022 21:24 schreef RAVW het volgende:


ben trouwens van huis uit ook geleerd dat een vrouw het leuk vind om aandacht te krijgen

Zou het daar aan kunnen liggen? Dat je de signalen van de dames niet oppikt dat ze jouw aandacht niet willen? Dus gaan ze er met de botte bijl in ?
  dinsdag 21 juni 2022 @ 23:23:04 #62
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_205115811
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2022 19:09 schreef N.icka het volgende:

[..]
Zou het daar aan kunnen liggen? Dat je de signalen van de dames niet oppikt dat ze jouw aandacht niet willen? Dus gaan ze er met de botte bijl in ?
Waar heel je dat vandaan ?
Ik ben een HSPer dus ik voel dat erg snel aan .. integendeel .. vaak te snel
Want ik ebmerk juist signalen heel snel op

Maar als ik normaal vraagt hoe het met iemand gaat en een complimentje maakt , wil ik daar gewoon normaal antwoord op terug hebben en beleeft , en niet te horen dat alle mannen maar slecht zijn of uit gemaakt worden voor weet ik niet wat
Tenslote heb ik hun niets misdaan ...
Dan verwacht ik ook wel dat ze gewoon beleeft blijven en normaal terug kunnen doen , en niet als een gek door het lint gaan als of ik hun negatief zou benaderen

En zo als de dames zeggen , je mag ze niet allemaal over een kant scheren , maar laten ze dar zelf eens mee beginnen
Nogmaals ik zoek geen SEKS , RELATIE dus ze hoeven zich echt niet aangevallen te voelen
9 van de 10 vrouwen is toch geen relatie voer dus waarom zou ik er dan op aandringen om haar wat te doen of verplichten
kom op zeg er is ook nog zo iets als kennissen of vriendschap
We zijn niet zoals de dames die elke man maar benaderen als relatie of als neukvoer
want pas je niet in het straatje als relatievoer dan is het maar gelijk een foute man
Alleen al weer de bal bij de man neerleggen over de signalen niet oppakken op de goede manier... dat zegt mij al weer genoeg.
Ik dring totaal niet aan , en het komt niet in eens in me hoofd op om op die manier een vrouw te benaderen
Als ze al een normaal gesprek niet eens zonder geld of exen , fouten mannen kunnen voeren dan houd het voor mij snel op .
er is meer in het leven dan je steeds maar weer in het slachtoffer rol te gooien en laten zien hoe slecht je wel niet behandelt ben
Daar zit ik echt niet als man op te wachten hoor .... dat is al een no go bij vriendschap laat staan bij relatie te beginnen met zo iemand ..
En seks .. daar zit mijn hoofd echt helemaal niet bij ...
mede omdat ik daar door zo veel negatieve dingen met vrouwen heb mee gemaakt een aversie tegen heb .. dus kom daar aub niet mee aan.

En met een bote bijl ergens in gaan is alleen maar onmacht , omdat je niet weet hoe je normaal op dingen kunt en moet reageren, het afreageren van je eigen tekortkomingen , het falen van oude relaties en ook zeer antisociaal gedrag.... zoek professioneel hulp zou ik dan zeggen.
maar dat heeft niets met mijn toenadering te maken , met alleen maar de vraag hoe gaat het?

even tussen haakjes een dame die dus ook zo lekker bot was dat ze geen man nodig had en dat ze liever alleen bleeft heeft vandaag al twee keer gebeld of ze geld kon "lenen" maar dan zijn de mannen wel in eens goed ?
Dus het heeft niets met mijn als persoon te maken
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
  dinsdag 21 juni 2022 @ 23:33:10 #63
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_205115881
Echt hè! Die rotwijven. Ze moeten gewoon een keer een beetje normaal doen, man.
The love you take is equal to the love you make.
  woensdag 22 juni 2022 @ 12:02:14 #64
92279 N.icka
Windforce 11
pi_205118736
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2022 23:23 schreef RAVW het volgende:

[..]
Waar heel je dat vandaan ?
Ik ben een HSPer dus ik voel dat erg snel aan .. integendeel .. vaak te snel
Want ik ebmerk juist signalen heel snel op

Maar als ik normaal vraagt hoe het met iemand gaat en een complimentje maakt , wil ik daar gewoon normaal antwoord op terug hebben en beleeft , en niet te horen dat alle mannen maar slecht zijn of uit gemaakt worden voor weet ik niet wat
Tenslote heb ik hun niets misdaan ...
Dan verwacht ik ook wel dat ze gewoon beleeft blijven en normaal terug kunnen doen , en niet als een gek door het lint gaan als of ik hun negatief zou benaderen

En zo als de dames zeggen , je mag ze niet allemaal over een kant scheren , maar laten ze dar zelf eens mee beginnen
Nogmaals ik zoek geen SEKS , RELATIE dus ze hoeven zich echt niet aangevallen te voelen
9 van de 10 vrouwen is toch geen relatie voer dus waarom zou ik er dan op aandringen om haar wat te doen of verplichten
kom op zeg er is ook nog zo iets als kennissen of vriendschap
We zijn niet zoals de dames die elke man maar benaderen als relatie of als neukvoer
want pas je niet in het straatje als relatievoer dan is het maar gelijk een foute man
Alleen al weer de bal bij de man neerleggen over de signalen niet oppakken op de goede manier... dat zegt mij al weer genoeg.
Ik dring totaal niet aan , en het komt niet in eens in me hoofd op om op die manier een vrouw te benaderen
Als ze al een normaal gesprek niet eens zonder geld of exen , fouten mannen kunnen voeren dan houd het voor mij snel op .
er is meer in het leven dan je steeds maar weer in het slachtoffer rol te gooien en laten zien hoe slecht je wel niet behandelt ben
Daar zit ik echt niet als man op te wachten hoor .... dat is al een no go bij vriendschap laat staan bij relatie te beginnen met zo iemand ..
En seks .. daar zit mijn hoofd echt helemaal niet bij ...
mede omdat ik daar door zo veel negatieve dingen met vrouwen heb mee gemaakt een aversie tegen heb .. dus kom daar aub niet mee aan.

En met een bote bijl ergens in gaan is alleen maar onmacht , omdat je niet weet hoe je normaal op dingen kunt en moet reageren, het afreageren van je eigen tekortkomingen , het falen van oude relaties en ook zeer antisociaal gedrag.... zoek professioneel hulp zou ik dan zeggen.
maar dat heeft niets met mijn toenadering te maken , met alleen maar de vraag hoe gaat het?

even tussen haakjes een dame die dus ook zo lekker bot was dat ze geen man nodig had en dat ze liever alleen bleeft heeft vandaag al twee keer gebeld of ze geld kon "lenen" maar dan zijn de mannen wel in eens goed ?
Dus het heeft niets met mijn als persoon te maken
Ik stelde je gewoon een vraag , je zou ook kunnen denken, hmz misschien zou ik daar eens op moeten letten. Ik vind je antwoord nogal naar naar de dames toe .
  woensdag 22 juni 2022 @ 15:31:40 #65
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_205120559
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2022 12:02 schreef N.icka het volgende:

[..]
Ik stelde je gewoon een vraag , je zou ook kunnen denken, hmz misschien zou ik daar eens op moeten letten. Ik vind je antwoord nogal naar naar de dames toe .
ja met mannen heb ik geen problemen ... integendeel van wat ik van de meeste vrouwen hoor moet het toch heel heel erg zijn om met een man om te gaan 8-)
daarom zorg ik het wel dat ik het bij vrouwen houd :9 >:)
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
pi_205124996
De grote vraag is meer: waarom trek je verzuurde wijven aan?

Ik herken het niet.
  Moderator woensdag 22 juni 2022 @ 23:16:46 #67
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_205125033
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2022 15:31 schreef RAVW het volgende:

[..]
ja met mannen heb ik geen problemen ... integendeel van wat ik van de meeste vrouwen hoor moet het toch heel heel erg zijn om met een man om te gaan 8-)
daarom zorg ik het wel dat ik het bij vrouwen houd :9 >:)
Oké...En hoe verhoudt dit zich tot het gestelde probleem in de OP?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_205125080
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2022 11:03 schreef oppiedoppie het volgende:
Had ooit een vriend waar ik heel duidelijk tegen was geweest dat ik niks met hem wilde die na een avond stappen thuis op de bank zijn lul uit zijn broek haalde omdat hij dacht dat me dat wel zou overhalen om sex met hem te hebben. Dus soms helpt het ook nog geen fuck wat je zegt en proberen ze het gewoon. Genant gewoon.

Heb zelf ook een vervelende relatie gehad waarna ik 11 jaar alleen ben geweest en was er ook helemaal klaar mee. Liever geen vent dan weer dienstbaar en zorgend te moeten zijn. Toch tegen iemand aangelopen die gelukkig niet zat te wachten op een vrouwtje die voor hem zorgt. En nu gaat het wel goed. Deze kan zelf een tandartsafspraak maken en koken en het huis schoonmaken kan deze ook helemaal zelf. Nu voelt het meer als 'samen zijn' ipv een soort van moeder-kind relatie. Dus deze hou ik. *O*

TS hopenlijk vind ook jij nog iemand die goed bij je past want het is toch wel veel leuker om samen dingen te doen en te delen.
Ik snap nog steeds niet waarom er (jonge) mannen rondlopen die even bepalen wat een vrouw wel en niet mag doen terwijl dat zelf de grootste luie flikkers zijn die je maar kan bedenken.

En dan denk ik vaak "en wat wil je dan doen als zij "nee" zegt". :')
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_205125939
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2022 23:23 schreef RAVW het volgende:
Waar heel je dat vandaan ?
Ik ben een HSPer dus ik voel dat erg snel aan .. integendeel .. vaak te snel
Want ik ebmerk juist signalen heel snel op

Maar als ik normaal vraagt hoe het met iemand gaat en een complimentje maakt , wil ik daar gewoon normaal antwoord op terug hebben en beleeft , en niet te horen dat alle mannen maar slecht zijn of uit gemaakt worden voor weet ik niet wat
Tenslote heb ik hun niets misdaan ...
Dan verwacht ik ook wel dat ze gewoon beleeft blijven en normaal terug kunnen doen , en niet als een gek door het lint gaan als of ik hun negatief zou benaderen
Jij bent de constante factor in dit verhaal waarbij een bepaald interactiepatroon zich telkens herhaalt, dus waarschijnlijk ligt het aan jou.

quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2022 23:23 schreef RAVW het volgende:
En zo als de dames zeggen , je mag ze niet allemaal over een kant scheren , maar laten ze dar zelf eens mee beginnen

Nogmaals ik zoek geen SEKS , RELATIE dus ze hoeven zich echt niet aangevallen te voelen
9 van de 10 vrouwen is toch geen relatie voer dus waarom zou ik er dan op aandringen om haar wat te doen of verplichten
kom op zeg er is ook nog zo iets als kennissen of vriendschap
We zijn niet zoals de dames die elke man maar benaderen als relatie of als neukvoer
want pas je niet in het straatje als relatievoer dan is het maar gelijk een foute man
Misschien moet je dat zelf ook even ter harte nemen, want jij doe nogal generaliserend over het vrouwelijk geslacht omdat je weigert eens kritisch naar jezelf te kijken.

Ik geloof oprecht dat jij het ervaart alsof jij niets vreemds of raars doet en dat je door die kennisleemte toch denkt dat het aan de ander ligt, maar dat is wel heel onwaarschijnlijk.

quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2022 23:23 schreef RAVW het volgende:
Alleen al weer de bal bij de man neerleggen over de signalen niet oppakken op de goede manier... dat zegt mij al weer genoeg.
Jij bent hier degene die de bal bij de dames ligt, omdat jij vindt dat ze niet op jou reageren zoals jij vindt dat ze dat moeten doen. Dat je dat zelf niet ziet zegt mij alweer genoeg.

quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2022 23:23 schreef RAVW het volgende:
mede omdat ik daar door zo veel negatieve dingen met vrouwen heb mee gemaakt een aversie tegen heb .. dus kom daar aub niet mee aan.

En met een bote bijl ergens in gaan is alleen maar onmacht , omdat je niet weet hoe je normaal op dingen kunt en moet reageren, het afreageren van je eigen tekortkomingen , het falen van oude relaties en ook zeer antisociaal gedrag.... zoek professioneel hulp zou ik dan zeggen.
Waarom zoek je zelf geen professionele hulp om je vervelende ervaringen te verwerken terwijl je wel vindt dat anderen dat moeten doen?

quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2022 23:23 schreef RAVW het volgende:
even tussen haakjes een dame die dus ook zo lekker bot was dat ze geen man nodig had en dat ze liever alleen bleeft heeft vandaag al twee keer gebeld of ze geld kon "lenen" maar dan zijn de mannen wel in eens goed ?
Dus het heeft niets met mijn als persoon te maken
:')
Het kan inderdaad zo zijn dat deze persoon aan iedereen vraagt om geld te lenen, maar wat vooraf ging is nog steeds het patroon dat zich bij jou telkens herhaalt in interactie met je medemens van het andere geslacht.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_205130255
Jij kunt wel een vriendschap oid willen maar de ander heeft toch gewoon het recht om dat niet te willen?

Er is niemand die zegt dat je geen poging mag doen maar als de andere partij daar geen zin in heeft dan houdt het op.

Mijn vader is overleden na een ziektebed en mijn moeder zit ook echt niet meer op een man te wachten.

Ze heeft nu een heleboel vriendinnen en doet met hen leuke dingen. En bij vrouwen is er toch meer zekerheid (uitzonderingen daargelaten) dat ze verder niks verwachtten.

Ik zie het ook vaak bij first dates, dat mannen van boven een bepaalde leeftijd als eerste zeggen dat ze een zorgzame vrouw zoeken.

Mijn moeder zegt altijd: ik heb er 1 met veel liefde verzorgd en naar het graf gedragen maar 1 keer was genoeg.

Als jij inderdaad hoog gevoelig bent zoals je zegt, dan snap ik niet dat je dat niet begrijpt. De fokkers mogen niet over je oordelen maar jij doet dit wel over vrouwen die geen man meer willen.

Geloof ze gewoon en laat het er verder bij..
pi_205130274
Vrouwen hebben een lager IQ dat komt tot uiting als je met ze praat.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_205130438
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2022 03:14 schreef Also-von-Oder het volgende:

[..]
Ja nu wil ook echt even opkomen voor RAVW.

Wil jij zeggen dat iemand als RAVW nooit meer een versierpoging mag ondernemen? Dat hij een untermensch is, never nooit genoeg is voor jou!?
Hoe goed ken jij RAVW, dat jij zo idioot reageert?

Wat als we dit omdraaien, en oproepen jou links te laten liggen? Omdat jij slechts een slechts een muurbloempje bent... zelfs niet waardig voor welke man dan ook?

Zijn er mensen volgens jou, die geen liefde verdienen door hun uiterlijk, of hun verlegenheid?
Zijn deze menschen Untermenschen oder Übermenschen? En in welk vak denk jij te vallen?!

Echt serieus, jij zult mijn hoogtepunt nooit beklimmen. In mijn puberteit wilde ook geen meisje/ vrouw iets met mij beginnen. En een paar jaar later, kon ik ze niet van me afslagen. Wat een beetje vechtsport en intensieve fitness wel niet kunnen doen.

Maar nog veel belangrijker was zelfvertrouwen.!
In principe kon ik de meeste meiden, jonge vrouwen wel krijgen, door mijn pretoogjes. In elk geval goed genoeg om met hen te tongzoenen.

Maar tongzoenen is nog niet ze mee nemen naar bij woonboot. Nee 3/4e van de vrouwen wilde ik niet "neuken̈
Ik was al erg blij met tongzoenen. De meeste vrouwen heb ik ook nooit meegenomen naar mijn woonboot.
Als ik al moe was, dan was ik ook echt moe. En dan had ik ook geen enkele wens om ze mee te nemen naar mijn woonboot.
En okay, ook niet ook elke vrouw die ik meenam naar mijn woonboot... was ik van plan seks mee te hebben.
Sommige vrouwen wilde ik alleen maar onderdak geven... en met sommige van hen, ging het inderdaad verder.
Maar nooit of zelden bij voorbaat bedacht, van uit mijn gedachten.

Meestal heb ik niet op seks aangestuurd... maar soms heb je niet alles in eigen hand.
Ja nu wil ook echt even opkomen voor Leandra.

Waarom wil je haar van alles in de mond leggen met retorische vragen? En gebruik je retorische vragen om op de man te spelen alsof het dan ineens een argument is in plaats van een laffe drogreden?

En ga je daarna weer door met andere verzinsels die je op Leandra wilt projecteren?

Jouw anekdotische verhaal dat je uit je mouw schudt naar aanleiding van je eigen duimzuigels die je Leandra in de mond wil leggen maakt geen enkel punt, maar dat heb je zelf niet door omdat je niet door hebt wat je allemaal voor een ander invult.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
  donderdag 23 juni 2022 @ 22:35:52 #73
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_205132496
quote:
6s.gif Op donderdag 23 juni 2022 19:18 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
Ja nu wil ook echt even opkomen voor Leandra.

Waarom wil je haar van alles in de mond leggen met retorische vragen? En gebruik je retorische vragen om op de man te spelen alsof het dan ineens een argument is in plaats van een laffe drogreden?

En ga je daarna weer door met andere verzinsels die je op Leandra wilt projecteren?

Jouw anekdotische verhaal dat je uit je mouw schudt naar aanleiding van je eigen duimzuigels die je Leandra in de mond wil leggen maakt geen enkel punt, maar dat heb je zelf niet door omdat je niet door hebt wat je allemaal voor een ander invult.
Uit de duimzuigen
dit is in 1 dag al de 2de in nog geen 24 uur


andere dame

om maar even bewijs aan te leveren
in een tijdbestek van 24 uur
maar volgens vele hier ligt het aan mij ... maar bewijs zegt toch genoeg maar het zal wel weer aan mij liggen
En ook bewijs dat ik niet bezig ben met haar zo als zo vele denken lastig te vallen nee het zijn gewone gesprekken
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
  donderdag 23 juni 2022 @ 22:45:00 #74
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_205132592
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2022 22:35 schreef RAVW het volgende:

[..]
Uit de duimzuigen
dit is in 1 dag al de 2de in nog geen 24 uur
[ link | afbeelding ]

andere dame
[ link | afbeelding ]
om maar even bewijs aan te leveren
in een tijdbestek van 24 uur
maar volgens vele hier ligt het aan mij ... maar bewijs zegt toch genoeg maar het zal wel weer aan mij liggen
En ook bewijs dat ik niet bezig ben met haar zo als zo vele denken lastig te vallen nee het zijn gewone gesprekken

Ja, het ligt aan jou. Jij bent kennelijk niet zo selectief in wie jij je 06 geeft.
The love you take is equal to the love you make.
  donderdag 23 juni 2022 @ 22:53:51 #75
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_205132690
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juni 2022 22:45 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Ja, het ligt aan jou. Jij bent kennelijk niet zo selectief in wie jij je 06 geeft.
LOL 06???? dit is Online (PC) (FB) ( FB staat niet eens op mijn telefoon ivm het vele lastig vallen tijdens werktijd )
Ex buurvrouw de eerste (deze heb ik ook benoemd in mijn opening)
Ex collega de tweede
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
  donderdag 23 juni 2022 @ 22:59:14 #76
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_205132754
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2022 22:53 schreef RAVW het volgende:

[..]
LOL 06???? dit is Online (PC) (FB) ( FB staat niet eens op mijn telefoon ivm het vele lastig vallen tijdens werktijd )
Ex buurvrouw de eerste (deze heb ik ook benoemd in mijn opening)
Ex collega de tweede
Wat het ook is, gooi ze eruit, joh.

Gesprek ziet er ook maar matig uit. Jullie kletsen een beetje tegen jezelf, niet met elkaar.
The love you take is equal to the love you make.
  donderdag 23 juni 2022 @ 23:07:37 #77
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_205132850
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juni 2022 22:59 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Wat het ook is, gooi ze eruit, joh.

Gesprek ziet er ook maar matig uit. Jullie kletsen een beetje tegen jezelf, niet met elkaar.
Vaak lopen de gespreken wel maar dan in eens kom de aap uit de mouw zeg maar
en zo veel mensen heb ik zelf al niet eens meer FB denk ik een max van 60 en in de telefoon buiten instanties zo asl werk , ziggo en zo dan kom ik ook maar op 40
dus ik ben al erg voorzichtig met het geven van mijn nummer
en ik kom ze vaak tegen over de 1000 , en dan heb ik nog bijna alleen mensen er in staan die ik ook in het echt gezien heb , mensen waarvan je weet die je nooit gaat zien in het echt , zijn hier al snel er uit
maak elke 12 maanden ook een schoon maak met mensen die ik dan niet meer gesproken heb gaan er uit
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
  Moderator donderdag 23 juni 2022 @ 23:09:33 #78
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_205132867
Je zult je hier maar zó druk om maken. Stoppen met praten, klaar.
Breitling - Instruments for Professionals
  Moderator donderdag 23 juni 2022 @ 23:31:42 #79
5428 crew  miss_sly
pi_205133067
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2022 22:35 schreef RAVW het volgende:

[..]
Uit de duimzuigen
dit is in 1 dag al de 2de in nog geen 24 uur
[ link | afbeelding ]

andere dame
[ link | afbeelding ]
om maar even bewijs aan te leveren
in een tijdbestek van 24 uur
maar volgens vele hier ligt het aan mij ... maar bewijs zegt toch genoeg maar het zal wel weer aan mij liggen
En ook bewijs dat ik niet bezig ben met haar zo als zo vele denken lastig te vallen nee het zijn gewone gesprekken

Dan blokkeer je dat soort mensen. Je houdt het zelf in stand.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 24 juni 2022 @ 00:01:57 #80
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_205133253
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2022 23:31 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Dan blokkeer je dat soort mensen. Je houdt het zelf in stand.
dan houd ik maar heel weinig mensen over hahaha
... en even over ongewenst gedrag te spreken , of grensoverschrijdend ...
Maar waarom hoor je alleen maar dat mannen hier vaak in te vergaan , nou dit zou ook eens aan gepakt moeten worden
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
  vrijdag 24 juni 2022 @ 01:56:40 #81
469979 Also-von-Oder
Last man standing.
pi_205133457
quote:
6s.gif Op donderdag 23 juni 2022 19:18 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
Ja nu wil ook echt even opkomen voor Leandra.

Waarom wil je haar van alles in de mond leggen met retorische vragen? En gebruik je retorische vragen om op de man te spelen alsof het dan ineens een argument is in plaats van een laffe drogreden?

En ga je daarna weer door met andere verzinsels die je op Leandra wilt projecteren?

Jouw anekdotische verhaal dat je uit je mouw schudt naar aanleiding van je eigen duimzuigels die je Leandra in de mond wil leggen maakt geen enkel punt, maar dat heb je zelf niet door omdat je niet door hebt wat je allemaal voor een ander invult.
Allereerst kan niemand een anekdotisch verhaal uit zijn of haar mouw schudden. Mijn anekdotisch verhaal is nu eenmaal een deel van mijn leven. Anders zou het een verzinsel zijn, en aan verzinsels doe ik niet.
Maar ik kan me voorstellen dat "muurbloempjes" inderdaad weinig anders mee maken dan dat ze iets op vangen van "hear say."

En ja, ik leg Leandra inderdaad wel iets in de mond (wel scherp opgemerkt, maar het helpt haar niet verder).
Want alles dat ik doe in mijn reactie, is precies wat zij doet, door (waarschijnlijk!) goedwillende mannen.... een minderwaardigheidscomplex aan te praten!

En zo was ik ook ooit. Ja, ik werd friend zoned, of uitgemaakt voor rotte vis en niemand zou mij missen.
En toch was werd ik wel interessant voor de vrouwen. En zodra dit los ging... het begint met een vrouw in een openbare plek (zoals disco)... en daarna nog vrouw... en de vrouwen werden steeds ( doch niet altijd) mooier...
Ja dan wordt je op een gegeven moment ook gezien door mooie vrouwen, die mij eerder niet zien wilden. Of een paar jaar eerder ronduit onbeschoft waren tegen mij.

De onbeschofte vrouwen heb ik nooit meer benaderd, als ik echt revanche had willen nemen, dan had...
Maar nee, waarom zou ik in hun nadagen en mijn beste dagen... mij inlaten met zulke viswijven?

Maar besef een ding! Geen enkele vezel in mijn lichaam zal van een eens zo hatelijk mens, mijn vriendin willen maken!

Het zijn vooral degenen die toen niets zeiden of durfden te zeggen, die ik (mogelijk) interessant vindt.

En nee Steppenroller Jij bent misschien wel veel te jong! Kortom weinig interessant voor mij!
Maar ga maar door, als jij je zo verheven voelt over de mannen.

En fuck de mannen die zich zo verheven voelen boven de vrouwen.

Ik steek (in gedachten) een enorme ketel aan om alle hufters in te doen verdwijnen.
:W :W

Ja, ik heb iets tegen domme mensen.
  Moderator vrijdag 24 juni 2022 @ 04:18:10 #82
5428 crew  miss_sly
pi_205133507
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2022 00:01 schreef RAVW het volgende:

[..]
dan houd ik maar heel weinig mensen over hahaha
... en even over ongewenst gedrag te spreken , of grensoverschrijdend ...
Maar waarom hoor je alleen maar dat mannen hier vaak in te vergaan , nou dit zou ook eens aan gepakt moeten worden
Dit kun je aanpakken, door duidelijke grenzen aan te geven. De eerste keer dat er om geld gebedeld wordt, trek je die grens. De tweede keer is het een block. Zoals ik dus al zei: je houdt het zelf in stand.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_205133607
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2022 22:35 schreef RAVW het volgende:

[..]
Uit de duimzuigen
dit is in 1 dag al de 2de in nog geen 24 uur
[ link | afbeelding ]

andere dame
[ link | afbeelding ]
om maar even bewijs aan te leveren
in een tijdbestek van 24 uur
maar volgens vele hier ligt het aan mij ... maar bewijs zegt toch genoeg maar het zal wel weer aan mij liggen
En ook bewijs dat ik niet bezig ben met haar zo als zo vele denken lastig te vallen nee het zijn gewone gesprekken

Jij kan echt niet begrijpend lezen hè _O- Duimzuigels sloeg op alle worden die meneer von Oder Leandra in de mond probeert te leggen. Het ging helemaal niet over jou.

En ik zie dat je weer druk bezig bent met argumenteren dat het allemaal niet aan jou ligt. Wanneer ga je nou professionele hulp zoeken? Want je verwijt anderen dat ze dat niet doen, maar je doet het zelf ook niet. Hypocriet
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_205134099
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2022 00:01 schreef RAVW het volgende:

[..]
dan houd ik maar heel weinig mensen over hahaha
... en even over ongewenst gedrag te spreken , of grensoverschrijdend ...
Maar waarom hoor je alleen maar dat mannen hier vaak in te vergaan , nou dit zou ook eens aan gepakt moeten worden
Vriendschappen met mensen die bij jou om geld bedelen wil jij in stand houden, ja? Of geniet je stiekem toch wel van dit soort aandacht?
  vrijdag 24 juni 2022 @ 09:00:30 #85
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_205134113
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2022 00:01 schreef RAVW het volgende:

[..]
dan houd ik maar heel weinig mensen over hahaha
... en even over ongewenst gedrag te spreken , of grensoverschrijdend ...
Maar waarom hoor je alleen maar dat mannen hier vaak in te vergaan , nou dit zou ook eens aan gepakt moeten worden
Dit valt volgens mij onder assertiviteit.

Die vrouwen die tegen jou zeggen dat ze geen nieuwe man zoeken: die zijn assertief, die geven hun grenzen aan. Dat jij dat niet prettig vindt, dat kan. Maar het is hun goed recht om zelf hun grenzen te bepalen en die kenbaar te maken.

Dat jij niet gediend bent van mensen die jou willen gebruiken door geld van je te vragen: dan is het jouw goed recht om je grenzen aan te geven. Je kunt gewoon zeggen: ik leen je geen geld en als ze daar geen genoegen mee nemen, dan is de keuze aan jou om het contact op een laag pitje te zetten of te verbreken. Dat zullen die mensen dan misschien niet prettig vinden, maar het is jouw goed recht.
The love you take is equal to the love you make.
  Moderator vrijdag 24 juni 2022 @ 09:21:16 #86
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_205134250
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2022 08:58 schreef DjVero het volgende:

[..]
Vriendschappen met mensen die bij jou om geld bedelen wil jij in stand houden, ja? Of geniet je stiekem toch wel van dit soort aandacht?
Dat icm geen andere opties hebben, want als je contact hebt met mensen die dit gedrag laten zien, én je hebt contact met mensen die dat gedrag niet laten zien en je vindt dat gedrag vervelend, dan kap je dat ene groepje af want immers, je houdt dan de mensen over die dat gedrag niet laten zien.

TS zit verlegen om contact met vrouwen is dan de conclusie die ik trek. Als het dat niet is dan kick TS stiekem toch een beetje hierop.

Overigens heeft TS al jaren een issue met vrouwen, tenminste, ik kan me herinneren dat 'gedoe' met vrouwen jaren geleden al aan de orde was.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_205134252
Bijzonder, bij mij reageren vrouwen altijd best normaal.

Je zou bijna denken dat het ook aan jezelf ligt hoe je door een ander benaderd wordt...

:?
  vrijdag 24 juni 2022 @ 13:19:45 #88
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_205136256
Even weer een gevalletje van ..... Hallo daar heb je ze weer

een hele goede vriendin waar ik dus al 8 jaar mee omgaat
Zij heeft last van duiven op haar balkon , ze vraagt gisteren aan mij kan jij netten bestellen
Ik ja ( heb al vaker voor haar besteld geen probleem)
Ik bestel.
Vraagt ze gisteren avond nog van heb je de netten al besteld .. ja die zijn onderweg..
van morgen belt ze heb je de netten al ....
Nee tussen 2 en 5 worden bezorgd , oke mooi..

oke ik ga op hangen want ik krijg een vriend op bezoek ....
1 uur later belt ze ....

Laat maar zitten want iemand gaat dit al voor me halen maandag bij de gamma
want ik wist niet of jij het besteld had en hij gaat het ook ophangen maar ik heb ze snel nodig

:( :(
Dus vrouw 3 in nog geen 48 uur tijd die dus grensoverschrijdend gedrag vertoont o|O o|O
maar goed daar hoor je dus niets over als het gaat om grensoverschrijdend gedrag :-)
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
  vrijdag 24 juni 2022 @ 13:22:58 #89
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_205136273
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2022 13:19 schreef RAVW het volgende:
Even weer een gevalletje van ..... Hallo daar heb je ze weer

een hele goede vriendin waar ik dus al 8 jaar mee omgaat
Zij heeft last van duiven op haar balkon , ze vraagt gisteren aan mij kan jij netten bestellen
Ik ja ( heb al vaker voor haar besteld geen probleem)
Ik bestel.
Vraagt ze gisteren avond nog van heb je de netten al besteld .. ja die zijn onderweg..
van morgen belt ze heb je de netten al ....
Nee tussen 2 en 5 worden bezorgd , oke mooi..

oke ik ga op hangen want ik krijg een vriend op bezoek ....
1 uur later belt ze ....

Laat maar zitten want iemand gaat dit al voor me halen maandag bij de gamma
want ik wist niet of jij het besteld had en hij gaat het ook ophangen maar ik heb ze snel nodig

:( :(
Dus vrouw 3 in nog geen 48 uur tijd die dus grensoverschrijdend gedrag vertoont o|O o|O
maar goed daar hoor je dus niets over als het gaat om grensoverschrijdend gedrag :-)
Ja, nou raakt mijn geduld een beetje op. Het is echt onzinnig om dit soort dingen te scharen onder ‘grensoverschrijdend gedrag’. Volkomen onzinnig.
The love you take is equal to the love you make.
pi_205136381
Het is gewoon een miscommunicatie. Geen man overboord, want die vriendin moet gewoon die netten terugsturen of jou het geld overmaken als ze dat niet doet.

Sowieso, maar zeker als je vaak miscommunicaties hebt zou ik me trouwens onthouden van zaken als iets voor een ander bestellen, want dat is wel een ideaal recept voor gezeik waar jij iets mee moet (neem aan dat jij de betalingsherinnering krijgt als die vriendin het niet terug stuurt) terwijl het makkelijk te voorkomen is door in de eerste plaats niet iets voor een ander te bestellen. Dus stuur de volgende keer gewoon een linkje met 'Deze zou ik bestellen' en laat het daarbij.

Wanneer ga je nou hulp zoeken voor je issues? Want het is wel duidelijk dat je op eigen houtje geen voortgang boekt in de communicatie met andere mensen.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
  vrijdag 24 juni 2022 @ 14:06:21 #91
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_205136583
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2022 14:13 schreef RM-rf het volgende:

[..]
ik herken dat helemaal niet?

is het niet gewoon een betere vraag waarom dat kennelijk speciaal bij jou de 'hele tijd' gebeurt?
Ik vermoed dat hij het type man is dat iets uitstraalt van ... vertel het maar, ik ben begripvol, je kunt je hart uitstorten. Zo iets als een arts psycholoog guru of ietwat excentrieke yogaleraar. Of tantra leraar die haar kan helpen haar vrouw zijn weer te ontdekken. En !!! dan ook nog gratis!

}:| O-)
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  vrijdag 24 juni 2022 @ 14:17:36 #92
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_205136694
Je bestelt dus iets voor iemand anders en stuurt niet gelijk even een betaalverzoek, en vervolgens doet die ander na 3 keer melden dat je het besteld hebt net of ze niet wist dat je ze besteld had?

Waarom kon ze zelf geen netten bestellen?

Ik weet niet wat voor signalen jij aan de mensen om je heen afgeeft, maar dat de mensen om je heen ze ook niet juist interpreteren (en vice versa waarschijnlijk) is wel duidelijk.

En nee, dit is geen "grensoverschrijdend gedrag" in de zin zoals dat in het nieuws komt, dit is gewoon onbeschoft.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator vrijdag 24 juni 2022 @ 14:23:18 #93
5428 crew  miss_sly
pi_205136742
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2022 13:19 schreef RAVW het volgende:
Even weer een gevalletje van ..... Hallo daar heb je ze weer

een hele goede vriendin waar ik dus al 8 jaar mee omgaat
Zij heeft last van duiven op haar balkon , ze vraagt gisteren aan mij kan jij netten bestellen
Ik ja ( heb al vaker voor haar besteld geen probleem)
Ik bestel.
Vraagt ze gisteren avond nog van heb je de netten al besteld .. ja die zijn onderweg..
van morgen belt ze heb je de netten al ....
Nee tussen 2 en 5 worden bezorgd , oke mooi..

oke ik ga op hangen want ik krijg een vriend op bezoek ....
1 uur later belt ze ....

Laat maar zitten want iemand gaat dit al voor me halen maandag bij de gamma
want ik wist niet of jij het besteld had en hij gaat het ook ophangen maar ik heb ze snel nodig

:( :(
Dus vrouw 3 in nog geen 48 uur tijd die dus grensoverschrijdend gedrag vertoont o|O o|O
maar goed daar hoor je dus niets over als het gaat om grensoverschrijdend gedrag :-)
Kun je ook uitleggen waarom dit volgens jou een voorbeeld is van grensoverschrijdend gedrag?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_205136773
Niet gewoon beter als TS een vracht telefoonnummers delete en blokkeert en andere vrouwelijke contacten zoekt?
Hij kan ook net doen of ie homo is.
  vrijdag 24 juni 2022 @ 15:37:38 #95
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_205137486
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juni 2022 13:22 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Ja, nou raakt mijn geduld een beetje op. Het is echt onzinnig om dit soort dingen te scharen onder ‘grensoverschrijdend gedrag’. Volkomen onzinnig.
Onzin? , een schouderklopje word al gezien als grensoverschrijdend gedrag
na fluiten word al gezien als grensoverschrijdend gedrag

kom op zeg ..... Wie bepaald wat grensoverschrijdend gedrag is .. als ik er niet van gediend ben dat dames mij wegzetten als Foute man , Geld vragen , en andere dingen is dat voor mij grensoverschrijdend gedrag
Hoe vaak hoor je niet dat mannen klagen dat de vrouw te veel praten ..... denk dat veel mannen dit nu ook straks op gaan pakken als grensoverschrijdend gedrag
In mijn ogen ook zeer terecht
Maar boontje komt om zijn loontje en wat je zaait zal je oogsten
Niet voor niets is zijn er al diverse bewegingen gaan de gang waarbij de man zich in bescherming gaat nemen tegen over de vrouw , dit komt toch ergens vandaan ( tegenhanger van feministen)
Even een voorbeeldje van zo'n beweging
https://nl.wikipedia.org/wiki/MGTOW

Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
  vrijdag 24 juni 2022 @ 15:40:48 #96
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_205137514
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2022 15:37 schreef RAVW het volgende:

[..]
Onzin? , een schouderklopje word al gezien als grensoverschrijdend gedrag
na fluiten word al gezien als grensoverschrijdend gedrag

kom op zeg ..... Wie bepaald wat grensoverschrijdend gedrag is .. als ik er niet van gediend ben dat dames mij wegzetten als Foute man , Geld vragen , en andere dingen is dat voor mij grensoverschrijdend gedrag
Hoe vaak hoor je niet dat mannen klagen dat de vrouw te veel praten ..... denk dat veel mensnen dit nu ook straks op gaan pakken als grensoverschrijdend gedrag

Maar boontje komt om zijn loontje en wat je zaait zal je oogsten
Niet voor niets is zijn er al diverse bewegingen gaan de gang waarbij de man zich in bescherming gaat nemen tegen over de vrouw , dit komt toch ergens vandaan ( tegenhanger van feministen)
Even een voorbeeldje van zo'n beweging
https://nl.wikipedia.org/wiki/MGTOW

[ link | afbeelding ]
MGTOW. Incels. Aha.

Nee goed. Ik snap dat je een gekwetste man bent. Excuses.
The love you take is equal to the love you make.
  vrijdag 24 juni 2022 @ 15:42:00 #97
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_205137526
Dus eigenlijk is jouw motto IK WIL GEEN VROUW, ik blijf lekker alleen. Zet het op een button, speld die op je revers. Don’t leave home without it.
The love you take is equal to the love you make.
  vrijdag 24 juni 2022 @ 15:43:43 #98
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_205137541
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juni 2022 14:26 schreef Werkman het volgende:
Niet gewoon beter als TS een vracht telefoonnummers delete en blokkeert en andere vrouwelijke contacten zoekt?
Hij kan ook net doen of ie homo is.
dat werkte in de jaren 80 90 wel :-)
haha mooie om lastig vrouwen van je af te houden in een uitgaan gelegenheid
Zelfs naar homobars geweest waar veel vrouwen kwamen , daar hoef je dus niet bang te wezen om gebruikt te worden maar kon wel gezellig de hele avond praten over alles
Alleen wel even uit kijken voor mannen met losse handjes -O- :+
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
  vrijdag 24 juni 2022 @ 15:45:27 #99
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_205137558
Of doe een sociale vaardigheidstraining. Kan ook helpen. Lijkt me effectiever dan dat we alle vrouwen weer gaan reduceren tot gedienstige popjes die vooral altijd dankbaarheid moeten tonen voor de mannen aan wie ze per slot van rekening toch alles te danken hebben.
The love you take is equal to the love you make.
  vrijdag 24 juni 2022 @ 15:47:09 #100
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_205137576
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juni 2022 15:40 schreef Lienekien het volgende:

[..]
MGTOW. Incels. Aha.

Nee goed. Ik snap dat je een gekwetste man bent. Excuses.
Wat heeft incels hier mee te maken ...
er zijn zo veel andere manieren om nog seks te hebben .. betalen voor de dienst is altijd beter dan betalen voor een negatieve reactie of dat je er helemaal niets voor terug krijg , nu ben ik geen voorstander van betalende seks want daar moet wel even iets meer bij komen kijken dan alleen maar de lusten
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')