Ik lees dat echt niet in haar stories.quote:Op zondag 19 juni 2022 18:46 schreef quirina het volgende:
[..]
Komt er wel op neer.
Staat in haar stories.
Ze heeft de tekst onder haar laatste story aangepast. Daar stond eerst : “zo hehe dat lucht op, maar ook eikels zijn lieve vaders”. Nu staat er alleen “ zo hehe, dat lucht op”.quote:
Ja dat zag ik ook, maar ik lees nergens dat zelfs Yvonne de foto's te ver vindt gaan, maar misschien mis ik iets.quote:Op zondag 19 juni 2022 19:02 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Ze heeft de tekst onder haar laatste story aangepast. Daar stond eerst : “zo hehe dat lucht op, maar ook eikels zijn lieve vaders”. Nu staat er alleen “ zo hehe, dat lucht op”.
Ze vergeeft hem geheel volgens verwachting.quote:Op zondag 19 juni 2022 19:02 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Ze heeft de tekst onder haar laatste story aangepast. Daar stond eerst : “zo hehe dat lucht op, maar ook eikels zijn lieve vaders”. Nu staat er alleen “ zo hehe, dat lucht op”.
Ik ga dus dan echt kijken of Maan idd een VEEL te grote neus heeft of dat ik raar tandvlees zie maar het enige wat ik zie is dat jij en mensen eens normaal moeten doen.quote:Op zondag 19 juni 2022 18:10 schreef GwanGwaa het volgende:
[..]
Ik zie dat niet zo. Veel te grote neus, raar tandvlees.
Ze deed toch mee aan Oh Oh Cherzo of zo? Een neuk soap.quote:Op zondag 19 juni 2022 19:36 schreef Scorpie het volgende:
Bibi is dus gewoon ok met het feit dat hij rondneukt. Nou ja prima.
Dat kan. Voor de meeste mannen hoeft het ook helemaal niet perfect. Maan heeft een sterk sexappeal en is voor veel mannen ook het 'perfect girl next door' type. Net als b.v. een Chantal Janzen trouwens.quote:Op zondag 19 juni 2022 18:10 schreef GwanGwaa het volgende:
Yolanthe en Bibi zijn vrouwen die ik zelf heel erg knap vind. Maar smaken verschillen. Duidelijk is dat Maan bij veel kerels in de smaak valt, maar ik als biseksuele vrouw zie het zelf dus niet.
Maar knap of niet, Maan is wèl een homewrecker, dus een leuk type vind ik het niet.
Welke feiten hebben we daarover?quote:Op zondag 19 juni 2022 18:10 schreef GwanGwaa het volgende:
[..]
Yolanthe en Bibi zijn vrouwen die ik zelf heel erg knap vind. Maar smaken verschillen. Duidelijk is dat Maan bij veel kerels in de smaak valt, maar ik als biseksuele vrouw zie het zelf dus niet.
Maar knap of niet, Maan is wèl een homewrecker, dus een leuk type vind ik het niet.
Die meid is echt gek op luxe en geld. Dat was echt duidelijk bij echte meisjes op zoek naar zichzelf. Prima moet ze natuurlijk zelf weten.quote:Op zondag 19 juni 2022 19:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze vergeeft hem geheel volgens verwachting.
Niet janken imo, want dat vreemdgaan zal niet stoppen. (Zou me niet verbazen als ze het al sinds of na de eerste zwangerschap weet, maar toch tekende voor vergeven en weer een nieuwe baby.) Of misschien heeft ze het bij de start van de relatie al wel geaccepteerd dat ze er dit gratis bij krijgt.
Type vergeeft-alles-voor-x-en-y.quote:Op zondag 19 juni 2022 19:49 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Die meid is echt gek op luxe en geld. Dat was echt duidelijk bij echte meisjes op zoek naar zichzelf. Prima moet ze natuurlijk zelf weten.
Een erg aparte interpretatie heb je danquote:Op zondag 19 juni 2022 18:46 schreef quirina het volgende:
[..]
Komt er wel op neer.
Staat in haar stories.
Je mist niks hoor, het staat er gewoon nietquote:Op zondag 19 juni 2022 19:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat zag ik ook, maar ik lees nergens dat zelfs Yvonne de foto's te ver vindt gaan, maar misschien mis ik iets.
Yup. Maar ze was wel zo slim om er na het eerste seizoen mee te stoppen.quote:Op zondag 19 juni 2022 19:38 schreef tong80 het volgende:
Ze deed toch mee aan Oh Oh Cherzo of zo? Een neuk soap.
O jawel hoor, Angela Schijf bijvoorbeeld vond ik ook een stoot.quote:Op zondag 19 juni 2022 19:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Welke feiten hebben we daarover?
Enneh... Je valt dus minder op Europese vrouwen.
quote:Op zondag 19 juni 2022 19:35 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik ga dus dan echt kijken of Maan idd een VEEL te grote neus heeft of dat ik raar tandvlees zie maar het enige wat ik zie is dat jij en mensen eens normaal moeten doen.
[ afbeelding ]
Die neus valt wel mee. Alsof jij zo perfect bent. Maan is gewoon een mooie meid om te zien, maar haar karakter is minder.quote:
Wist niet dat er meerdere seizoenen waren. Maar om in het eerste seizoen mee te doen, zal ze op sletvaardigheid zijn getest.quote:Op zondag 19 juni 2022 19:57 schreef Nine. het volgende:
[..]
Yup. Maar ze was wel zo slim om er na het eerste seizoen mee te stoppen.
Vondquote:Op zondag 19 juni 2022 20:14 schreef GwanGwaa het volgende:
[..]
O jawel hoor, Angela Schijf bijvoorbeeld vond ik ook een stoot.
Ze neukte toch met Borsato ?quote:Op zondag 19 juni 2022 20:19 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Die neus valt wel mee. Alsof jij zo perfect bent. Maan is gewoon een mooie meid om te zien, maar haar karakter is minder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |