Ik vind persoonlijk de tweede versie totaal onaantrekkelijk, eigenlijk. Beetje viezig zelfs.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 09:55 schreef Claudia_x het volgende:
Van Simon verbaast het me niet (fleuril in SHO / Welk "perfect" koppel gaat er als volgende uit elkaar.). Nick leek me daarentegen altijd een een aardige jongen die zoiets nooit zou doen. Ineens is-ie een fitboy-met-baard gevonden. Héél verdacht.
Van:
[ afbeelding ]
Naar:
[ afbeelding ]
Kom maar op: wie is er in de mancave van Nick geweest?
Tranen, op z’n knieën, dure spullen kopen, extra afwassen.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 10:20 schreef Fascination het volgende:
Ik zie gewoon helemaal voor me hoe Waylon nu op z’n bekende dramatische wijze z’n excuses maakt aan Bibi.
quote:Op zaterdag 18 juni 2022 10:24 schreef vencodark het volgende:
[..]
Tranen, op z’n knieën, dure spullen kopen, extra afwassen.
Sorry sorry sorry.![]()
![]()
Allebei zwaar onaantrekkelijk.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 10:21 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik vind persoonlijk de tweede versie totaal onaantrekkelijk, eigenlijk. Beetje viezig zelfs.
Echt he, als ons aller Franske zijn Maris bedriegt dan is mijn vertrouwen in mannen echt verlorenquote:
Maar echtquote:Op zaterdag 18 juni 2022 10:20 schreef Fascination het volgende:
Ik zie gewoon helemaal voor me hoe Waylon nu op z’n bekende dramatische wijze z’n excuses maakt aan Bibi.
Nah, als anderen meer over hem weten dan weet hij wellicht ook meer over anderen... plus dat ze allemaal graag aan het werk willen blijven en regelmatig met die anderen moeten samenwerken.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 11:49 schreef Medusa666 het volgende:
Denken jullie dat andere bn’ers hem ook gaan outen nu hij het openlijk heeft toegegeven
Daar kan/wil ik me heel weinig bij voorstellen.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 08:51 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Jandino … doet het schijnbaar al jaren met studentes op Curaçao.
Dit ....quote:Op zaterdag 18 juni 2022 10:21 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik vind persoonlijk de tweede versie totaal onaantrekkelijk, eigenlijk. Beetje viezig zelfs.
Ik denk dat de lichtval als foto nogal pezig en geolied maakt.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 10:21 schreef miss_sly het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 18 juni 2022 14:17 schreef Smart_ass het volgende:
Ik vraag me af of dit het eerste slippertje van Waylon is sinds hij met Bibi is.
Dit is de eerste keer dat ie is betraptquote:Op zaterdag 18 juni 2022 14:17 schreef Smart_ass het volgende:
Ik vraag me af of dit het eerste slippertje van Waylon is sinds hij met Bibi is.
Naja Als ik moest kiezen tussen Bibi of Maan koos ik toch Maan.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 00:30 schreef GwanGwaa het volgende:
[..]
Een del inderdaad.
Ze is niet lelijk, maar zeer zeker niet zo knap als Bibi (en Shakira, aangezien die ook recentelijk belazerd is).
Ik zie het charisma van Maan totaal niet.
quote:Op zaterdag 18 juni 2022 14:17 schreef Smart_ass het volgende:
Nou nee, van zijn overspelige pener-demonen gaan al bewijzen rond van tijdens de eerste zwangerschap.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 14:17 schreef Smart_ass het volgende:
Nou, met het gemak en de nonchalance die uit de chatberichten spreekt, is het in mijn ogen wel een beeeeeetje naief om te denken dat het de eerste keer is.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 15:56 schreef Smart_ass het volgende:
Dat het een vreemdganger is wist ik inderdaad wel, maar ik wist niet of dat ook was tijdens zijn relatie met Bibi was of alleen in eerdere. Dat het uitgekomen is dan dus. Ik ben niet zoooo naïef.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |