Dat van die eikel heeft ze weggehaald en vervangen door een andere storyquote:Op zondag 19 juni 2022 21:06 schreef GwanGwaa het volgende:
[..]
Ik heb dat van die eikel nergens zien staan.
Maar voor de rest: de tijd zal het leren wat ze doet. Vooralsnog is ze nu nog gewoon bij hem.
Ik verheug me, SHO-gewijs, vooral op haar hölle Räche.quote:Op maandag 20 juni 2022 08:45 schreef Amsel het volgende:
[..]
Heb je gezien/gehoord welke muziek ze erbij heeft gebruikt? Dat zegt wel genoeg
Ik zag het wel in de herhaling van RTL Boulevard.quote:Op maandag 20 juni 2022 09:39 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Dat van die eikel heeft ze weggehaald en vervangen door een andere story
Nou ja, op zich vind ik dat laatste in zoverre begrijpelijk dat het voor de kinderen natuurlijk altijd hun vader zal blijven. En ongeacht wat er tussen hen is voorgevallen, zou een goede band met hun vader van belang blijven en ook moeten kunnen bestaan.quote:Op maandag 20 juni 2022 10:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik zag het wel in de herhaling van RTL Boulevard., een screenshot ervan.
Ook eikels kunnen goede vaders zijn, zoiets.
Blijkbaar heeft ze de behoefte om Waylon nog enigszins positief in beeld te brengen.
Oh sowieso. Daar sta ik helemaal achter en begrijpelijk.quote:Op maandag 20 juni 2022 10:38 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nou ja, op zich vind ik dat laatste in zoverre begrijpelijk dat het voor de kinderen natuurlijk altijd hun vader zal blijven. En ongeacht wat er tussen hen is voorgevallen, zou een goede band met hun vader van belang blijven en ook moeten kunnen bestaan.
Maar die kinderen hebben er helemaal niks aan als zij deze stories post. Het is puur voor de buitenwereld.quote:Op maandag 20 juni 2022 10:38 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nou ja, op zich vind ik dat laatste in zoverre begrijpelijk dat het voor de kinderen natuurlijk altijd hun vader zal blijven. En ongeacht wat er tussen hen is voorgevallen, zou een goede band met hun vader van belang blijven en ook moeten kunnen bestaan.
Ja, slechte timing met vaderdag en de behoefte voelen om *iets* te zeggen. Aan de andere kant, er is iets gezegd, dus de druk is er wat vanaf.quote:Op maandag 20 juni 2022 11:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oh sowieso. Daar sta ik helemaal achter en begrijpelijk.
Een dergelijke post van Bibi vind ik qua timing (ja, het is natuurlijk Vaderdag), wel opvallend.
Beetje gevalletje Too soon.
Moet zij toch weten?quote:Op maandag 20 juni 2022 11:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar die kinderen hebben er helemaal niks aan als zij deze stories post. Het is puur voor de buitenwereld.
Dat altijd.quote:
Oke, fair enough.quote:Op zondag 19 juni 2022 23:28 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Het was niet zo persoonlijk bedoeld in ieder geval. Maar vind het onnodig om continu te vermelden dat iemand niet mooi zou zijn.
Volgens "iedereen" behalve Nienke wel.quote:Op zondag 19 juni 2022 23:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En ging die man nou vreemd of niet?
Juice channel doet een wanhopige poging vanwege die AYNIL toestand van tig jaar geledenquote:Op maandag 20 juni 2022 19:41 schreef -river- het volgende:
Ik kijk nergens meer van op tot dat ze Frans Bauer van vreemd gaan/grensoverschrijdend gedrag beschuldigen, dan ben ik al het vertrouwen in onze bn-ers verloren.
quote:Op maandag 20 juni 2022 19:53 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Juice channel doet een wanhopige poging vanwege die AYNIL toestand van tig jaar geleden![]()
[ afbeelding ]
Leave Frans alone
Iedereen weet dit toch al?quote:Op maandag 20 juni 2022 19:53 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Juice channel doet een wanhopige poging vanwege die AYNIL toestand van tig jaar geleden![]()
[ afbeelding ]
Leave Frans alone
Ik was toen 18 ofzo, bijna 30 jaar geledenquote:Op maandag 20 juni 2022 19:53 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Leave Frans alone
Aldus de zanger.quote:Op woensdag 29 juni 2022 10:12 schreef roos94 het volgende:
https://www.ad.nl/show/wa(...)-gaat-goed~a133bbe7/
Waylon en Bibi Breijman gaan hun relatieproblemen ‘met elkaar oplossen’. Dat vertelt Waylon aan RTL Boulevard, bijna twee weken nadat hij publiekelijk bekende vreemd te zijn gegaan. ,,Het gaat goed”, aldus de zanger.
Goede vraagquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |