abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_205072683
Stobbenfreesgenot was van erg korte duur helaas…
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_205072874
Moest ¤ 45 aftikken, netjes :)

Het was geen stoere man, meer een type student, maar eej, de stobbenfrees is niet door de gevel of de glasvezel van de buren heen gegaan. Dus applaus.

Vanmiddag met de koters naar de M'veense Plassen. Zal wel druk zijn, eindelijk zwemweer.
pi_205072947
Die kozijnen....nou, die zijn af!
Nee, haha grapje!

De kozijnenman neemt niet meer op inmiddels. Dus ik heb de salesmanager gemaild en die belde met net terug dat hij heeft geescaleerd naar de directie, dat hij zich schaamt voor hoe het is gegaan.

Allemaal woorden, maar ik heb alvast even uitgerekend welk deel van de factuur ik nu niet ga betalen. Dat heeft blijkbaar indruk genoeg gemaakt. Ooit, ooit is het af.
pi_205073151
Dingen slopen gaan duidelijk sneller dan dingen bouwen |:(

En Tygo O+
Maar dan meer het stukje rauwe karakter, al werkt zijn uiterlijk wel mee. Een mooi kneusje :P
pi_205073971
Tygo kan ik dan weer helemaal niks mee. Maar hé, meer voor jullie! ;)
  vrijdag 17 juni 2022 @ 13:32:23 #6
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_205074143
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2022 13:04 schreef lunapuella het volgende:
Tygo kan ik dan weer helemaal niks mee. Maar hé, meer voor jullie! ;)
ik ook niet, huuuu!
in de haak.
pi_205074168
@exode Wat balen! Wij begonnen de week ook niet goed. Maandag, geen schilder te zien. Bel ik hem na mijn werk, was er 'iets tussen gekomen'. Maar de dagen erna heeft hij hard gewerkt en nu is het af *O* De kit moet nog een dagje uitharden en dan mag/moet ik de ramen wassen. Ben nu maar vast begonnen aan de vitrage, schilderen lukt me waarschijnlijk toch pas in de zomervakantie. Maarrrr als extra bonus heeft de schilder wel alvast de grondverf gedaan ^O^
pi_205074351
Zo is onze camper al 5 weken “bijna klaar” bij de garage. Gister mocht ik het ophalen, had ik 2x bevestigd gekregen. Maar toen ik aan kwam, lag er nog een deur en wiel af. En de rechterkant moet nog helemaal gebeuren. Hoezo laat je me dan langskomen om hem op te halen?
  vrijdag 17 juni 2022 @ 15:00:48 #9
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_205074620
Tygo kan ik wel wat mee..... het is een soort goeie slechterik ofzo, een bad guy die niet echt fout is.
Ik kan ook niet inschatten hoe zijn middelengebruik (nog) is, dat zou ik wel slecht trekken, maar hee.... ik hoef er niet mee te trouwen natuurlijk :7
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_205074685
Iets heel anders. Ik heb vorige week schoolfoto's besteld (schandalig hoog bedrag voor neergelegd, maar daar ben ik inmiddels wel aan gewend). Krijg ik dit mailtje:

quote:
Hoi Xxx,

Danjewel voor je bestelling. Super gaaf dat je de foto's zo leuk vindt! Ik snap het wel met twee stoere jongens die erop staan ;-).

Lijkt het jou misschien leuk om een review te schrijven? Help je ons super mee! {insert link}

Met vriendelijke groet,

Joy
Happy Manager
Die toon :r :X
En srsly, Joy?? Happy Manager? :') Is ze aangenomen speciaal vanwege haar naam of zo? Dit kan niet echt zijn, toch? _O-
Venus in pocketformaat
© loveli
  vrijdag 17 juni 2022 @ 15:11:44 #11
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_205074702
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2022 15:09 schreef Phaidra het volgende:
Iets heel anders. Ik heb vorige week schoolfoto's besteld (schandalig hoog bedrag voor neergelegd, maar daar ben ik inmiddels wel aan gewend). Krijg ik dit mailtje:
[..]
En srsly, Joy?? Happy Manager? :') Is ze aangenomen speciaal vanwege haar naam of zo? Dit kan niet echt zijn, toch? _O-
Deze post lijkt me een prima review.... :+
Wullie bin KOEL © Soneal
  Manager PR/Moderator vrijdag 17 juni 2022 @ 15:20:09 #12
269689 crew  Viv
pi_205074738
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2022 15:00 schreef Leandra het volgende:
Tygo kan ik wel wat mee..... het is een soort goeie slechterik ofzo, een bad guy die niet echt fout is.
Ik kan ook niet inschatten hoe zijn middelengebruik (nog) is, dat zou ik wel slecht trekken, maar hee.... ik hoef er niet mee te trouwen natuurlijk :7
Dit ja, hij is er niet eentje om aan je ouders voor te stellen, maar dat hoeft ook niet. :+

quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2022 15:09 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Dat "stoere jongens" ook, wedden dat ze het over "lieve meisjes" zou hebben gehad als je twee dochters had? :N
  vrijdag 17 juni 2022 @ 15:26:58 #13
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_205074781
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2022 15:20 schreef Viv het volgende:

[..]
Dit ja, hij is er niet eentje om aan je ouders voor te stellen, maar dat hoeft ook niet. :+

Ik vind het belangrijker of het iemand is om aan mijn kinderen voor te stellen, maar dat is het ook niet :')
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_205074806
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2022 15:26 schreef Leandra het volgende:

[..]
Ik vind het belangrijker of het iemand is om aan mijn kinderen voor te stellen, maar dat is het ook niet :')
Als leuke oom misschien waarbij ze alles mogen en onverantwoordelijk veel lol mee hebben. :D
pi_205074980
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2022 13:32 schreef trui het volgende:

[..]
ik ook niet, huuuu!
QFT
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_205074983
Ook ff hier, had het ook in sop gezet maar beter hier :+
Volgende week bij appie in de bonus, 4 pakken pampers voor 25 euro. Voor de liefhebbers :P
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_205075030
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2022 14:08 schreef MevrouwCactus het volgende:
Zo is onze camper al 5 weken “bijna klaar” bij de garage. Gister mocht ik het ophalen, had ik 2x bevestigd gekregen. Maar toen ik aan kwam, lag er nog een deur en wiel af. En de rechterkant moet nog helemaal gebeuren. Hoezo laat je me dan langskomen om hem op te halen?
Wij gingen na best lang de auto ophalen bij de garage. Reden 1 voor de afspraak was APK, daarbij nog een kleine (maar lastige) reparatie. Bleek de APK dus niet gedaan... Konden we de dag erna dus weer terug.
pi_205075048
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2022 16:01 schreef Hupje het volgende:

[..]
Wij gingen na best lang de auto ophalen bij de garage. Reden 1 voor de afspraak was APK, daarbij nog een kleine (maar lastige) reparatie. Bleek de APK dus niet gedaan... Konden we de dag erna dus weer terug.
Zucht. :')

Oh jongens, wij gebruiken deze week voor het eerst de airco zoals hij bedoeld was. Oftewel, 's ochtends aanzetten zodat het huis niet de kans krijgt om heel erg op te warmen en er geen warme deken over het huis komt. En het werkt zo goed. O+ Het hele huis is rond de 21 graden, ook de slaapkamers op de eerste verdieping terwijl de airco op de overloop op zolder hangt.
Met 22,5 graad is mijn werkkamer het warmst, en dat is nog steeds zo goed te doen dat mijn blote tenen koud aanvoelen. :D

Extra bonus is dat de airco niet zo hard hoeft te werken omdat het nooit heel warm is geworden, dus heeft man ook geen last van het gedreun op zijn werkkamer want er is geen gedreun. Ik ben helemaal blij!
  vrijdag 17 juni 2022 @ 16:41:13 #19
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_205075310
Ik stel voor dat jullie gewoon van Tygo afblijven
pi_205075322
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juni 2022 16:41 schreef amaranta het volgende:
Ik stel voor dat jullie gewoon van Tygo afblijven
Ik denk dat Tygo best in is voor meerdere vrouwen hoor :Y.
Venus in pocketformaat
© loveli
  vrijdag 17 juni 2022 @ 16:47:02 #21
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_205075348
Pffff.
Gisteren kwam mijn moeder langs om mij te helpen om de hond uit te laten. Want ik heb nog niet genoeg kracht in mijn handen.
Vertelde ze dat ze ‘s ochtends over had gegeven en dat er bloed bij zat. Nu is het zo dat zij spataderen op de slokdarm heeft. Dus mogelijk is er een gaan bloeden.
En dat ze toevallig ‘s ochtends bij de assistente van de huisarts was geweest maar dat ze dat vergeten was te vertellen.
En dat ze maandag een afspraak had bij de huisarts voor iets anders.
Dus ik zeg tegen haar nou wij gaan dus even de huisarts nog opnieuw bellen. Heb ik gedaan en we zijn langs gegaan en de huisarts zag geen zorgen omdat het rood bloed was. Beetje het zelfde verhaal als wat jullie van de week tegen mij zeiden.
Vanmorgen belde ze me weer dat haar poep helemaal zwart was. Dat is niet zo goed teken. Dus ik heb toen met de MDL-afdeling gebeld.
Daar werd aangegeven dat ze meteen naar de spoedeisende hulp moest komen.Nou dat hebben we gedaan en daar werd vrij snel besloten dat ze opgenomen moest worden. En is er zonet een gastroscopie bij haar gedaan. Daaruit is gebleken dat er inderdaad een bloeding is. En die moet gestopt gaan worden. Dus mijn moeder ligt nu op de intensive care en wordt zo meteen geopereerd. Wat ik begreep is dat ze een bandje gaan plaatsen op de slokdarm. Ik heb het even zitten googelen. Volgens mij is het niet een hele heftige ingreep., de reden dat ze op de intensive care ligt is dat ze aan de beademing moet. Moet het nog even allemaal verwerken. Wilde het even van me afschrijven.
  vrijdag 17 juni 2022 @ 16:50:22 #22
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_205075368
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2022 16:43 schreef Phaidra het volgende:

[..]
Ja maar… ik wil niet delen 😅
pi_205075411
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juni 2022 16:47 schreef amaranta het volgende:
Pffff.
Gisteren kwam mijn moeder langs om mij te helpen om de hond uit te laten. Want ik heb nog niet genoeg kracht in mijn handen.
Vertelde ze dat ze ‘s ochtends over had gegeven en dat er bloed bij zat. Nu is het zo dat zij spataderen op de slokdarm heeft. Dus mogelijk is er een gaan bloeden.
En dat ze toevallig ‘s ochtends bij de assistente van de huisarts was geweest maar dat ze dat vergeten was te vertellen.
En dat ze maandag een afspraak had bij de huisarts voor iets anders.
Dus ik zeg tegen haar nou wij gaan dus even de huisarts nog opnieuw bellen. Heb ik gedaan en we zijn langs gegaan en de huisarts zag geen zorgen omdat het rood bloed was. Beetje het zelfde verhaal als wat jullie van de week tegen mij zeiden.
Vanmorgen belde ze me weer dat haar poep helemaal zwart was. Dat is niet zo goed teken. Dus ik heb toen met de MDL-afdeling gebeld.
Daar werd aangegeven dat ze meteen naar de spoedeisende hulp moest komen.Nou dat hebben we gedaan en daar werd vrij snel besloten dat ze opgenomen moest worden. En is er zonet een gastroscopie bij haar gedaan. Daaruit is gebleken dat er inderdaad een bloeding is. En die moet gestopt gaan worden. Dus mijn moeder ligt nu op de intensive care en wordt zo meteen geopereerd. Wat ik begreep is dat ze een bandje gaan plaatsen op de slokdarm. Ik heb het even zitten googelen. Volgens mij is het niet een hele heftige ingreep., de reden dat ze op de intensive care ligt is dat ze aan de beademing moet. Moet het nog even allemaal verwerken. Wilde het even van me afschrijven.
Jemig, wat heftig! En goed gehandeld zeg, ze had wel in shock kunnen raken :o :o. Veel sterkte de komende uren.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_205075464
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2022 16:43 schreef Phaidra het volgende:

[..]
Sterker nog: ik denk dat Tygo ook niet vies is van mannen op z’n tijd. @amaranta en haar man maken beide kans!
pi_205075472
@amaranta wat schrikken zeg! Hopelijk is het inderdaad geen heftige ingreep, maar altijd spannend zo iets!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')