ik ook niet, huuuu!quote:Op vrijdag 17 juni 2022 13:04 schreef lunapuella het volgende:
Tygo kan ik dan weer helemaal niks mee. Maar hé, meer voor jullie!
Die toonquote:Hoi Xxx,
Danjewel voor je bestelling. Super gaaf dat je de foto's zo leuk vindt! Ik snap het wel met twee stoere jongens die erop staan ;-).
Lijkt het jou misschien leuk om een review te schrijven? Help je ons super mee! {insert link}
Met vriendelijke groet,
Joy
Happy Manager
Deze post lijkt me een prima review....quote:Op vrijdag 17 juni 2022 15:09 schreef Phaidra het volgende:
Iets heel anders. Ik heb vorige week schoolfoto's besteld (schandalig hoog bedrag voor neergelegd, maar daar ben ik inmiddels wel aan gewend). Krijg ik dit mailtje:
[..]
Die toon![]()
![]()
En srsly, Joy?? Happy Manager?Is ze aangenomen speciaal vanwege haar naam of zo? Dit kan niet echt zijn, toch?
Dit ja, hij is er niet eentje om aan je ouders voor te stellen, maar dat hoeft ook niet.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 15:00 schreef Leandra het volgende:
Tygo kan ik wel wat mee..... het is een soort goeie slechterik ofzo, een bad guy die niet echt fout is.
Ik kan ook niet inschatten hoe zijn middelengebruik (nog) is, dat zou ik wel slecht trekken, maar hee.... ik hoef er niet mee te trouwen natuurlijk
Dat "stoere jongens" ook, wedden dat ze het over "lieve meisjes" zou hebben gehad als je twee dochters had?quote:Op vrijdag 17 juni 2022 15:09 schreef Phaidra het volgende:
Iets heel anders. Ik heb vorige week schoolfoto's besteld (schandalig hoog bedrag voor neergelegd, maar daar ben ik inmiddels wel aan gewend). Krijg ik dit mailtje:
[..]
Die toon![]()
![]()
En srsly, Joy?? Happy Manager?Is ze aangenomen speciaal vanwege haar naam of zo? Dit kan niet echt zijn, toch?
Ik vind het belangrijker of het iemand is om aan mijn kinderen voor te stellen, maar dat is het ook nietquote:Op vrijdag 17 juni 2022 15:20 schreef Viv het volgende:
[..]
Dit ja, hij is er niet eentje om aan je ouders voor te stellen, maar dat hoeft ook niet.
Als leuke oom misschien waarbij ze alles mogen en onverantwoordelijk veel lol mee hebben.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 15:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vind het belangrijker of het iemand is om aan mijn kinderen voor te stellen, maar dat is het ook niet
QFTquote:
Wij gingen na best lang de auto ophalen bij de garage. Reden 1 voor de afspraak was APK, daarbij nog een kleine (maar lastige) reparatie. Bleek de APK dus niet gedaan... Konden we de dag erna dus weer terug.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 14:08 schreef MevrouwCactus het volgende:
Zo is onze camper al 5 weken “bijna klaar” bij de garage. Gister mocht ik het ophalen, had ik 2x bevestigd gekregen. Maar toen ik aan kwam, lag er nog een deur en wiel af. En de rechterkant moet nog helemaal gebeuren. Hoezo laat je me dan langskomen om hem op te halen?
Zucht.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 16:01 schreef Hupje het volgende:
[..]
Wij gingen na best lang de auto ophalen bij de garage. Reden 1 voor de afspraak was APK, daarbij nog een kleine (maar lastige) reparatie. Bleek de APK dus niet gedaan... Konden we de dag erna dus weer terug.
Ik denk dat Tygo best in is voor meerdere vrouwen hoorquote:Op vrijdag 17 juni 2022 16:41 schreef amaranta het volgende:
Ik stel voor dat jullie gewoon van Tygo afblijven
Ja maar… ik wil niet delen 😅quote:Op vrijdag 17 juni 2022 16:43 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik denk dat Tygo best in is voor meerdere vrouwen hoor.
Jemig, wat heftig! En goed gehandeld zeg, ze had wel in shock kunnen rakenquote:Op vrijdag 17 juni 2022 16:47 schreef amaranta het volgende:
Pffff.
Gisteren kwam mijn moeder langs om mij te helpen om de hond uit te laten. Want ik heb nog niet genoeg kracht in mijn handen.
Vertelde ze dat ze ‘s ochtends over had gegeven en dat er bloed bij zat. Nu is het zo dat zij spataderen op de slokdarm heeft. Dus mogelijk is er een gaan bloeden.
En dat ze toevallig ‘s ochtends bij de assistente van de huisarts was geweest maar dat ze dat vergeten was te vertellen.
En dat ze maandag een afspraak had bij de huisarts voor iets anders.
Dus ik zeg tegen haar nou wij gaan dus even de huisarts nog opnieuw bellen. Heb ik gedaan en we zijn langs gegaan en de huisarts zag geen zorgen omdat het rood bloed was. Beetje het zelfde verhaal als wat jullie van de week tegen mij zeiden.
Vanmorgen belde ze me weer dat haar poep helemaal zwart was. Dat is niet zo goed teken. Dus ik heb toen met de MDL-afdeling gebeld.
Daar werd aangegeven dat ze meteen naar de spoedeisende hulp moest komen.Nou dat hebben we gedaan en daar werd vrij snel besloten dat ze opgenomen moest worden. En is er zonet een gastroscopie bij haar gedaan. Daaruit is gebleken dat er inderdaad een bloeding is. En die moet gestopt gaan worden. Dus mijn moeder ligt nu op de intensive care en wordt zo meteen geopereerd. Wat ik begreep is dat ze een bandje gaan plaatsen op de slokdarm. Ik heb het even zitten googelen. Volgens mij is het niet een hele heftige ingreep., de reden dat ze op de intensive care ligt is dat ze aan de beademing moet. Moet het nog even allemaal verwerken. Wilde het even van me afschrijven.
Sterker nog: ik denk dat Tygo ook niet vies is van mannen op z’n tijd. @amaranta en haar man maken beide kans!quote:Op vrijdag 17 juni 2022 16:43 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik denk dat Tygo best in is voor meerdere vrouwen hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |