Naja dat weten we niet want er wordt niet getest op verkoudheden. Misschien zou het hele peloton wel positief testen. Een positieve test zegt echt niets hè als je geen klachten hebt.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 14:52 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat is alleen iets minder besmettelijk..
de 3e is gewoon logisch. Of gewoon niet zonder reden (of bij een snottebel/snotneus) testen. Doen wij toch ook niet? Als je fit bent en kan starten en koersen, dan gewoon rijden. Wat een gedoe om vrij weinig tot niksquote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2022 15:27 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
de 3e is gewoon logisch. Of gewoon niet zonder reden (of bij een snottebel/snotneus) testen. Doen wij toch ook niet? Als je fit bent en kan starten en koersen, dan gewoon rijden. Wat een gedoe om vrij weinig tot niks
Met een verkoudheidje had Wout Vlaanderen en AGR niet geskipt, nu wel..quote:Op vrijdag 17 juni 2022 15:14 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Naja dat weten we niet want er wordt niet getest op verkoudheden. Misschien zou het hele peloton wel positief testen. Een positieve test zegt echt niets hè als je geen klachten hebt.
Tja en dan?quote:Op vrijdag 17 juni 2022 15:57 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Met een verkoudheidje had Wout Vlaanderen en AGR niet geskipt, nu wel..
Verder denk ik ook wel dat doorrijden bij geen klachten de beste optie, maar je accepteert dan ook dat er renners zijn met een iets heftigere reactie die niet verder kunnen, dat heb je met een verkoudheid in principe niet.
Dat is dus de vraag of je dat wil.. maar ja, nu haal je renners uit koers die nergens last van hebben en mogelijk ook nergens last van krijgen. Dat is ook geen gewenste oplossing op de lange termijnquote:
Ik hoor hem wel, maar nauwelijksquote:Op vrijdag 17 juni 2022 16:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Oh God, hoor ik nu Thijsje Zonneveld? Thijsje Zonneveld!
Dan verliest hij van Küngquote:Op vrijdag 17 juni 2022 16:26 schreef wimderon het volgende:
Ineos vindt dit gezapige tempo wel best, dan staat Thomas in pole position met de tijdrit (als we die nog doen).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |