Het kan wel kantje boord worden of je kunt starten. Als je de periode neemt die Van Aert er uit is geweest van voor de Ronde tot Roubaix was dat toch ruim 2 weken.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 11:31 schreef Momo het volgende:
Maar goed een superspread event als dit in de tour kun je echt niet hebben. Scheelt dat de renners die hier positief testen, daar niet meer positief kunnen testen.
van Aert heeft wel een reactie gehad op Covid die de meesten niet zullen hebben. Het merendeel van de mensen heeft hele milde klachten van Omicron.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 11:36 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Het kan wel kantje boord worden of je kunt starten. Als je de periode neemt die Van Aert er uit is geweest van voor de Ronde tot Roubaix was dat toch ruim 2 weken.
Wout was ook wel ziek (was al ziek voor hij ging testen), weet niet of dat voor deze renners ook geldtquote:Op vrijdag 17 juni 2022 11:36 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Het kan wel kantje boord worden of je kunt starten. Als je de periode neemt die Van Aert er uit is geweest van voor de Ronde tot Roubaix was dat toch ruim 2 weken.
Scheelt denk ik of ze echt klachten krijgen. Wat ik merk uit mijn omgeving is dat mensen soms alleen een kriebel in de keel hebben met snotneus of soms zijn ook echt een week goed ziek met koorts en alles. En dat maakt eigenlijk niet zoveel uit of ze 60 jaar zijn met overgewicht of een fitte twintigers, in mijn beleving. Ook jonge fitte mensen kunnen echt ziek worden. Ja, ze komen er wel overheen. Maar lijkt mij een superslechte timing als 2 weken voor de tour 1 week echt goed ziek bent.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 11:36 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Je kunt er nog altijd een etappe mee winnen, zoals Vlasov gisteren.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 11:38 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wout was ook wel ziek (was al ziek voor hij ging testen), weet niet of dat voor deze renners ook geldt
We zitten nu onder de 100 renners.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 10:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Houden we überhaupt nog renners over?
Ik denk dat de meeste artsen zullen adviseren om niet (zwaar) te trainen als je milde symptomen hebt. Als je een weekje niet je vereiste training kunt doen, kan dat echt wel effect hebben op je vorm richting de Tour.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 11:38 schreef Blik het volgende:
[..]
van Aert heeft wel een reactie gehad op Covid die de meesten niet zullen hebben. Het merendeel van de mensen heeft hele milde klachten van Omicron.
Of het helemaal top is voor je conditie, om nu ziek te worden, dat is wel een dingetje voor de Tour
ja dit dusquote:Op vrijdag 17 juni 2022 12:57 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste artsen zullen adviseren om niet (zwaar) te trainen als je milde symptomen hebt. Als je een weekje niet je vereiste training kunt doen, kan dat echt wel effect hebben op je vorm richting de Tour.
Scenario 3 is ASO. Zeker voor andere renners. Ff als besmette ploeggenoot van Poggi hoestend langs Roglic rijdenquote:
We merken het.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 14:32 schreef Lospedrosa het volgende:
Optie 3, gewoon normaal doen. Besmetting in open lucht is zo goed als onmogelijk.
Wappie-alertquote:Op vrijdag 17 juni 2022 14:32 schreef Lospedrosa het volgende:
Optie 3, gewoon normaal doen. Besmetting in open lucht is zo goed als onmogelijk.
Voelt een renner zich slecht of verhoogd de rust hartslag teveel, stoppen.
Net als altijd.
Dat is alleen iets minder besmettelijk..quote:Op vrijdag 17 juni 2022 14:36 schreef JohnDDD het volgende:
Die Zonneveld is ook zo'n zure cynische zeiksnor altijd. Ik krijg echt al de creeps van de toon van die gast.
Hij heeft op zich niet ongelijk dat er nu iets moet gebeuren. Wel fijn dat het nu gebeurt en niet in de Tour! Ik denk dat ze maar gewoon door moeten net zoals bij een normale verkoudheid ofzo. Als je je slecht voelt, ga je naar huis, en anders blijf je lekker doorfietsen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |