Ja, maar dan laat ie Kerst en andere Christelijke NL-feestdagen (en 4/5 mei) toch ook niet zien? Die wil ik wel houden. Of mis ik iets?quote:Op vrijdag 17 juni 2022 08:14 schreef mschol het volgende:
je kan bij je instellingen gewoon kiezen voor public of public & other holidays
die laat hij gewoon zien, hemelvaart, kerst Pinksteren, pasen, bevrijdingsdag staan er gewoon inquote:Op vrijdag 17 juni 2022 08:16 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
Ja, maar dan laat ie Kerst en andere Christelijke NL-feestdagen (en 4/5 mei) toch ook niet zien? Die wil ik wel houden. Of mis ik iets?
Een nutteloze indicator op een calenderdag is gewoon kut.
En KetiKoti blijft er dan ook gewoon in staan....quote:Op vrijdag 17 juni 2022 08:17 schreef mschol het volgende:
[..]
die laat hij gewoon zien, hemelvaart, kerst Pinksteren, pasen, bevrijdingsdag staan er gewoon in
niet hier hoorquote:Op vrijdag 17 juni 2022 08:22 schreef --HOOLIE-- het volgende:
[..]
En KetiKoti blijft er dan ook gewoon in staan....
Ik kan aangeven dat ik Nationale Feestdagen wil laten zien (door een land te selecteren), public holidays dus.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 08:14 schreef mschol het volgende:
Niks mis met verandering...Maar als Google op eigen houtje gaat beslissen wat wel en niet een Nationale feestdag is, dan is het einde wel een beetje zoek .....quote:Op vrijdag 17 juni 2022 08:24 schreef Herkauwer het volgende:
oh jee, zijn er feestdagen waar jij minder mee hebtWat naar voor je. Verandert de wereld, ach gossie, kan je niet zo goed tegen verandering. Moet alles blijven zodat jij het fijn vindt
![]()
feestdagen die nooit gevierd worden in nederland, die mogen er best uitblijven jaquote:Op vrijdag 17 juni 2022 08:24 schreef Herkauwer het volgende:
oh jee, zijn er feestdagen waar jij minder mee hebtWat naar voor je. Verandert de wereld, ach gossie, kan je niet zo goed tegen verandering. Moet alles blijven zodat jij het fijn vindt
![]()
Je moet er juist wel iets mee doenquote:Op vrijdag 17 juni 2022 08:26 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
Ik kan aangeven dat ik Nationale Feestdagen wil laten zien (door een land te selecteren), public holidays dus.
Probleem (voor mij) is dus: Keti-Koti staat in de categorie NL-Nationale Feestdagen , en dat is kut, want ik doe er niets mee.
Nee, het probleem is dus dat ik te lui ben om handmatig 'mijn' feestdagen in te voerenquote:Op vrijdag 17 juni 2022 08:24 schreef Herkauwer het volgende:
![]()
Dat was het dus....quote:Op vrijdag 17 juni 2022 08:23 schreef mschol het volgende:
[..]
niet hier hoor
let wel op dat je het bij elk account/mail adres dat je hebt aanpast
je kan iets meer aangeven bij google calenderquote:Op vrijdag 17 juni 2022 08:26 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
Ik kan aangeven dat ik Nationale Feestdagen wil laten zien (door een land te selecteren), public holidays dus.
Probleem (voor mij) is dus: Keti-Koti staat in de categorie NL-Nationale Feestdagen , en dat is kut, want ik doe er niets mee.
Dat kan ik dus niet. Ik gebruik oude soft/hardware gok ik (Android 7 etc )quote:Op vrijdag 17 juni 2022 08:32 schreef mschol het volgende:
[..]
je kan iets meer aangeven bij google calender
[ afbeelding ]
Een geslachtsziektequote:Op vrijdag 17 juni 2022 08:16 schreef Plompzakker het volgende:
Wat is een keti koti?
Klinkt als iets dat iwanius zou eten
Fan zijn van een super-woke toko, waar JIJ het verdienmodel bent, en dat ook nog eens aan alle kanten onder vuur ligt vanwege hun duistere privacypraktijken e.d.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 08:38 schreef Hyaenidae het volgende:
Haten op één van de succesvolste bedrijven
na wat spitten op de google site zie ik dat google zelf deze gebruiktquote:Op vrijdag 17 juni 2022 08:34 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
Dat kan ik dus niet. Ik gebruik oude soft/hardware gok ik (Android 7 etc )
ff via webbrowser proberen en kijken wat mijn telefoon ervan maakt)
Edit: Maakt Google standaard gebruik van deze iCal voor de NL-feestdagen: https://calendar.google.c(...)z=Europe%2FAmsterdam ?
Deze heb ik zelf ooit toegevoegd denk ik![]()
Nouja, blijkbaar heb ik ooit handmatig een NL-feestdagen iCal geimporteerd, deze moet ik dus gewoon wegflikkeren.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 09:03 schreef mschol het volgende:
[..]
na wat spitten op de google site zie ik dat google zelf deze gebruikt
https://calendar.google.c(...)com/public/basic.ics
maar met die url doe je inprinciepe niks, je kan via de interfece gewoon beetje klikken op namen om ze toe te voegen
Gefixt :-)quote:Op vrijdag 17 juni 2022 10:20 schreef DerekB het volgende:
Op mijn superieure iPhone staat dit feestje er ook in.
Dat. Opsodemieteren met dat slachtoffergezeik.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 10:25 schreef FlippingCoin het volgende:
Ophoeren met die racistische kankerdag
Nou nou nou, also also also...quote:Op vrijdag 17 juni 2022 10:25 schreef FlippingCoin het volgende:
Keti koti is de herdenking van de afschaffing van de slavernij. TS is een boerenpummel, weet ik uit ervaring.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 08:16 schreef Plompzakker het volgende:
Wat is een keti koti?
Bij instellingen waarin? Mijn standaard Google agenda app heeft die optie niet.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 08:14 schreef mschol het volgende:
in suriname ja, in nederland een onbekend/import fenomeenquote:Op vrijdag 17 juni 2022 10:49 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Keti koti is de herdenking van de afschaffing van de slavernij. TS is een boerenpummel, weet ik uit ervaring.
Jij bent vier eeuwen te laat geboren.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 10:52 schreef mschol het volgende:
[..]
in suriname ja, in nederland een onbekend/import fenomeen
nee hoorquote:Op vrijdag 17 juni 2022 11:18 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Jij bent vier eeuwen te laat geboren.
Jawel hoor. Zo te lezen interesseert onderdrukking en slavernij jou geen moer. Maar wel 4 mei herdenken. Als jij de sjaak bent dan houdt het je wel bezig, maar bij een ander....quote:
dat denk jij..quote:Op vrijdag 17 juni 2022 11:28 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Jawel hoor. Zo te lezen interesseert onderdrukking en slavernij jou geen moer. Maar wel 4 mei herdenken. Als jij de sjaak bent dan houdt het je wel bezig, maar bij een ander....
Gebrek aan empathie noem ik dat.
Mensen veranderen niet. Tijden ook niet. Er lopen nog net zoveel klootzakken rond als toen. Alleen krijgen ze de kans (nog) niet. Daarom is herdenken zo belangrijk. Het percentage kandidaat-SS-ers is heden ten dage nog net zo groot als nu, alleen zijn ze nu verborgen.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 11:45 schreef mschol het volgende:
[..]
dat denk jij..
ik leef graag in het nu, ga mij niet bezig houden met wat een paar knuppels 4 eeuwen terug gedaan hebben, andere tijden, andere opvattingen, andere mensen. ik heb mijn tijd wel aan betere zaken te besteden
Ook jij wordt verplicht mee te doen aan de herstelbetalingen binnenkortquote:Op vrijdag 17 juni 2022 10:25 schreef FlippingCoin het volgende:
VOC mentaliteit zal dan wel weer opspelen dat te bekostigenquote:Op vrijdag 17 juni 2022 12:02 schreef kaulopopo het volgende:
[..]
Ook jij wordt verplicht mee te doen aan de herstelbetalingen binnenkort
Ik heb me altijd afgevraagd wie je in het echt bent, maar deze uitspraak met dit woordgebruik vat jouw persoonlijkheid op wel heel treffende wijze samen.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 10:25 schreef FlippingCoin het volgende:
Magnet toch? Die bitcoinboer?quote:Op vrijdag 17 juni 2022 12:16 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Ik heb me altijd afgevraagd wie je in het echt bent, maar deze uitspraak met dit woordgebruik vat jouw persoonlijkheid op wel heel treffende wijze samen.
Wie zegt dat ik fan ben? Maar ik vertoon ook geen afgunst, heb respect voor de bisnus.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 08:49 schreef Nine. het volgende:
[..]
Fan zijn van een super-woke toko, waar JIJ het verdienmodel bent, en dat ook nog eens aan alle kanten onder vuur ligt vanwege hun duistere privacypraktijken e.d.
Ik zou mijzelf omschrijven als een tapir met zeven lullenquote:Op vrijdag 17 juni 2022 12:16 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Ik heb me altijd afgevraagd wie je in het echt bent, maar deze uitspraak met dit woordgebruik vat jouw persoonlijkheid op wel heel treffende wijze samen.
En 86 zonnepanelen toch?quote:Op vrijdag 17 juni 2022 12:30 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik zou mijzelf omschrijven als een tapir met zeven lullen
Minstensquote:
Nog nooit een tapir met zonnepanelen gezienquote:
Waarvan? Tapirs, lullen of zonnepanelen? Wees toch godverdomme eens duidelijk man!quote:
Dus de Afrikanen die andere Afrikanen als slaaf verkopen zijn er ook nog?quote:Op vrijdag 17 juni 2022 11:54 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Mensen veranderen niet. Tijden ook niet. Er lopen nog net zoveel klootzakken rond als toen. Alleen krijgen ze de kans (nog) niet. Daarom is herdenken zo belangrijk. Het percentage kandidaat-SS-ers is heden ten dage nog net zo groot als nu, alleen zijn ze nu verborgen.
Keti-Koti+Piri-piri=BLM ?quote:
Hou op dude, alles verandert. Het is de enige constante.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 11:54 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Mensen veranderen niet. Tijden ook niet. Er lopen nog net zoveel klootzakken rond als toen. Alleen krijgen ze de kans (nog) niet. Daarom is herdenken zo belangrijk. Het percentage kandidaat-SS-ers is heden ten dage nog net zo groot als nu, alleen zijn ze nu verborgen.
Teringquote:Op vrijdag 17 juni 2022 11:21 schreef Nine. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alleen is het openen ervan nog wel een dingetje
Vind je dat lekker?quote:
Slaven die aan een ketting werden vastgehouden en die ketting 'snijden'/breken. Dus de bevrijding van het slaaf zijn.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 08:16 schreef Plompzakker het volgende:
Wat is een keti koti?
En wat een taalgebruik hier in dit topic, ik word er ook niet vrolijk van.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 11:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ach meid toch
Wat een struggle. Hele leven op kop. Verschrikkelijk.
Je bent lui, Surinamers zijn lui, dus kun je best die dag vieren.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 08:30 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
Nee, het probleem is dus dat ik te lui ben om handmatig 'mijn' feestdagen in te voeren
En het is gewoon niet handig om een onverwacht bolletje te zien. Iedere fucking keer weer: WTF heb ik op die dag?![]()
![]()
Ik gebruik deze agenda voor de spaarzame afspraken (APK, Tandarts en korte afspraakjes (ik kom morgen wel even stof(!!)zuigen Oma) , dus dan schrik ik me rot als ik een bolletje zie staan die ik niet in mn hoofd heb
Edit: Het gaat me dus niet specifiek om Keti-Koti . Als de Dag van de Arbeid er ook op zou staan, zou dat hetzelfde probleem geven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |