quote:
Straks, net thuis. Ik ga altijd langs m'n ouders als ik van kantoor kom, want zit op de routequote:
aah okequote:Op donderdag 16 juni 2022 21:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Straks, net thuis. Ik ga altijd langs m'n ouders als ik van kantoor kom, want zit op de route
Even kijken wat er in de koelkast ligtquote:Op donderdag 16 juni 2022 21:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Straks, net thuis. Ik ga altijd langs m'n ouders als ik van kantoor kom, want zit op de route
Gelijk ff etenquote:Op donderdag 16 juni 2022 21:54 schreef engine het volgende:
[..]
Even kijken wat er in de koelkast ligt
jij speurneusquote:
respectquote:Op donderdag 16 juni 2022 21:56 schreef suzi1 het volgende:
ja hield de chat wat in de gaten. anders nooit geweten haha
trancequote:Op donderdag 16 juni 2022 21:58 schreef hemarookworst het volgende:
Heb wel trance gedraaid gisteren in de media markt, bluetooth aangesloten op de dikste soundbar en maximaal volume.
quote:Op donderdag 16 juni 2022 21:58 schreef hemarookworst het volgende:
Heb wel trance gedraaid gisteren in de media markt, bluetooth aangesloten op de dikste soundbar en maximaal volume.
je broek kwam door alle rokjesquote:Op donderdag 16 juni 2022 22:00 schreef hemarookworst het volgende:
M'n shirt en broek bewoog bij elke bass
Nu NRGquote:
freefall mogen ze op mn uitvaart draaienquote:Op donderdag 16 juni 2022 22:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nu NRGtoevallig is iemand nu nrg te gast bij ASOT. Zijn beiden nog actief maar dan solo ipv duo
Niet de dikke lul band?quote:Op donderdag 16 juni 2022 22:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
freefall mogen ze op mn uitvaart draaien
En zelf ook bam bam bam doetquote:Op donderdag 16 juni 2022 22:17 schreef Schakeltopia het volgende:
echt heerlijk hoe hij staat te genieten
quote:
Ruffneckquote:
oquote:Op donderdag 16 juni 2022 23:30 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
joetoep he, algoritme getriggerd
quote:Op donderdag 16 juni 2022 23:32 schreef suzi1 het volgende:
is echt een club x bonzai nr
maar klopt dat jij hem kent
Ah je hebt het al gevondenquote:
Gaafquote:Op vrijdag 17 juni 2022 17:49 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik ben er ooit een keer geweest. Ergens in de jaren 90.
Is het nog steeds in Landgraaf?quote:Op vrijdag 17 juni 2022 18:00 schreef engine het volgende:
[..]
Gaaf
Nooit geweest maar zie het ieder jaar wel wat op tv.
Lekker thuis met genoeg water en waarschijnlijk ook wel iets minder warm binnen dan daar buiten lijkt me......al zou ik dan thuis alsnog zo'n grappig hoedje opzettenquote:
Heyquote:Op vrijdag 17 juni 2022 18:17 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Lekker thuis met genoeg water en waarschijnlijk ook wel iets minder warm binnen dan daar buiten lijkt me......al zou ik dan thuis alsnog zo'n grappig hoedje opzetten
Volgens mij niet maar weet niet zeker eigenlijk.quote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2022 18:17 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Lekker thuis met genoeg water en waarschijnlijk ook wel iets minder warm binnen dan daar buiten lijkt me......al zou ik dan thuis alsnog zo'n grappig hoedje opzetten
Nog steeds i Landgraafquote:Op vrijdag 17 juni 2022 19:07 schreef engine het volgende:
[..]
Volgens mij niet maar weet niet zeker eigenlijk.
Welke ga je? Hier is dit weekend vlakbij een festival, hoop dat het beetje wind wat er zal zijn deze kant op staatquote:Op vrijdag 17 juni 2022 19:08 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Een grappig hoedje heb ik niet, water wel
Ga morgen wel naar een festival
Outlands heet het. Vooral hardstyle en hardcore. Is bij mij in de buurt dus kan met de fiets/treinquote:Op vrijdag 17 juni 2022 19:17 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Welke ga je? Hier is dit weekend vlakbij een festival, hoop dat het beetje wind wat er zal zijn deze kant op staat
Hier Spoorparklive: Kensington, Di-rect, Rolf Sanchez, Davina.......iets anders dan jouw festivalquote:Op vrijdag 17 juni 2022 19:31 schreef engine het volgende:
[..]
Outlands heet het. Vooral hardstyle en hardcore. Is bij mij in de buurt dus kan met de fiets/trein
Wat is daar te doen dan?
Ah klinkt leukquote:Op vrijdag 17 juni 2022 19:48 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Hier Spoorparklive: Kensington, Di-rect, Rolf Sanchez, Davina.......iets anders dan jouw festival
ja tochquote:Op vrijdag 17 juni 2022 19:50 schreef Schakeltopia het volgende:
lekker weertje voor een festival wel
Het ziet er alsnog niet uitquote:Op vrijdag 17 juni 2022 19:57 schreef Schakeltopia het volgende:
dacht eerst dat het tattoo was maar is gewoon verf
Wel dure tickets en ken helaas niemand die rondom dat park woont om in de tuin/op balkon te zittenquote:
Wandelingtje om het parkquote:Op vrijdag 17 juni 2022 20:01 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Wel dure tickets en ken helaas niemand die rondom dat park woont om in de tuin/op balkon te zitten
Leuker als hun eigen liedjesquote:Op vrijdag 17 juni 2022 20:10 schreef Schakeltopia het volgende:
ja wel leuke mashup val allemaal liedjes
Ik ook maar twee of drie ofzo.quote:
Die was gister op Xite the best 4quote:Op vrijdag 17 juni 2022 21:52 schreef engine het volgende:
Nothing but thieves was leukerZo nog Metallica.
Dat moet toch wel ergens terug te vinden zijn zou je denkenquote:Op vrijdag 17 juni 2022 22:09 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Die was gister op Xite the best 4Was ook leuk alleen de eerste van de 4 vomd ik het mooist maar weet de naam niet
en shazam wou niet mee werken
Ja ben al aan het zoeken geweest maar kan het niet vindenquote:Op vrijdag 17 juni 2022 22:10 schreef engine het volgende:
[..]
Dat moet toch wel ergens terug te vinden zijn zou je denken
4 at 4 heet het geloof ik, en dan was het nothing but thievesquote:Op vrijdag 17 juni 2022 22:10 schreef engine het volgende:
[..]
Dat moet toch wel ergens terug te vinden zijn zou je denken
quote:Op vrijdag 17 juni 2022 22:10 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja ben al aan het zoeken geweest maar kan het niet vinden
Heb ze een berichtje gestuurd op insta op aanraden van hun websitequote:Op vrijdag 17 juni 2022 22:12 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Kan ik je helaas ook niet bij helpen.
Ja hopelijk krijg je antwoordquote:Op vrijdag 17 juni 2022 22:14 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Heb ze een berichtje gestuurd op insta op aanraden van hun websiteNothing but thieves ontdekt via hun trouwens
Ja klopt dat had ik dus ookquote:Op vrijdag 17 juni 2022 22:16 schreef engine het volgende:
[..]
Ja hopelijk krijg je antwoordhun zullen het wel weten
Ik kende het wel een beetje van de radio maar dat is ook maar één of twee nummers.
Wandel ze nog even Maantjequote:Op vrijdag 17 juni 2022 22:16 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja klopt dat had ik dus ookMaar op spotify staat zoveel
![]()
Nu ff marley uitlaten
Over Ferrari maak ik nimmer grappen.quote:
Beetje zoals vloeken in de kerkquote:Op zaterdag 18 juni 2022 18:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Over Ferrari maak ik nimmer grappen.
Daar grappen over maken is als de paus in het gezicht spugen, dat doe je niet
Vloeken in de kerk kun je afkopen met 450 miljoen miljard wees gegroetjes. Grappen maken over Ferrari, daar staat de doodstraf op!quote:
Zo dat is wel heftig zegquote:Op zaterdag 18 juni 2022 18:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vloeken in de kerk kun je afkopen met 450 miljoen miljard wees gegroetjes. Grappen maken over Ferrari, daar staat de doodstraf op!
Grappen maken over Ferrari is dan ook zeer en zeer heftig!quote:
Wel eens in een Ferrari gezeten?quote:Op zaterdag 18 juni 2022 18:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Grappen maken over Ferrari is dan ook zeer en zeer heftig!
Volgens mij had Rabbit een ferrari bedquote:Op zaterdag 18 juni 2022 19:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wel eens in een Ferrari gezeten?
quote:Op zaterdag 18 juni 2022 19:31 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Volgens mij had Rabbit een ferrari bed
Jawelquote:Op zaterdag 18 juni 2022 19:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wel eens in een Ferrari gezeten?
Ok, netjes.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 20:33 schreef DerRabbit het volgende:
Een 360 Modena (coupe versie) en een 430.
Ik wil ooit nog een 250 testarossa rijden, maar ik denk dat mijn verzekering zo een dure auto niet dektquote:
Leukquote:Op maandag 20 juni 2022 15:03 schreef Moonlight het volgende:
@:engine ik heb antwoord van Xite!! Het was unperson van nothing but thieves
Staat nu ook in mijn spotify lijstjequote:
haha dat ziet er zeker wel geinig uitquote:Op maandag 20 juni 2022 21:17 schreef engine het volgende:
@:schakeltopia
Dit komt morgen uit op zowel Xbox als SwitchMij lijkt het best grappig. Battle royale spel.
Ja is wel cross platform. Weet niet of je dat kunt kiezen dat je in dezelfde groep terecht komt. Je kunt sowieso in duo's spelen en volgens mij moet dat ook cross platform kunnen. Maar heb me er nog niet in verdiept....straks wel even één potje gespeeldquote:Op dinsdag 21 juni 2022 17:49 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
haha dat ziet er zeker wel geinig uit
is het cross platform, alsin kunnen wij elkaar tegen komen als jij op de switch zit en ik op de xbox?
zal binnenkort is even installerenquote:Op dinsdag 21 juni 2022 18:43 schreef engine het volgende:
[..]
Ja is wel cross platform. Weet niet of je dat kunt kiezen dat je in dezelfde groep terecht komt. Je kunt sowieso in duo's spelen en volgens mij moet dat ook cross platform kunnen. Maar heb me er nog niet in verdiept....straks wel even één potje gespeeld
Op de switch precies hetzelfdequote:Op dinsdag 21 juni 2022 18:51 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
zal binnenkort is even installeren
er zijn op dit moment nog wat probleempjes op de xbox als ik de reviews mag geloven
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en zo voorts
haha oke danquote:Op dinsdag 21 juni 2022 18:52 schreef engine het volgende:
[..]
Op de switch precies hetzelfdeHeb één potje kunnen doen. Probeer nu weer maar kan niet meer inloggen.
quote:
Gratis taxi genotquote:Op dinsdag 21 juni 2022 22:02 schreef Schakeltopia het volgende:
ipv dat ze mij helemaal overhoop schieten ging die mij dus gewoon lekker rondje door de stad toeren
potverdoriequote:
Zaken gaan goedquote:Op dinsdag 21 juni 2022 22:06 schreef Schakeltopia het volgende:
maar ik ben nu dus ceo van SlickStick![]()
heb een opslagruimte, bedrijfs ruimte, en kreeg ook nog een appartement.
dus nu kan ik money maken bro
Koekoek...hebben ze nog vacatures open?quote:Op dinsdag 21 juni 2022 22:08 schreef Schakeltopia het volgende:
maar kreeg welkomst bonus van 4 miljoen
dus kon meteen ceo worden
net een lading wapens opgepikt en in de opslag gedaanquote:Op dinsdag 21 juni 2022 22:09 schreef engine het volgende:
[..]
Zaken gaan goed![]()
Wat doet slickstick zoal?
Ja zo gaan die dingenquote:Op dinsdag 21 juni 2022 22:12 schreef Schakeltopia het volgende:
beetje import en export je weet toch
ja m'n manager zei dat ik alles moest pakken en niet te kritisch moest zijn op de ladingquote:Op dinsdag 21 juni 2022 22:13 schreef engine het volgende:
[..]
Ja zo gaan die dingen
Interesse om een lading "bananen" te importeren?
quote:Op dinsdag 21 juni 2022 22:13 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja m'n manager zei dat ik alles moest pakken en niet te kritisch moest zijn op de lading
Die 12 zijn en al 10 jaar spelenquote:Op dinsdag 21 juni 2022 22:27 schreef Schakeltopia het volgende:
van die lui op vliegende scooters ofzo, met bommen werpers erop. man man man
quote:Op dinsdag 21 juni 2022 22:32 schreef Schakeltopia het volgende:
ik ga nu tabak & alcohol oppikken, als het lukt
Wat een klerelijersquote:Op dinsdag 21 juni 2022 22:43 schreef Schakeltopia het volgende:
ze hebben m'n auto ook gesloopt, ik moet insurance bellen zegtie
Toch zijn dat wel de mooiste momenten....dat het keer op keer niet lukt en dan ineens welquote:Op dinsdag 21 juni 2022 22:47 schreef Schakeltopia het volgende:
echt helemaal kut. ik ben er nu alweer klaar mee, hele tijd plat gebombardeerd nu
Heb je nieuwe baan?quote:Op dinsdag 21 juni 2022 22:13 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja m'n manager zei dat ik alles moest pakken en niet te kritisch moest zijn op de lading
ik zou rustig aan doen, hij is 45min geleden al begonnen, die zie ik niet tot heel laat door gaanquote:
aaah cutequote:Op woensdag 22 juni 2022 19:07 schreef suzi1 het volgende:
over paar daagjes heb ik weer paar kittens, waarvan 1 heel fluffy <3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |