quote:
Straks, net thuis. Ik ga altijd langs m'n ouders als ik van kantoor kom, want zit op de routequote:
aah okequote:Op donderdag 16 juni 2022 21:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Straks, net thuis. Ik ga altijd langs m'n ouders als ik van kantoor kom, want zit op de route
Even kijken wat er in de koelkast ligtquote:Op donderdag 16 juni 2022 21:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Straks, net thuis. Ik ga altijd langs m'n ouders als ik van kantoor kom, want zit op de route
Gelijk ff etenquote:Op donderdag 16 juni 2022 21:54 schreef engine het volgende:
[..]
Even kijken wat er in de koelkast ligt
jij speurneusquote:
respectquote:Op donderdag 16 juni 2022 21:56 schreef suzi1 het volgende:
ja hield de chat wat in de gaten. anders nooit geweten haha
trancequote:Op donderdag 16 juni 2022 21:58 schreef hemarookworst het volgende:
Heb wel trance gedraaid gisteren in de media markt, bluetooth aangesloten op de dikste soundbar en maximaal volume.
quote:Op donderdag 16 juni 2022 21:58 schreef hemarookworst het volgende:
Heb wel trance gedraaid gisteren in de media markt, bluetooth aangesloten op de dikste soundbar en maximaal volume.
je broek kwam door alle rokjesquote:Op donderdag 16 juni 2022 22:00 schreef hemarookworst het volgende:
M'n shirt en broek bewoog bij elke bass
Nu NRGquote:
freefall mogen ze op mn uitvaart draaienquote:Op donderdag 16 juni 2022 22:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nu NRGtoevallig is iemand nu nrg te gast bij ASOT. Zijn beiden nog actief maar dan solo ipv duo
Niet de dikke lul band?quote:Op donderdag 16 juni 2022 22:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
freefall mogen ze op mn uitvaart draaien
En zelf ook bam bam bam doetquote:Op donderdag 16 juni 2022 22:17 schreef Schakeltopia het volgende:
echt heerlijk hoe hij staat te genieten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |