Ik heb ramen en balkondeur altijd open, in de avond gooi ik alles dicht.quote:Op maandag 18 juli 2022 19:41 schreef Paul het volgende:
[..]
Nee, je moet gewoon nu je ramen dicht houden tot 22 of 23 uur ofzo, als je nu ramen open doet komt er warme lucht binnen
Daarom is het heel belangrijk om een raam tegenover open te maken. Dan heb je een goeie flow en stroomt de warme lucht in 1 goeie flow weg.quote:Op maandag 18 juli 2022 20:04 schreef Paul het volgende:
[..]
En tegelijkertijd komt er een bak warme lucht binnen
Neeeeeeee het is nu buiten 31 graden, hoe kan er dan ooit coole lucht binnen komenquote:Op maandag 18 juli 2022 20:09 schreef KroketBroodje het volgende:
[..]
Daarom is het heel belangrijk om een raam tegenover open te maken. Dan heb je een goeie flow en stroomt de warme lucht in 1 goeie flow weg.
Ohhhhh wat domquote:Op maandag 18 juli 2022 20:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb ramen en balkondeur altijd open, in de avond gooi ik alles dicht.
Lekker man
OMG snap je het nog steeds niet?quote:Op maandag 18 juli 2022 20:13 schreef Paul het volgende:
[..]
Neeeeeeee het is nu buiten 31 graden, hoe kan er dan ooit coole lucht binnen komenman man man
quote:1. De ramen open
Veel mensen gooien bij warm weer de ramen open om zo toch nog iets van frisse lucht in huis te krijgen. Een grote fout, want zet je bij warm weer de ramen open dan trekt de warmte van buiten naar binnen toe. Het resultaat: een nog warmer vertrek dan je voorheen had. Daar zit natuurlijk niemand op te wachten! Het beste is om ‘s ochtends de ramen dicht te doen en ‘s avonds de boel open te zetten om door te luchten.
Insecten komen overdag en in de middag net zo goed binnen, genoeg beijen, wepsen en fliegen te zienquote:Op maandag 18 juli 2022 19:43 schreef KroketBroodje het volgende:
's avonds dicht want dan komen insecten binnen
Gewoon dicht. De airco koelt welquote:Op maandag 18 juli 2022 20:32 schreef roos94 het volgende:
Jullie laten snachts ramen open? Ook op begane grond zodat elke debiel in de nacht naar binnen kan sluipen of woont iedereen hier 7hoog achter?
Niet in een probleemwijk 'gezellige volksbuurt' wonen waar geen inbreker het zich in z'n hoofd haalt om daar in te gaan brekenquote:Op maandag 18 juli 2022 20:32 schreef roos94 het volgende:
Jullie laten snachts ramen open? Ook op begane grond zodat elke debiel in de nacht naar binnen kan sluipen of woont iedereen hier 7hoog achter?
quote:Op maandag 18 juli 2022 20:37 schreef Nine. het volgende:
[..]
Niet in een probleemwijk 'gezellige volksbuurt' wonen waar geen inbreker het zich in z'n hoofd haalt om daar in te gaan breken
Zelfs met kwart gradenquote:
Dat zijn gasten zonder multisplit airco, de sukkels.quote:Op maandag 18 juli 2022 18:38 schreef Paul het volgende:
Ik zie weer allemaal mensen met ramen open nu![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |