Ik mis inderdaad politie die op grote schaal bekeuringen aan het uitschrijven is en als het echt nodig is busjes die vervelend boeren tuig afvoeren.quote:Op woensdag 22 juni 2022 09:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ohja. Je gaat de term terreur hier naast leggen. Scherp van je hoor.
Als je gewoon niet wilt snappen wat voor keuzes de politie hier maakt en waarom dan mis je echt iets
Blijkbaar vind jij dat allemaal primaquote:Op woensdag 22 juni 2022 09:06 schreef XSbig het volgende:
[..]
Waar ik woon, Spijkenisse, zijn al meerdere blokken met sociale huur-flats onteigend door de gemeente, er staan nu koopwoningen van 4 á 5 ton.
Wanneer kan ik je verwachten met je spandoekje en megafoon?
Ik denk dat je doelt op referenda, maar dat lijkt me in het kader van de onderbuikgevoelens en een beperkte stemkeuze (voor of tegen, ja of nee) een verschrikkelijk gedrocht.quote:Op woensdag 22 juni 2022 09:08 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Alsof dit alleen voor deze kwestie geldt. Het politieke systeem is volstrekt gedateerd. Beslissingen worden genomen die in geen enkel partijprogramma hebben gestaan. En dat dien je maar te accepteren.
Ik pleit voor meer politieke invloed van de burger.
Die politici zijn er voor ons. Niet andersom.
niet liegen, je hebt nooit sympathie gehad. Overigens is de publieke opinie van 38% voor de boeren naar 45% voor de boeren gegaan sinds vorige protesten. En dat was mijjn inziens al laag ingeschatquote:Op woensdag 22 juni 2022 09:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat is zeker zo. In het begin had ik er wel sympathie voor maar in loop van tijd zijn ze dat helemaal verloren.
Je bedoelt een natura 2000 gebiedquote:Op woensdag 22 juni 2022 09:07 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Wie wordt er onteigend dan? Je mag gewoon je land houden, maar geen megastallen met mega-uitstoot naast een natuurgebied plempen en daar word je ook nog eens rijkelijk voor gecompenseerd, nadat je al je hele werkende leven tal van subsidies hebt ontvangen. Wat afschuwelijk!!
Heb jij ooit wel eens geluisterd naar de muziek van Dries Roelvink?quote:Op woensdag 22 juni 2022 09:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Er staan geen levens op het spel. Er vallen geen doden.
Dat noem ik geen terreur.
Ah, en de gewone Nederlander moet een van de rijkste beroepsgroepen waar tal van subsidies heengaan steunen in hun wens om nog meer inkomen omdat?quote:Op woensdag 22 juni 2022 09:09 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Eigen financieel gewin... Hmm.. jij hebt geen werk snap ik hier uit?
Waarom ga jij me woorden in mond leggen? Ik had in begin zeker sympathie voor hun protesten maar toen ze continu met trekkers overal en alles denken te mogen blokkeren is dat heel snel afgenomen.quote:Op woensdag 22 juni 2022 09:10 schreef Bensel het volgende:
[..]
niet liegen, je hebt nooit sympathie gehad. Overigens is de publieke opinie van 38% voor de boeren naar 45% voor de boeren gegaan sinds vorige protesten. En dat was mijjn inziens al laag ingeschat
Jij denkt dat alle ruimte rond de natura2000-gebieden in handen is van de overheid? Heb je het dossier een beetje gevolgd of niet?quote:Op woensdag 22 juni 2022 09:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je bedoelt een natura 2000 gebied
Dat allemaal is opgekocht door de overheid van boeren met de belofte dat ze er konden blijven boeren
Knap dat je weet dat ik dat prima vind. Ik reageerde trouwens op een voorbeeld van jou, dus fijn dat je het direct op mij betrekt, maar een erg inhoudelijke reactie is het niet. En ja, deze mensen werden wel onteigend/ eruit gezet.quote:Op woensdag 22 juni 2022 09:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Blijkbaar vind jij dat allemaal prima
Dus snap niet waarom je nu wilt dat daar tegen geprotesteerd wordt
En dan ben je nog steeds niet onteigend btw. Mooie handel van de gemeente .. grond duur verkopen en de gewone mensen kunnen de schijt krijgen
De KMAR heeft rupsvoertuigen.quote:Op woensdag 22 juni 2022 08:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
En hoe wil je dat doen vrolijke vriend?
Grote kans dat waar ik woon geen boerenland was. Aangezien ik de geschiedenis weet van waar ik woonquote:Op woensdag 22 juni 2022 09:07 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Grote kans dat de plek waar je nu woont ook ooit boerenland was.
Nee, is dat aan te bevelen?quote:Op woensdag 22 juni 2022 09:11 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Heb jij ooit wel eens geluisterd naar de muziek van Dries Roelvink?
Nee, er zijn meer mogelijkheden. Zo’n Rutte timmert zijn regeerakkoorden helemaal dicht. Nou misschien zou er een vorm van disclaimer moeten komen dat politieke partijen hun programma’s ook helemaal moeten dichttimmeren. Of vormen van burgerraden.quote:Op woensdag 22 juni 2022 09:10 schreef XSbig het volgende:
[..]
Ik denk dat je doelt op referenda, maar dat lijkt me in het kader van de onderbuikgevoelens en een beperkte stemkeuze (voor of tegen, ja of nee) een verschrikkelijk gedrocht.
Maar we gaan een beetje off topic.
Gewoon met trekker en al de greppel in beuken. De snelweg zsm vrijmaken.quote:Op woensdag 22 juni 2022 09:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Klinkt alsof alles nog langer zal duren.
Goede oplossing.
Vooral zijn instrumentale nummers.quote:Op woensdag 22 juni 2022 09:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nee, is dat aan te bevelen?
Jij betrekt het zelf op mij.. dan krijg je een dergelijke reactiequote:Op woensdag 22 juni 2022 09:13 schreef XSbig het volgende:
[..]
Knap dat je weet dat ik dat prima vind. Ik reageerde trouwens op een voorbeeld van jou, dus fijn dat je het direct op mij betrekt, maar een erg inhoudelijke reactie is het niet. En ja, deze mensen werden wel onteigend/ eruit gezet.
Wat betreft het laatste gedeelte heb je wel gelijk.
Kunnen we die rotzooi ook niet gebruiken om jou van FOK! te verwijderen?quote:Op woensdag 22 juni 2022 09:15 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Gewoon met trekker en al de greppel in beuken. De snelweg zsm vrijmaken.
En de trekkers voor altijd laten liggen om vertraging te voorkomen?quote:Op woensdag 22 juni 2022 09:15 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Gewoon met trekker en al de greppel in beuken. De snelweg zsm vrijmaken.
omdat uit niets blijkt dat je sympathie hebt gehad, maar je kun jezelf er beter mee voordoen dan je bent. Er is feitelijk niets veranderd aan de manier van actievoeren over de afgelopen 10 jaar.quote:Op woensdag 22 juni 2022 09:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Waarom ga jij me woorden in mond leggen? Ik had in begin zeker sympathie voor hun protesten maar toen ze continu met trekkers overal en alles denken te mogen blokkeren is dat heel snel afgenomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |