Terreur loont dus als je met genoeg mensen bent?quote:Op woensdag 22 juni 2022 09:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
En dat x100 gevallen nu.
Denk het niet.
Je snapt het echt niet hèquote:Op woensdag 22 juni 2022 08:57 schreef Gunner het volgende:
[..]
Ik denk dat boeren meer aan export kunnen verdienen. Vandaar ook dat 75% van hun product naar het buitenland gaat. We importeren zelfs 60% van onze zuivel!
Daarom is het onzin dat we hier een hongersnood gaan krijgen.
Er staan geen levens op het spel. Er vallen geen doden.quote:Op woensdag 22 juni 2022 09:00 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Terreur loont dus als je met genoeg mensen bent?
Als je een paar regels verder leest ipv alleen met one liners te strooien.quote:Op woensdag 22 juni 2022 08:15 schreef thedeedster het volgende:
[..]
En voor de rest wordt je geacht je bakkes te houden.
Ja hoorquote:Op woensdag 22 juni 2022 09:00 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Typische boerenreactie.
Maar dan kan de politie toch gewoon ingrijpen? Aangezien de boeren zich niet zullen verzetten?quote:Op woensdag 22 juni 2022 09:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Er staan geen levens op het spel. Er vallen geen doden.
Dat noem ik geen terreur.
Als je gezond verstand hebt dan snap je dat het onzinnig is dat heel het land in het bezit is van en gegijzeld wordt door een marginale groep veehoudersquote:Op woensdag 22 juni 2022 09:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja hoor
Het duurde even
Maar gefeliciteerd
Je hebt de slechtste post tot nu toe
Geen boer hier
Wel gezond verstand
Oh nooit geweten dat verzet gelijk staat aan doden.quote:Op woensdag 22 juni 2022 09:02 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Maar dan kan de politie toch gewoon ingrijpen? Aangezien de boeren zich niet zullen verzetten?
quote:Op woensdag 22 juni 2022 09:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Er staan geen levens op het spel. Er vallen geen doden.
Dat noem ik geen terreur.
Wat is het nou?quote:Op woensdag 22 juni 2022 08:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ja.
Klinkt als een zeer veilige werkomgeving.
Top, doe jij de nieuwe sollicities volgende week?
Ik hoop dat jij onteigend word door de overheidquote:Op woensdag 22 juni 2022 09:03 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Als je gezond verstand hebt dan snap je dat het onzinnig is dat heel het land in het bezit is van en gegijzeld wordt door een marginale groep veehouders
Ah, zwaar gewond raken? Je geeft zelf aan dat het voor de politie teveel risico meebrengt om mensen te arresteren, 'geen veilige werkomgeving'. Maar het is niet gevaarlijk ofzo?quote:Op woensdag 22 juni 2022 09:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Oh nooit geweten dat verzet gelijk staat aan doden.
Ze weten dat de boeren niet gaan wijken. Dat ze dit bewust doen. Dat mag je bijna gelijk gaan stellen aan terreur.quote:De politie zegt tegen de NOS dat waar het veilig mogelijk is, er wordt opgetreden tegen trekkers op de snelweg. "Maar het is een lastige klus. We zijn simpelweg niet opgewassen tegen deze machines", zegt een woordvoerder van de korpsleiding.
Wat zou er niet veilig zijn aan het arresteren van vervelende boeren?quote:Op woensdag 22 juni 2022 09:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Oh nooit geweten dat verzet gelijk staat aan doden.
Waar ik woon, Spijkenisse, zijn al meerdere blokken met sociale huur-flats onteigend door de gemeente, er staan nu koopwoningen van 4 á 5 ton.quote:Op woensdag 22 juni 2022 09:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij onteigend word door de overheid
Met je marginale opmerking
Ohja. Je gaat de term terreur hier naast leggen. Scherp van je hoor.quote:
De politie heeft de wapens als hun leven in gevaar wordt gebracht. Ze lijken weer voor de-escaleren te gaan en normaal werkt dat wel, maar deze boertjes zijn echt een ander slag, gewelddadiger en wanhopiger volk.quote:Op woensdag 22 juni 2022 08:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ja.
Klinkt als een zeer veilige werkomgeving.
Top, doe jij de nieuwe sollicities volgende week?
Grote kans dat de plek waar je nu woont ook ooit boerenland was.quote:Op woensdag 22 juni 2022 09:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wie wordt er onteigend dan? Je mag gewoon je land houden, maar geen megastallen met mega-uitstoot naast een natuurgebied plempen en daar word je ook nog eens rijkelijk voor gecompenseerd, nadat je al je hele werkende leven tal van subsidies hebt ontvangen. Wat afschuwelijk!!quote:Op woensdag 22 juni 2022 09:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Alsof dit alleen voor deze kwestie geldt. Het politieke systeem is volstrekt gedateerd. Beslissingen worden genomen die in geen enkel partijprogramma hebben gestaan. En dat dien je maar te accepteren.quote:Op woensdag 22 juni 2022 09:02 schreef XSbig het volgende:
[..]
Als je een paar regels verder leest ipv alleen met one liners te strooien.
Ik vind het nogal fascistisch gedacht dit.quote:Op woensdag 22 juni 2022 09:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze weten dat de boeren niet gaan wijken. Dat ze dit bewust doen. Dat mag je bijna gelijk gaan stellen aan terreur.
Zsm alle tractors in beslag nemen en vernietigen.
De redenering achter dat Stikstof een probleem is, is nog veel dommerquote:Op woensdag 22 juni 2022 08:47 schreef Gunner het volgende:
[..]
Dat sentiment slaat nergens op maar blijft hardnekkig terugkeren.
Geen boeren geen voedsel!
Lege koelkast
Wij willen hun te dure product niet en importeren terwijl zij exporteren.
Het geeft i.i.g wel goed hun denkniveau aan.
Vertelquote:Op woensdag 22 juni 2022 09:08 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
De redenering achter dat Stikstof een probleem is, is nog veel dommer
Dat is zeker zo. In het begin had ik er wel sympathie voor maar in loop van tijd zijn ze dat helemaal verloren.quote:Op woensdag 22 juni 2022 09:08 schreef Bensel het volgende:
[..]
Ik vind het nogal fascistisch gedacht dit.
Eigen financieel gewin... Hmm.. jij hebt geen werk snap ik hier uit?quote:Op woensdag 22 juni 2022 08:58 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Omdat Nederlands boeren produceren voor de export en voor eigen financieel gewin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |