SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde receptenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door ChildoftheStars op 17-06-2022 09:30:48 ]
Ik ben fan van de Boon chili burger.quote:Op donderdag 16 juni 2022 19:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dus rauwe groentes met vegan nuggets van Boon (vet lekker zijn die en weinig kcal)
Die meot ik nog proberen, volgende week neem ik die bij de boodschappen, of een andere... maar Boon ben ik nu al fan van. Net zoals Novish kibbeling-achtige dingen. Heten anders, zo lekkerquote:Op vrijdag 17 juni 2022 19:16 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Ik ben fan van de Boon chili burger.
Je voelt toch zelf wel wanneer je een hartslag hebt van 160, heb je daar echt je horloge voor nodig?quote:Op zondag 19 juni 2022 05:36 schreef Pinuts het volgende:
Ik ben momenteel op vakantie en zit in een gebied op hoogte. Nog hieraan aan het wennen dus mijn hartslag doet soms rare dingen. Dan wandel ik gewoon een normaal tempo en dan zegt mijn horloge dat ik een hartslag van 160 heb. Mede daardoor gaf ie vandaag ook aan dat ik zo'n 1800 actieve kcal zou hebben verbrand, ook al waren het 'maar' 15.000 stappen.
Ik niet hoor. Net wat je max hartslag is ook hoe erg het verschil opvalt.quote:Op woensdag 22 juni 2022 09:56 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Je voelt toch zelf wel wanneer je een hartslag hebt van 160, heb je daar echt je horloge voor nodig?
Ik zou wel schrikken, zo'n hoge hartslag als je normaal loopt.quote:Op woensdag 22 juni 2022 09:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik niet hoor. Net wat je max hartslag is ook hoe erg het verschil opvalt.
Als jouw hartslag normaal veel lager is snap ik dat. Maar voor mij is dat ook normaal hoor, als ik hardloop.quote:Op woensdag 22 juni 2022 10:56 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Ik zou wel schrikken, zo'n hoge hartslag als je normaal loopt.
Wandelen en hardlopen lijkt me nogal verschillend maar ik heb verder ook geen verstand van hoogte en vanaf welke hoogte dat echt invloed heeft op je hartslag. @Pinuts zal wel niet in Nepal zitten.quote:Op woensdag 22 juni 2022 11:00 schreef SQ het volgende:
[..]
Als jouw hartslag normaal veel lager is snap ik dat. Maar voor mij is dat ook normaal hoor, als ik hardloop.
Ben er ooit eens mee naar de huisarts geweest maar die maakte zich allerminst zorgendus doe ik het ook maar niet.
Heb je wel eens met hartslagmeting gelopen?quote:Op woensdag 22 juni 2022 10:56 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Ik zou wel schrikken, zo'n hoge hartslag als je normaal loopt.
Even gespiekt wat de hartstichting er over zegt:quote:Op woensdag 22 juni 2022 11:12 schreef SQ het volgende:
In de sauna zit mijn hartslag ook altijd torenhoog en dan ren ik ook niet bepaald de longen uit mijn lijf
Het wordt pas zorgelijk als je hartslag in normale rust niet meer omlaag gaat volgens mij.
https://www.hartstichting(...)bij-inspanning?tab=1quote:Normaal ligt de hartslag van een volwassene in rust tussen de 60 en 100 slagen per minuut. Bij inspanning kan deze oplopen naar 180, soms zelfs boven de 200.
Het is geen probleem als je hartslag niet te snel oploopt en na afloop weer geleidelijk afzakt. In de eerste minuut na de inspanning daalt de hartslag het sterkste. In de minuten daarna zakt de hartslag geleidelijk weer terug naar de normale rusthartslag. Hoe sneller je hartslag na inspanning weer op je normale waarde zit, des te fitter je bent.
Ja, ik fiets altijd met hartslagmeter. Bij intensief fietsen inclusief hijgen kom ik wel eens tot de 170 maar dat is maar kortstondig. Ik verbaas me eerder over de lage rusthartslag die ik tegenwoordig wel eens heb.quote:Op woensdag 22 juni 2022 11:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heb je wel eens met hartslagmeting gelopen?
Zorgwekkend is het echt niet, zoals ik zei: net wat normaal voor je is en ook net wat de omstandigheden zijn. Zo tikte ik vanmorgen op de fiets (naar werk, en da's niet traag, maar ik zit ook niet te hijgen ofzo) de 173 aan. Tijdens het (intensief, wel hijgen) sporten van maandag tikte ik de 195 aan en daar schrik ik nog steeds niet van.
Dan heb je een prima conditie en blijkbaar niet zo'n hoge top.quote:Op woensdag 22 juni 2022 11:14 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Ja, ik fiets altijd met hartslagmeter. Bij intensief fietsen inclusief hijgen kom ik wel eens tot de 170 maar dat is maar kortstondig. Ik verbaas me eerder over de lage rusthartslag die ik tegenwoordig wel eens heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |