Ik denk forumbeest @onlogisch ook wel.quote:
Eerste seizoen goede vibe, daarna kinderserie.quote:Op maandag 20 juni 2022 15:59 schreef El-Stinho het volgende:
@:jr-style-93 @:ggmm Ik zit al enkele dagen in een ongezonde Stranger Things-binge.
Dit moet wel fantastisch zijn.quote:Op maandag 20 juni 2022 16:32 schreef RamboDirk het volgende:
VIDEOLAND
Op Hete Kolen - Het Leven Volgens Emile Ratelband.
10/10 enorm gelachen.
Volgens mij ben je de enige met Videoland hier.quote:Op maandag 20 juni 2022 16:32 schreef RamboDirk het volgende:
VIDEOLAND
10/10 enorm gelachen.
Welk seizoen ben je?quote:Op maandag 20 juni 2022 15:59 schreef El-Stinho het volgende:
@:jr-style-93 @:ggmm Ik zit al enkele dagen in een ongezonde Stranger Things-binge.
Gewoon het vorige verbeterd.quote:
Rode kool met puree en draadjesvlees.quote:Op maandag 20 juni 2022 17:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe chili con carne.
Zegt hij nog steeds de hele tijd: "TSJAKKKAAAAAAAAA" tegen zichzelf?quote:Op maandag 20 juni 2022 16:32 schreef RamboDirk het volgende:
VIDEOLAND
10/10 enorm gelachen.
Emile heeft nog steeds volle zalen bij v/d Valkquote:Op maandag 20 juni 2022 20:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zegt hij nog steeds de hele tijd: "TSJAKKKAAAAAAAAA" tegen zichzelf?
Je kan je opgeven voor zijn academy.quote:Op maandag 20 juni 2022 20:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zegt hij nog steeds de hele tijd: "TSJAKKKAAAAAAAAA" tegen zichzelf?
Dank voor de tip! Dit klinkt erg aantrekkelijk, maar voordat ik al mijn gegevens aan hem toevertrouw, wil ik toch wel weten of hij dit trucje inmiddels onder de knie heeft:quote:Op maandag 20 juni 2022 20:25 schreef Sked het volgende:
[..]
Je kan je opgeven voor zijn academy.
https://ratelband.com/
Dat moet wel. Wist je dat Emile op 47 jaar wordt geschat? Volgens Emile dan.quote:Op maandag 20 juni 2022 20:35 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dank voor de tip! Dit klinkt erg aantrekkelijk, maar voordat ik al mijn gegevens aan hem toevertrouw, wil ik toch wel weten of hij dit trucje inmiddels onder de knie heeft:
Ik ga nu slapen. Vroeg door omstandigheden die wel worden begrepen. Blijft raar. Maar de medicatie doet me snel intrusten. Tot merrege.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |