Goedemorgen dikzakjequote:Op maandag 20 juni 2022 09:50 schreef MC-M het volgende:
Goedemorgen vrienden
Woordle 366 4/6
⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛⬛⬛⬛
🟩⬛⬛🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 162 6/6
⬛⬛🟩⬛⬛⬛
⬛🟨🟩⬛🟨⬛
⬛⬛🟩⬛🟨🟨
🟨⬛⬛⬛⬛🟩
⬛⬛🟩🟩⬛🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Inderdaad, die vakantie is wel mooi geweest zo.quote:Op maandag 20 juni 2022 12:08 schreef Sked het volgende:
Geen Woordle en geen lunch @:GGMM, wat is dit?
Eet smakelijk!
Welkom terug @Neef_Wuppiequote:Op maandag 20 juni 2022 12:19 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik doneer graag voor een verlenging van de vakantie van @:ggmm
Precies, ik vind dit echt niet kunnen. Het lijkt wel alsof hij helemaal niet aan ons denkt!quote:Op maandag 20 juni 2022 12:29 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ja godverdomme
Ik trok 1 week zonder banaanupdates al niet @:afcniels
Voetbal in de scquote:Op maandag 20 juni 2022 15:45 schreef tong80 het volgende:
Het lijkt erop dat de transfer van Steven Bergwijn naar Ajax toch doorgaat. Ajax en Tottenham Hotspur zijn tot een akkoord gekomen.
Transferjournalist Ekrem Konur, meldt zaterdagavond op Twitter dat de doel beklonken is. De Amsterdammers zouden zo'n twintig miljoen pond gaan betalen voor de buitenspeler. Dat komt naar op zo'n 23 miljoen euro.
De Telegraaf meldde eerder al dat de Engelse topclub een bedrag van 22 miljoen euro plus 3 miljoen aan bonussen zou accepteren. Vooralsnog is Konur de eerste die met het nieuws is gekomen, waar er verder nog geen bevestiging is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |