abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_205134423
Is er nog een beetje geneukt?
U MAD?
  vrijdag 24 juni 2022 @ 10:06:17 #52
373754 mossad_agent
Ha-Mossad le-Modiin ule-Tafkid
pi_205134566
Dus dat wijf maakt het uit, Antonio denkt dan fuck it ik ga er voor en vervolgens is zij op haar spreekwoordelijke pik getrapt. Had het dan niet uitgemaakt zou ik zeggen. Hij gaat gewoon voor een zekere n**kbeurt... ik snap dat. ;)
pi_205136026
Die Antonio is gewoon nog niet klaar voor een relatie. Bij een volgende vriendin begint dit weer van voor af aan. Toch moet ik wel heel erg om hem lachen. Die kan samen zijn met zijn droomvrouw en zou alsnog vreemdgaan.

En Ivo.. Hahaha..pakt even anders uit dan meneer gehoopt had. Gegokt en verloren. Al snap ik die Maris ook niet, vind Jari ook maar een engnek (maar misschien is dat haar type).

Bizar eigenlijk dat Rene hier als normaalste kerel uit komt.
Wat hij (of iemand) in Annabel ziet is mij ook een raadsel. Niet knap en geen leuk persoon. Dat gedoe over die kerel die nu met Cleo op date wil was ook maar raar. Dus Annabel wil hem niet maar hij mag ook niet kijken of hij bij iemand anders een kans maakt 8)7
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_205136033
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2022 10:06 schreef mossad_agent het volgende:
Dus dat wijf maakt het uit, Antonio denkt dan fuck it ik ga er voor en vervolgens is zij op haar spreekwoordelijke pik getrapt. Had het dan niet uitgemaakt zou ik zeggen. Hij gaat gewoon voor een zekere n**kbeurt... ik snap dat. ;)
Ja dit he. Wat had ze dan gedacht..
pi_205137035
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 juni 2022 12:51 schreef engine het volgende:
Die Antonio is gewoon nog niet klaar voor een relatie. Bij een volgende vriendin begint dit weer van voor af aan. Toch moet ik wel heel erg om hem lachen. Die kan samen zijn met zijn droomvrouw en zou alsnog vreemdgaan.

En Ivo.. Hahaha..pakt even anders uit dan meneer gehoopt had. Gegokt en verloren. Al snap ik die Maris ook niet, vind Jari ook maar een engnek (maar misschien is dat haar type).

Bizar eigenlijk dat Rene hier als normaalste kerel uit komt.
Wat hij (of iemand) in Annabel ziet is mij ook een raadsel. Niet knap en geen leuk persoon. Dat gedoe over die kerel die nu met Cleo op date wil was ook maar raar. Dus Annabel wil hem niet maar hij mag ook niet kijken of hij bij iemand anders een kans maakt 8)7
Hoezo, ze vond het prima dat hij met haar op date ging :?
pi_205137131
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juni 2022 14:51 schreef Magica het volgende:

[..]
Hoezo, ze vond het prima dat hij met haar op date ging :?
Uiteindelijk ja. En toen Cleo eerder aangaf ook wel met die gozer op date te willen wou ze dat ook al niet.
pi_205137331
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 juni 2022 14:59 schreef engine het volgende:

[..]
Uiteindelijk ja. En toen Cleo eerder aangaf ook wel met die gozer op date te willen wou ze dat ook al niet.
Nee joh, je ziet spoken :P
  vrijdag 24 juni 2022 @ 17:58:15 #58
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_205138876
V.w.b. spoilers zijn er inmiddels wat richtlijnen opgesteld, die je terug kan vinden in het FAQ en Feedback topic: TV / FAQ & Feedback/opmerkingen/tips over TV #2

quote:
Wat wordt bij TV-programma's gezien als een spoiler?
Bij TV-programma's houden we de regel aan dat tot een aflevering via een reguliere TV zender officieel uitgezonden is, alle informatie over die aflevering een spoiler is.
Informatie uit previews, ook al zitten die aan het eind van een aflevering, uitgelekte afleveringen, beschrijvingen of nieuws over komende afleveringen horen dus netjes in een spoiler geplaatst te worden.

Indien een TV-programma uitsluitend via een on demand kanaal (Videoland, Netflix, Prime, Disney Channel, etc.) uitgezonden wordt, waarbij iedereen z'n eigen kijktempo bepaalt, dan geldt het moment van beschikbaar komen van de betreffende aflevering als het moment waarop geen spoilers (meer) nodig zijn.
Heb je een aflevering van het TV-programma zelf nog niet gezien, heb dan de zelfdiscipline om niet in het topic te kijken om zo eventuele spoilers te voorkomen.

Op deze manier kan iedereen zelf kiezen het risico op spoilers te lopen bij het openen van een topic. Plaats daarom ook geen spoilers in de topic titels. Die worden namelijk door iedere bezoeker gelezen.
In dit geval geldt dus de 2e paragraaf…
  vrijdag 24 juni 2022 @ 21:57:38 #59
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_205141445
Alle posts over wel/geen spoilers verwijderd.
Als je daarover commentaar hebt, dan graag via het FAQ/Feedback topic.

On with the show...
  vrijdag 24 juni 2022 @ 22:49:00 #60
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_205142119
Die Fleur en Cleo hebben blijkbaar wel dezelfde smaak in mannen aangezien ze al een ex delen en nu dus weer :+
Fuck the EBU
pi_205145013
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2022 22:49 schreef Yesse het volgende:
Die Fleur en Cleo hebben blijkbaar wel dezelfde smaak in mannen aangezien ze al een ex delen en nu dus weer :+
Ik was dat al weer helemaal vergeten :D
pi_205160377
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2022 10:06 schreef mossad_agent het volgende:
Zij weet niet dat hij dat gezien heeft toch? Ze denkt dus dat hij 'gewoon' vreemdgaat want ze had hem nog niet verteld dat het uit was.

Ik vond Ivo niet om aan te zien. Ben wel blij dat hij zelf zei dat hij haar in het gezicht gespuugd had. Was even bang dat hij ging zeggen dat ze er zo verslagen uitzag omdat ze hem natuurlijk miste o.i.d.
The rock candy's melted, only diamonds now remain
  Moderator maandag 27 juni 2022 @ 11:26:35 #63
382129 crew  Donna
pi_205160425
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 11:19 schreef LastRequest het volgende:

[..]
Zij weet niet dat hij dat gezien heeft toch? Ze denkt dus dat hij 'gewoon' vreemdgaat want ze had hem nog niet verteld dat het uit was.

Ik vond Ivo niet om aan te zien. Ben wel blij dat hij zelf zei dat hij haar in het gezicht gespuugd had. Was even bang dat hij ging zeggen dat ze er zo verslagen uitzag omdat ze hem natuurlijk miste o.i.d.
Nou idd, dat viel me alles mee.
pi_205185263
Ah, hier mag ik me, als enthousiast kijker, melden. Wat vind ik dit heerlijke slechte tv om te kijken O+

Ik heb de afgelopen dagen dit seizoen gekeken en ik deel de mening over René. In het begin vond ik hem maar een opgepompte gast, maar ik vind hem nu leuk.

Antonio, bij hem heb ik het idee dat ik hem ergens van ken. Ik vind hem heel vreemd, heel jong ogen.

Ivo _O-
  donderdag 30 juni 2022 @ 11:48:48 #65
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_205188661
Kan iemand Antonio (en Cleo) vertellen dat aan iemand anders vertellen dat je er aan denkt het uit te maken niet hetzelfde is als "het uitmaken op tv"? Er wordt nu heel panisch gedaan over een beeld waarin zij aan een ander vertelt dat ze van plan is het uit te maken en dat is nu het excuus.. Sowieso hebben beiden een cd aan staan die vast hangt.
Fuck the EBU
  donderdag 30 juni 2022 @ 12:38:39 #66
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_205189144
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2022 22:49 schreef Yesse het volgende:
Beide vrij domme wijven volgens mij ook (kan er niet echt t woord vrouwen voor gebruiken).
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  donderdag 30 juni 2022 @ 12:41:55 #67
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_205189168
"Lekker in de zee getongd, was t lekker?"
"Nee helemaal niet"

Nou die volgende is dus ook al weer weg :D
Die kleuter is nog echt niet toe aan een relatie. Contrast met de rest qua volwassenheid is ook echt extreem groot. Dit is nog een jochie, geen vent. En da's prima hoor, ieder z'n eigen fase. Maar ik denk ook niet dat ie maar 1 seconde heeft gedacht dat ie hier kwam om zijn relatie te testen of te redden. Puur op TBV komen en feesten/neuken.
L'Amour menaçant:
pi_205189822
Maar maar.....Annabelle en Rene O+

Sytze en Linde zag ik niet aankomen :o
pi_205190237
Zo die Cleo was een partijtje mad, niet normaal meer. Geruchten gingen dat ze ondanks dat toch nog bij elkaar waren die Antonio en Cleo.... Volgende week de laatste aflevering met de kampvuren van de laatste 2 stellen.
Allemaal cabaretteketet!
  donderdag 30 juni 2022 @ 15:39:52 #70
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_205190391
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2022 15:17 schreef freaky40 het volgende:
Zo die Cleo was een partijtje mad, niet normaal meer. Geruchten gingen dat ze ondanks dat toch nog bij elkaar waren die Antonio en Cleo.... Volgende week de laatste aflevering met de kampvuren van de laatste 2 stellen.
Als dat van die Cleo zo is dan verdient ze alles wat haar overkomt met die gast :')
L'Amour menaçant:
pi_205190912
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2022 15:39 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Als dat van die Cleo zo is dan verdient ze alles wat haar overkomt met die gast :')
Nou ze was in deze aflevering nog behoorlijk pissig op Antonio dus ik geloof het niet zo dat ze nog iets samen hebben gehad hier weer terug in Nederland :')
  donderdag 30 juni 2022 @ 17:44:27 #72
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_205191415
quote:
17s.gif Op donderdag 30 juni 2022 16:33 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
Nou ze was in deze aflevering nog behoorlijk pissig op Antonio dus ik geloof het niet zo dat ze nog iets samen hebben gehad hier weer terug in Nederland :')
Ik vond het fake, echt gespeeld, eerst vertellen dat hij haar terug wil, dat ie zelfs gehuild heeft :') om hem dan af te wijzen zodat madam er sterker uit komt maar ze meent er geen bal van, die ligt nu al weer in zijn armen :Y

Vond haar sowieso fake, met haar serieus gelul, zat geen greintje lol in dat mens, oubollige taart is het >:)

:+
pi_205191440
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2022 17:44 schreef Flow3r het volgende:

[..]
Ik vond het fake, echt gespeeld, eerst vertellen dat hij haar terug wil, dat ie zelfs gehuild heeft :') om hem dan af te wijzen zodat madam er sterker uit komt maar ze meent er geen bal van, die ligt nu al weer in zijn armen :Y

Vond haar sowieso fake, met haar serieus gelul, zat geen greintje lol in dat mens, oubollige taart is het >:)

[ afbeelding ]

Nou ja, ik vond haar vrij duidelijk naar hem toe.....maar goed, ieder z'n eigen interpretatie :)
pi_205195852
Ik vond die Linde er opeens erg mooi uit zien in de reunie aflevering. Zo zonder dat neusringetje zag ik haar opeens heel anders.
  Miss 200.000.000! vrijdag 1 juli 2022 @ 07:01:33 #75
367000 roos94
pi_205195964
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2022 17:44 schreef Flow3r het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Ze is gewoon oerdom, zo zie je ze zelden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')