Ja dit he. Wat had ze dan gedacht..quote:Op vrijdag 24 juni 2022 10:06 schreef mossad_agent het volgende:
Dus dat wijf maakt het uit, Antonio denkt dan fuck it ik ga er voor en vervolgens is zij op haar spreekwoordelijke pik getrapt. Had het dan niet uitgemaakt zou ik zeggen. Hij gaat gewoon voor een zekere n**kbeurt... ik snap dat.
Hoezo, ze vond het prima dat hij met haar op date gingquote:Op vrijdag 24 juni 2022 12:51 schreef engine het volgende:
Die Antonio is gewoon nog niet klaar voor een relatie. Bij een volgende vriendin begint dit weer van voor af aan. Toch moet ik wel heel erg om hem lachen. Die kan samen zijn met zijn droomvrouw en zou alsnog vreemdgaan.
En Ivo.. Hahaha..pakt even anders uit dan meneer gehoopt had. Gegokt en verloren. Al snap ik die Maris ook niet, vind Jari ook maar een engnek (maar misschien is dat haar type).
Bizar eigenlijk dat Rene hier als normaalste kerel uit komt.
Wat hij (of iemand) in Annabel ziet is mij ook een raadsel. Niet knap en geen leuk persoon. Dat gedoe over die kerel die nu met Cleo op date wil was ook maar raar. Dus Annabel wil hem niet maar hij mag ook niet kijken of hij bij iemand anders een kans maakt
Uiteindelijk ja. En toen Cleo eerder aangaf ook wel met die gozer op date te willen wou ze dat ook al niet.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 14:51 schreef Magica het volgende:
[..]
Hoezo, ze vond het prima dat hij met haar op date ging
Nee joh, je ziet spokenquote:Op vrijdag 24 juni 2022 14:59 schreef engine het volgende:
[..]
Uiteindelijk ja. En toen Cleo eerder aangaf ook wel met die gozer op date te willen wou ze dat ook al niet.
In dit geval geldt dus de 2e paragraaf…quote:Wat wordt bij TV-programma's gezien als een spoiler?
Bij TV-programma's houden we de regel aan dat tot een aflevering via een reguliere TV zender officieel uitgezonden is, alle informatie over die aflevering een spoiler is.
Informatie uit previews, ook al zitten die aan het eind van een aflevering, uitgelekte afleveringen, beschrijvingen of nieuws over komende afleveringen horen dus netjes in een spoiler geplaatst te worden.
Indien een TV-programma uitsluitend via een on demand kanaal (Videoland, Netflix, Prime, Disney Channel, etc.) uitgezonden wordt, waarbij iedereen z'n eigen kijktempo bepaalt, dan geldt het moment van beschikbaar komen van de betreffende aflevering als het moment waarop geen spoilers (meer) nodig zijn.
Heb je een aflevering van het TV-programma zelf nog niet gezien, heb dan de zelfdiscipline om niet in het topic te kijken om zo eventuele spoilers te voorkomen.
Op deze manier kan iedereen zelf kiezen het risico op spoilers te lopen bij het openen van een topic. Plaats daarom ook geen spoilers in de topic titels. Die worden namelijk door iedere bezoeker gelezen.
Ik was dat al weer helemaal vergetenquote:Op vrijdag 24 juni 2022 22:49 schreef Yesse het volgende:
Die Fleur en Cleo hebben blijkbaar wel dezelfde smaak in mannen aangezien ze al een ex delen en nu dus weer
Zij weet niet dat hij dat gezien heeft toch? Ze denkt dus dat hij 'gewoon' vreemdgaat want ze had hem nog niet verteld dat het uit was.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 10:06 schreef mossad_agent het volgende:
Dus dat wijf maakt het uit, Antonio denkt dan fuck it ik ga er voor en vervolgens is zij op haar spreekwoordelijke pik getrapt. Had het dan niet uitgemaakt zou ik zeggen. Hij gaat gewoon voor een zekere n**kbeurt... ik snap dat.
Nou idd, dat viel me alles mee.quote:Op maandag 27 juni 2022 11:19 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Zij weet niet dat hij dat gezien heeft toch? Ze denkt dus dat hij 'gewoon' vreemdgaat want ze had hem nog niet verteld dat het uit was.
Ik vond Ivo niet om aan te zien. Ben wel blij dat hij zelf zei dat hij haar in het gezicht gespuugd had. Was even bang dat hij ging zeggen dat ze er zo verslagen uitzag omdat ze hem natuurlijk miste o.i.d.
Beide vrij domme wijven volgens mij ook (kan er niet echt t woord vrouwen voor gebruiken).quote:Op vrijdag 24 juni 2022 22:49 schreef Yesse het volgende:
Die Fleur en Cleo hebben blijkbaar wel dezelfde smaak in mannen aangezien ze al een ex delen en nu dus weer
Als dat van die Cleo zo is dan verdient ze alles wat haar overkomt met die gastquote:Op donderdag 30 juni 2022 15:17 schreef freaky40 het volgende:
Zo die Cleo was een partijtje mad, niet normaal meer. Geruchten gingen dat ze ondanks dat toch nog bij elkaar waren die Antonio en Cleo.... Volgende week de laatste aflevering met de kampvuren van de laatste 2 stellen.
Nou ze was in deze aflevering nog behoorlijk pissig op Antonio dus ik geloof het niet zo dat ze nog iets samen hebben gehad hier weer terug in Nederlandquote:Op donderdag 30 juni 2022 15:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als dat van die Cleo zo is dan verdient ze alles wat haar overkomt met die gast
Ik vond het fake, echt gespeeld, eerst vertellen dat hij haar terug wil, dat ie zelfs gehuild heeftquote:Op donderdag 30 juni 2022 16:33 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nou ze was in deze aflevering nog behoorlijk pissig op Antonio dus ik geloof het niet zo dat ze nog iets samen hebben gehad hier weer terug in Nederland
Nou ja, ik vond haar vrij duidelijk naar hem toe.....maar goed, ieder z'n eigen interpretatiequote:Op donderdag 30 juni 2022 17:44 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik vond het fake, echt gespeeld, eerst vertellen dat hij haar terug wil, dat ie zelfs gehuild heeftom hem dan af te wijzen zodat madam er sterker uit komt maar ze meent er geen bal van, die ligt nu al weer in zijn armen
![]()
Vond haar sowieso fake, met haar serieus gelul, zat geen greintje lol in dat mens, oubollige taart is het![]()
[ afbeelding ]
Ze is gewoon oerdom, zo zie je ze zeldenquote:Op donderdag 30 juni 2022 17:44 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik vond het fake, echt gespeeld, eerst vertellen dat hij haar terug wil, dat ie zelfs gehuild heeftom hem dan af te wijzen zodat madam er sterker uit komt maar ze meent er geen bal van, die ligt nu al weer in zijn armen
![]()
Vond haar sowieso fake, met haar serieus gelul, zat geen greintje lol in dat mens, oubollige taart is het![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |