Ook mijn eerste gedachte. Maar niet iedere verwijfde vent valt op op mannen, om het even heel simpel te stellen.quote:
Inderdaad, maar daarom kun je altijd nog je ogen laten laserenquote:
Dat zou ik dus echt nooit doen, stel het gaat mis. Je ogen zijn zo belangrijk.quote:Op donderdag 6 april 2023 13:10 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Inderdaad, maar daarom kun je altijd nog je ogen laten laseren
Die operaties zijn echt routinewerk, het gaat zelden tot nooit mis en je hebt er met een stabiele sterkte echt decennia lang profijt van.quote:Op donderdag 6 april 2023 13:17 schreef roos94 het volgende:
[..]
Dat zou ik dus echt nooit doen, stel het gaat mis. Je ogen zijn zo belangrijk.
Ik ben vaker de 0.01% geweest in medische situaties dus daar koop ik niks voorquote:Op donderdag 6 april 2023 13:18 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Die operaties zijn echt routinewerk, het gaat zelden tot nooit mis en je hebt er met een stabiele sterkte echt decennia lang profijt van.
Klopt…pure beeldvulling. Aftellen tot de feestjes en het kampvuur altijdquote:Op donderdag 6 april 2023 13:20 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik ben vaker de 0.01% geweest in medische situaties dus daar koop ik niks voor
Ik vind die dates altijd zooooo saai
Ook van die geforceerde gescripte gesprekken tussen de deelnemer en verleider. Camera op je mik en je moet een gesprek hebben.quote:Op donderdag 6 april 2023 17:22 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Klopt…pure beeldvulling. Aftellen tot de feestjes en het kampvuur altijd
Das waar, maar die parel oorbel geeft wel veel weg.quote:Op donderdag 6 april 2023 12:53 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ook mijn eerste gedachte. Maar niet iedere verwijfde vent valt op op mannen, om het even heel simpel te stellen.
Nee volgens mij nog niet.quote:Op zaterdag 8 april 2023 20:57 schreef Smart_ass het volgende:
Ik moet nog beginnen aan dit seizoen maar ik heb toch al wel een brandende vraag: is het woord “disrespectvol” al gevallen?
Die Chev doet me de hele tijd denken aan deze gozer (naam al vergeten) uit Ex on the Beach:quote:Op zaterdag 8 april 2023 02:09 schreef Eagles89 het volgende:
Wel grappig trouwens dat omdat een van die vrouwen van de koppels die Chev wel interessant vond, en dan met name qua persoonlijkheid, en dat de andere vrouwen zich ook meteen tot hem aangetrokken voelden worden en aan het einde van het liedje ze bijna allemaal met die Chev wilden daten. Dat is wel echt een vrouwen dingetje, die willen iets waarvan ze weten dat het gewild is, bij mannen zie je dat veel en veel minder. Als een van die vrouwen niet had gezegd dat ze Chef heel intwressant vond, weet ik zeker dat de interesse van de andere dames er ook niet of nauwelijks geweest was. Overigens kan ik me dus sowieso echt niet voorstellen dat zo’n Chef veel mooie vrouwen kan regelen, vrouwen willen over het algemeen wel iemand om mee te hangen van het type Chef, maar duiken er zelden het bed mee in, hij is veel te vrouwelijk, onvolwassen en te gezellig. Een type als Ali bijv is waar vrouwen bijna altijd voor gaan (dus heb het nu niet over uiterlijk maar puur qua persoonlijkheid). Indrukwekkend trouwens hoe hij op 21 jarige leeftijd al zo is/overkomt.
Dat komt pas na de kampvuren natuurlijk, en daar zijn we nog niet (volgende aflevering eerste kampvuur). Wel al meerdere keren gezegd: “ik ga wel echt de temptation aan”.quote:Op zaterdag 8 april 2023 20:57 schreef Smart_ass het volgende:
Ik moet nog beginnen aan dit seizoen maar ik heb toch al wel een brandende vraag: is het woord “disrespectvol” al gevallen?
Had een beetje hetzelfde gevoel maar de eerste paar afleveringen zijn wel prima eigenlijk, beetje wat volwassenere insteek wel, kijkt gewoon lekker weg en heb nog niet echt het gevoel gekregen dat dit weer seizoen zoveel is.quote:Op zondag 9 april 2023 11:53 schreef DKUp het volgende:
Vorig seizoen niet gezien en nul reclame voor dit seizoen. Love or Leave op zijn retour.
Nauwelijks de behoefte om Videoland weer te nemen.
Ik ga het wel in de gaten houden, TEMPTATION was echt genieten namelijk jaren geleden.quote:Op zondag 9 april 2023 11:57 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Had een beetje hetzelfde gevoel maar de eerste paar afleveringen zijn wel prima eigenlijk, beetje wat volwassenere insteek wel, kijkt gewoon lekker weg en heb nog niet echt het gevoel gekregen dat dit weer seizoen zoveel is.
Dit lijkt me echt onzin, dit was andere seizoenen ook nooit.quote:Op zaterdag 8 april 2023 02:09 schreef Eagles89 het volgende:
Wel grappig trouwens dat omdat een van die vrouwen van de koppels die Chev wel interessant vond, en dan met name qua persoonlijkheid, en dat de andere vrouwen zich ook meteen tot hem aangetrokken voelden worden en aan het einde van het liedje ze bijna allemaal met die Chev wilden daten. Dat is wel echt een vrouwen dingetje, die willen iets waarvan ze weten dat het gewild is, bij mannen zie je dat veel en veel minder. Als een van die vrouwen niet had gezegd dat ze Chef heel intwressant vond, weet ik zeker dat de interesse van de andere dames er ook niet of nauwelijks geweest was. Overigens kan ik me dus sowieso echt niet voorstellen dat zo’n Chef veel mooie vrouwen kan regelen, vrouwen willen over het algemeen wel iemand om mee te hangen van het type Chef, maar duiken er zelden het bed mee in, hij is veel te vrouwelijk, onvolwassen en te gezellig. Een type als Ali bijv is waar vrouwen bijna altijd voor gaan (dus heb het nu niet over uiterlijk maar puur qua persoonlijkheid). Indrukwekkend trouwens hoe hij op 21 jarige leeftijd al zo is/overkomt.
Er is niet echt aanleiding voor toch?quote:Op zondag 9 april 2023 16:49 schreef Magica het volgende:
Volgende week eindelijk kampvuur, dat had wel eerder gemogen
Duurt altijd veel te lang alvorens kampvuur arriveertquote:Op zondag 9 april 2023 16:49 schreef Magica het volgende:
Volgende week eindelijk kampvuur, dat had wel eerder gemogen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |