abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zondag 24 juli 2022 @ 20:06:22 #176
397873 Neeleh
Graag verwijderen
pi_205447946
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2022 20:04 schreef El_Thijs het volgende:

[..]
Nou ik heb dus heel vaak zulke berichten gekregen, op apps of sites. Echt, wel allemaal zeiken dat er geen diepgang inzit, maar wel met zulke antwoorden komen. Tyf op.
Nee maar als je elkaar leuk vind dan weet je toch meestal wel iets te vertellen? Niet eens zozeer over wat je dan meemaakt..
pi_205448040
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2022 20:06 schreef Neeleh het volgende:

[..]
Nee maar als je elkaar leuk vind dan weet je toch meestal wel iets te vertellen? Niet eens zozeer over wat je dan meemaakt..
Dat zeker, maar ik geef mijn nummer pas als het echt goed zit (of ik moet haar nummer eerder gekregen hebben). Tijdens chatten op datingsites kwam ik er al snel achter dat een normale vraag over hoe het weekend was steevast beantwoord werd met een antwoord van één woord. Als je weekend "Goed/leuk/tof" is geweest, dan kan je daar toch wel wat meer over vertellen? Daarom vraag ik het, omdat ik oprecht geïnteresseerd ben. Als ik dan met doorvragen ook antwoorden krijg als "Niet veel/relaxen/huishouden/rustig aan", dan kan ik daar geen drol mee en is mijn interesse en enthousiasme out the fucking window.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 24 juli 2022 @ 20:19:51 #178
397873 Neeleh
Graag verwijderen
pi_205448083
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2022 20:15 schreef El_Thijs het volgende:

[..]
Dat zeker, maar ik geef mijn nummer pas als het echt goed zit (of ik moet haar nummer eerder gekregen hebben). Tijdens chatten op datingsites kwam ik er al snel achter dat een normale vraag over hoe het weekend was steevast beantwoord werd met een antwoord van één woord. Als je weekend "Goed/leuk/tof" is geweest, dan kan je daar toch wel wat meer over vertellen? Daarom vraag ik het, omdat ik oprecht geïnteresseerd ben. Als ik dan met doorvragen ook antwoorden krijg als "Niet veel/relaxen/huishouden/rustig aan", dan kan ik daar geen drol mee en is mijn interesse en enthousiasme out the fucking window.
Hahaha eens, ik heb er inderdaad ook met veel gechat waar weinig inhoud in zat of van die mannen die denken dat we afspreken omdat we appen, echt rot op..

Heb 1 gast gehad die liep alleen maar in een joggingbroek of traingsbroek, sorry maar daar knap ik op af.. Die dacht doordat we aan het appen waren al zouden afspreken..

Of van die mannen die al gelijk met schatje of lieverd beginnen en enorm gaan slijmen..

En dan heb je ook nog die nog net niet verliefd zijn door enkel te appen 🙈
pi_205455338
Hier weer vrijgezel na een relatie van 4,5 jaar. Best even wennen weer, hoe start je een gesprek en zorg je dat het niet stilvalt bijvoorbeeld. Ik heb Tinder, Bumble en Breeze geïnstalleerd en 1 date gehad via Tinder. Dat was eigenlijk een superfijne avond, met een leuke klik, nu anderhalve week geleden. 2e date was gepland maar moest ze afzeggen. Ik durf nu nog niet te zeggen of die 2e date er komt, vanuit mij graag maar het moet van 2 kanten komen natuurlijk!

Het motto nu is gewoon vrouwen leren kennen en alles laten lopen zoals het loopt, niet te snel in een relatie duiken. Even vrijgezel zijn is ook prima :)
pi_205455579
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2022 16:37 schreef SeabornLegend het volgende:
Hier weer vrijgezel na een relatie van 4,5 jaar. Best even wennen weer, hoe start je een gesprek en zorg je dat het niet stilvalt bijvoorbeeld. Ik heb Tinder, Bumble en Breeze geïnstalleerd en 1 date gehad via Tinder. Dat was eigenlijk een superfijne avond, met een leuke klik, nu anderhalve week geleden. 2e date was gepland maar moest ze afzeggen. Ik durf nu nog niet te zeggen of die 2e date er komt, vanuit mij graag maar het moet van 2 kanten komen natuurlijk!

Het motto nu is gewoon vrouwen leren kennen en alles laten lopen zoals het loopt, niet te snel in een relatie duiken. Even vrijgezel zijn is ook prima :)
Gewoon voorlopig lekker vrijgezel blijven, anders wordt het meer een rebound dan wat echts :)
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_205456106
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2022 16:37 schreef SeabornLegend het volgende:
Hier weer vrijgezel na een relatie van 4,5 jaar. Best even wennen weer, hoe start je een gesprek en zorg je dat het niet stilvalt bijvoorbeeld. Ik heb Tinder, Bumble en Breeze geïnstalleerd en 1 date gehad via Tinder. Dat was eigenlijk een superfijne avond, met een leuke klik, nu anderhalve week geleden. 2e date was gepland maar moest ze afzeggen. Ik durf nu nog niet te zeggen of die 2e date er komt, vanuit mij graag maar het moet van 2 kanten komen natuurlijk!

Het motto nu is gewoon vrouwen leren kennen en alles laten lopen zoals het loopt, niet te snel in een relatie duiken. Even vrijgezel zijn is ook prima :)
Gewoon haar lekker met een nieuw voorstel laten komen. Dat is tenminste wat ik altijd doe als iemand afzegt. Als ik zelf afzeg doe ik het uiteraard zelf. Zo kom je er snel genoeg achter of ze nog interesse heeft. Je kunt het nog 1x vragen over een paar dagen maar als ze de boot af houdt / niet met een concrete datum komt weet je genoeg.
  maandag 25 juli 2022 @ 21:56:59 #182
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_205457968
quote:
1s.gif Op zondag 24 juli 2022 10:26 schreef Medusa666 het volgende:

[..]
Het is ook awkward en helemaal als je elkaar één keer ontmoet en sommigen proberen meteen iets te doen in plaats van rustig te leren kennen.

Hoewel ik het ook wel begrijp dat ze rustig iets willen proberen te doen.. want ze zijn immers op zoek naar iets serieus maar toch.
Het awkward gedeelte vind ik vooral dat het er zo dik bovenop ligt dat je meteen iets zoekt voor de rest van je leven en dat vaak ook uit het profiel blijkt. Laten we eerst eens rustig elkaar leren kennen en dan eens verder kijken.

Laatst wel weer eens iemand gewoon offline leren kennen en had echt het idee dat er een klik was, voelde ook meteen veel prettiger en echter dan via zo'n datingapp. Maar helaas was de interesse toch niet helemaal wederzijds, al is het ook weer niet zo dat ze het contact helemaal afkapt en we elkaar toch nog wel een keer gaan zien waarschijnlijk. (er was al iets gepland, maar toen kreeg ze covid)

Ow, en afgelopen weekend uit verveling weer eens Badoo geprobeerd, maar meteen weer geconcludeerd dat dat een grote fout was. Damn, wat is het toch met die app? Mag je daar als vrouw alleen een account aanmaken als je nog niet eens tot 10 kunt tellen en alleen foto's met een aardappel kunt maken? Echt alleen maar tokkies en Polen komen voorbij met foto's waarvan je met enige normale logica nooit kunt denken "laat me die op een datingapp plaatsen", waar je bij Tinder, Happn en Bumble echt best veel normale leuke dames tegen komt.
Don't let my username fool you...
  dinsdag 26 juli 2022 @ 18:29:57 #183
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_205464193
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2022 18:07 schreef rosita1 het volgende:

[..]
Hoezo komt appen voort uit onzekerheid. Dat is echt een onzin verhaal. Ik denk eerder dat je gewoon desinteresse hebt.
Denk niet dat die onzekerheid bedoelt, maar eerder aandacht geil.

Maar ik bemerk ook als je even niet snel genoeg terug apped dat ze dan gelijk negatief gaan denken.
nee ik ben nu eenmaal niet iemand die langer dan 10 min op zo'n telefoon wil gaan schrijven.
Als je me wil spreken of zien , kom je maar langs
Of dan nodig je me maar uit

Maar ga niet omdat dit bijna verplicht word de hele dag met die telefoon in me hand lopen , omdat mijn aankomende vrouw dat elke moment mijn aandacht kan krijgen of hebben.
Kom op dat ding gaat op zijn plek en ik zie wel wanneer ik heb weer pakt.

het gaat er helemaal niet om wel of geen intresse voor iemand
ik ben nu eenmaal geen type dat zo smartphone verslaaft is.
Heb een lange tijd bewust ook een Nokia 3300 erbij gekocht .. kaartje daar in gedaan ...
1 week op een batterij en wat een rust

Mensen op me werk stonden toen ook al te blaten , dat ik een andere telefoon moest nemen , want ik MOEST bereikbaar zijn.
toen maar even een weekje helemaal gene telefoon meer aangeraakt .....
haha ze kwamen er snel van terug
Daarbij vind ik wat is er mis met iemand gewoon even bellen en zijn of haar stem te horen.
geld hoeft het niet te zijn als je gewoon onbeperkt bellen heb in NL
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
  dinsdag 26 juli 2022 @ 19:17:49 #184
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_205464638
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2022 19:48 schreef ericosman het volgende:

[..]
Ik stuurde naar mijn date "Hé over twee weken heb ik iets minder tijd om af te spreken (lees 2 avonden) want ik ga dan en dan wat doen met vrienden"

Waarop ik het antwoord kreeg "Ok duidelijk, nou zie het niet meer zitten eerlijk gezegd jij hebt altijd dit soort rare acties...."

Terwijl het de week ervoor nog was "Volgens mij heb jij niet een heel sociaal leven... ik hoop je altijd maar praten over ... en ...."

^O^

Nu maar weer eens kijken of er nog leuke meiden/vrouwen zijn in mijn omgeving *O*
LOl maar zo ken ik de dames weer ......
Net ook weer een gevalletje van ...... wtf

schrijf nu al een paar weken met een vrouw .
en vandaag eerst via videocal gezien..
Was leuk , woont ook niet zo ver ..
Maar in eens klapt de verbinding weg
Ik schrijf gelijk terug , slechte verbinding dus ik viel weg.

Krijg gelijk bericht terug: ja ja je vrouw kwam zeker binnen ... en weg was ze :o
holy shit , een beetje wantrouwig
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
pi_205464691
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2022 19:17 schreef RAVW het volgende:

[..]
LOl maar zo ken ik de dames weer ......
Net ook weer een gevalletje van ...... wtf

schrijf nu al een paar weken met een vrouw .
en vandaag eerst via videocal gezien..
Was leuk , woont ook niet zo ver ..
Maar in eens klapt de verbinding weg
Ik schrijf gelijk terug , slechte verbinding dus ik viel weg.

Krijg gelijk bericht terug: ja ja je vrouw kwam zeker binnen ... en weg was ze :o
holy shit , een beetje wantrouwig
Misschien is het leuker om het in dit topic weer daadwerkelijk over datingapps/sites te hebben ipv dat oeverloze negatieve gemopper op de dames??
pi_205469491
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2022 17:18 schreef El_Thijs het volgende:

[..]
Gewoon voorlopig lekker vrijgezel blijven, anders wordt het meer een rebound dan wat echts :)
Ja daar ben ik mij zeker van bewust, als ik op date ga geef ik dit ook aan. Dat ik liever wat langer scharrel dan het officieel maak, ouders ga ontmoeten enz. Dan zit je meteen al vast in de relatie, want gedoe.

quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2022 18:35 schreef Mandéra het volgende:

[..]
Gewoon haar lekker met een nieuw voorstel laten komen. Dat is tenminste wat ik altijd doe als iemand afzegt. Als ik zelf afzeg doe ik het uiteraard zelf. Zo kom je er snel genoeg achter of ze nog interesse heeft. Je kunt het nog 1x vragen over een paar dagen maar als ze de boot af houdt / niet met een concrete datum komt weet je genoeg.
Ja dat is precies mijn plan, heb ook wel geleerd om niet teveel hoop te hebben rondom daten. Er kan altijd wat tussen komen, of zij heeft er geen goed gevoel over. Dat is ook oke, je bent elkaar natuurlijk niets verplicht.
pi_205471597
Had twee vriendinnetjes terug een meisje gedate voor 5 maanden.
Via Lexa ontmoet, nou helemaal prima.
Kwam ik er na 5 maanden achter dat ze nog actieve notificaties krijgt van Bumble.
Weet niet of dat notificaties waren van chatberichten of algemene meldingen, al zou chatberichten wel erger zijn omdat op die app de vrouw als eerste moet praten voordat er een chat heb kunnen plaatsvinden.
Toen ik dr mee confronteerde zei ze dat het vergeten was weg te halen en niet eens let op die notificaties.
Voor mij was einde verhaal wat betreft de relatie. Vond het argument te slap en als je notificaties voor 5 maanden lang ontvangt, zal er toch wel een moment zijn dat je denkt, tijd om hem te verwijderen of iets.

Achteraf wel altijd getwijfeld of het de goede beslissing was. Misschien was het wel echt onhandig en ben ik best een leuke meid kwijtgeraakt.

Wat zijn jullie thoughts hierover?
Op vrijdag 4 augustus 2023 01:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een schizofreen is nooit alleen.
  woensdag 27 juli 2022 @ 14:36:17 #188
476022 PzKpfw
Ongestoord Zeiken
pi_205471624
quote:
1s.gif Op woensdag 27 juli 2022 14:33 schreef Oostblokkert het volgende:
Had twee vriendinnetjes terug een meisje gedate voor 5 maanden.
Via Lexa ontmoet, nou helemaal prima.
Kwam ik er na 5 maanden achter dat ze nog actieve notificaties krijgt van Bumble.
Weet niet of dat notificaties waren van chatberichten of algemene meldingen, al zou chatberichten wel erger zijn omdat op die app de vrouw als eerste moet praten voordat er een chat heb kunnen plaatsvinden.
Toen ik dr mee confronteerde zei ze dat het vergeten was weg te halen en niet eens let op die notificaties.
Voor mij was einde verhaal wat betreft de relatie. Vond het argument te slap en als je notificaties voor 5 maanden lang ontvangt, zal er toch wel een moment zijn dat je denkt, tijd om hem te verwijderen of iets.

Achteraf wel altijd getwijfeld of het de goede beslissing was. Misschien was het wel echt onhandig en ben ik best een leuke meid kwijtgeraakt.

Wat zijn jullie thoughts hierover?
Je stelt je wel een beetje aan.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_205471656
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2022 14:36 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Je stelt je wel een beetje aan.
Nou licht eens toe als je kan.
Op vrijdag 4 augustus 2023 01:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een schizofreen is nooit alleen.
pi_205471701
quote:
1s.gif Op woensdag 27 juli 2022 14:39 schreef Oostblokkert het volgende:

[..]
Nou licht eens toe als je kan.
Nou, misschien had ze daadwerkelijk die notificaties niet uitgezet? Plus dat je zelf zegt niet te weten wat voor notificaties het waren. Dus zonder het zeker te weten, en door haar uitleg in twijfel te trekken, zet je meteen een punt achter de relatie. Had het eerst met haar uitgesproken om haar kant van het verhaal te horen. Je ging veel te rigoureus te werk.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_205471732
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2022 14:45 schreef El_Thijs het volgende:

[..]
Nou, misschien had ze daadwerkelijk die notificaties niet uitgezet? Plus dat je zelf zegt niet te weten wat voor notificaties het waren. Dus zonder het zeker te weten, en door haar uitleg in twijfel te trekken, zet je meteen een punt achter de relatie. Had het eerst met haar uitgesproken om haar kant van het verhaal te horen. Je ging veel te rigoureus te werk.
Ze had de app (nog steeds). Daar gaat het mij om.
Het is een andere app dan waar we elkaar ontmoet mee hebben. Nouja dat kan opzich.

Maar je krijgt notificaties van een datingsapp dus je profiel is nog actief.
Op vrijdag 4 augustus 2023 01:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een schizofreen is nooit alleen.
pi_205471737
quote:
1s.gif Op woensdag 27 juli 2022 14:48 schreef Oostblokkert het volgende:

[..]
Ze had de app (nog steeds). Daar gaat het mij om.
Het is een andere app dan waar we elkaar ontmoet mee hebben. Nouja dat kan opzich.

Maar je krijgt notificaties van een datingsapp dus je profiel is nog actief.
Had haar dan nog om een reactie gevraagd en het normaal uitgepraat. Als het dan nog steeds niet goed was geweest had je het alsnog kunnen beëindigen.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_205471757
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2022 14:49 schreef El_Thijs het volgende:

[..]
Had haar dan nog om een reactie gevraagd en het normaal uitgepraat. Als het dan nog steeds niet goed was geweest had je het alsnog kunnen beëindigen.
Ik heb dr geconfronteerd schrijf ik toch. En deze reactie kwam eruit.
Tja als je dan met zo'n slap verhaal komt en niet eens de moeite kan nemen om wat uitgebreider toelichting te geven.
Op vrijdag 4 augustus 2023 01:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een schizofreen is nooit alleen.
pi_205473185
quote:
1s.gif Op woensdag 27 juli 2022 14:51 schreef Oostblokkert het volgende:

[..]
Ik heb dr geconfronteerd schrijf ik toch. En deze reactie kwam eruit.
Tja als je dan met zo'n slap verhaal komt en niet eens de moeite kan nemen om wat uitgebreider toelichting te geven.
Ik snap je boosheid maar zou altijd even rustig proberen te achterhalen wat er echt is gebeurd. Dat weet je nu in feite nog steeds niet. Vrouwen zijn soms echt zo naïef dat ze apps gewoon op hun telefoon laten in plaats van die troep te verwijderen.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
  woensdag 27 juli 2022 @ 17:52:12 #195
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_205473490
quote:
1s.gif Op woensdag 27 juli 2022 14:33 schreef Oostblokkert het volgende:

Toen ik dr mee confronteerde zei ze dat het vergeten was weg te halen en niet eens let op die notificaties.
Voor mij was einde verhaal wat betreft de relatie. Vond het argument te slap en als je notificaties voor 5 maanden lang ontvangt, zal er toch wel een moment zijn dat je denkt, tijd om hem te verwijderen of iets.
Haar verklaring klinkt plausibel, heb zelf ook wel eens dat ik niet de moeite neem om een app te verwijderen, maar gewoon de notificaties wegveeg, naja totdat de notificaties me ergeren, dan verwijder of blokkeer ik de app wel. Als je daarvoor de relatie beëindigt, is het ook weer geen heel goede relatie, anders zou je haar nog wel een kans geven de app te verwijderen?
They say the empty can rattles the most
The sound of your own voice must soothe you
Hearing only what you want to hear...🎶
pi_205473770
Ik ga een jaar met iemand, sinds een aantal maanden wat serieuzer en gisteren bedacht ik mij ineens dat ik de tinder en bumble app er wel af kon gooien. Mede ook omdat ik hem niet de indruk wil geven dat ik niet serieus ben.

Notificaties heb ik uit staan. Als ik eerlijk ben swipte ik ook nog wel eens. Ik deed verder niks met die matches.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  Tettenkoning woensdag 27 juli 2022 @ 18:46:28 #197
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_205473904
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2022 17:13 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ik snap je boosheid maar zou altijd even rustig proberen te achterhalen wat er echt is gebeurd. Dat weet je nu in feite nog steeds niet. Vrouwen zijn soms echt zo naïef dat ze apps gewoon op hun telefoon laten in plaats van die troep te verwijderen.
Dit. Vind ook dat @Oostblokkert iets te voorbarig is geweest.
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_205475284
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2022 18:30 schreef Avianflu het volgende:
Ik ga een jaar met iemand, sinds een aantal maanden wat serieuzer en gisteren bedacht ik mij ineens dat ik de tinder en bumble app er wel af kon gooien. Mede ook omdat ik hem niet de indruk wil geven dat ik niet serieus ben.

Notificaties heb ik uit staan. Als ik eerlijk ben swipte ik ook nog wel eens. Ik deed verder niks met die matches.
Ik had al die tijd dat ik een vriendin had, al wel jaar of vijf geleden, ook gewoon nog Tinder op m'n telefoon staan. Ook gewoon in m'n startscherm. Volgens mij deed ik ook af en toe wel eens een paar scrollen, maar nooit met een intentie ofzo.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_205475356
Ik begrijp Oostblokkert wel.
Ik heb ook zo iets van als je het niet meer nodig hebt dan verwijder je het. Dat je het toch niet verwijdert zegt ergens dat je nog twijfelt over de huidige relatie.

Avianflu is sinds kort in een serieuzere relatie, laat het nog staan, swipet nog weleens om verder niks met de matches te doen. Waarom? Wat is dat? :? :?
pi_205476406
quote:
1s.gif Op woensdag 27 juli 2022 21:02 schreef Rogue2.0 het volgende:

Avianflu is sinds kort in een serieuzere relatie, laat het nog staan, swipet nog weleens om verder niks met de matches te doen. Waarom? Wat is dat? :? :?
Ja dit wordt blijkbaar wél als normaal gezien.

Na zoveel maanden daten -> weg ermee!

Ik verwijder de app pas na een paar weken daten omdat je niet de indruk wil geven dat je bij de eerste beste date meteen van die app gaat. Maar is puur symbolisch, inprincipe vind ik dat je niet meer mag swipen dan.

Al ben ik hier best streng in hoor, want ik had twee meisjes toen die ik kon daten en ging er principieel met eentje uit. Als dat niets zou zijn geworden, dan pas zou ik verder gaan zoeken.
En beide meisjes waren echt leuk.

But that's me O~)
Op vrijdag 4 augustus 2023 01:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een schizofreen is nooit alleen.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')