Nou ja daar is het volgens mij de bedoeling dat de supporters betalen, niet de renners.quote:Op woensdag 15 juni 2022 20:56 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat sluit dan wel aan op de gedachte van de BEAT wielrenclub.
Hartthijs had schaatser moeten worden.quote:Op woensdag 15 juni 2022 21:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Gevonden
Je kind na 1970 nog Meindert noemen is wel echt genoeg reden om de kinderbescherming erop af te sturen. En Hartthijs is niet eens een naam
Hij gaat wel hart thijs.quote:Op woensdag 15 juni 2022 21:08 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Hartthijs had schaatser moeten worden.
Bert Bolle is helaas een Belg, maar wat een mooie naam. Ik hoop wel dat het een klassieke renner is.quote:Op woensdag 15 juni 2022 20:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het Nederlandse continentale circuit zit vol met pareltjes. Al zit er één naam tussen waar ik mezelf enige artistieke vrijheid heb gegund, hoewel zijn werkelijke naam eigenlijk al erg genoeg is.
Problemen met z'n hartquote:Op woensdag 15 juni 2022 21:08 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Hartthijs had schaatser moeten worden.
Vernoemd naar de barometer?quote:Op woensdag 15 juni 2022 21:12 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Bert Bolle is helaas een Belg, maar wat een mooie naam. Ik hoop wel dat het een klassieke renner is.
Qua naam kan Bas Tietema er ook wel bij dan.quote:Op woensdag 15 juni 2022 21:12 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Bert Bolle is helaas een Belg, maar wat een mooie naam. Ik hoop wel dat het een klassieke renner is.
Bart Buijkquote:Op woensdag 15 juni 2022 21:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Adne van Engelen.
Lars Quaedvlieg.
Ik heb uit nieuwsgierigheid gisterenavond eens 'n podcast van ze zitten luisteren. Wat een gezever allemaal.quote:Op woensdag 15 juni 2022 22:02 schreef Mansjester het volgende:
Verder is die hele visie puur marketinggelul. In die podcast wordt veel gepraat,maar het zijn oppervlakkige populaire teksten die eigenlijk nergens op slaan en helemaal niet serieus zijn te nemen omdat ze al jaren weinig presteren. Hiervoor was Havik nog redelijk,maar verder ben ik het wel met Bob eens dat alleen van Schip presteert.
Talentvolle jongeren waar interesse voor is kiezen liever voor een U23-team (denk ik). Daar hoeven ze niet hun kloten af te draaien voor een of andere bejaarde ex-vedette en zijn dingen beter geregeld.quote:Op woensdag 15 juni 2022 22:22 schreef Dale__Cooper het volgende:
Op zich is 1 pro-continentale Nederlandse ploeg niet verkeerd, maar dan zou je eigenlijk twee of drie subtoppers aan moeten trekken waar de rest zich een beetje aan kon optrekken en voor in dienst kan rijden. Als je met alleen maar opvulling gaat rijden zoals Roompot deed, wordt het een pijnlijk verhaal.
Types als Teunissen, Bol en Oomen?quote:Op woensdag 15 juni 2022 22:22 schreef Dale__Cooper het volgende:
Op zich is 1 pro-continentale Nederlandse ploeg niet verkeerd, maar dan zou je eigenlijk twee of drie subtoppers aan moeten trekken waar de rest zich een beetje aan kon optrekken en voor in dienst kan rijden. Als je met alleen maar opvulling gaat rijden zoals Roompot deed, wordt het een pijnlijk verhaal.
Laten we Puck Tietema er maar buiten houden.quote:Op woensdag 15 juni 2022 21:17 schreef Halcon het volgende:
[..]
Qua naam kan Bas Tietema er ook wel bij dan.
Als je wat wilt, dan zul je wel renners moeten hebben die in het Pro Tour circuit meedoen voor de prijzen.quote:
quote:Op woensdag 15 juni 2022 15:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Min of meer, hij staat het gezelschap van Majka en Novak toe. Maar wel al doodleuk op 60 kilometer van het einde in de aanval gegaan, laat maar zitten die Tour.
Kan voor Teunissen best interessant zijn om kopman te zijn bij zo'n ploeg en voor een top 10 in de semi-klassiekers te gaan in plaats van vierde man in de voorjaarsploeg van Jumbo-Visma. Voor Bol lijkt het mij ook niet verkeerd om wat meer proberen te winnen op .Pro en .1 niveau. Denk dat je aan Oomen dan weer minder hebt aan een ploeg die wel vooral in Nederland/België zal koersen.quote:
Ja, 6 man volgens PCS. 3 Nederlanders: Havik, van Sintmaartensdijk en v/d Meer.quote:Op donderdag 16 juni 2022 14:56 schreef Sjoerd102 het volgende:
Hebben we een kopgroep oid in België?
Geen liveticker op de website, en het laatste bericht op het twitteraccount laat het vertrek zien.
Ben ik niet gewend van Golazo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |