Zou leuk zijnquote:Op zondag 19 juni 2022 16:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
DSQ Lampaart graag en seconde voor Wellens
Boze PatLef op Twitter
De baas van de sponsor vind ik zo'n Noord-Koreaanse bal gehakt dat ik ze weinig gun.quote:Op zondag 19 juni 2022 16:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Met rondezege hadden ze stuk meer WT-punten. Jammer dat het niet lukte.
Ja, dat denk ik dus niet. Blijkbaar is zijn krediet eindeloos, of er staat iets in zijn contract ofzo.quote:Op zondag 19 juni 2022 16:40 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Bennett denk ik nu wel definitief verwijderd van de lijst voor de Tour.
Ze missen een type Michel Zanoli.quote:Op zondag 19 juni 2022 16:40 schreef Dale__Cooper het volgende:
Er mag wel iemand verhaal komen halen
Ik mag hopen dat Sem de lead-out wordt van Danny.quote:Op zondag 19 juni 2022 16:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Bora.
Het gewoon ie-de-re keer weer blijven proberen.
Lotto heeft er vast ook alles aan gedaan om te winnen!quote:Op zondag 19 juni 2022 16:57 schreef wimderon het volgende:
Schmid hep het niet gezien en hij had er in ieder geval niet om gevraagd!
Die boete maakt blijkbaar weinig indruk.quote:Op zondag 19 juni 2022 16:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ook niet de eerste keer
https://www.wielerflits.n(...)dat-is-onze-tactiek/
Jury zou hem sowieso moeten schorsen, ongeacht of Tim dan wel of niet wint. Op sportieve gronden moet je dit gewoon verbiedenquote:Op zondag 19 juni 2022 16:54 schreef Columbiafan het volgende:
Die uitspraken van Tim gaan ook nauwelijks indruk maken op QS en Lampaert, die die tactiek dus weer zullen toepassen in de toekomst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |