abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 15 juni 2022 @ 13:58:23 #1
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205057094
Nov 6, 2019
Pandemic simulation exercise spotlights massive preparedness gap
Event 201, hosted by the Johns Hopkins Center for Health Security, envisions a fast-spreading coronavirus with a devastating impact



Dit doen we met onze zorghelden:


Just a reminder..
Modbreak:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
/modbreak

MINISTER OLLONGREN GEEFT TOE : MONDKAPJES ZIJN BEDOELD VOOR GEDRAGSBEÏNVLOEDING.
Één besmetting voorkomen met een week lang mondkapjes dragen voor 200.000 mensen, MISSCHIEN (Jaap v Dissel).

Verschillende video's:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meest gevaccineerde land in de wereld.



Directeur Bayer erkent:"vaccins zijn gentherapie"
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://en.wikipedia.org/wiki/Psychological_operations_(United_States)

'Psychological operations (PSYOP) are operations to convey selected information and indicators to audiences to influence their emotions, motives, and objective reasoning, and ultimately the behavior of governments, organizations, groups, and individuals.'

:+ :+ :+

Geaccepteerd extremisme en polarisatie in de samenleving:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geaccepteerde ridiculiteit:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
twitter


The show must go on folks!




Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_205058000
Corona is geen dag weggeweest, maar ik vermoed dat alle maatregelen + QR code terug gaan keren.
ik zie tegen de komende winter op. miet vanwege corona, maar de maatregelen. Dus GENIET van de vrijheid nu het nog kan

Ik ben nog steeds na 5 dagen brak en heb nog meer dagen nodig om dat virus uit mijn system te werken en mijn conclusie blijft: het is nog steeds geen ebola
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_205058066
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2022 16:12 schreef JediMasterLucia het volgende:
Corona is geen dag weggeweest, maar ik vermoed dat alle maatregelen + QR code terug gaan keren.
ik zie tegen de komende winter op. miet vanwege corona, maar de maatregelen. Dus GENIET van de vrijheid nu het nog kan

Ik ben nog steeds na 5 dagen brak en heb nog meer dagen nodig om dat virus uit mijn system te werken en mijn conclusie blijft: het is nog steeds geen ebola
Waarom dacht je dat het ebola zou zijn? :o
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_205058124
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2022 16:12 schreef JediMasterLucia het volgende:
Corona is geen dag weggeweest, maar ik vermoed dat alle maatregelen + QR code terug gaan keren.
ik zie tegen de komende winter op. miet vanwege corona, maar de maatregelen. Dus GENIET van de vrijheid nu het nog kan

Ik ben nog steeds na 5 dagen brak en heb nog meer dagen nodig om dat virus uit mijn system te werken en mijn conclusie blijft: het is nog steeds geen ebola
Wanneer had je ebola?
pi_205058130
quote:
11s.gif Op woensdag 15 juni 2022 16:28 schreef Hallojo het volgende:

[..]
Waarom dacht je dat het ebola zou zijn? :o
De regering doet alsof corona ebola is, ik niet ;) ebola 50% sterfte kans :Corona 0,15 toch staan ze beiden op de Alijst
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
  woensdag 15 juni 2022 @ 18:34:02 #6
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205058961
Vandaag vooral met verbazing en boosheid geluisterd naar het voorjaarsnota debat

Onbegrijpelijk dat mensen echt nog vertrouwen hebben in een overheid die zoveel onzin uitkraamt
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  woensdag 15 juni 2022 @ 18:34:43 #7
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205058968
En flappie flapoor Paternotte waarschuwde ook nog maar even dat Corona om de hoek was
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_205060037
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juni 2022 18:34 schreef Za het volgende:

[..]
Ik heb geen idee welke varianten hier rondwaren. Ik dacht dat het heden vrijwel uitsluitend Omicron was.
Maar wanneer gevaccineerde jongeren er best enige tijd ziek van worden, de ene na de andere, wordt het dubieus.

En dan ben ik serieus iemand die dacht dat het klaar was met de covid, maar wat ik hier zie, wanneer dat in NL gaat plaatsvinden zou dat problematisch zijn.
Blij om te zien dat jij ook inziet dat Corona niet zomaar een griepje is. Hopelijk blijft ons het ergste ons bespaard, maar het ziet er niet goed uit.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  woensdag 15 juni 2022 @ 21:34:38 #9
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205061234
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2022 20:10 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Blij om te zien dat jij ook inziet dat Corona niet zomaar een griepje is. Hopelijk blijft ons het ergste ons bespaard, maar het ziet er niet goed uit.
Misschien moet je zelf eens gaan beseffen dat 'een griepje' niet een verkoudheid is
maar een serieus iets waar je je behoorlijk slecht van kan voelen en waar jaarlijks mensen door overlijden
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_205061288
quote:
99s.gif Op woensdag 15 juni 2022 21:34 schreef greysbones het volgende:

[..]
Misschien moet je zelf eens gaan beseffen dat 'een griepje' niet een verkoudheid is
maar een serieus iets waar je je behoorlijk slecht van kan voelen en waar jaarlijks mensen door overlijden
Griep neem ik wel degelijk serieus en ik ken ook mensen bij wie griep een fatale factor was. Maar Corona schat ik een stuk zwaarder in dan de gewone Nederlandse griep.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_205061546
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2022 21:38 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Griep neem ik wel degelijk serieus en ik ken ook mensen bij wie griep een fatale factor was. Maar Corona schat ik een stuk zwaarder in dan de gewone Nederlandse griep.
Lompe schatting. Maar ok.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_205062529
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2022 20:10 schreef voetbalmanager2 het volgende:

Blij om te zien dat jij ook inziet dat Corona niet zomaar een griepje is. Hopelijk blijft ons het ergste ons bespaard, maar het ziet er niet goed uit.
Ik heb nooit onderdeel uitgemaakt van de "griepje" roepers. Maar los daarvan, mijn post had betrekking op Aruba, en wat ik hier zie is totaal anders dan in Amsterdam de laatste maanden.
Het betreft geen via via verhalen ook, maar mensen die ik ken. Best shockerend, dan denk ik aan een andere variant wellicht want er komen hier mensen van over de hele wereld, maar dat is in Amsterdam net zo goed het geval.

Biden heeft zondag aangegeven dat Amerikanen zich niet meer hoeven te testen bij terugvliegen, dus de honderden pw die nu in quarantaine zitten/zaten, vliegen straks allemaal met welke variant dit ook mag zijn vrijelijk de VS in.
  Moderator donderdag 16 juni 2022 @ 00:18:51 #13
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205062821
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2022 23:29 schreef Za het volgende:

[..]
Ik heb nooit onderdeel uitgemaakt van de "griepje" roepers. Maar los daarvan, mijn post had betrekking op Aruba, en wat ik hier zie is totaal anders dan in Amsterdam de laatste maanden.
Het betreft geen via via verhalen ook, maar mensen die ik ken. Best shockerend, dan denk ik aan een andere variant wellicht want er komen hier mensen van over de hele wereld, maar dat is in Amsterdam net zo goed het geval.

Biden heeft zondag aangegeven dat Amerikanen zich niet meer hoeven te testen bij terugvliegen, dus de honderden pw die nu in quarantaine zitten/zaten, vliegen straks allemaal met welke variant dit ook mag zijn vrijelijk de VS in.
Dikke prima, laat de shit gaan.. Hou op met de bangmakerij, mensen kunnen ziek worden waar dan ook ter wereld. Dengue is erger dan dit hele Covid verhaal, Malaria ook.. Daar sluiten ze geen grenzen voor. Deze gekkigheid omtrent "Covid" moet echt stoppen.. Dit is bangmakerij.
Lach met een schone bips
pi_205062928
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2022 00:18 schreef loveyoulongtime het volgende:

Dikke prima, laat de shit gaan..
Dat zijn mijn woorden al een paar maanden.

quote:
Hou op met de bangmakerij, mensen kunnen ziek worden waar dan ook ter wereld. Dengue is erger dan dit hele Covid verhaal, Malaria ook.. Daar sluiten ze geen grenzen voor. Deze gekkigheid omtrent "Covid" moet echt stoppen.. Dit is bangmakerij.
Dit is geen bangmakerij, maar een situatie ter plekke, ver van Nederland.

Ik zeg nergens dat grenzen gesloten moeten worden of andere BS, maar nav wat je hier ziet, is een test voor vertrek gewoon geen gek idee, en had ik dat in geval van Biden nog pakweg een week of 3 aangehouden voor het Caraibisch gebied.
  donderdag 16 juni 2022 @ 11:45:58 #15
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205064710
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2022 21:38 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Griep neem ik wel degelijk serieus en ik ken ook mensen bij wie griep een fatale factor was. Maar Corona schat ik een stuk zwaarder in dan de gewone Nederlandse griep.
Maar waar baseer je dat dan op? Want griep is in meeste gevallen net zo dodelijk. Het verloop wellicht korter. Maar niet minder hevig.

De meeste mensen hebben geen flauw benul wat een echte griep is.
Die denken bij koorts en een loopneus aan een griep
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  donderdag 16 juni 2022 @ 11:46:38 #16
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205064713
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2022 23:29 schreef Za het volgende:

[..]
Ik heb nooit onderdeel uitgemaakt van de "griepje" roepers. Maar los daarvan, mijn post had betrekking op Aruba, en wat ik hier zie is totaal anders dan in Amsterdam de laatste maanden.
Het betreft geen via via verhalen ook, maar mensen die ik ken. Best shockerend, dan denk ik aan een andere variant wellicht want er komen hier mensen van over de hele wereld, maar dat is in Amsterdam net zo goed het geval.

Biden heeft zondag aangegeven dat Amerikanen zich niet meer hoeven te testen bij terugvliegen, dus de honderden pw die nu in quarantaine zitten/zaten, vliegen straks allemaal met welke variant dit ook mag zijn vrijelijk de VS in.
Wat is er anders dan?
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  donderdag 16 juni 2022 @ 11:51:08 #17
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205064745
twitter


Ok dan
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  donderdag 16 juni 2022 @ 11:52:51 #18
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205064763
twitter


We shall see
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  Moderator donderdag 16 juni 2022 @ 11:54:55 #19
5428 crew  miss_sly
pi_205064774
quote:
99s.gif Op donderdag 16 juni 2022 11:52 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]

We shall see
Dat zijn dan varianten waar alleen gevaccineerden aan overlijden? Of hoe moet ik dat zien?

Toevoeging: de voorspelling is van 18 mei, dus er is al bijna een maand voorbij. Ik heb er nog niets over gehoord, eigenlijk.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 16 juni 2022 @ 12:07:44 #20
37248 BertV
Handgemaakt
pi_205064876
quote:
99s.gif Op donderdag 16 juni 2022 11:52 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]

We shall see
Het lijkt me absoluut onwenselijk dat je juist de volgzame mensen om gaat brengen en dan blijft zitten met de opstandige.

Als we dan toch aan het fantaseren gaan dan is een "2.0" die dodelijk is voor niet (opnieuw) geprikten logischer.
Huisarts Van Waalwijk Van Doorn en/of voorouders net boven Neder-Rijn? Doe een DNA-test.
pi_205064970
quote:
7s.gif Op donderdag 16 juni 2022 11:54 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Dat zijn dan varianten waar alleen gevaccineerden aan overlijden? Of hoe moet ik dat zien?

Toevoeging: de voorspelling is van 18 mei, dus er is al bijna een maand voorbij. Ik heb er nog niets over gehoord, eigenlijk.
Heb je het artikel ook gelezen? Het gaat er niet om of de varianten dodelijker zijn, het gaat erom dat de varianten de immuunresponse van gevaccineerden zal omzeilen en wel wordt tegen gehouden door het natuurlijk immuunsysteem bij ongevaccineerden.
pi_205064984
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2022 12:07 schreef BertV het volgende:

[..]
Het lijkt me absoluut onwenselijk dat je juist de volgzame mensen om gaat brengen en dan blijft zitten met de opstandige.

Als we dan toch aan het fantaseren gaan dan is een "2.0" die dodelijk is voor niet (opnieuw) geprikten logischer.
Het is geen fantasie.. Het is een wetenschapper die waarschuwt voor het effect van het vele vaccineren.

Niemand heeft het over een geplande genocide van volgzame mensen.
  Moderator donderdag 16 juni 2022 @ 12:26:40 #23
5428 crew  miss_sly
pi_205064991
quote:
10s.gif Op donderdag 16 juni 2022 12:24 schreef _I het volgende:

[..]
Heb je het artikel ook gelezen? Het gaat er niet om of de varianten dodelijker zijn, het gaat erom dat de varianten de immuunresponse van gevaccineerden zal omzeilen en wel wordt tegen gehouden door het natuurlijk immuunsysteem bij ongevaccineerden.
Dat is nog niet gebeurd, toch? Wat maakt dat je denkt dat dat alsnog gaat gebeuren?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 16 juni 2022 @ 12:26:57 #24
37248 BertV
Handgemaakt
pi_205064993
quote:
10s.gif Op donderdag 16 juni 2022 12:24 schreef _I het volgende:

[..]
Heb je het artikel ook gelezen? Het gaat er niet om of de varianten dodelijker zijn, het gaat erom dat de varianten de immuunrespons van gevaccineerden zal omzeilen en wel wordt tegen gehouden door het natuurlijk immuunsysteem bij ongevaccineerden.
Ik ken het verhaal. Maar waarom zou dit niet gelden voor de normale griepprik? Dit was feitelijk het inbrengen van eiwitknipsels ipv het verzwakte virus.

edit: ik ben tegen het knutselen met genetisch materiaal.
Huisarts Van Waalwijk Van Doorn en/of voorouders net boven Neder-Rijn? Doe een DNA-test.
pi_205065040
quote:
7s.gif Op donderdag 16 juni 2022 12:26 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Dat is nog niet gebeurd, toch? Wat maakt dat je denkt dat dat alsnog gaat gebeuren?
Wat geeft je het idee dat ik dat zou denken? Zag je ergens mijn mening staan?
  Moderator donderdag 16 juni 2022 @ 12:35:10 #26
5428 crew  miss_sly
pi_205065048
quote:
10s.gif Op donderdag 16 juni 2022 12:33 schreef _I het volgende:

[..]
Wat geeft je het idee dat ik dat zou denken? Zag je ergens mijn mening staan?
O, als dit de manier van communiceren is, dan stop ik ermee :)
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_205065052
quote:
10s.gif Op donderdag 16 juni 2022 12:24 schreef _I het volgende:

[..]
Heb je het artikel ook gelezen? Het gaat er niet om of de varianten dodelijker zijn, het gaat erom dat de varianten de immuunresponse van gevaccineerden zal omzeilen en wel wordt tegen gehouden door het natuurlijk immuunsysteem bij ongevaccineerden.
Zal dan apenpokken ook niet als een gek gaan rondgaan ?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_205065054
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2022 12:26 schreef BertV het volgende:

[..]
Ik ken het verhaal. Maar waarom zou dit niet gelden voor de normale griepprik? Dit was feitelijk het inbrengen van eiwitknipsels ipv het verzwakte virus.

edit: ik ben tegen het knutselen met genetisch materiaal.
Geen idee. Misschien als je de griepprik krijgt 4 x per jaar geeft dat hetzelfde effect. Dat je daarmee ruimte geeft voor het ontstaan van een mutatie die ongevoelig is voor opgebouwde immuniteit vanuit dat vaccin.

Bacteriën worden ook resistent tegen antibiotica, zelfde principe misschien!?
pi_205065065
quote:
7s.gif Op donderdag 16 juni 2022 12:35 schreef miss_sly het volgende:

[..]
O, als dit de manier van communiceren is, dan stop ik ermee :)
Manier? Ik heb het over een artikel, jij stelt dat ik zou denken dat het zo is. Geen idee waar je dat vandaan haalt. Het zou niet de eerste keer zijn. Maar vind er niet zoveel van.
pi_205065075
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2022 12:35 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Zal dan apenpokken ook niet als een gek gaan rondgaan ?
Ik denk dat apenpokken niet “rondgaan”. Denk eerder dat mensen dat virus al bij zich dragen en dat het nu ruimte krijgt om zich te laten gelden. Als je immuunsysteem een aantal tikken krijgt, krijgen ziektes die al in je lijf zitten minder weerstand!? Zoiets!?

Maar in Canada waren veel gevallen gewoon gordelroos, en aangezien de apen hier redelijk dun gezaaid zijn, vermoed ik dat we hier naar iets anders kijken dan “apenpokken”.
  donderdag 16 juni 2022 @ 12:46:26 #31
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205065108
quote:
10s.gif Op donderdag 16 juni 2022 12:40 schreef _I het volgende:

[..]
Ik denk dat apenpokken niet “rondgaan”. Denk eerder dat mensen dat virus al bij zich dragen en dat het nu ruimte krijgt om zich te laten gelden. Als je immuunsysteem een aantal tikken krijgt, krijgen ziektes die al in je lijf zitten minder weerstand!? Zoiets!?

Maar in Canada waren veel gevallen gewoon gordelroos, en aangezien de apen hier redelijk dun gezaaid zijn, vermoed ik dat we hier naar iets anders kijken dan “apenpokken”.
Misschien mogen de artsen nu wel ivermectine voor schrijven :D
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  donderdag 16 juni 2022 @ 12:47:42 #32
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205065118
quote:
7s.gif Op donderdag 16 juni 2022 11:54 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Dat zijn dan varianten waar alleen gevaccineerden aan overlijden? Of hoe moet ik dat zien?

Toevoeging: de voorspelling is van 18 mei, dus er is al bijna een maand voorbij. Ik heb er nog niets over gehoord, eigenlijk.
Zoals een andere user al aangaf het gaat erom dat voornamelijk gevaccineerden ziek zullen worden.

Het is een theorie die een wetenschapper heeft. Wil niet zeggen dat dit per definitie zal gebeuren Maar het kan wel een mogelijkheid zijn
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  donderdag 16 juni 2022 @ 12:49:57 #33
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205065139
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2022 12:26 schreef BertV het volgende:

[..]
Ik ken het verhaal. Maar waarom zou dit niet gelden voor de normale griepprik? Dit was feitelijk het inbrengen van eiwitknipsels ipv het verzwakte virus.

edit: ik ben tegen het knutselen met genetisch materiaal.
De normale griepprik waarbij ze van te voren kiezen welke griep er hoogstwaarschijnlijk gaat heersen en 2 van de 3 keer hebben ze net de verkeerde gekozen..
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_205065149
quote:
99s.gif Op donderdag 16 juni 2022 12:46 schreef greysbones het volgende:

[..]
Misschien mogen de artsen nu wel ivermectine voor schrijven :D
Voor gordelroos? Krijg je daar uberhaupt iets voor?

Alles lijkt me beter dat het levende virus voor pokken alsnog ingespoten krijgen. :P
  donderdag 16 juni 2022 @ 12:52:55 #35
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205065156
quote:
10s.gif Op donderdag 16 juni 2022 12:51 schreef _I het volgende:

[..]
Voor gordelroos? Krijg je daar uberhaupt iets voor?

Alles lijkt me beter dat het levende virus voor pokken alsnog ingespoten krijgen. :P
Schurft kun je het in ieder geval voor gebruiken :Y
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_205065176
quote:
99s.gif Op donderdag 16 juni 2022 12:47 schreef greysbones het volgende:
Het is een theorie die een wetenschapper heeft.
't is weer nen belg :(

Gij hebt het wel degelijk op mij gemunt :(
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_205065238
quote:
99s.gif Op donderdag 16 juni 2022 11:45 schreef greysbones het volgende:

[..]
Maar waar baseer je dat dan op? Want griep is in meeste gevallen net zo dodelijk. Het verloop wellicht korter. Maar niet minder hevig.

De meeste mensen hebben geen flauw benul wat een echte griep is.
Die denken bij koorts en een loopneus aan een griep
Ik heb zelf corona gehad en dat was compleet anders en veel erger dan al die tientallen keren dat ik ooit de griep had. Inclusief die keer dat ik de Spaanse griep had. Van corona had ik 2 weken moeite met ademen, was zelfs een trap oplopen een helse opgave, kon ik 2 weken niets ruiken en proeven en had ik maanden nadien nog last met mijn conditie. Ik heb ook collega’s bij wie er dergelijke problemen waren.

Iedereen die ik ken die in de problemen zijn geweest met de griep was of erg oud of al flink ziek van andere dingen. Ik ben in de 30 en de 2 collega’s die zoveel last van Corona hadden waren in de 20 en 30.

En ja, bijna iedereen die ik ken heeft wel minstens 1x corona gehad, dus meestal gaat het gewoon goed. Maar in vergelijking met de griep is corona heel anders.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  donderdag 16 juni 2022 @ 13:07:18 #38
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205065256
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2022 12:55 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
't is weer nen belg :(

Gij hebt het wel degelijk op mij gemunt :(
Las gister een twitterbericht dat een gehele trein (verplicht) ontruimd moest worden in België vanwege 1 geval van apenpokken.
Kon nergens bevestiging vinden .. jij iets van gehoord?
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_205065257
quote:
99s.gif Op donderdag 16 juni 2022 11:52 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]

We shall see
Voorspelling #86 dat gevaccineerden weer dood neer gaan vallen. Dit keer blijkbaar door corona dat alleen gevaccineerden betreft.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_205065280
quote:
99s.gif Op donderdag 16 juni 2022 13:07 schreef greysbones het volgende:

[..]
Las gister een twitterbericht dat een gehele trein (verplicht) ontruimd moest worden in België vanwege 1 geval van apenpokken.
Kon nergens bevestiging vinden .. jij iets van gehoord?
Heb ik ook gelezen. Drie zwartrijders met apenpakken waarna de hele trein geëvacueerd werd en uit de dienstregeling gehaald werd. Stond gewoon in het AD of RTL. Ik zit nu alleen op de iPad anders had ik het artikel erbij gezocht.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  donderdag 16 juni 2022 @ 13:11:31 #41
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205065281
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2022 13:04 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Ik heb zelf corona gehad en dat was compleet anders en veel erger dan al die tientallen keren dat ik ooit de griep had. Inclusief die keer dat ik de Spaanse griep had. Van corona had ik 2 weken moeite met ademen, was zelfs een trap oplopen een helse opgave, kon ik 2 weken niets ruiken en proeven en had ik maanden nadien nog last met mijn conditie. Ik heb ook collega’s bij wie er dergelijke problemen waren.

Iedereen die ik ken die in de problemen zijn geweest met de griep was of erg oud of al flink ziek van andere dingen. Ik ben in de 30 en de 2 collega’s die zoveel last van Corona hadden waren in de 20 en 30.

En ja, bijna iedereen die ik ken heeft wel minstens 1x corona gehad, dus meestal gaat het gewoon goed. Maar in vergelijking met de griep is corona heel anders.
Spaanse griep??
Of de Mexicaanse ?
Wat eveneens zo’n opgeblazen iets is gebleken

Ken hier ook genoeg mensen die Corona hebben gehad, geen van hen die aangaven dat het veel erger was dan een griep.

Long covid is gewoon post viral syndroom. Dat mensen krijgen na een heftige griep( met veelal longontsteking)

Onze dochter heeft ooit op een jonge leeftijd longontsteking gehad. Die heeft hier zeker 2 a 3 maanden last van gehad.
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_205065285
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2022 13:11 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Heb ik ook gelezen. Drie zwartrijders met apenpokken waarna de hele trein geëvacueerd werd en uit de dienstregeling gehaald werd. Stond gewoon in het AD of RTL. Ik zit nu alleen op de iPad anders had ik het artikel erbij gezocht.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  donderdag 16 juni 2022 @ 13:12:30 #43
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205065289
En zelfs over long covid ( en post viral syndroom ) zijn de meningen onder wetenschappers enorm verdeeld
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_205065296
quote:
99s.gif Op donderdag 16 juni 2022 13:07 schreef greysbones het volgende:

[..]
Las gister een twitterbericht dat een gehele trein (verplicht) ontruimd moest worden in België vanwege 1 geval van apenpokken.
Kon nergens bevestiging vinden .. jij iets van gehoord?
jaja was in Gent Sint-Pieters station
iets ivm enkele zwartrijders die werden aangesproken, symptomen vertoonden van "iets", zeiden dat ze schurft hadden, conducteur geloofde hen niet en heeft hulpdiensten gebeld die ze mee genomen hebben. Paar uur later staat het al in de krant "apenpokken"
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  donderdag 16 juni 2022 @ 13:13:42 #45
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205065298
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2022 13:11 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Ik las een verslag van een aanwezige.. toen stond er dus nog niets in de krant
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  donderdag 16 juni 2022 @ 13:14:04 #46
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205065301
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2022 13:13 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
jaja was in Gent Sint-Pieters station
iets ivm enkele zwartrijders die werden aangesproken, symptomen vertoonden van "iets", zeiden dat ze schurft hadden, conducteur geloofde hen niet en heeft hulpdiensten gebeld die ze mee genomen hebben. Paar uur later staat het al in de krant "apenpokken"
_O- _O- _O-
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_205065304
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_205065329
quote:
99s.gif Op donderdag 16 juni 2022 11:52 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]

We shall see
Ah, Geert Vanden Bossche... Die man is tegen vaccinatie vanwege het risico op mutatie en verzwakking van het natuurlijk immuunsysteem. Hij heeft dat zogenaamd wetenschappelijk onderbouwd, maar wil dit niet laten peer-reviewen... Iets zegt me dat hij dan niet helemaal eerlijk is.

quote:
Op de vraag of zijn paper voor peer-review bij een publicatie is ingediend, zei Vanden Bossche tegen LifeSiteNews via e-mailcorrespondentie, “dat er geen tijd is voor peer-review en dat de zaken niet meer zoals gewoonlijk zullen gaan. De wereld zou mijn boodschap nu moeten horen en niet pas over 3-4 maanden.”
Je bent wel cool, maar dat komt doordat je in mijn schaduw staat
pi_205065342
quote:
99s.gif Op donderdag 16 juni 2022 12:52 schreef greysbones het volgende:

[..]
Schurft kun je het in ieder geval voor gebruiken :Y
Ah ja, maar schurft is ook een beestje. Gordelroos niet.

Denk dat ivermectine voor veel mensen zal helpen, als ik lees hoeveel mensen met parasieten rondlopen. Ugh.
  donderdag 16 juni 2022 @ 14:57:16 #50
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205065988
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2022 13:18 schreef Multatilu het volgende:

[..]
Ah, Geert Vanden Bossche... Die man is tegen vaccinatie vanwege het risico op mutatie en verzwakking van het natuurlijk immuunsysteem. Hij heeft dat zogenaamd wetenschappelijk onderbouwd, maar wil dit niet laten peer-reviewen... Iets zegt me dat hij dan niet helemaal eerlijk is.
[..]

Heeft ongeveer gelijke kwalificaties als Koopmans, maar omdat hij er een andere mening op na houdt wordt het zogenaamd wetenschappelijk ??

Peer reviewed en peer reviewed zit ook een enorm verschil in
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_205066559
@greysbones

Dat bericht uit het vorige deel van jou over Hugo de Jonge kan ik nu even niet quoten, maar daar doet het OM uiteraard niets mee. En een artikel 12 word helemaal lachen voor het OM als ze dat doorzetten.
https://www.ad.nl/politie(...)are-feiten~af02a1c2/
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  donderdag 16 juni 2022 @ 17:56:44 #52
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_205067220
Severe COVID-19 ‘Rare’ In Unvaccinated People, Survey Reveals

quote:
The survey uploaded to the preprint server ResearchGate presented data from more than 18,500 respondents from the “Control Group” project with more than 300,000 overall participants. An analysis revealed that compared to those who got jabbed, unvaccinated people reported fewer hospitalizations.

The international survey also found that the unvaccinated people from more than 175 countries were more likely to self-care to prevent and manage COVID-19 infection. They used natural products like vitamin D, vitamin C, zinc, quercetin, and drugs, such as ivermectin and hydroxychloroquine.

Many participants experienced discrimination for refusing the administration of “genetic vaccines” and struggled with mental health burdens due to the stigma in the mostly “vaccinated” society.
Ach so.. ;)
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  donderdag 16 juni 2022 @ 18:52:04 #53
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205067637
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2022 16:26 schreef voetbalmanager2 het volgende:
@:greysbones

Dat bericht uit het vorige deel van jou over Hugo de Jonge kan ik nu even niet quoten, maar daar doet het OM uiteraard niets mee. En een artikel 12 word helemaal lachen voor het OM als ze dat doorzetten.
https://www.ad.nl/politie(...)are-feiten~af02a1c2/
Rechten heb ik me niet genoeg in verdiept dus dat zou kunnen
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  donderdag 16 juni 2022 @ 19:16:22 #54
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_205067855
quote:
Follow the science, tot de science niet uitkomt uiteraard, dan niet :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  donderdag 16 juni 2022 @ 19:52:41 #55
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_205068384
Het is ook 110% toeval dat de hondervierenveertig keer gevaccineerde en geboosterde Fauci vlak voor hij moest getuigen mbt de pandemie in de senaat dat hij opeens Covid heeft.

Echt, mijn net gelapte ramen zijn minder doorzichtig :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_205068653
quote:
99s.gif Op donderdag 16 juni 2022 11:46 schreef greysbones het volgende:

Wat is er anders dan?
Dat er veel mensen 2 weken flink ziek van zijn, ook in de leeftijdscategorie 20-35 (gevaccineerd en fit).
Er is een uitbraak, maar die hadden we in NL ook even terug, maar daar heb ik dat van niemand vernomen zeker niet in die leeftijdsgroep.
Het kan een andere (oudere) variant zijn die hier nog rondgaat, ik denk dat er weinig tot niets aan sequencing wordt gedaan.
  donderdag 16 juni 2022 @ 20:16:40 #57
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_205068691
Ik post um maar hier.. goed nieuws, voor de mannen



;)
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  donderdag 16 juni 2022 @ 20:22:19 #58
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205068767
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2022 20:14 schreef Za het volgende:

[..]
Dat er veel mensen 2 weken flink ziek van zijn, ook in de leeftijdscategorie 20-35 (gevaccineerd en fit).
Er is een uitbraak, maar die hadden we in NL ook even terug, maar daar heb ik dat van niemand vernomen zeker niet in die leeftijdsgroep.
Het kan een andere (oudere) variant zijn die hier nog rondgaat, ik denk dat er weinig tot niets aan sequencing wordt gedaan.
Omicron was hier alles door elkaar jong en oud
Maar vooral gevaccineerd wat ik heb waargenomen
Duurde voor de meesten een weekje hooguit
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  donderdag 16 juni 2022 @ 20:22:59 #59
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205068773
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2022 20:16 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik post um maar hier.. goed nieuws, voor de mannen

[ afbeelding ]

;)
Is dit wel peer reviewed ???
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  donderdag 16 juni 2022 @ 20:38:21 #60
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_205068950
quote:
99s.gif Op donderdag 16 juni 2022 20:22 schreef greysbones het volgende:

[..]
Is dit wel peer reviewed ???
Vast niet :Z
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_205069084
komaan he meisjes
*O* *O* *O*
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  donderdag 16 juni 2022 @ 20:51:35 #62
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205069180
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2022 20:47 schreef UncleScorp het volgende:
komaan he meisjes
*O* *O* *O*
Voor welke meisjes was deze cheer bedoeld .. de meisjes als in de borsten ? :P
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  donderdag 16 juni 2022 @ 20:52:01 #63
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205069196
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2022 20:38 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Vast niet :Z
_O- _O-
Ik hou van BNW O+
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_205069484
quote:
99s.gif Op donderdag 16 juni 2022 20:22 schreef greysbones het volgende:

Omicron was hier alles door elkaar jong en oud
Maar vooral gevaccineerd wat ik heb waargenomen
Duurde voor de meesten een weekje hooguit
Van degenen die ik in Amsterdam sprak hoorde ik dat ook, een paar dagen tot een week.

Ik houd het al even niet meer bij, maar misschien gaan er her en der nog andere oudere varianten rond, het zal niet overal 100% Omicron zijn, en dan kunnen er lokaal andere uitbraken zijn die er anders uitzien, zoiets.

Maar nu we er goed voorstaan met Omicron (al vind ik de cijfers uit de UK, Duitsland en Portugal niet gunstig qua besmettingen versus opnames tov januari, maar dat zal mogelijk zijn omdat er veel minder wordt getest, en er geen duidelijk beeld meer is) zou ik bij dit soort gevallen toch gelijk gaan sequencen en dan maar even een test voor vertrek voor een paar weken, voor de zekerheid of tot er duidelijkheid is.
pi_205069602
quote:
99s.gif Op donderdag 16 juni 2022 20:51 schreef greysbones het volgende:

[..]
Voor welke meisjes was deze cheer bedoeld .. de meisjes als in de borsten ? :P
wot else ?
-O-
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_205069715
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juni 2022 21:12 schreef Za het volgende:

[..]
Van degenen die ik in Amsterdam sprak hoorde ik dat ook, een paar dagen tot een week.

Ik houd het al even niet meer bij, maar misschien gaan er her en der nog andere oudere varianten rond, het zal niet overal 100% Omicron zijn, en dan kunnen er lokaal andere uitbraken zijn die er anders uitzien, zoiets.

Maar nu we er goed voorstaan met Omicron (al vind ik de cijfers uit de UK, Duitsland en Portugal niet gunstig qua besmettingen versus opnames tov januari, maar dat zal mogelijk zijn omdat er veel minder wordt getest, en er geen duidelijk beeld meer is) zou ik bij dit soort gevallen toch gelijk gaan sequencen en dan maar even een test voor vertrek voor een paar weken, voor de zekerheid of tot er duidelijkheid is.
Het gaat wel om omicron, maar dan voornamelijk de b.a.4 en b.a.5 variant. Die zijn besmettelijker dan de oorspronkelijke omicron variant.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_205070041
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juni 2022 21:34 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Het gaat wel om omicron, maar dan voornamelijk de b.a.4 en b.a.5 variant. Die zijn besmettelijker dan de oorspronkelijke omicron variant.
Kap eens met die onzin man.. Besmettelijker.. Als het altijd Besmettelijker zou worden zou iedereen non stop verkouden zijn.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_205070159
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2022 22:01 schreef ludovico het volgende:

[..]
Kap eens met die onzin man.. Besmettelijker.. Als het altijd Besmettelijker zou worden zou iedereen non stop verkouden zijn.
https://www.nd.nl/nieuws/(...)jk-te-realiseren-dat
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_205070188
quote:
Niet te lezen, maar je haalt je fake news van Koopmans?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_205070487
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2022 22:16 schreef ludovico het volgende:

[..]
Niet te lezen, maar je haalt je fake news van Koopmans?
Heel wat betrouwbaarder dan blcbx, vage facebookgroepen en FvD wappies
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_205070502
Hier een andere nieuwsbron zonder paywall:
https://www.rijnmond.nl/n(...)n-lang-de-golf-wordt
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_205070676
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2022 22:46 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Hier een andere nieuwsbron zonder paywall:
https://www.rijnmond.nl/n(...)n-lang-de-golf-wordt
Dikke duimwerk van een fake wetenschapper dus.

Het betreurt me dat je haar gebrek aan inhoud niet eens in de gaten hebt je houdt je al 2.5 jaar bezig met het onderwerp, ga eens aandachtig kijken daar wat die muppet zegt. Pure emo angst, niks scientifics.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_205070690
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2022 22:44 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Heel wat betrouwbaarder dan blcbx, vage facebookgroepen en FvD wappies
As Hominems.

Er zijn een aantal twitter figuren bezig met zwaar inhoudelijke kennis.

Robert Malone is de kleinste niet, hoe wil je het censureren van wetenschappers met die status nou niet beangstigend vinden?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  donderdag 16 juni 2022 @ 23:28:24 #74
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_205070792
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2022 13:04 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Ik heb zelf corona gehad en dat was compleet anders en veel erger dan al die tientallen keren dat ik ooit de griep had. Inclusief die keer dat ik de Spaanse griep had. Van corona had ik 2 weken moeite met ademen, was zelfs een trap oplopen een helse opgave, kon ik 2 weken niets ruiken en proeven en had ik maanden nadien nog last met mijn conditie. Ik heb ook collega’s bij wie er dergelijke problemen waren.

Iedereen die ik ken die in de problemen zijn geweest met de griep was of erg oud of al flink ziek van andere dingen. Ik ben in de 30 en de 2 collega’s die zoveel last van Corona hadden waren in de 20 en 30.

En ja, bijna iedereen die ik ken heeft wel minstens 1x corona gehad, dus meestal gaat het gewoon goed. Maar in vergelijking met de griep is corona heel anders.
Dan heb je wel enorm vaak griep gehad in je leven. Want:

Uit het onderzoek blijkt dat kinderen gemiddeld elk jaar griep krijgen. Maar naarmate mensen ouder worden, neemt de frequentie waarmee ze griep krijgen, af. Vanaf een jaar of dertig wordt de frequentie zelfs stabiel: gemiddeld krijgen mensen twee keer per decennium de griep. “We ontdekten dat griep in het geval van volwassenen echt veel minder vaak voorkomt dan mensen denken,”


Term mannengriep is er niet voor niks. Wss had je vaak niet de echte griep maar een Rhino.

Of je hebt enorm pech want ik kan me niet eens herinneren wanneer ik voor het laatst griep had, toen was ik kind dus misschien ben jij mijn 'tegenhanger' tbv het gemiddelde.

Echt hoor, veel mensen noemen een verkoudheid griep, heel veel.
To BG or not to BG!
pi_205070862
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_205070872
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2022 23:28 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Dan heb je wel enorm vaak griep gehad in je leven. Want:

Uit het onderzoek blijkt dat kinderen gemiddeld elk jaar griep krijgen. Maar naarmate mensen ouder worden, neemt de frequentie waarmee ze griep krijgen, af. Vanaf een jaar of dertig wordt de frequentie zelfs stabiel: gemiddeld krijgen mensen twee keer per decennium de griep. “We ontdekten dat griep in het geval van volwassenen echt veel minder vaak voorkomt dan mensen denken,”


Term mannengriep is er niet voor niks. Wss had je vaak niet de echte griep maar een Rhino.

Of je hebt enorm pech want ik kan me niet eens herinneren wanneer ik voor het laatst griep had, toen was ik kind dus misschien ben jij mijn 'tegenhanger' tbv het gemiddelde.

Echt hoor, veel mensen noemen een verkoudheid griep, heel veel.
Ik ben jaarlijks wel 2x ziek, 2 dagen koorts oid. Niks ernstig.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  vrijdag 17 juni 2022 @ 00:40:26 #77
24329 KNAK
ff w88,......
pi_205071080
https://www.telegraaf.nl/nieuws/338585091/minister-kuipers-sluit-nieuwe-lockdown-niet-uit

Drup….drup…..drup,…

En zo krijgt het drupje voor drupje steeds meer vorm. Wel opzienbarend hoe slim ze nu al zijn begonnen met druppelen. Het duurt nog wel even voor die shit ons weer bereikt; we mogen nog eerst even genieten van de zomer. Kan uiteraard geen kwaad om het volk nu al te laten weten wat er boven het hoofd hangt.
Mai pben rai~!
  Moderator vrijdag 17 juni 2022 @ 00:53:41 #78
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205071107
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2022 00:40 schreef KNAK het volgende:
https://www.telegraaf.nl/nieuws/338585091/minister-kuipers-sluit-nieuwe-lockdown-niet-uit

Drup….drup…..drup,…

En zo krijgt het drupje voor drupje steeds meer vorm. Wel opzienbarend hoe slim ze nu al zijn begonnen met druppelen. Het duurt nog wel even voor die shit ons weer bereikt; we mogen nog eerst even genieten van de zomer. Kan uiteraard geen kwaad om het volk nu al te laten weten wat er boven het hoofd hangt.
BA4 en BA5 zijn nu het grote gevaar... Kijk even naar Zuid Afrika wat daar gebeurd is :) Noppes..... En komt dat in het nieuws? nehhh..... Van de andere kant wel interessant om te zien wat er gaat gebeuren. Z-Afrika lage vaccinatie graad en niks aan de hand. Let's see what happens here :) Als het wel los gaat hier, wat ik niet hoop... Sorry voor de gevaccineerden dan..

Had GvdB misschien toch gelijk? De tijd zal het leren.
Lach met een schone bips
  vrijdag 17 juni 2022 @ 08:22:22 #79
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205071579
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2022 00:40 schreef KNAK het volgende:
https://www.telegraaf.nl/nieuws/338585091/minister-kuipers-sluit-nieuwe-lockdown-niet-uit

Drup….drup…..drup,…

En zo krijgt het drupje voor drupje steeds meer vorm. Wel opzienbarend hoe slim ze nu al zijn begonnen met druppelen. Het duurt nog wel even voor die shit ons weer bereikt; we mogen nog eerst even genieten van de zomer. Kan uiteraard geen kwaad om het volk nu al te laten weten wat er boven het hoofd hangt.
Exact wat ik dacht vanochtend toen ik het nieuws hoorde
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  vrijdag 17 juni 2022 @ 08:40:33 #80
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_205071708
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2022 23:39 schreef ludovico het volgende:

[..]
Ik ben jaarlijks wel 2x ziek, 2 dagen koorts oid. Niks ernstig.
'grieperig' noemen mensen het ook wel eens. Laatst wel een collega, die was doodziek, koorts en zelfs ijlen, dacht dat hij doodging, duurde 2 weken, door dokter bevestigd dat het griep was. Maar meestal, denk wel 95% van de gevallen dat mensen zeggen dat ze griep hebben, is het een rhino.

Daarom was het ook een kromme discussie want die mensen denken dat mensen het vergelijken met een rhino (omdat ze dat de griep noemen) terwijl de influenza (griep) veel ernstiger is (over het algemeen) dan een rhino.

[ Bericht 0% gewijzigd door oppiedoppie op 17-06-2022 08:50:22 ]
To BG or not to BG!
  vrijdag 17 juni 2022 @ 08:46:24 #81
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205071759
twitter


Wat zegt hij nu???
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  vrijdag 17 juni 2022 @ 09:45:39 #82
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205072262
twitter


Een lach in de morgen is een dag zonder zorgen
Soms is iets dermate gek en lachwekkend dat je het gewoon moet delen _O- _O- _O-
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  vrijdag 17 juni 2022 @ 12:00:25 #83
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_205073474
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2022 22:46 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Hier een andere nieuwsbron zonder paywall:
https://www.rijnmond.nl/n(...)n-lang-de-golf-wordt
Onderstaande beweringen uit je 'betrouwbare' link:

"Het virus is niet weg. Het circuleert nog steeds en je kunt er heel erg ziek van worden, zeker als je niet gevaccineerd bent."

Mensen ouder dan 60 jaar en mensen met een immuniteitsstoornis kunnen ter voorkoming van besmetting een tweede boostervaccinatie tegen corona halen bij locaties van de GGD.

Zelf betwijfel ik bovenstaande vetgedrukte beweringen maar daarom ben ik ook op BNW waar ook dingen voorbij komen die (soms nog) niet bewezen of 'betrouwbaar' zijn.
To BG or not to BG!
  vrijdag 17 juni 2022 @ 12:05:49 #84
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_205073521
quote:
99s.gif Op vrijdag 17 juni 2022 09:45 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]

Een lach in de morgen is een dag zonder zorgen
Soms is iets dermate gek en lachwekkend dat je het gewoon moet delen _O- _O- _O-
Was deze ochtend bij de Etos, ik stond te wachten om af te rekenen en hoorde een klant voor mij tegen de meisjes achter de kassa over corona weer om zich heen slaat en die en die had het te pakken ondanks de boosters, meneer zelf ook alle prikjes en boosters. Toen het mijn beurt was zei ik tegen de dames ik geen enkele spuit en nergens last van ook. De dames waren ook niet gevaccineerd en dat ging niet gebeuren ook. Leuk gesprekje gehad met de meiskes. Ze hoopten dat de mondvodjes niet terugkwamen want ze vonden het niet te doen om met die lap de hele dag te werken nutteloos en sjoemelden er dan ook mee.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  vrijdag 17 juni 2022 @ 12:17:21 #85
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_205073613
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2022 23:12 schreef ludovico het volgende:

[..]
As Hominems.

Er zijn een aantal twitter figuren bezig met zwaar inhoudelijke kennis.

Robert Malone is de kleinste niet, hoe wil je het censureren van wetenschappers met die status nou niet beangstigend vinden?
Waarschijnlijk omdat een hele groep er aan meedoet? Al die wetenschappers zijn ook onbetrouwbaar en wappie verklaard.
Discussies tussen wetenschappers, wat wetenschap wetenschap maakt is de nek om gedraaid. De tegenwoordige wetenschap is helaas niet meer zo onafhankelijk en is meer 'wie betaald bepaald'.

Net zoiets in de journalistiek. Helemaal volgens 1984. Enge ontwikkeling op weg naar totale controle over het klootjesvolk.
To BG or not to BG!
  vrijdag 17 juni 2022 @ 12:46:09 #86
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_205073848
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2022 12:05 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Was deze ochtend bij de Etos, ik stond te wachten om af te rekenen en hoorde een klant voor mij tegen de meisjes achter de kassa over corona weer om zich heen slaat en die en die had het te pakken ondanks de boosters, meneer zelf ook alle prikjes en boosters. Toen het mijn beurt was zei ik tegen de dames ik geen enkele spuit en nergens last van ook. De dames waren ook niet gevaccineerd en dat ging niet gebeuren ook. Leuk gesprekje gehad met de meiskes. Ze hoopten dat de mondvodjes niet terugkwamen want ze vonden het niet te doen om met die lap de hele dag te werken nutteloos en sjoemelden er dan ook mee.
Had zoiets gisteren ook nog. Als EHBOer (schijnt hier op FOK onmogelijk te zijn want 'wappies' als ik zouden niet om andere mensen geven) had ik een evenement en hoofd-EHBO begon te vertellen dat hij volgende week zijn 2e booster zou krijgen toen iemand zei dat er vast veel besmettingen zouden zijn aangezien we met 650 man op elkaar zaten en toen begon de EHBOer naast mij zachtjes 'die is gek' in mij nek te zeggen. Toen kregen we nog een goed gesprek, ja hoor ik ben een echte wappie zei hij nog, hij had nog een advocaat ingeschakeld omdat zijn ex hun 2 kinderen van 9 en 11 wilde inenten. Ze heeft het toen niet gedaan.

Bij het EHBO weten ze niet dat ik niet ingeent ben en ze gaan er vanuit dat iedereen zich heeft laten inenten, alsof dat eigenlijk geen keuze was, en dat heb ik maar zo gelaten. Dus verassend dat ik niet de enige 'wap' was van de groep, hij had zich ook stilgehouden. Er zijn wss nog veel meer 'verstopte ongevaccineerden' dan ik dacht.
To BG or not to BG!
  vrijdag 17 juni 2022 @ 12:47:34 #87
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_205073858
quote:
99s.gif Op vrijdag 17 juni 2022 09:45 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]

Een lach in de morgen is een dag zonder zorgen
Soms is iets dermate gek en lachwekkend dat je het gewoon moet delen _O- _O- _O-
Dit is toch niet serieus bedoeld? :D
To BG or not to BG!
  vrijdag 17 juni 2022 @ 12:48:25 #88
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205073864
twitter


helemaal in BNW spirit
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  vrijdag 17 juni 2022 @ 12:48:38 #89
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205073868
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2022 12:47 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Dit is toch niet serieus bedoeld? :D
schijnt van het CDC te komen
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  vrijdag 17 juni 2022 @ 12:51:37 #90
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_205073885
quote:
99s.gif Op vrijdag 17 juni 2022 08:46 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]

Wat zegt hij nu???
Gelukkig maar want was even bang dat we alle kwetsbaren zouden moeten beschermen door een mondkapje te dragen of voorgoed afstand houden.

Want er waren/zijn serieus mensen die dat een goed idee vinden. :')
To BG or not to BG!
  vrijdag 17 juni 2022 @ 13:08:52 #91
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_205074009
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2022 12:46 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Had zoiets gisteren ook nog. Als EHBOer (schijnt hier op FOK onmogelijk te zijn want 'wappies' als ik zouden niet om andere mensen geven) had ik een evenement en hoofd-EHBO begon te vertellen dat hij volgende week zijn 2e booster zou krijgen toen iemand zei dat er vast veel besmettingen zouden zijn aangezien we met 650 man op elkaar zaten en toen begon de EHBOer naast mij zachtjes 'die is gek' in mij nek te zeggen. Toen kregen we nog een goed gesprek, ja hoor ik ben een echte wappie zei hij nog, hij had nog een advocaat ingeschakeld omdat zijn ex hun 2 kinderen van 9 en 11 wilde inenten. Ze heeft het toen niet gedaan.

Bij het EHBO weten ze niet dat ik niet ingeent ben en ze gaan er vanuit dat iedereen zich heeft laten inenten, alsof dat eigenlijk geen keuze was, en dat heb ik maar zo gelaten. Dus verassend dat ik niet de enige 'wap' was van de groep, hij had zich ook stilgehouden. Er zijn wss nog veel meer 'verstopte ongevaccineerden' dan ik dacht.
Doet mij altijd deugd als ik zo'n verstopte ongevaccineerde spreek. Zo ook even hiervoor toevallig met een collega die echt geen domme jongen is en zelfs hoogopgeleid zoals ze dat noemen. Wappies zijn niet dom, ongeschoold en werkeloos volk, dit soort figuren halen ze juist graag naar de voorgrond en in the picture om zo een hele groep mensen weg te kunnen zetten als allemaal simpele sjappies.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  vrijdag 17 juni 2022 @ 13:10:18 #92
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205074014
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2022 13:08 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Doet mij altijd deugd als ik zo'n verstopte ongevaccineerde spreek. Zo ook even hiervoor toevallig met een collega die echt geen domme jongen is en zelfs hoogopgeleid zoals ze dat noemen. Wappies zijn niet dom, ongeschoold en werkeloos volk, dit soort figuren halen ze juist graag naar de voorgrond en in the picture om zo een hele groep mensen weg te kunnen zetten als allemaal simpele sjappies.
_O_ _O_ _O_
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  vrijdag 17 juni 2022 @ 13:13:57 #93
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205074036
twitter
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  vrijdag 17 juni 2022 @ 13:15:23 #94
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205074041
twitter


@Ali_boo
ik verwacht wel weer een enorme hoeveelheid post van je :P

[ Bericht 55% gewijzigd door Ali_boo op 17-06-2022 13:47:29 ]
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_205074248
Lockdowns in hartje zomer? Ik sluit het niet uit O+

twitter


twitter


twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_205074257
quote:
99s.gif Op vrijdag 17 juni 2022 13:15 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]

@:Ali_boo
ik verwacht wel weer een enorme hoeveelheid post van je :P
Zo, ik heb mijn bijdrage weer geleverd en nu even een welverdiende terrasje pakken :9
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_205074272
Kom later in de middag/avond terug om de rest van het nieuws te delen c_/
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_205074328
quote:
6s.gif Op vrijdag 17 juni 2022 13:47 schreef Ali_boo het volgende:
Lockdowns in hartje zomer? Ik sluit het niet uit O+

[ twitter ]

[ twitter ]

[ twitter ]
Denk je serieus dat mensen in de hitte binnen gaan blijven?
pi_205074409
In 2 dagen tijd zijn er in de ronde van Zwitserland 55 wielrenners positief getest. Er is nu complete paniek onder de wielerfans van dit forum. Volgende week begint de Tour de France, maar hoe die er nu uit gaat zien is onduidelijk.
WLR / [Koers] Tour de Suisse #2 Shitshow in 2.1 koers
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  vrijdag 17 juni 2022 @ 14:45:22 #101
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205074547
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2022 14:20 schreef voetbalmanager2 het volgende:
In 2 dagen tijd zijn er in de ronde van Zwitserland 55 wielrenners positief getest. Er is nu complete paniek onder de wielerfans van dit forum. Volgende week begint de Tour de France, maar hoe die er nu uit gaat zien is onduidelijk.
WLR / [Koers] Tour de Suisse #2 Shitshow in 2.1 koers
Bijna allemaal gevaccineerd
Poeh wat werkt dat spulletje goed
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_205074630
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2022 13:08 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Doet mij altijd deugd als ik zo'n verstopte ongevaccineerde spreek. Zo ook even hiervoor toevallig met een collega die echt geen domme jongen is en zelfs hoogopgeleid zoals ze dat noemen. Wappies zijn niet dom, ongeschoold en werkeloos volk, dit soort figuren halen ze juist graag naar de voorgrond en in the picture om zo een hele groep mensen weg te kunnen zetten als allemaal simpele sjappies.
En dan nog ook rare figuren/karakters zoals Willy Engel inhuren om discredit-by-association taktieken te gebruiken.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_205074660
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2022 23:39 schreef ludovico het volgende:

[..]
Ik ben jaarlijks wel 2x ziek, 2 dagen koorts oid. Niks ernstig.
Een goede vriend van me heeft dat ook elke jaar.
Sommige mensen zie het als een soort natuurlijke cleansing process. Kan best zo denk ik.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_205074684
quote:
6s.gif Op vrijdag 17 juni 2022 13:47 schreef Ali_boo het volgende:
Lockdowns in hartje zomer? Ik sluit het niet uit O+

[ twitter ]

[ twitter ]

[ twitter ]
Zou interessant te zien hoeveel mensen gaan n mondvodje dragen met 35 graden in Nederland.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  vrijdag 17 juni 2022 @ 16:08:18 #105
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_205075063
quote:
99s.gif Op vrijdag 17 juni 2022 14:45 schreef greysbones het volgende:

[..]
Bijna allemaal gevaccineerd
Poeh wat werkt dat spulletje goed
Ja maarrrr anders waren ze veel zieker of erger geweest. Volgens de prikgoeroes dan he.
To BG or not to BG!
pi_205075118
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2022 12:46 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Er zijn wss nog veel meer 'verstopte ongevaccineerden' dan ik dacht.
Klopt, ik twijfel ook of de vaccinatie graad die ons altijd word voorgehouden wel klopt. Ik kan me voorstellen dat als je wil dat iedereen zich laat vaccineren, dat je dan wat procenten erbij smokkeld zodat de ongevaccineerden denken dat ze praktisch alleen staan en zo eerder overstag gaan.
  vrijdag 17 juni 2022 @ 16:20:18 #107
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_205075162
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2022 16:08 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Ja maarrrr anders waren ze veel zieker of erger geweest. Volgens de prikgoeroes dan he.
Eerst kon je het niet krijgen na vaccinatie, toen misschien wel, maar was je beter beschermd en minder besmettelijk, en toen kon je het gewoon krijgen en was je net zo besmettelijk en toen en toen en toen........

Ik heb hier twijfels bij :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  vrijdag 17 juni 2022 @ 16:29:53 #108
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_205075249
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 juni 2022 16:20 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Eerst kon je het niet krijgen na vaccinatie, toen misschien wel, maar was je beter beschermd en minder besmettelijk, en toen kon je het gewoon krijgen en was je net zo besmettelijk en toen en toen en toen........

Ik heb hier twijfels bij :').
Ja nu wordt je dan minder erg ziek. Heb het in maart gehad en kwam er alleen achter door het testen want geen klachten.

En je hoort ook niks van ongevaccineerden die massaal erg ziek worden.

Wat kun je ook geloven nu niet alle wetenschappets vrijuit kunnen spreken of bevindingen uitwisselen en de politiek zich daar mee bemoeid.
To BG or not to BG!
pi_205075260
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2022 16:16 schreef Frenky893 het volgende:

[..]
Klopt, ik twijfel ook of de vaccinatie graad die ons altijd word voorgehouden wel klopt. Ik kan me voorstellen dat als je wil dat iedereen zich laat vaccineren, dat je dan wat procenten erbij smokkeld zodat de ongevaccineerden denken dat ze praktisch alleen staan en zo eerder overstag gaan.
Precies, en dan nog 'positieve getest, hoeveel 1000en per dag getest, aantal corona patienten, corona IC bedden' - maandenlang, bijna elke avond met die domme grafieken....
Een grote numbers game was het allemaal.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  vrijdag 17 juni 2022 @ 16:33:00 #110
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_205075261
twitter


Klimaat lockdowns! Binnenkort bij u in de buurt!

Uiteraard is dit nog NOOIT voorgekomen, allemaal onze schuld met onze plactic rietjes!



Offtopic, maar lockdowns zijn blijkbaar overal de oplossing voor.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_205075309
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2022 16:32 schreef Tingo het volgende:

[..]
Precies, en dan nog 'positieve getest, hoeveel 1000en per dag getest, aantal corona patienten, corona IC bedden' - maandenlang, bijna elke avond met die domme grafieken....
Een grote numbers game was het allemaal.
Wat ook raar is, is dat de vax graad van 18+ vorig jaar op 89% stond, weet ik nog precies. Nu staat die ineens op 83%. :+

  vrijdag 17 juni 2022 @ 17:01:33 #112
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_205075483
quote:
13s.gif Op vrijdag 17 juni 2022 16:33 schreef HeatWave het volgende:
[ twitter ]

Klimaat lockdowns! Binnenkort bij u in de buurt!

Uiteraard is dit nog NOOIT voorgekomen, allemaal onze schuld met onze plactic rietjes!

[ afbeelding ]

Offtopic, maar lockdowns zijn blijkbaar overal de oplossing voor.
Klimaatangst aanpraten om klimaatlockdowns te normaliseren, straks komen ze nog met cijfers van klimaatdoden en klimaatslachtoffers.



8-)
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_205075501
quote:
13s.gif Op vrijdag 17 juni 2022 16:33 schreef HeatWave het volgende:
[ twitter ]

Klimaat lockdowns! Binnenkort bij u in de buurt!

Uiteraard is dit nog NOOIT voorgekomen, allemaal onze schuld met onze plactic rietjes!

[ afbeelding ]

Offtopic, maar lockdowns zijn blijkbaar overal de oplossing voor.
Straks gaan er ook 10k koeien dood zoals in Kansas, USA!
  vrijdag 17 juni 2022 @ 17:07:17 #114
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_205075551
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2022 17:03 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
Straks gaan er ook 10k koeien dood zoals in Kansas, USA!
Oja opmerkelijk inderdaad, we moeten het maar geloven :7
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  vrijdag 17 juni 2022 @ 17:07:28 #115
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205075553
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2022 17:01 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Klimaatangst aanpraten om klimaatlockdowns te normaliseren, straks komen ze nog met cijfers van klimaatdoden en klimaatslachtoffers.

[ afbeelding ]

8-)
Klimaatwetenschappers :+ :+ :+
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  vrijdag 17 juni 2022 @ 17:12:11 #116
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_205075590
quote:
99s.gif Op vrijdag 17 juni 2022 17:07 schreef greysbones het volgende:

[..]
Klimaatwetenschappers :+ :+ :+
En Klimaatpaus Timmerfrans

Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_205076103
pi_205076287
quote:
‘Aboutaleb hield rapport over coronahandhaving tegen’, burgemeester ontkent: ‘Absoluut niet waar’
De Rotterdamse burgemeester Ahmed Aboutaleb heeft een onderzoek over de handhaving van de coronaregels bewust uit de publiciteit gehouden, omdat de gemeenteraadsverkiezingen van 2022 eraan kwamen, meldt NRC.

Dat zou blijken uit interne politiemails én dat stelt de voormalige hoogste privacyfunctionaris van de politie, Ben van Hoek. Volgens hem wilde Aboutaleb de publicatie van het onwelgevallige rapport ,,over de verkiezingen heen” tillen. Dat staat in een verslag per mail van het driehoeksoverleg over de publicatie van het rapport. Uit het onderzoek bleek dat Rotterdam de wet had overtreden bij het filmen van corona-overtreders.
https://www.ad.nl/rotterd(...)-niet-waar~a4cfa02b/
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  vrijdag 17 juni 2022 @ 19:36:03 #119
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205077039
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2022 18:22 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

1 corrupte bende
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  vrijdag 17 juni 2022 @ 19:45:17 #120
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205077160
twitter


kan deze bij het lijstje
bloedklonters door
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_205078002
quote:
99s.gif Op vrijdag 17 juni 2022 09:45 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]

Een lach in de morgen is een dag zonder zorgen
Soms is iets dermate gek en lachwekkend dat je het gewoon moet delen _O- _O- _O-
Zolang je 1.5 meter afstand houdt, mag het gewoon hoor

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_205078046
In Canada hebben ze de definitie van volledig gevaccineerd aangepast naar 3 doses
De rest van de vrije westen zal ongetwijfeld snel volgen :Y

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_205078074
Zeg wat je wilt van deze man, maar ik kan dit soort eerlijkheid wel waarderen

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_205078092
Dit zou echt een hoop verklaren

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_205078117
quote:
12s.gif Op vrijdag 17 juni 2022 20:52 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Zolang je 1.5 meter afstand houdt, mag het gewoon hoor

[ twitter ]
Tis te hopen dat dit bij de BNW meet-up niet gaat gebeuren.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_205078145
In Canada zijn ze al begonnen met prikken tegen het apanpokken virus. En wij maar achter de feiten blijven aanlopen, echt :N

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  vrijdag 17 juni 2022 @ 21:05:40 #127
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205078150
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2022 21:02 schreef Tingo het volgende:

[..]
Tis te hopen dat dit bij de BNW meet-up niet gaat gebeuren.
ik sla wel over :P
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_205078162
quote:
17s.gif Op vrijdag 17 juni 2022 20:59 schreef Ali_boo het volgende:
Zeg wat je wilt van deze man, maar ik kan dit soort eerlijkheid wel waarderen

[ twitter ]
Zo te zien zit die bolle zelf wel in de risicogroep. :r

En eerlijk? Vooral hypocriet eigenlijk. Het gaat hem vooral om zijn eigen business. Om zijn eigen business handiger te kunnen laten draaien, moet iedereen zich maar laten prikken.
pi_205078211
Hoort hier misschien niet thuis maar vond hem te belangrijk om niet te delen
Stuk of 4 a 5 agenten achtervolgen een man in zijn schootmobiel

Voordat we beginnen met oordelen, de oude man had misschien wat beleg gestolen bij de AH of had misschien een mes bij zich ofzo

Het geweld wat ze toepassen is volkomen te rechtvaardigen :Y)

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_205078231
Liep schijnbaar met een mes te zwaaien die man in die scootmobiel.
pi_205078270
Wat een toeval he

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_205078285
En met deze laatste post heb ik alle achterstand die ik had toch lekker weggewerkt :Y)

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_205078316
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2022 21:07 schreef Halcon het volgende:

[..]
Zo te zien zit die bolle zelf wel in de risicogroep. :r

En eerlijk? Vooral hypocriet eigenlijk. Het gaat hem vooral om zijn eigen business. Om zijn eigen business handiger te kunnen laten draaien, moet iedereen zich maar laten prikken.
En toch heb ik liever dat soort uitspraken die openlijk uitkomen met hun intenties.
Dan de retoriek die we de afgelopen twee jaar gehoord hebben
Net zoiets als de partij tegen de burger :+

A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_205078377
Ben deze nog vergeten, zeg het maar jongens :+

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_205079624
quote:
6s.gif Op vrijdag 17 juni 2022 13:47 schreef Ali_boo het volgende:
Lockdowns in hartje zomer? Ik sluit het niet uit O+

[ twitter ]

[ twitter ]

[ twitter ]
Ga toch weg Tedros. Hou je appenpokken maar lekker bij je. Ik heb aan corona genoeg 8)7
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_205079700
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2022 21:12 schreef Ali_boo het volgende:
Hoort hier misschien niet thuis maar vond hem te belangrijk om niet te delen
Stuk of 4 a 5 agenten achtervolgen een man in zijn schootmobiel

Voordat we beginnen met oordelen, de oude man had misschien wat beleg gestolen bij de AH of had misschien een mes bij zich ofzo

Het geweld wat ze toepassen is volkomen te rechtvaardigen :Y)

[ twitter ]
Welk geweld zie jij ze toepassen?
  zaterdag 18 juni 2022 @ 08:04:31 #137
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205080052
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2022 20:56 schreef Ali_boo het volgende:
In Canada hebben ze de definitie van volledig gevaccineerd aangepast naar 3 doses
De rest van de vrije westen zal ongetwijfeld snel volgen :Y

[ twitter ]
Trudeau :r
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  zaterdag 18 juni 2022 @ 08:06:13 #138
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205080060
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2022 21:05 schreef Ali_boo het volgende:
In Canada zijn ze al begonnen met prikken tegen het apanpokken virus. En wij maar achter de feiten blijven aanlopen, echt :N

[ twitter ]
Bizar
Laatst bleek uit een studie nog dat 95% van de gevallen daar plain old shingles was
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_205080064
https://www.nu.nl/293616/(...)n-de-zomer-komt.html

Een vd genoemde oorzaken van een nieuw onbeduidend golfje:
De vaccins nemen sterk af in werking. De laatste vaccinatie was in de winter

Dat kan toch niet waar zijn? Waar gaat dit over?

Godverdomme zo geen zin aan dit gejank weer.
Vakman pur sang
  zaterdag 18 juni 2022 @ 08:21:27 #140
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205080113
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 juni 2022 08:06 schreef Lospedrosa het volgende:
https://www.nu.nl/293616/(...)n-de-zomer-komt.html

Een vd genoemde oorzaken van een nieuw onbeduidend golfje:
De vaccins nemen sterk af in werking. De laatste vaccinatie was in de winter

Dat kan toch niet waar zijn? Waar gaat dit over?

Godverdomme zo geen zin aan dit gejank weer.
Ik zou zeggen
Hou je vast
Zolang een groot deel van de Nederlanders weer klakkeloos in het gelid loopt .. kunnen ze doen wat ze willen
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zaterdag 18 juni 2022 @ 10:54:16 #141
485843 crew  Jippie
pi_205080990
Vakanties komen op gang dus verspreid het virus zich weer optimaal.
pi_205081179
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 juni 2022 08:06 schreef Lospedrosa het volgende:
https://www.nu.nl/293616/(...)n-de-zomer-komt.html

Een vd genoemde oorzaken van een nieuw onbeduidend golfje:
De vaccins nemen sterk af in werking. De laatste vaccinatie was in de winter

Dat kan toch niet waar zijn? Waar gaat dit over?

Godverdomme zo geen zin aan dit gejank weer.
MSM fungeert weer prima als tassendrager met dit soort paniekerige onzinartikelen. En 95% minus misschien nu een beetje meer loopt schaapachtig in het gelid straks.
  zaterdag 18 juni 2022 @ 12:06:30 #143
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205081385
quote:
2s.gif Op zaterdag 18 juni 2022 10:54 schreef Jippie het volgende:
Vakanties komen op gang dus verspreid het virus zich weer optimaal.
Met of zonder vakantie
Het virus verspreid zich toch wel

Lockdowns hebben heel weinig gedaan tegen verspreiding
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  zaterdag 18 juni 2022 @ 12:07:12 #144
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205081388
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2022 11:27 schreef Halcon het volgende:

[..]
MSM fungeert weer prima als tassendrager met dit soort paniekerige onzinartikelen. En 95% minus misschien nu een beetje meer loopt schaapachtig in het gelid straks.
De taak van tassendrager is al vergeven aan Sophietje :P :D
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  zaterdag 18 juni 2022 @ 12:21:38 #145
24329 KNAK
ff w88,......
pi_205081473
quote:
99s.gif Op zaterdag 18 juni 2022 08:21 schreef greysbones het volgende:

[..]
Ik zou zeggen
Hou je vast
Zolang een groot deel van de Nederlanders weer klakkeloos in het gelid loopt .. kunnen ze doen wat ze willen
Ze hebben 3/4e te pakken zodra ze komen met 'zorgwekkende' nieuwsberichten en 'schrikbarende' cijfers over omvallende burgers, anders dan waar ze de laatste 2 jaar mee zijn weggekomen.

Dat is dan ook een beetje de angst, dat ze met een vorm van shock&awe gaan komen omdat ze zelf ook wel weten dat een simpel nieuwsberichtje over een stijging van infecties en druk op de zorg niet (meer) gaat helpen. Hoe ver zullen ze gaan als ze de shitshow weer starten(?)
Mai pben rai~!
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zaterdag 18 juni 2022 @ 12:22:42 #146
485843 crew  Jippie
pi_205081477
quote:
99s.gif Op zaterdag 18 juni 2022 12:06 schreef greysbones het volgende:

[..]
Met of zonder vakantie
Het virus verspreid zich toch wel

Lockdowns hebben heel weinig gedaan tegen verspreiding
Dat laatste ben ik niet met je eens, zeker in het eerste jaar toen iedereen de lockdown echt respecteerde heeft het wel zeker effect gehad. Totdat de vakanties begonnen. Maar de varianten die momenteel rondgaan zijn wel besmettelijker.
pi_205081872
Het sentiment is nu toch wel compleet anders. Ik denk dat dat de mass hypnose wel gebroken is en het zal echt wel heel lastig worden om de kudde in het gareel te houden. De oppos
pi_205081910
De oppositie zal nu vele malen erger zijn. Maar we gaan het zien, ik zie nog niemand in paniek raken en als er al paniek is dan is dat eerder zoals hier, vanwege de angst voor nieuwe maatregelen.

Dat ze het opnieuw proberen, is zeker. Tevens ook de reden waarom ik er zelf niet te veel aandacht aan wil schenken. Artikelen over corona klik ik expres niet aan. Hoe minder mensen dat doen, hoe minder paniek en derhalve macht we aan de "experts" geven.
  zaterdag 18 juni 2022 @ 13:48:15 #149
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_205082065
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2022 13:23 schreef Mijnenveger het volgende:
De oppositie zal nu vele malen erger zijn. Maar we gaan het zien, ik zie nog niemand in paniek raken en als er al paniek is dan is dat eerder zoals hier, vanwege de angst voor nieuwe maatregelen.

Dat ze het opnieuw proberen, is zeker. Tevens ook de reden waarom ik er zelf niet te veel aandacht aan wil schenken. Artikelen over corona klik ik expres niet aan. Hoe minder mensen dat doen, hoe minder paniek en derhalve macht we aan de "experts" geven.
Precies zo sta ik er ook in. Erom heen leven, je zo weinig mogelijk laten beïnvloeden door al die berichten, het niet eens lezen inderdaad. Laat hun maar in paniek raken omdat steeds meer volk hun streken door krijgen.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_205082082
quote:
6s.gif Op vrijdag 17 juni 2022 13:47 schreef Ali_boo het volgende:
Lockdowns in hartje zomer? Ik sluit het niet uit O+

Zwembadje gevuld en luchtmatras opgeblazen.
Bring it on bitches
8-)

Nu nog wat blote borsten op Fok :7
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  zaterdag 18 juni 2022 @ 14:16:40 #151
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_205082193
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2022 13:53 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Zwembadje gevuld en luchtmatras opgeblazen.
Bring it on bitches
8-)

Nu nog wat blote borsten op Fok :7


8-)
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_205082221
quote:
"Enkele minuten staren per dag halveert het risico op een beroerte of een hartaanval. Een gemiddelde man die dit consistent doet, kan zijn leven met vier of vijf jaar verlengen." Volgens Weatherby staat het staren naar borsten zelfs quasi gelijk aan het volgen van een intensief trainingsprogramma.
:P
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_205082241
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2022 14:16 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

8-)
Ja heel grappig, maar - it's not like you can miss a pair like those is it?
Zijn ze echt? I think this subject may require further investigation. :)
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  zaterdag 18 juni 2022 @ 17:16:16 #154
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205083456
quote:
2s.gif Op zaterdag 18 juni 2022 12:22 schreef Jippie het volgende:

[..]
Dat laatste ben ik niet met je eens, zeker in het eerste jaar toen iedereen de lockdown echt respecteerde heeft het wel zeker effect gehad. Totdat de vakanties begonnen. Maar de varianten die momenteel rondgaan zijn wel besmettelijker.
Wetenschappelijk aangetoond dat de lockdowns geen nut hadden
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  zaterdag 18 juni 2022 @ 17:16:42 #155
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205083458
twitter
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zaterdag 18 juni 2022 @ 17:20:20 #156
485843 crew  Jippie
pi_205083481
quote:
99s.gif Op zaterdag 18 juni 2022 17:16 schreef greysbones het volgende:

[..]
Wetenschappelijk aangetoond dat de lockdowns geen nut hadden
Alle mensen die extra risico liepen zijn blij dat ze thuis zijn gebleven, voor hen had hun persoonlijke lockdown zeker nut.
pi_205083527
quote:
2s.gif Op zaterdag 18 juni 2022 17:20 schreef Jippie het volgende:

[..]
Alle mensen die extra risico liepen zijn blij dat ze thuis zijn gebleven, voor hen had hun persoonlijke lockdown zeker nut.
Totdat ze konden vaccineren?

Je laat er nogal wat voor, maar als men dat zelf wilt... Sluit jezelf dan maar op idd.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_205083729
Ik kan nog steeds niet geloven dat deze onzin nu WEER begint. Godeverdegodver weer voor de vakantie.
De Duitse burgermeester van Münster smeekt bijna om mondkapjes.
Vakman pur sang
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zaterdag 18 juni 2022 @ 18:30:06 #159
485843 crew  Jippie
pi_205084000
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2022 17:25 schreef ludovico het volgende:

[..]
Totdat ze konden vaccineren?

Je laat er nogal wat voor, maar als men dat zelf wilt... Sluit jezelf dan maar op idd.
Er zijn genoeg mensen die nog steeds super voorzichtig moeten zijn, niet iedereen wordt geboren met een goede gezondheid.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zaterdag 18 juni 2022 @ 18:32:00 #160
485843 crew  Jippie
pi_205084014
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 juni 2022 17:57 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik kan nog steeds niet geloven dat deze onzin nu WEER begint. Godeverdegodver weer voor de vakantie.
De Duitse burgermeester van Münster smeekt bijna om mondkapjes.
Sprak van de week twee knnissen, de één ziek geworden na een paar dagen Madrid, de ander haar ouders beiden ziek na een vakantie in Griekenland. Juist door de vakanties steekt het weer de kop op .
pi_205084278
quote:
Kuipers sluit nieuwe lockdown niet uit
Zorgminister Ernst Kuipers kan niet garanderen dat er geen nieuwe lockdown komt. Dat hangt onder meer af van de mogelijke opkomst van nieuwe, ernstig ziekmakende en zeer besmettelijke coronavarianten, waartegen de huidige vaccins niet werken. Dat zei de minister in het Kamerdebat over zijn langetermijnaanpak van corona. De Kamer wil een lockdown het liefst voorkomen.

De zorgen van de Kamer over te geringe capaciteit bij de GGD’s om snel veel mensen te kunnen vaccineren zodra dat nodig is, deelt Kuipers niet. Binnen zes weken kunnen drie miljoen mensen worden gevaccineerd. Dat lijkt hem voldoende.

Wel maakt hij zich zorgen over de vaccinatiegraad; in de laatste vaccinatieronde was de opkomst ‘teleurstellend’, zei de minister. In die ronde, eerder dit jaar, konden alle 60-plussers en mensen met een kwetsbare gezondheid een tweede boosterprik halen. Heel veel mensen hebben dat niet gedaan.
https://www.bd.nl/binnenl(...)tenbranche~aa1bf0cc/
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  zaterdag 18 juni 2022 @ 18:55:16 #162
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205084285
quote:
2s.gif Op zaterdag 18 juni 2022 18:30 schreef Jippie het volgende:

[..]
Er zijn genoeg mensen die nog steeds super voorzichtig moeten zijn, niet iedereen wordt geboren met een goede gezondheid.
voor deze mensen is een griep net zo gevaarlijk
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_205084303
quote:
2s.gif Op zaterdag 18 juni 2022 18:32 schreef Jippie het volgende:

[..]
Sprak van de week twee knnissen, de één ziek geworden na een paar dagen Madrid, de ander haar ouders beiden ziek na een vakantie in Griekenland. Juist door de vakanties steekt het weer de kop op .
Ja en dan nog?
Vakman pur sang
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zaterdag 18 juni 2022 @ 19:25:41 #164
485843 crew  Jippie
pi_205084771
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 juni 2022 18:56 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Ja en dan nog?
Dus niet gdver de gdver voor de vakantie, maar gdver de gdver door de vakantie ^O^
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zaterdag 18 juni 2022 @ 19:27:29 #165
485843 crew  Jippie
pi_205084790
quote:
99s.gif Op zaterdag 18 juni 2022 18:55 schreef greysbones het volgende:

[..]
voor deze mensen is een griep net zo gevaarlijk
Zeker, maar verstandig als je je kwetsbaarheden kent om hier geen risico mee te nemen.
  zaterdag 18 juni 2022 @ 19:28:19 #166
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205084806
quote:
2s.gif Op zaterdag 18 juni 2022 19:27 schreef Jippie het volgende:

[..]
Zeker, maar verstandig als je je kwetsbaarheden kent om hier geen risico mee te nemen.
sommige mensen willen ook graag gewoon leven
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_205084819
quote:
2s.gif Op zaterdag 18 juni 2022 19:27 schreef Jippie het volgende:

[..]
Zeker, maar verstandig als je je kwetsbaarheden kent om hier geen risico mee te nemen.
Dan gaan die niet op vakantie (wat ze wel deden) en degene die niet bang is wel.
Maar laat ze niet weer vrijheidsbeperkend optreden in godsnaam.
Vakman pur sang
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zaterdag 18 juni 2022 @ 19:32:56 #168
485843 crew  Jippie
pi_205084868
quote:
99s.gif Op zaterdag 18 juni 2022 19:28 schreef greysbones het volgende:

[..]
sommige mensen willen ook graag gewoon leven
Daarom blijven ze juist binnen ^O^
  zaterdag 18 juni 2022 @ 19:33:48 #169
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205084881
quote:
2s.gif Op zaterdag 18 juni 2022 19:32 schreef Jippie het volgende:

[..]
Daarom blijven ze juist binnen ^O^
nee
leven als in
dingen doen
genieten
als je je hele leven binnen moet blijven
dan heb je geen leven
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zaterdag 18 juni 2022 @ 19:36:03 #170
485843 crew  Jippie
pi_205084901
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 juni 2022 19:29 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Dan gaan die niet op vakantie (wat ze wel deden) en degene die niet bang is wel.
Maar laat ze niet weer vrijheidsbeperkend optreden in godsnaam.
Ik denk dat we niet weer terug naar af gaan, tenzij een mutatie daartoe noodzaakt en de bevolking alle adviezen aan hun laars lapt.
  zaterdag 18 juni 2022 @ 19:38:55 #171
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205084937
quote:
2s.gif Op zaterdag 18 juni 2022 19:36 schreef Jippie het volgende:

[..]
Ik denk dat we niet weer terug naar af gaan, tenzij een mutatie daartoe noodzaakt en de bevolking alle adviezen aan hun laars lapt.
Al de ingevoerde maatregelen hebben geen of bijna geen nut gehad
of negatieve gevolgen

hiervan hebben al verschillende wetenschappelijke onderzoeken hier in dit Sub gestaan
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zaterdag 18 juni 2022 @ 19:39:20 #172
485843 crew  Jippie
pi_205084943
quote:
99s.gif Op zaterdag 18 juni 2022 19:33 schreef greysbones het volgende:

[..]
nee
leven als in
dingen doen
genieten
als je je hele leven binnen moet blijven
dan heb je geen leven
Toch is er een categorie mensen die hopen dat ze langer kunnen blijven leven door zichzelf strikte corona maatregelen op te leggen. Die mensen moeten dat gewoon voor zichzelf kunnen beslissen.
  zaterdag 18 juni 2022 @ 19:40:01 #173
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205084952
quote:
2s.gif Op zaterdag 18 juni 2022 19:39 schreef Jippie het volgende:

[..]
Toch is er een categorie mensen die hopen dat ze langer kunnen blijven leven door zichzelf strikte corona maatregelen op te leggen. Die mensen moeten dat gewoon voor zichzelf kunnen beslissen.
mag altijd
helemaal prima
maar ga een ander daar niet om vragen
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zaterdag 18 juni 2022 @ 19:40:35 #174
485843 crew  Jippie
pi_205084959
quote:
99s.gif Op zaterdag 18 juni 2022 19:38 schreef greysbones het volgende:

[..]
Al de ingevoerde maatregelen hebben geen of bijna geen nut gehad
of negatieve gevolgen

hiervan hebben al verschillende wetenschappelijke onderzoeken hier in dit Sub gestaan
Ik heb daar een andere kijk op, Nederland was totaal onvoorbereid juist door die eerste lockdown is veel narigheid voorkomen.
  zaterdag 18 juni 2022 @ 19:42:02 #175
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205084979
quote:
2s.gif Op zaterdag 18 juni 2022 19:40 schreef Jippie het volgende:

[..]
Ik heb daar een andere kijk op, Nederland was totaal onvoorbereid juist door die eerste lockdown is veel narigheid voorkomen.
het is echt aantoonbaar niet waar
je mag het anders vinden
maar dit is door verschillende wetenschappers al aangetoond
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zaterdag 18 juni 2022 @ 19:42:48 #176
485843 crew  Jippie
pi_205084988
quote:
99s.gif Op zaterdag 18 juni 2022 19:40 schreef greysbones het volgende:

[..]
mag altijd
helemaal prima
maar ga een ander daar niet om vragen
Ieder moet daar een eigen keuze in kunnen maken, zonder onheus te worden bejegend door een ander. Als ik hoor dat sommige mensen worden uitgelachen omdat ze nog met een mondkapje oplopen vind ik dat dieptriest. Laat ze gewoon hun eigen keuze maken daarin.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zaterdag 18 juni 2022 @ 19:45:25 #177
485843 crew  Jippie
pi_205085012
quote:
99s.gif Op zaterdag 18 juni 2022 19:42 schreef greysbones het volgende:

[..]
het is echt aantoonbaar niet waar
je mag het anders vinden
maar dit is door verschillende wetenschappers al aangetoond
Ik denk dat ik andere media lees/kijk/luister.
  zaterdag 18 juni 2022 @ 19:45:47 #178
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205085015
quote:
2s.gif Op zaterdag 18 juni 2022 19:42 schreef Jippie het volgende:

[..]
Ieder moet daar een eigen keuze in kunnen maken, zonder onheus te worden bejegend door een ander. Als ik hoor dat sommige mensen worden uitgelachen omdat ze nog met een mondkapje oplopen vind ik dat dieptriest. Laat ze gewoon hun eigen keuze maken daarin.
Als mensen dat willen doen, helemaal prima
Zoals gezegd
Maar accepteer dan ook dat er mensen zijn die de tegenovergestelde keus maken

hoevaak worden users hier niet uitgemaakt voor wappie
en dom etc
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  zaterdag 18 juni 2022 @ 19:47:09 #179
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205085036
quote:
2s.gif Op zaterdag 18 juni 2022 19:45 schreef Jippie het volgende:

[..]
Ik denk dat ik andere media lees/kijk/luister.
ik denk het ook
maar deze onderzoeken hebben gewoon in Nature etc gestaan
(dus niet via Facebook, wat er dan geroepen wordt door mensen)
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zaterdag 18 juni 2022 @ 19:51:33 #180
485843 crew  Jippie
pi_205085103
quote:
99s.gif Op zaterdag 18 juni 2022 19:45 schreef greysbones het volgende:

[..]
Als mensen dat willen doen, helemaal prima
Zoals gezegd
Maar accepteer dan ook dat er mensen zijn die de tegenovergestelde keus maken

hoevaak worden users hier niet uitgemaakt voor wappie
en dom etc
Ik ben dit jaar 2 x geopereerd, in aanloop naar beide operaties heb ik bepaalde personen uit mijn omgeving gemeden en langer met een mondkapje opgelopen dan werd geadviseerd.

Ik zou mijzelf dom vinden als ik deze voorzorgsmaatregelen niet had genomen, maar de verantwoordelijkheid hiervoor ligt bij mij niet bij een ander.
  zaterdag 18 juni 2022 @ 19:53:31 #181
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205085123
quote:
2s.gif Op zaterdag 18 juni 2022 19:51 schreef Jippie het volgende:

[..]
Ik ben dit jaar 2 x geopereerd, in aanloop naar beide operaties heb ik bepaalde personen uit mijn omgeving gemeden en langer met een mondkapje opgelopen dan werd geadviseerd.

Ik zou mijzelf dom vinden als ik deze voorzorgsmaatregelen niet had genomen, maar de verantwoordelijkheid hiervoor ligt bij mij niet bij een ander.
Het is geen aanval op jou Jippie
ik vind je een leuke user

en dat jij het op deze manier hebt aangepakt is helemaal prima
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zaterdag 18 juni 2022 @ 19:53:33 #182
485843 crew  Jippie
pi_205085125
quote:
99s.gif Op zaterdag 18 juni 2022 19:47 schreef greysbones het volgende:

[..]
ik denk het ook
maar deze onderzoeken hebben gewoon in Nature etc gestaan
(dus niet via Facebook, wat er dan geroepen wordt door mensen)
Wetenschap is elkaar bestoken met steeds weer nieuwe theorieën totdat er voor bepaalde tijd een consensus wordt bereikt.
  zaterdag 18 juni 2022 @ 19:54:48 #183
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205085145
quote:
2s.gif Op zaterdag 18 juni 2022 19:53 schreef Jippie het volgende:

[..]
Wetenschap is elkaar bestoken met steeds weer nieuwe theorieën totdat er voor bepaalde tijd een consensus wordt bereikt.
_O_ _O_ _O_
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zaterdag 18 juni 2022 @ 19:57:27 #184
485843 crew  Jippie
pi_205085184
quote:
99s.gif Op zaterdag 18 juni 2022 19:53 schreef greysbones het volgende:

[..]
Het is geen aanval op jou Jippie
ik vind je een leuke user

en dat jij het op deze manier hebt aangepakt is helemaal prima
Ik lees het ook niet als een aanval hoor, ieder heeft zijn beweegredenen om een advies op te volgen of niet. Begrijp ook best mensen die sceptisch tegenover de maatregelen bleven staan.
  Moderator zaterdag 18 juni 2022 @ 21:58:12 #185
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205086643
quote:
2s.gif Op zaterdag 18 juni 2022 19:51 schreef Jippie het volgende:

[..]
Ik ben dit jaar 2 x geopereerd, in aanloop naar beide operaties heb ik bepaalde personen uit mijn omgeving gemeden en langer met een mondkapje opgelopen dan werd geadviseerd.

Ik zou mijzelf dom vinden als ik deze voorzorgsmaatregelen niet had genomen, maar de verantwoordelijkheid hiervoor ligt bij mij niet bij een ander.
Kunnen we niet het beste gewoon iedereen in zijn/haar/non binaire waarde laten? Iemand wil een mondkapje/compleet masker op? Prima toch? Iemand wil zich 46x laten vaccineren tegen Covid? Prima toch? Iemand wil afstand houden? Prima toch?

Val mij er gewoon niet mee lastig denk ik maar zo, als ik zie dat iemand bang is dan hou ik afstand van die persoon. Maar ga mij niet verplichten mondkapjes te dragen of ergens heen te gaan. Mijn leven, mijn keus. Covid, Ebola of whatever... De overheid dient zich niet te bemoeien met mijn persoonlijke keuzes en dat proberen ze meer en meer te doen.

En als jij voorzorgsmaatregelen neemt, dikke prima :) Als iedereen dat zou doen die zich voor de zekerheid wil beschermen dan ben ik helemaal voor.

Een buurman hier loopt nog steeds iedere dag met een professioneel masker heen en weer naar de winkel. Zijn keus en helemaal prima :) Maar ik heb een beetje moeite met autoriteit wanneer ik er het nut niet van in zie :)

Dus lang verhaal kort, jij hebt gelijk dat de verantwoordelijkheid bij het individu ligt ^O^
Lach met een schone bips
pi_205086919
quote:
2s.gif Op zaterdag 18 juni 2022 19:42 schreef Jippie het volgende:

[..]
Ieder moet daar een eigen keuze in kunnen maken, zonder onheus te worden bejegend door een ander. Als ik hoor dat sommige mensen worden uitgelachen omdat ze nog met een mondkapje oplopen vind ik dat dieptriest. Laat ze gewoon hun eigen keuze maken daarin.
Ik vind met een kapje lopen als jongere dieptriest.
Vakman pur sang
pi_205086990
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 juni 2022 22:12 schreef Lospedrosa het volgende:

Ik vind met een kapje lopen als jongere dieptriest.
Sommigen hebben astma of een ouder met een zwakke gezondheid.
Dan vind ik het alleen maar goed dat ze dit doen ondanks dat ze beschimpt worden door onbekenden.
pi_205087053
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2022 22:16 schreef Za het volgende:

[..]
Sommigen hebben astma of een ouder met een zwakke gezondheid.
Dan vind ik het alleen maar goed dat ze dit doen ondanks dat ze beschimpt worden door onbekenden.
Ja dan wel ja.
Vakman pur sang
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zaterdag 18 juni 2022 @ 22:20:06 #189
485843 crew  Jippie
pi_205087066
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 juni 2022 22:12 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Ik vind met een kapje lopen als jongere dieptriest.
Heb jij er last van? Laat diegene zelf bepalen, in Azië doen ze niet ander, ook de jeugd.
pi_205087080
quote:
2s.gif Op zaterdag 18 juni 2022 22:20 schreef Jippie het volgende:

[..]
Heb jij er last van? Laat diegene zelf bepalen, in Azië doen ze niet ander, ook de jeugd.
Nee geen last van.
Vakman pur sang
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zaterdag 18 juni 2022 @ 23:27:25 #191
485843 crew  Jippie
pi_205088481
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 juni 2022 22:20 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Nee geen last van.
Waarom vind je het dan dieptriest? Vind je het dieptriest voor diegene dat hij/zij zo'n kwetsbare gezondheid heeft dat extra bescherming handig is?
pi_205088539
quote:
2s.gif Op zaterdag 18 juni 2022 23:27 schreef Jippie het volgende:

[..]
Waarom vind je het dan dieptriest? Vind je het dieptriest voor diegene dat hij/zij zo'n kwetsbare gezondheid heeft dat extra bescherming handig is?
Dieptriest dat iemand zo bang is.
Vakman pur sang
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zaterdag 18 juni 2022 @ 23:38:38 #193
485843 crew  Jippie
pi_205088652
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 juni 2022 23:30 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Dieptriest dat iemand zo bang is.
Mensen met een kwetsbare gezondheid handelen praktisch, daarnaast heeft angst een nuttige functie.
pi_205089183
https://www.ad.nl/politie(...)vormen-aan~a93edcfd/

Die kranten die aan deze haat propaganda meewerken staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_205089193
quote:
2s.gif Op zaterdag 18 juni 2022 23:38 schreef Jippie het volgende:

[..]
Mensen met een kwetsbare gezondheid handelen praktisch, daarnaast heeft angst een nuttige functie.
Ja ok, geiligheid ook maar verkrachting is nog steeds fout.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_205089246
quote:
2s.gif Op zaterdag 18 juni 2022 18:30 schreef Jippie het volgende:

[..]
Er zijn genoeg mensen die nog steeds super voorzichtig moeten zijn, niet iedereen wordt geboren met een goede gezondheid.
Dat is niet opeens anders van Covid. Beetje non issue dus om aan Covid expliciet te refereren. Fout gewoon zelfs. Dan klopt je risico perceptie dus gewoon niet.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zondag 19 juni 2022 @ 01:20:45 #197
485843 crew  Jippie
pi_205089483
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 00:25 schreef ludovico het volgende:

[..]
Ja ok, geiligheid ook maar verkrachting is nog steeds fout.
Waar zie jij een parallel tussen tussen geiligheid en angst?
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zondag 19 juni 2022 @ 01:27:30 #198
485843 crew  Jippie
pi_205089507
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 00:30 schreef ludovico het volgende:

[..]
Dat is niet opeens anders van Covid. Beetje non issue dus om aan Covid expliciet te refereren. Fout gewoon zelfs. Dan klopt je risico perceptie dus gewoon niet.
Mensen met bepaalde aandoeningen lopen door sars-cov-2 een groter risico om ziek te worden en om zieker te worden dan mensen met een goede gezondheid. Daar kan ik COVID-19 prima aan refereren. Je kop in het zand steken, dat is pas fout.
pi_205089547
quote:
2s.gif Op zaterdag 18 juni 2022 19:39 schreef Jippie het volgende:

[..]
Toch is er een categorie mensen die hopen dat ze langer kunnen blijven leven door zichzelf strikte corona maatregelen op te leggen. Die mensen moeten dat gewoon voor zichzelf kunnen beslissen.
Om NIET in een lockdown te zitten ook inderdaad. Dat is natuurlijk geen argument om het hele land weer op slot te gooien of om lockdowns als een "goede maatregelen" aan te merken.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zondag 19 juni 2022 @ 03:19:09 #200
485843 crew  Jippie
pi_205089633
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 01:41 schreef Frenky893 het volgende:

[..]
Om NIET in een lockdown te zitten ook inderdaad. Dat is natuurlijk geen argument om het hele land weer op slot te gooien of om lockdowns als een "goede maatregelen" aan te merken.
Lees wat ik schrijf, ik heb het over een 'individuele lockdown' waar mensen met een kwetsbare gezondheid bewust voor kiezen.
pi_205089802
quote:
2s.gif Op zondag 19 juni 2022 01:20 schreef Jippie het volgende:

[..]
Waar zie jij een parallel tussen tussen geiligheid en angst?
Parallel nut is context afhankelijk en derhalve een gebrekkig argument, zoals extreem geïllustreerd met het geiligheid verhaal.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_205089811
quote:
2s.gif Op zondag 19 juni 2022 01:27 schreef Jippie het volgende:

[..]
Mensen met bepaalde aandoeningen lopen door sars-cov-2 een groter risico om ziek te worden en om zieker te worden dan mensen met een goede gezondheid. Daar kan ik COVID-19 prima aan refereren. Je kop in het zand steken, dat is pas fout.
Een groter risico dan wat? Willekeurig ander jaar van hun leven met die grzondheidsaandoening? Heb je daar een bron voor? Geldt dat nu nog steeds?

Oh dan mensen zonder klachten, ja maar dat zei ik nou net, dat verschil bestond altijd al, dat maakt covid niet(!) uniek.

Begrijp je wat ik zeg(?).
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_205089815
quote:
2s.gif Op zaterdag 18 juni 2022 19:40 schreef Jippie het volgende:

[..]
Ik heb daar een andere kijk op, Nederland was totaal onvoorbereid juist door die eerste lockdown is veel narigheid voorkomen.
Die had enig effect. Ja.

Goed om te beseffen onder welke omstandigheden dat is, en hoe regressief je ervoor moet zijn wilt het nut hebben.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_205089820
quote:
99s.gif Op zaterdag 18 juni 2022 19:42 schreef greysbones het volgende:

[..]
het is echt aantoonbaar niet waar
je mag het anders vinden
maar dit is door verschillende wetenschappers al aangetoond
Aantal cases regio gebonden waren toen heel anders, als een virus wordt geïntroduceerd is mitigeren veel effectiever, zeker als mensen er aan mee willen werken.

Binnen Brabant zelf bleef het gewoon tekeer gaan toen, maar het stak geen vlammetjes aan elders.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 19 juni 2022 @ 12:17:16 #205
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205091074
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 08:38 schreef ludovico het volgende:

[..]
Aantal cases regio gebonden waren toen heel anders, als een virus wordt geïntroduceerd is mitigeren veel effectiever, zeker als mensen er aan mee willen werken.

Binnen Brabant zelf bleef het gewoon tekeer gaan toen, maar het stak geen vlammetjes aan elders.
Je weet dat covid zeer waarschijnlijk al eerder in NL was..
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_205091325
quote:
99s.gif Op zondag 19 juni 2022 12:17 schreef greysbones het volgende:

[..]
Je weet dat covid zeer waarschijnlijk al eerder in NL was..
Jawel, en onder specifieke omstandigheden kan er een steekvlam komen.En dat was in Brabant met Carnaval. Bijv.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_205092160
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2022 13:13 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
jaja was in Gent Sint-Pieters station
iets ivm enkele zwartrijders die werden aangesproken, symptomen vertoonden van "iets", zeiden dat ze schurft hadden, conducteur geloofde hen niet en heeft hulpdiensten gebeld die ze mee genomen hebben. Paar uur later staat het al in de krant "apenpokken"
De ontruiming van die trein in Gent bleek trouwens paniek om niks. Die vrouwen hadden helemaal geen apenpokken, maar een onschuldige huidaandoening:

quote:
Geen besmettingen met apenpokken in trein Gent-Sint-Pieters https://www.standaard.be/cnt/dmf20220616_95374377


[ Bericht 43% gewijzigd door voetbalmanager2 op 19-06-2022 15:21:37 ]
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zondag 19 juni 2022 @ 15:21:42 #208
485843 crew  Jippie
pi_205092270
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 08:28 schreef ludovico het volgende:

[..]
Parallel nut is context afhankelijk en derhalve een gebrekkig argument, zoals extreem geïllustreerd met het geiligheid verhaal.
Het zal dan wel aan mij liggen maar ik snap geen hol van je vergelijking. Het zijn allebei menselijke driften maar met een heel ander doel.
pi_205092275
quote:
2s.gif Op zondag 19 juni 2022 15:21 schreef Jippie het volgende:

[..]
Het zal dan wel aan mij liggen maar ik snap geen hol van je vergelijking. Het zijn allebei menselijke driften maar met een heel ander doel.
Dat je argument geen grond heeft omdat "nut" context afhankelijk is, allright.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zondag 19 juni 2022 @ 15:24:51 #210
485843 crew  Jippie
pi_205092284
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 08:33 schreef ludovico het volgende:

[..]
Een groter risico dan wat? Willekeurig ander jaar van hun leven met die grzondheidsaandoening? Heb je daar een bron voor? Geldt dat nu nog steeds?

Oh dan mensen zonder klachten, ja maar dat zei ik nou net, dat verschil bestond altijd al, dat maakt covid niet(!) uniek.

Begrijp je wat ik zeg(?).
Begrijp je wat ik schrijf? Je lijkt te vergeten dat COVID-19 nog een vrij nieuwe ziekte is en dat we alle gevolgen van een doorgemaakte infectie nog lang niet helder hebben.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zondag 19 juni 2022 @ 15:26:17 #211
485843 crew  Jippie
pi_205092290
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 15:22 schreef ludovico het volgende:

[..]
Dat je argument geen grond heeft omdat "nut" context afhankelijk is, allright.
Niet mee eens ^O^
pi_205094007
quote:
2s.gif Op zondag 19 juni 2022 15:26 schreef Jippie het volgende:

[..]
Niet mee eens ^O^
Dat nut context afhankelijk is?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_205094016
quote:
2s.gif Op zondag 19 juni 2022 15:24 schreef Jippie het volgende:

[..]
Begrijp je wat ik schrijf? Je lijkt te vergeten dat COVID-19 nog een vrij nieuwe ziekte is en dat we alle gevolgen van een doorgemaakte infectie nog lang niet helder hebben.
Het gemuteerde broertje van sars cov 1 is niet helemaal nieuw hé. Of moeten we ons om de haverklap voor de nieuwe Influenza variant zorgen maken? Ik heb wel wat beters te doen. Zou jij ook moeten doen.

Verder totaal niet interessant. Als Covid erg is voor je is Influenza dat ook. Daar weten we ondertussen meer dan genoeg van namelijk.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zondag 19 juni 2022 @ 19:04:07 #214
485843 crew  Jippie
pi_205094196
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 18:42 schreef ludovico het volgende:

[..]
Dat nut context afhankelijk is?
Dat je angst vergelijkt met geilheid, zijn beide menselijke driften maar met een ander doel.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zondag 19 juni 2022 @ 19:09:46 #215
485843 crew  Jippie
pi_205094270
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 18:44 schreef ludovico het volgende:

[..]
Het gemuteerde broertje van sars cov 1 is niet helemaal nieuw hé. Of moeten we ons om de haverklap voor de nieuwe Influenza variant zorgen maken? Ik heb wel wat beters te doen. Zou jij ook moeten doen.

Verder totaal niet interessant. Als Covid erg is voor je is Influenza dat ook. Daar weten we ondertussen meer dan genoeg van namelijk.
Wie zegt dat jij of ik daar zorgen om moet maken? Ik benoemde dat mensen met een 'zwakke gezondheid' hun eigen keuze maken en bijv. nog steeds mondkapjes dragen. En elk jaar hun griepprik halen. Jij komt met een vergelijking die nergens op slaat. Elke mutatie kan weer specifieke eigenschappen ontwikkelen waardoor besmettelijkheid, ziektebeeld en impact kunnen verschillen van voorgaande versies.

Oh natuurlijk, geilheid eindigt altijd in een zwangerschap 8)7
pi_205094348
quote:
2s.gif Op zondag 19 juni 2022 19:09 schreef Jippie het volgende:

[..]
Wie zegt dat jij of ik daar zorgen om moet maken? Ik benoemde dat mensen met een 'zwakke gezondheid' hun eigen keuze maken en bijv. nog steeds mondkapjes dragen. En elk jaar hun griepprik halen. Jij komt met een vergelijking die nergens op slaat. Elke mutatie kan weer specifieke eigenschappen ontwikkelen waardoor besmettelijkheid, ziektebeeld en impact kunnen verschillen van voorgaande versies.

Oh natuurlijk, geilheid eindigt altijd in een zwangerschap 8)7
Hey ik ben er ff klaar mee. Ik weet niet hoe jouw gedachtes werken maar je zit op een compleet andere golflengte.

Niks wat je zegt heeft wat met wat ik zeg te maken.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zondag 19 juni 2022 @ 19:16:44 #217
485843 crew  Jippie
pi_205094374
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 19:15 schreef ludovico het volgende:

[..]
Hey ik ben er ff klaar mee. Ik weet niet hoe jouw gedachtes werken maar je zit op een compleet andere golflengte.

Niks wat je zegt heeft wat met wat ik zeg te maken.
Jij reageerde op mij, dat vermoeden van een andere golflengte daar ben ik het dan wel met je eens ^O^
pi_205097352
quote:
As with all the products, according to their clinical trials, they are only meant for people who have not had COVID-19 respiratory illness and should not be used in COVID-19 recovered patients since they were excluded from the clinical trials because of lack of expected benefit and the anticipation of harm.
https://www.americaoutlou(...)of-genetic-vaccines/

Grappig dat de VS een bewezen besmetting dan niet goed genoeg vindt om het land in te komen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  maandag 20 juni 2022 @ 10:01:34 #219
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205099922
twitter
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  maandag 20 juni 2022 @ 10:55:15 #220
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205100269
https://ccp.jhu.edu/2022/(...)ns-pandemic-covid19/

Economic downturns in 129 of the world’s low- and middle-income countries due to COVID-19-related lockdowns, border closings and more may have killed hundreds of thousands of children under the age of five in the first year of the pandemic.
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email
COVID-19
February 23, 2022
By Stephanie Desmon
Economic downturns in 129 of the world’s low- and middle-income countries due to COVID-19-related lockdowns, border closings and more may have killed hundreds of thousands of children under the age of five in the first year of the pandemic.

The findings, published today in the journal PLOS One, shine light on a hidden COVID-19 death toll – young children who die not from the disease, but from the disruptions in food and medicine deliveries, closed health clinics and delays in childhood immunizations that have resulted from precautions taken to reduce the spread of the virus. Nearly half of the excess deaths of children are estimated to have occurred in sub-Saharan Africa.

“This is a group that is very sensitive to economic shocks and their plight isn’t being discussed,” says Joseph Millward, MHS, a senior research data analyst at the Johns Hopkins Center for Communication Programs and one of the authors of the new study. “Many of the countries in our analysis have relatively young populations with tenuous access to stable housing, clean water, food, and primary care. The health of these children is highly susceptible to reductions in the economic well-being of their families. These are side effects of the pandemic.”

The researchers believe this is the first paper to provide estimates of the mortality impact of COVID-19 on children attributable to economic loss. It was conducted using data from the World Bank World Development Indicators and the United Nations World Populations Prospects.

The model created by the researchers looked at additional deaths in 2020 to be expected in children under 5 with a range of recession rates: a 5 percent, 10 percent and 15 percent reduction in a country’s gross domestic product (GDP). In the most conservative case, a GDP per capita reduction of 5 percent, the researchers estimated that between 279,000 and 286,000 additional lives of children under 5 were lost due to indirect effects of COVID-related recessions in 2020. That translates to an additional 43,000 deaths in India and an extra 22,000 deaths in Nigeria compared to an average year.

At 10 percent and 15 percent, recessions would lead to higher losses of lives in children under 5, increasing to 585,802 and 911,026 additional deaths, respectively.

The economic effects on child health are independent of whether children acquire COVID-19 disease.

“During the lockdowns, many children were not able to be treated for different infectious diseases, receive routine immunizations or attend school,” says study author Marcelo Cardona, MSc, of the ROCKWOOL Foundation in Denmark. “These could have serious socioeconomic consequences not just now but in the short- and long-term, since a child’s development has been put in jeopardy.”

The International Monetary Fund estimates that the global economy shrank by 4.4 percent in 2020 compared with a contraction of just 0.1 percent in 2009, during the financial crisis known as the Great Recession. The economic downturns of 2020 are projected to reverse a sustained trend of decline in global poverty, with an expected 42 to 66 million additional children falling into extreme poverty as a result.

Most of this increased child mortality manifests through adverse effects on diet, environment and health care seeking. One key recommendation calls for policymakers and other actors in public health to not only focus their programs and policies on the direct effects of COVID-19, but also ensure continued investments in food supplementation, growth monitoring and comprehensive primary health care to mitigate further impact on children.

The lack of access to COVID-19 vaccines in LMICs might also contribute to economic downturns in many countries. Nearly 68 percent of Americans are fully vaccinated. But most of Africa missed a World Health Organization target of ensuring 40 percent of people in every country be fully vaccinated by the end of 2021. In December, only about 9 percent of people on the African continent were fully vaccinated against COVID-19.

“A lot of conversations on vaccine equity currently center around mitigating the direct health effects of COVID-19, but vaccine equity stands to affect so much more,” Millward says. “The longer low rates of vaccination persist, the greater the risk is for children’s health to be adversely affected by potential disruptions to economic activity. Ensuring access to vaccines and working with communities and individuals to boost vaccine acceptance and uptake are critical steps to mitigating future direct and indirect effects of the pandemic”.

In line with this, there is evidence pointing out how important trust in government is to engage a community in a public health response that includes vaccine uptake, the authors say. Yet as the pandemic evolved, government trust – on average – has decreased.

“Therefore it is crucial for policymakers to be transparent and communicate with the community to avoid misinformation and further distrust,” Cardona says.

“Estimated impact of the 2020 economic downturn on under-5 mortality for 129 countries” was written by Marcelo Cardona, Joseph Millward, Alison Gemmill, Katelyn Jison Yoo and David M. Bishai.
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_205102090
quote:
Oproep bedrijfsleven: Neem basisregels weer in acht tegen corona
Ondernemersorganisaties roepen iedereen op zich weer aan de basisregels te houden om het oplopende aantal coronabesmettingen te beperken. ‘Thuiswerken bij klachten en goed ventileren: het is allemaal weer belangrijk nu het aantal coronabesmettingen in Nederland oploopt en de vakantieperiode zelfs nog moet beginnen’, stellen VNO-NCW en MKB-Nederland. Het bedrijfsleven, dat al met personeeltekorten kampt, maakt zich grote zorgen over uitval van personeel nu het aantal coronabesmettingen weer rap toeneemt. Om een lockdown in het najaar te voorkomen, roepen ze hun achterban daarom op om nú al de basisregels in acht te nemen.
https://www.ad.nl/binnenl(...)gen-corona~a65f3bf3/
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  maandag 20 juni 2022 @ 15:43:56 #222
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_205102222
quote:
2s.gif Op zondag 19 juni 2022 19:04 schreef Jippie het volgende:

[..]
Dat je angst vergelijkt met geilheid, zijn beide menselijke driften maar met een ander doel.
precies.
dus je kunt ze prima met elkaar vergelijken.
dat heb je namelijk net zelf gedaan. :)
Huig
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter maandag 20 juni 2022 @ 16:16:26 #223
485843 crew  Jippie
pi_205102469
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2022 15:43 schreef Orwell het volgende:

[..]
precies.
dus je kunt ze prima met elkaar vergelijken.
dat heb je namelijk net zelf gedaan. :)
Net als dat je een vliegtuig met een fiets vergelijkt? Zijn beiden transportmiddelen.
  maandag 20 juni 2022 @ 16:52:04 #224
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_205102780
twitter


Daar is ze weer :{w
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_205106471
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2022 16:52 schreef controlaltdelete het volgende:
[ twitter ]

Daar is ze weer :{w
Oooooh , nu word ik bang (NOT) Ik heb nog wat corona virusjes voor haar, gratis en voor niks
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_205106777
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2022 16:52 schreef controlaltdelete het volgende:
[ twitter ]

Daar is ze weer :{w
Ze heeft hem verwijdered :+

Ik kwam dit prachtige stukje propaganda zojuist tegen:



Zie vooral hoe de wel-maskers braafjes werken, en niet-maskers boos kijken en niet aan het werk zijn,
  maandag 20 juni 2022 @ 23:32:44 #227
24329 KNAK
ff w88,......
pi_205107044
Mooi man.. alleen al vandaag via meerdere kanalen berichten over een nieuwe Corona golf voorbij zien komen _O- En dat nog vóór de zomer begint... Hoeveel schijt moet je dan wel niet hebben aan je volk? _O- _O_

Het volk marineren voor dat wat komen gaat... echter gebeurt het marineren nu klaarblijkelijk iets anders _O-
Mai pben rai~!
pi_205107097
ze doen hun best maar, het volk krijgt wat het verdient.
ik doe niet mee, nooit gedaan ook
pi_205107204
pi_205107839
België

quote:
Weer meer dan 1.000 coronapatiënten in ziekenhuizen, aantal nieuwe besmettingen stijgt met 46 procent

In de Belgische ziekenhuizen is het aantal coronapatiënten weer gestegen tot boven de 1.000. Ook het aantal nieuwe besmettingen blijft toenemen, nu met bijna de helft. Dat blijkt uit gegevens van gezondheidsinstituut Sciensano.

https://www.hln.be/binnen(...)46-procent~a356fdff/
Weer een supergeile pagina vol sexy grafiekjes enzo
:9
Ik haal zo mn stijve arm uit mn mouw :7
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  dinsdag 21 juni 2022 @ 10:50:33 #231
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205108811
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  dinsdag 21 juni 2022 @ 10:52:15 #232
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205108832
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2022 08:17 schreef UncleScorp het volgende:
België
[..]
Weer een supergeile pagina vol sexy grafiekjes enzo
:9
Ik haal zo mn stijve arm uit mn mouw :7
Ik lees vanmorgen hier 500..
MET Corona ..
dus opgenomen voor een andere kwaal en getest?
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  dinsdag 21 juni 2022 @ 10:53:59 #233
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205108856
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2022 16:52 schreef controlaltdelete het volgende:
[ twitter ]

Daar is ze weer :{w
Ze krijgt ietwat tegengas🤣
Ze gooit er ook nogal wat desinformatie uit en wordt daar aan alle kanten met de neus op de feiten gedrukt
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  dinsdag 21 juni 2022 @ 10:56:40 #234
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205108889
twitter


https://www.ad.nl/gezond/(...)pq7KRl1yb4&fs=e&s=cl


Wat een onzin durven ze te beweren in naam der wetenschap, onzin die nog geen 10 uur later in de krant onderuit wordt gehaald
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  dinsdag 21 juni 2022 @ 13:09:56 #235
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_205110122
quote:
99s.gif Op dinsdag 21 juni 2022 10:53 schreef greysbones het volgende:

[..]
Ze krijgt ietwat tegengas🤣
Ze gooit er ook nogal wat desinformatie uit en wordt daar aan alle kanten met de neus op de feiten gedrukt
Een feeks dat is het die de boel opstookt.

Bij mijn werk stond gisteren weer eens een GGD-testbus. Af en aan gingen er toch weer mensen naar binnen. Storm liep het iig niet.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_205110739
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2022 13:09 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Een feeks dat is het die de boel opstookt.

Bij mijn werk stond gisteren weer eens een GGD-testbus. Af en aan gingen er toch weer mensen naar binnen. Storm liep het iig niet.
Dat grote test centrum bij Sloterdijk heel lang weg is en echt nooit druk was geweest.... gewoon een aantal uitzendkracht waren er met niks of heel weinig te doen was.

Ik vraag me af hoeveel mensen echt ooit getest waren.
Allemaal bullshit/opgeblazen nummers/cijfers waarschijnlijk.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_205112875
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2022 13:09 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Bij mijn werk stond gisteren weer eens een GGD-testbus. Af en aan gingen er toch weer mensen naar binnen. Storm liep het iig niet.
quote:
Coronagevallen schieten omhoog: ‘Basismaatregelen juist nu belangrijk’
Het aantal vastgestelde coronabesmettingen stijgt snel. In de afgelopen week kregen 26.462 mensen na een bezoek aan een GGD-testlocatie te horen dat ze het coronavirus hebben opgelopen. Dat is het hoogste aantal sinds 12 april, ruim twee maanden geleden. Zelftesten worden niet genoteerd, dus het werkelijke aantal zal hoger liggen.

Vorige week meldde het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM) dat het in zeven dagen tijd 15.526 positieve tests had geregistreerd. Dit betekent dat het het aantal bevestigde besmettingen in een week met 70 procent is gestegen. In twee weken is het aantal bijna verdrievoudigd.
https://www.ad.nl/binnenl(...)belangrijk~a9401559/
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  dinsdag 21 juni 2022 @ 20:24:14 #238
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_205113898
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2022 18:59 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
[..]

Als alle kwetsbare mensen nu mondkapjes gaan dragen weten we precies van wie we afstand moeten houden en kunnen we verder normaal doen.
To BG or not to BG!
pi_205114028
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2022 20:24 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Als alle kwetsbare mensen nu mondkapjes gaan dragen weten we precies van wie we afstand moeten houden en kunnen we verder normaal doen.
Fuck die idiots.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_205114036
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2022 18:59 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
[..]

Waarom deel je foute propaganda?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_205114060
quote:
99s.gif Op dinsdag 21 juni 2022 10:56 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]

https://www.ad.nl/gezond/(...)pq7KRl1yb4&fs=e&s=cl


Wat een onzin durven ze te beweren in naam der wetenschap, onzin die nog geen 10 uur later in de krant onderuit wordt gehaald
Dat wijf is knettergek.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_205114061
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2022 20:41 schreef ludovico het volgende:

[..]
Waarom deel je foute propaganda?
Jij post ook in het centrale topic van het coronasubforum. Ook daar lees je de posts van de users dat de cijfers stijgen vanwege de BA4 en BA5 variant. is het dan ineens niet meer een verzinsel van Koopmans? Daar hoor ik je daar niet over.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_205114087
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2022 20:43 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Jij post ook in het centrale topic van het coronasubforum. Ook daar lees je de posts van de users dat de cijfers stijgen vanwege de BA4 en BA5 variant. is het dan ineens niet meer een verzinsel van Koopmans? Daar hoor ik je daar niet over.
Nee dat is nog feitelijk, maar ook propaganda want de nieuwswaarde is nihil, maar wordt gebracht als probleem.

En long covid is al vanaf het begin Bullcrap. Daar zit het echte ethische vraagstuk, waar ze botweg onethisch is.

Vanwege stupiditeit of corruptie mag jij weten. Ik denk stupiditeit en wie weet ook corruptie.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_205114138
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juni 2022 20:46 schreef ludovico het volgende:

[..]
Nee dat is nog feitelijk, maar ook propaganda want de nieuwswaarde is nihil, maar wordt gebracht als probleem.
Ik gaf antwoord op de bewering van een user hier dat er nauwelijks meer getest wordt. Er wordt juist weer meer getest, vooral na de oproep van het RIVM om dat te gaan doen. In 2 weken tijd is het aantal positieve tests verdrievoudigd. Vergelijkbare cijfers zien we in zo'n beetje al de landen om ons heen. In België zijn de cijfers bijvoorbeeld nog 2x zo hoog.

Dat heeft wel nieuwswaarde en door het als propaganda af te doen ontken je dat.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  dinsdag 21 juni 2022 @ 20:58:19 #245
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205114193
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2022 20:51 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Ik gaf antwoord op de bewering van een user hier dat er nauwelijks meer getest wordt. Er wordt juist weer meer getest, vooral na de oproep van het RIVM om dat te gaan doen. In 2 weken tijd is het aantal positieve tests verdrievoudigd. Vergelijkbare cijfers zien we in zo'n beetje al de landen om ons heen. In België zijn de cijfers bijvoorbeeld nog 2x zo hoog.

Dat heeft wel nieuwswaarde en door het als propaganda af te doen ontken je dat.
Toch merk ik dat het sentiment verschuift of aan het verschuiven is
Bij berichten van AD ed zie je veel meer commentaar op het bericht en mensen die het niet meer geloven
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  dinsdag 21 juni 2022 @ 20:59:42 #246
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205114203
twitter
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_205114279
quote:
99s.gif Op dinsdag 21 juni 2022 20:58 schreef greysbones het volgende:

[..]
Toch merk ik dat het sentiment verschuift of aan het verschuiven is
Bij berichten van AD ed zie je veel meer commentaar op het bericht en mensen die het niet meer geloven
Mensen zijn coronamoe. Het is ook niet niets, al 3 jaar lang in een zware pandemie.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  dinsdag 21 juni 2022 @ 21:09:41 #248
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205114290
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2022 21:08 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Mensen zijn coronamoe. Het is ook niet niets, al 3 jaar lang in een zware pandemie.
ik zie het als een gecreëerde pandemie ;)
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_205114305
quote:
99s.gif Op dinsdag 21 juni 2022 21:09 schreef greysbones het volgende:

[..]
ik zie het als een gecreëerde pandemie ;)
Toch knap dat de hele wereld al die jaren het complot in stand kan houden.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  dinsdag 21 juni 2022 @ 21:12:07 #250
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205114321
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2022 21:11 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Toch knap dat de hele wereld al die jaren het complot in stand kan houden.
Corona is er gewoon
maar het is overtrokken en had nooit als A ziekte benoemd mogen worden
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_205114827
Binnen 3 jaar zal een groot deel van de gevaccineerden komen te overlijden
Dat is het gevolg van 1 shot, laat staan als je er meerdere hebt gehad
Verklaart ook waarom ze zo wanhopig zijn om de sudden death syndrome narratief te pushen

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_205114841
No comment

twitter


twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_205114873
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2022 20:51 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Ik gaf antwoord op de bewering van een user hier dat er nauwelijks meer getest wordt. Er wordt juist weer meer getest, vooral na de oproep van het RIVM om dat te gaan doen. In 2 weken tijd is het aantal positieve tests verdrievoudigd. Vergelijkbare cijfers zien we in zo'n beetje al de landen om ons heen. In België zijn de cijfers bijvoorbeeld nog 2x zo hoog.

Dat heeft wel nieuwswaarde en door het als propaganda af te doen ontken je dat.
Als je dit met griep had gedaan hadden we er ook ingetuind, godsallejezus, tis klaar met Corona. Nooit meer zulke grote fouten maken.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  dinsdag 21 juni 2022 @ 22:02:11 #254
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_205114878
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2022 21:58 schreef Ali_boo het volgende:
Binnen 3 jaar zal een groot deel van de gevaccineerden komen te overlijden
Dat is het gevolg van 1 shot, laat staan als je er meerdere hebt gehad
Verklaart ook waarom ze zo wanhopig zijn om de sudden death syndrome narratief te pushen

[ twitter ]
let een beetje op je woorden ja ?

[ Bericht 2% gewijzigd door Ali_boo op 21-06-2022 22:04:14 ]
Prrrrr
pi_205114883
nee toch,ga weg

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_205114897
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2022 21:58 schreef Ali_boo het volgende:
Binnen 3 jaar zal een groot deel van de gevaccineerden komen te overlijden
Dat is het gevolg van 1 shot, laat staan als je er meerdere hebt gehad
Verklaart ook waarom ze zo wanhopig zijn om de sudden death syndrome narratief te pushen

[ twitter ]
Fabeltjesfuik joh, als het zo lethal is hadden de eerste al bij bosjes gevallen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_205114946
Ivermectine werkt

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_205115004
Dames opgelet !

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_205115027
Grappig hoe altijd dezelfde namen blijven terugkeren

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_205115058
Van alle Godwins die ik in de afgelopen jaren heb gehoord is deze voor mij persoonlijk de meest overtuigende

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_205115070
Je hebt vertrouwen in de wetenschap of je hebt het niet
Gelukkig laten de mensen daar zich niet gek maken doordat iemand daar compleet in elkaar zakt

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_205115081
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_205115182
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2022 22:03 schreef ludovico het volgende:

[..]
Fabeltjesfuik joh, als het zo lethal is hadden de eerste al bij bosjes gevallen.
Als iedereen meteen dood zou neervallen na het nemen van de shot,dan zou het iets teveel opvallen, denk je niet?
Daarnaast is het echt de zoveelste persoon die onafhankelijk van elkaar dezelfde boodschap verspreiden
Waar ze het wel oneens over zijn is wanneer de grote golf van doden zal komen en welke percentage van de mensheid komt te overlijden

We zijn pas iets meer dan een jaar verder he, heb nog even geduld
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_205115190
twitter


Dit is gewoon extreem.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_205115220
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2022 22:30 schreef Ali_boo het volgende:
Als iedereen meteen dood zou neervallen na het nemen van de shot,dan zou het iets teveel opvallen, denk je niet?
Zo ver is "de wetenschap" niet.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_205115235
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2022 22:30 schreef Ali_boo het volgende:
Daarnaast is het echt de zoveelste persoon die onafhankelijk van elkaar dezelfde boodschap verspreiden
Waar ze het wel oneens over zijn is wanneer de grote golf van doden zal komen en welke percentage van de mensheid komt te overlijden

We zijn pas iets meer dan een jaar verder he, heb nog even geduld
Mweh, dit is mij te complotterig,
Side effects heeft alles, dus logisch dat die bestaan, na 3 jaar opeens dodelijk ziek worden.. Mweh.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_205115301
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2022 21:58 schreef Ali_boo het volgende:
Binnen 3 jaar zal een groot deel van de gevaccineerden komen te overlijden
Dat is het gevolg van 1 shot, laat staan als je er meerdere hebt gehad
Verklaart ook waarom ze zo wanhopig zijn om de sudden death syndrome narratief te pushen

[ twitter ]
Dit geloof je toch niet echt, of wel?
pi_205115380
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2022 22:34 schreef ludovico het volgende:

[..]
Mweh, dit is mij te complotterig,
Side effects heeft alles, dus logisch dat die bestaan, na 3 jaar opeens dodelijk ziek worden.. Mweh.
No offence, maar je loopt een beetje achter op de complotmaterie

Zal kijken of ik morgen een goede link voor je kan vinden ;)
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_205115416
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2022 22:43 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
No offence, maar je loopt een beetje achter op de complotmaterie

Zal kijken of ik morgen een goede link voor je kan vinden ;)
Ik ken van asbest en andere kankerverwekkende stoffen wel verbanden met jaren later dodelijk ziek worden.

Hoe zie je dat proces met Covid vaccinaties, en misschien specifieker met mRNA vaccines.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_205115452
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2022 22:38 schreef Mijnenveger het volgende:

[..]
Dit geloof je toch niet echt, of wel?
Ik geef een korte samenvatting van het filmpje
Zeg niet dat het mijn mening is
De elite heeft een obsessie met het terugdringen van de wereldpopulatie
Of het nu via de vaccinaties gebeurt, een derde wereld oorlog, voedselschaarste of een combinatie van die drie valt nog te bezien

Verder is het bericht geen truthstatement , slechts speculatie van mijn kant

[ Bericht 9% gewijzigd door Ali_boo op 21-06-2022 22:59:00 ]
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_205115508
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2022 22:45 schreef ludovico het volgende:

[..]
Ik ken van asbest en andere kankerverwekkende stoffen wel verbanden met jaren later dodelijk ziek worden.

Hoe zie je dat proces met Covid vaccinaties, en misschien specifieker met mRNA vaccines.
Kom er morgen op terug ok ?
Het is al laat en wil nog een podcast bekijken net voor het slapengaan
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_205115643
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2022 08:17 schreef UncleScorp het volgende:
België
[..]
Weer een supergeile pagina vol sexy grafiekjes enzo
:9
Ik haal zo mn stijve arm uit mn mouw :7
ranzige van Ranst weer :r als ik die kop van die vent al zie :r
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_205115667
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2022 22:30 schreef ludovico het volgende:
[ twitter ]

Dit is gewoon extreem.
Raisa is een tof mens die haar mening niet voor zich houd, waren er nog meer jonge mensen die gezond verstand gebruiken.
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_205115716
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2022 23:07 schreef JediMasterLucia het volgende:

[..]
Raisa is een tof mens die haar mening niet voor zich houd, waren er nog meer jonge mensen die gezond verstand gebruiken.
Wim Voermans is van binnen een gifbeker en blijkbaar heeft die het te hoog in zijn bol gekregen dat die zichzelf niet corrigeert voordat die die gif publiekelijk maakt, wat een afgang, wat een sukkel.

Heb hem volgens mij wel vaker maatschappij ontwrichtend horen praten m.b.t. grondrechten, zijn vakgebied, ik vind het maar link als mensen met autoriteit de wereld krombuigen naar hun corrupte interpretatie.

En iedereen die dan die autoriteit blijft geven loopt mee en dus de rest ook want de minderheid.
Control the media control the public.. control ''democracy''. :')
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_205115732
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2022 21:58 schreef Ali_boo het volgende:
Binnen 3 jaar zal een groot deel van de gevaccineerden komen te overlijden
Dat is het gevolg van 1 shot, laat staan als je er meerdere hebt gehad
Verklaart ook waarom ze zo wanhopig zijn om de sudden death syndrome narratief te pushen

[ twitter ]
Ik hoop dat dit juist niet gaat gebeurden... Ik ben enige die geen prikken heb genomen en wil niet mijn familie verliezen :{w
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_205115958
Ongevaccineerd zaad is de nieuwe bitcoin.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_205116109
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_205116127
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2022 23:44 schreef ludovico het volgende:
Ongevaccineerd zaad is de nieuwe bitcoin.
Wat doet dat, zo'n kwakkie nu? Vraag dit voor een vriend.
Nowadays you have to boil people before you can sleep with them. *General's Daughter
  woensdag 22 juni 2022 @ 01:28:58 #279
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_205116213
Wat heeeft die vriend hiervoorgekregen dan...word een leuke vergelijking ?
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
  woensdag 22 juni 2022 @ 07:18:41 #280
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205116399
quote:
Wat een laag bij de grond gedrag. Walgelijk
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  woensdag 22 juni 2022 @ 08:04:19 #281
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205116548
twitter
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_205117288
Hier is ie weer ... de belg die elke NL'er ondertussen kent

quote:
Van Ranst: "Iedereen merkt het: we zitten in nieuwe coronagolf"

Momenteel liggen er 1.022 coronapatiënten in de Belgische ziekenhuizen. Dat betekent een stijging van 15 procent ten opzichte van een week geleden. Ook de nieuwe vastgestelde besmettingen nemen weer fors toe. In de week van 11 tot en met 17 juni werden er gemiddeld 2.756 per dag genoteerd, goed voor een toename van bijna 50 procent.

"Omdat er nu veel minder getest wordt dan vroeger, mogen we de absolute cijfers eigenlijk niet meer vergelijken", zegt viroloog Marc Van Ranst. "Maar iedereen merkt het allicht wel op in zijn of haar omgeving: we bevinden ons in een nieuwe coronagolf. Een golf die aangedreven wordt door de BA.4- en – vooral – de BA.5-variant. Al drie à vier weken lang gaan de coronacijfers geleidelijk aan weer omhoog en afgaande op de vorige golven mogen we ervan uitgaan dat die stijging nog zeker vier à vijf weken zal aanhouden."

https://www.msn.com/nl-be(...)4c2fa9aa63a0da095c11
Mét foto !

I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  woensdag 22 juni 2022 @ 09:45:48 #283
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205117316
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2022 09:42 schreef UncleScorp het volgende:
Hier is ie weer ... de belg die elke NL'er ondertussen kent
[..]
Mét foto !

[ afbeelding ]
wat een gezond ogende man is het ook
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  woensdag 22 juni 2022 @ 09:56:49 #284
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_205117422
quote:
99s.gif Op woensdag 22 juni 2022 09:45 schreef greysbones het volgende:

[..]
wat een gezond ogende man is het ook
Hij doet me denken aan een dikke pad. Griezels zijn het allemaal die zogenaamde experts.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_205117600
quote:
99s.gif Op woensdag 22 juni 2022 09:45 schreef greysbones het volgende:

[..]
wat een gezond ogende man is het ook
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2022 09:56 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Hij doet me denken aan een dikke pad. Griezels zijn het allemaal die zogenaamde experts.
Ik ben blij dat jullie meisjes ervan kunnen genieten :D
Wederdienst voor de "borsten-foto" :*
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  woensdag 22 juni 2022 @ 10:36:32 #286
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205117879
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2022 10:10 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
[..]
Ik ben blij dat jullie meisjes ervan kunnen genieten :D
Wederdienst voor de "borsten-foto" :*
Toch bijzonder dat de meest bekende mannelijke wetenschappers van die oude mannetjes zijn
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_205117966
quote:
99s.gif Op woensdag 22 juni 2022 10:36 schreef greysbones het volgende:

[..]
Toch bijzonder dat de meest bekende mannelijke wetenschappers van die oude mannetjes zijn
Ik blijf dagdromen ;)

I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_205118229
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2022 21:58 schreef Ali_boo het volgende:
Binnen 3 jaar zal een groot deel van de gevaccineerden komen te overlijden
Dat is het gevolg van 1 shot, laat staan als je er meerdere hebt gehad
Verklaart ook waarom ze zo wanhopig zijn om de sudden death syndrome narratief te pushen

[ twitter ]
Maar neem je dit gewoon meteen aan als de waarheid?
pi_205118244
quote:
17s.gif Op dinsdag 21 juni 2022 22:17 schreef Ali_boo het volgende:
Je hebt vertrouwen in de wetenschap of je hebt het niet
Gelukkig laten de mensen daar zich niet gek maken doordat iemand daar compleet in elkaar zakt

[ twitter ]
Maar er zijn genoeg mensen die flauwvallen bij een prikje. Waarom meteen zo dramatisch doen.
pi_205118614
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juni 2022 11:17 schreef mootie het volgende:
Waarom meteen zo dramatisch doen.
Die vraag stelde ik mij ook de voorbije 2 jaar
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_205118826
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2022 10:47 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Ik blijf dagdromen ;)

[ afbeelding ]
Zit je weer alleen in je zwembadje?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  woensdag 22 juni 2022 @ 12:19:11 #292
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205118934
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2022 12:08 schreef Tingo het volgende:

[..]
Zit je weer alleen in je zwembadje?
Kan hij beter hier komen
mijn zwembad is wat groter :P
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  woensdag 22 juni 2022 @ 12:31:40 #293
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_205119028
Pas maar op

Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_205119541
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2022 12:31 schreef controlaltdelete het volgende:
Pas maar op

[ afbeelding ]
Ik ga even een terrasje pakken, wens me succes en bid voor mij
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_205119552
Nog even geduld en we mogen ons verheugen op een nieuwe pandemie :Y



[ Bericht 0% gewijzigd door Ali_boo op 22-06-2022 13:42:47 ]
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_205119859
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2022 12:31 schreef controlaltdelete het volgende:
Pas maar op

[ afbeelding ]
moeten we nu ook al bang worden van warm weer? :')
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
  woensdag 22 juni 2022 @ 15:49:12 #297
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205120712
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2022 14:14 schreef JediMasterLucia het volgende:

[..]
moeten we nu ook al bang worden van warm weer? :')
Warm koud
Water
Droogte
Maakt niet uit
Allemaal heeeeeeel gevaarlijk
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_205120900
quote:
17s.gif Op woensdag 22 juni 2022 13:34 schreef Ali_boo het volgende:
Nog even geduld en we mogen ons verheugen op een nieuwe pandemie :Y

[ afbeelding ]
quote:
Poliovirus aangetroffen in rioolwater in Londen

In het rioleringssysteem van Londen is het poliovirus aangetroffen, zo meldt persagentschap Reuters. De kans op een uitbraak in Groot-Brittannië is zeer klein, meldt de Britse gezondheidsdienst. De voorbije maanden werden er geen gevallen van polio geregistreerd.

... Het Britse gezondheidsagentschap vermoedt dat het virus in het rioolwater is terechtgekomen via een persoon die onlangs in het buitenland is gevaccineerd met het orale poliovaccin (OPV). Het orale poliovaccin, dat via de mond wordt toegediend onder de vorm van druppeltjes, is gebaseerd op levende afgezwakte poliovirussen. In Europa is dat vaccin al langer vervangen door een inspuitbaar vaccin.

De Wereldgezondheidsorganisatie (WHO) werd op de hoogte gebracht.
...
https://www.hln.be/buiten(...)-in-londen~a1ca46ba/
De kans op uitbraak is zeer klein, pandemie dus :+
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_205120913
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2022 09:42 schreef UncleScorp het volgende:
Hier is ie weer ... de belg die elke NL'er ondertussen kent
[..]
Mét foto !

[ afbeelding ]
Ik merk er echt helemaal niks van. Hoeveel krijgt Marcje betaald voor zijn tweets?
pi_205120920
quote:
99s.gif Op woensdag 22 juni 2022 15:49 schreef greysbones het volgende:

[..]
Warm koud
Water
Droogte
Maakt niet uit
Allemaal heeeeeeel gevaarlijk
En bovenal grote zwembaden in de tuin. :P
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  woensdag 22 juni 2022 @ 16:29:26 #301
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205121091
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2022 16:14 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
En bovenal grote zwembaden in de tuin. :P
ai ai ai
ik denk dat ik dan morgen dood ben
als ik morgen niet post
regelen jullie een alert?
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')