Iedereen nu die wiki aan het bewerken.quote:Op woensdag 15 juni 2022 15:46 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Het kan bijna niet anders dan dat hem ook is:
[..]
https://www.ad.nl/tennis/(...)s-in-shock~a10f2c6b/
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Dennis_van_Scheppingen
Zijn geboortedatum is niet alleen op wiki te vinden. En die lijkt gewoon te kloppen.quote:Op woensdag 15 juni 2022 16:40 schreef maily het volgende:
[..]
Iedereen nu die wiki aan het bewerken.
Het ging mij om de meldingen op wiki: in bewerking, laatst gewijzigd etc.quote:Op woensdag 15 juni 2022 17:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zijn geboortedatum is niet alleen op wiki te vinden. En die lijkt gewoon te kloppen.
Waarmee ik overigens niets wil zeggen over "of hij het wel moet zijn" of anderszins te speculeren.
Ik sprak onlangs met iemand die ook in het tenniscoach-wereldje zit. Die had echt hele heftige dingen te melden die rondgingen over deze zaak in tennisland. Het zijn geruchten, maar als het inderdaad zo is, dan zal dat wel weer ff flink landelijk nieuws worden.quote:Op donderdag 16 juni 2022 14:42 schreef Mani89 het volgende:
Ik wist niet dat Dennis van Scheppingen homo had? Hij heeft wel een creepy hoofd.
Of het heftig is oordelen we hier op FOK! graag zelf.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:08 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Ik sprak onlangs met iemand die ook in het tenniscoach-wereldje zit. Die had echt hele heftige dingen te melden die rondgingen over deze zaak in tennisland. Het zijn geruchten, maar als het inderdaad zo is, dan zal dat wel weer ff flink landelijk nieuws worden.
Het is hem, 100%. Leeftijd klopt.quote:Op woensdag 15 juni 2022 17:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zijn geboortedatum is niet alleen op wiki te vinden. En die lijkt gewoon te kloppen.
Waarmee ik overigens niets wil zeggen over "of hij het wel moet zijn" of anderszins te speculeren.
En dan kijken we wie de T. interviewt:quote:De lopende trainingen gaan nu (tijdelijk) via Tennisclub Arnolduspark
Het lesrooster voor de lopende trainingen staat hier.
https://www.telegraaf.nl/(...)er-iedereen-in-shockquote:De directeur van tennisclub Arnolduspark in Hoofddorp is flink aangeslagen na de aanhouding van een tennistrainer op zijn club. Het gaat om een 46-jarige oud-profspeler tegen wie vorig jaar bij het Openbaar Ministerie twee aangiften zijn gedaan
Toen ik dit ooit over Jetten zei,kreeg ik een weekbanquote:Op donderdag 16 juni 2022 14:42 schreef Mani89 het volgende:
Ik wist niet dat Dennis van Scheppingen homo had? Hij heeft wel een creepy hoofd.
Maar hij heeft wel een creepy hoofd. Op naar de brandstapel!!!!quote:Op donderdag 16 juni 2022 14:42 schreef Mani89 het volgende:
Dit is wel magertjes. Het is nog niet eens bekend waarover het gaat.quote:Details over wat precies is voorgevallen tussen coach en spelers willen betrokken partijen niet prijsgeven, behalve dat er in beide gevallen aangifte is gedaan van seksueel misbruik.
Zo eens met deze user.quote:Op woensdag 15 juni 2022 08:19 schreef de_boswachter het volgende:
We hadden eerst die Mark de J. , de coach van Robin Haase, die het nodig vond Koen Everink om te leggen. En nu deze vetzak……
Tennis is een tokkiesport.
quote:Op zondag 19 juni 2022 09:46 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Dit is wel magertjes. Het is nog niet eens bekend waarover het gaat.
De laatste tijd roept men wel heel snel "seksueel misbruik".
Bij Gündogan bleek het naderhand te gaan om een klap op de kont.
niet meer onschuldig nu he..quote:Op woensdag 15 juni 2022 08:57 schreef Rode_Wijn het volgende:
Mag ik voorstellen dat we nu niet dennis van scheppingen alvast gaan cancellen omdat een willekeurige forumbezoeker een website verdacht vindt?
Ja, het kan hem zijn. Maar er kunnen 10.000 andere redenen zijn waarom die website eruit ligt.
En al zou Dennis de verdachte zijn is hij nog altijd onschuldig tot er iets bewezen is. Hij zou niet de eerste 'metoo'-er zijn die ten onrechte beschuldigd wordt.
quote:Het seksueel misbruik vond voor het eerst plaats in maart 2009, in een hotel in Luxemburg. [benadeelde partij 1] weet dat nog goed, omdat hij en verdachte toen naar een toernooi waren afgereisd. Ze hadden toen een kamer met één bed. Verdachte ging aan hem zitten. Verdachte heeft hem afgetrokken en ze hebben elkaar gepijpt. [benadeelde partij 1] was bang dat hij zijn tennis kwijt zou raken als hij er niet in meeging.
Verdachte zei: “Dit nemen we mee in ons graf”’ en: “Dat gaan we niemand vertellen.” De seksuele handelingen vonden daarna nog zeker twintig of dertig keer plaats. Verdachte was altijd degene die daartoe het initiatief nam. Het gebeurde in het buitenland, in hotels. Dat was in onder meer Duitsland, Engeland en Turkije. Het is ook gebeurd in Benidorm, in het huis van de ouders van verdachte. Ook gebeurde het in de auto van verdachte. Dat was in het Amsterdamse Bos, ’s ochtends vroeg op weg naar de training.
Verdachte heeft [benadeelde partij 1] ook gemasseerd en gestretcht in zijn tennisschool in Aalsmeer, waarbij hij dan altijd aan het geslachtsdeel van [benadeelde partij 1] zat. Het seksueel misbruik heeft in totaal zeker twintig tot dertig keer plaatsgevonden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |