SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
quote:Op dinsdag 14 juni 2022 21:53 schreef CherryLips het volgende:
Dagje Delft is misschien wel weer eens leuk.
Gewoon, zin in. Kan maat ook ff alleen rijden. Zien we elkaar in Turku wel weer.quote:
Aah, beetje alleen-tijdquote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon, zin in. Kan maat ook ff alleen rijden. Zien we elkaar in Turku wel weer.
Maar dat is geen gifje (godzijdank)quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:05 schreef kwiwi het volgende:
Dat gifje in de OP hoort niet in een viesdik sc.. deze is toepasselijker:
[ afbeelding ]
Ik wilde mijn vakantiefoto’s graag privé houden, Kwiwiquote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:05 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
haar tiet valt er zo uitquote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:05 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
Fijn kontje wel hoor.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:05 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Ook zo'n bummer hier. Iedereen en alles is of spreekt Nederlands. Zelfs de baliemeid hier achter Kiruna. Geen lol aan zo.
Ik zou dus nooit uggs dragen.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:05 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:10 schreef kwiwi het volgende:
op Schiphol komt de keuken van het citizen m hotel uit op het crematoriumSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Moet er niet aan denken dat zo’n kist van de heftruck lazertSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:13 schreef Modus het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb je echte panda's gezien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en tijdens de vlucht kunnen er dan mensen bij de dieren om te checken of het goed gaat?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is in plastic wrap ingepakt, dan klapt het in ieder geval niet open als het valtquote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moet er niet aan denken dat zo’n kist van de heftruck lazert![]()
![]()
Mooi stukje ruimtelijke planning.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
op Schiphol komt de keuken van het citizen m hotel uit op het crematorium![]()
Nee, die hebben ze niet elke dagquote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb je echte panda's gezien?
en tijdens de vlucht kunnen er dan mensen bij de dieren om te checken of het goed gaat?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moet er niet aan denken dat zo’n kist van de heftruck lazert
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic![]()
Waarom zit daar een crematorium?quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
op Schiphol komt de keuken van het citizen m hotel uit op het crematoriumTap tap tap![]()
Citizen M is wel mijn favoriete hotel op Schiphol
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:14 schreef kwiwi het volgende:
Gaat opa in bubbeltjesplastic het vliegtuig in. Af te halen bij bagageband 3.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Is in plastic wrap ingepakt, dan klapt het in ieder geval niet open als het valt![]()
quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:17 schreef Ygritte het volgende:
Waarom sta ik in de OP en wie heeft dat gifje gelekt![]()
![]()
"Ms. Bitterbal, please proceed to gate A54 immediately, you are delaying the flight."quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
voor mensen die hun vlucht hebben gemist omdat ze nog aan shoppen waren
...
"Ms. Bitterbal, please proceed to Crematorium Room 4, you delayed the flight too much".![]()
"Alstublieft."quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:17 schreef CherryLips het volgende:
Je moet een urn ook altijd even aangeven geloof ik.![]()
dit jaquote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"Ms. Bitterbal, please proceed to gate A54 immediately, you are delaying the flight."
...
"Ms. Bitterbal, please proceed to Crematorium Room 4, you delayed the flight too much".![]()
![]()
Gewoon een grote koelkast dusquote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:18 schreef FranticDJ het volgende:
o wacht het is alleen mortuarium
https://mortuariumschiphol.nlOp maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
Hier is de status ook bijna kritiek, alleen nog maar een half pakje matige milkaquote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:18 schreef CherryLips het volgende:
Ik had meer chocola moeten kopen. Of iets van magnums ofzo.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
Odd-sized luggage, rolt over de band tussen de golfclubs en ski's.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gaat opa in bubbeltjesplastic het vliegtuig in. Af te halen bij bagageband 3.![]()
Wel een goede smokkelmethode. Zouden ze dan wat as gaan testen zoals op TV bij het programma Border Security als ze een verdacht poeder vinden?quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:17 schreef CherryLips het volgende:
Je moet een urn ook altijd even aangeven geloof ik.![]()
Ah, het is na anderhalf uur eindelijk een beetje droog. Gauw pissen en naar het hutje
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
As ziet er wel wat anders uit dan poeder.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Wel een goede smokkelmethode. Zouden ze dan wat as gaan testen zoals op TV bij het programma Border Security als ze een verdacht poeder vinden?Tap tap tap![]()
Dat die dan bij de pickup blijft hangen op de band en de rest van de koffers er overheen dondertquote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Odd-sized luggage, rolt over de band tussen de golfclubs en ski's.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
Ja dan kunnen de lijken van daaruit direct op de vlucht.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:18 schreef FranticDJ het volgende:
o wacht het is alleen mortuarium
https://mortuariumschiphol.nl![]()
Dan wil ik mee!quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Ook zo'n bummer hier. Iedereen en alles is of spreekt Nederlands. Zelfs de baliemeid hier achter Kiruna. Geen lol aan zo.
Je wilt je toch ook eens een keer fatsoenlijk verbaal kunnen misdragen nietwaar.
Volgende keer naar Albanië.![]()
![]()
quote:
_____
Je kan ook een heel lijk ‘volplempen’ met coke en dan in een stalen kist vervoeren en zeggen dat het vanwege de staat van ontbinding niet meer open kan.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Wel een goede smokkelmethode. Zouden ze dan wat as gaan testen zoals op TV bij het programma Border Security als ze een verdacht poeder vinden?
Of is dit te luguber gedacht….![]()
Het zou me niets verbazen als dat gewoon gebeurt.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:22 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Je kan ook een heel lijk ‘volplempen’ met coke en dan in een stalen kist vervoeren en zeggen dat het vanwege de staat van ontbinding niet meer open kan.
quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:22 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Je kan ook een heel lijk ‘volplempen’ met coke en dan in een stalen kist vervoeren en zeggen dat het vanwege de staat van ontbinding niet meer open kan.
![]()
En dat de familie de kist van de baggageband haalt, thuis openmaakt, en de verkeerde heeft meegenomen.. Moet je weer naar lost and found dit datquote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat die dan bij de pickup blijft hangen op de band en de rest van de koffers er overheen dondert![]()
![]()
heb ik vrij regelmatigquote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:23 schreef CherryLips het volgende:
Ik had ook een keer een beagle in m'n koffer hangen.![]()
Ik alleen een douanier die in mijn buik wilde frummelenquote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:23 schreef CherryLips het volgende:
Ik had ook een keer een beagle in m'n koffer hangen.
_____
Huehue.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik alleen een douanier die in mijn buik wilde frummelenTap tap tap![]()
Vandaar al die luxe etentjes ...quote:Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
Kisten moeten door de scanner, zag ik toevallig vandaag. Zonder security clearance gaan ze niet op de vlucht. Helaas pindakaasquote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:22 schreef Ygritte het volgende:
[..]
![]()
Ben wel blij dat ik niet van die grote jetsers heb die dan even over je schouders worden gegooid zodat ze even goed kunnen zoeken.Tap tap tap![]()
Vast wel.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Snuiven die de coke nog tussen ontbinding-xxl door?Tap tap tap![]()
Was wel zo amateuristisch als de pest dat ze nog ergens in een magazijn naar handschoentjes moesten zoeken, en het was op Schipholquote:
_____
Ohw kut…quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kisten moeten door de scanner, zag ik toevallig vandaag. Zonder security clearance gaan ze niet op de vlucht. Helaas pindakaas![]()
![]()
quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kisten moeten door de scanner, zag ik toevallig vandaag. Zonder security clearance gaan ze niet op de vlucht. Helaas pindakaasDan is het dus in het verleden wel zo gedaan.
![]()
Even met het bootje heen en weer om te 'werken'quote:Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
van die danerolle croissants?quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:25 schreef CherryLips het volgende:
Ben wel blij dat ik niet van die grote jetsers heb die dan even over je schouders worden gegooid zodat ze even goed kunnen zoeken.![]()
ik had een collega en die had niet zulke grote borsten. Dus die had een keer een bh aan met zand opvulling ... moest ze toch even uitleg over gevenquote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:25 schreef CherryLips het volgende:
Ben wel blij dat ik niet van die grote jetsers heb die dan even over je schouders worden gegooid zodat ze even goed kunnen zoeken.![]()
![]()
O ja dat zou me niks verbazen. Of gewoon überhaupt geen lijk in de kist maar alleen smokkelwaar.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:26 schreef Recce het volgende:
[..]Dan is het dus in het verleden wel zo gedaan.
![]()
quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Even met het bootje heen en weer om te 'werken'![]()
![]()
Had ie weer niemand om van de hau-wen?quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:26 schreef CherryLips het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)-wegens-verkrachting
Vergeet ik dit nou alsnog te posten.![]()
snap ik wel, telegraaf.nl links postenquote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:26 schreef CherryLips het volgende:
![]()
Tja, is dat verrassend?quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:26 schreef CherryLips het volgende:
https://www.nu.nl/metoo/6(...)-acteur-ontkent.htmlquote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:27 schreef mschol het volgende:
[..]
snap ik wel, telegraaf.nl links postenTap tap tap![]()
Niks verbaast me meer.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:26 schreef CherryLips het volgende:
2-3 dagen om een pakket van dpd op locatie te krijgenquote:Helaas kan de bezorging van je pakket door tekorten op de arbeidsmarkt vertraging oplopen. Als jouw pakket na 3 werkdagen nog niet is aangekomen, neem dan contact met ons op.![]()
![]()
Of een levend iemand.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja dat zou me niks verbazen. Of gewoon überhaupt geen lijk in de kist maar alleen smokkelwaar.![]()
Eerst was het Corona, nu weer dit.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:29 schreef mschol het volgende:
[..]
2-3 dagen om een pakket van dpd op locatie te krijgenTap tap tap![]()
na 15 jaar.. tja..quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/metoo/6(...)-acteur-ontkent.html![]()
De volgende smoes is de brandstofprijs, dan brandstofgebrek, dan bevroren sorteermachines etc. etc.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:29 schreef mschol het volgende:
[..]
2-3 dagen om een pakket van dpd op locatie te krijgen![]()
Blaadjes op het spoor.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:30 schreef Recce het volgende:
[..]
De volgende smoes is de brandstofprijs, dan brandstofgebrek, dan bevroren sorteermachines etc. etc.Tap tap tap![]()
Dat is niks tegenwoordig. Hier staat er al weken een auto te wachten tot hij vervoerd kan worden naar NL. Dat is kennelijk heel moeilijk want er zijn geen chauffeurs .quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:29 schreef mschol het volgende:
[..]
2-3 dagen om een pakket van dpd op locatie te krijgen![]()
En daarna verlaging van de snelheid om brandstof te besparen vanwege de benzineprijzenquote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:31 schreef mschol het volgende:
[..]
verlaging van de maximum snelheid op de snelwegenOp maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
'een auto' being jouw auto?quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:31 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat is niks tegenwoordig. Hier staat er al weken een auto te wachten tot hij vervoerd kan worden naar NL. Dat is kennelijk heel moeilijk want er zijn geen chauffeurs .![]()
dit is een pakket uit nederland dat ruwweg 120km moet afleggenquote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:31 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat is niks tegenwoordig. Hier staat er al weken een auto te wachten tot hij vervoerd kan worden naar NL. Dat is kennelijk heel moeilijk want er zijn geen chauffeurs .![]()
![]()
Nog even en je mag maximaal 50 op de snelweg.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En daarna verlaging van de snelheid om brandstof te besparen vanwege de benzineprijzen![]()
Zit ik dan met mijn overbodige 6e versnellingquote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nog even en je mag maximaal 50 op de snelweg.
_____
ze moeten gewoon iets beter hun best doen om hun personeel te behouden, niet in aftandse busjes met gaten(!) laten rondrijdenquote:![]()
![]()
bijna fietsweg danquote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nog even en je mag maximaal 50 op de snelweg.![]()
![]()
Heel de snelweg bezaaid met wielrenners een e-bike boomersquote:
_____
een snelfietsstraatquote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heel de snelweg bezaaid met wielrenners een e-bike boomers![]()
![]()
dat ligt aan jouquote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb alleen slechte ervaringen met dhl geloof ik![]()
![]()
Uch… de DHL zijn hier ook echt rukkers. Al heel vaak gehad dat ze het pakket gewoon voor de deur of in de container pleuren.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb alleen slechte ervaringen met dhl geloof ik![]()
ik ben blij dat ik altijd op zaak kan laten afleveren indien nodig..
daar komen ze echt allemaal (DHL express, DHL parcel, DHL nederland, UPS, Fedex, Postnl, en nog wat prive koeriers)![]()
Eerst zijn stiefmoeder doodgestoken en nu dit.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:26 schreef CherryLips het volgende:
Vergeet ik dit nou alsnog te posten.
Vakman pur sang![]()
Moeder toch?quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Eerst zijn stiefmoeder doodgestoken en nu dit.![]()
![]()
Willeke van A. was zijn moeder inderdaadquote:"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Nee zijn moeder was al vroeg overleden, dit was zijn zuipende stiefmoeder.quote:
Tenminste zo herinner ik me de film
Vakman pur sang![]()
ik heb wel recht op de energietoeslag![]()
Alleenstaande of alleenstaande ouder tussen 21 jaar en AOW-leeftijd ¤ 1.455 of lager
en verdien 1378
al staat er bij inkomen uit verhuur![]()
Je kunt altijd zeggen dat je inkomen uit verhuur op gaat aan sushi en schoenen.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:49 schreef bitterbal het volgende:
Alleenstaande of alleenstaande ouder tussen 21 jaar en AOW-leeftijd ¤ 1.455 of lager
en verdien 1378
Je huuropbrengsten zijn toch ook gewoon inkomen?quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:49 schreef bitterbal het volgende:
en verdien 1378
![]()
ja maar formulier staat niks over huur. heb et wel ingevuld.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je huuropbrengsten zijn toch ook gewoon inkomen?![]()
Ja zo kan ik mezelf ook 1350 uitkeren en zeggen dat de rest van m'n zaak is.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:49 schreef bitterbal het volgende:
en verdien 1378
al staat er bij inkomen uit verhuurTap tap tap![]()
quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja zo kan ik mezelf ook 1350 uitkeren en zeggen dat de rest van m'n zaak is.![]()
![]()
Ik zou het serieus behoorlijk belachelijk vinden als jij er recht op zou hebben. Het is echt bedoeld voor de mensen die het anders niet redden, niet voor iemand die 2 huizen bezit. En natuurlijk zullen er mazen in het net zitten waardoor je het kan claimen hoor. Maar daar is het niet voor bedoeld volgens mij.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar formulier staat niks over huur. heb et wel ingevuld.![]()
![]()
Ik mocht die moord nooit zien vroeger. Kreeg ik iemand z'n handen voor m'n ogen. Net zoals bij de films van Indiana Jones.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee zijn moeder was al vroeg overleden, dit was zijn zuipende stiefmoeder.
Tenminste zo herinner ik me de film
Tap tap tap![]()
kijken wat ze zeggen? MIsschien keuren ze het wel afquote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zou het serieus behoorlijk belachelijk vinden als jij er recht op zou hebben. Het is echt bedoeld voor de mensen die het anders niet redden, niet voor iemand die 2 huizen bezit. En natuurlijk zullen er mazen in het net zitten waardoor je het kan claimen hoor. Maar daar is het niet voor bedoeld volgens mij.![]()
Dit.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zou het serieus behoorlijk belachelijk vinden als jij er recht op zou hebben. Het is echt bedoeld voor de mensen die het anders niet redden, niet voor iemand die 2 huizen bezit. En natuurlijk zullen er mazen in het net zitten waardoor je het kan claimen hoor. Maar daar is het niet voor bedoeld volgens mij.Tap tap tap![]()
hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga deze maand weer naar mijn normale salaris![]()
de wat?quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik had de laatste 3 maanden de verdubbelaar ingezet.![]()
![]()
En als ze het goed keuren? Dat is een beetje hetzelfde als toen die uitkering aanvragen omdat je werkloos was vanwege corona terwijl je zelf eerst daarvoor al ontslag had genomen omdat je naar Thailand zou. Ik vind het niet netjes vinden.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kijken wat ze zeggen? MIsschien keuren ze het wel af![]()
Waarom heb je een verdubbelaarquote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik had de laatste 3 maanden de verdubbelaar ingezet.
_____
Haha watquote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En als ze het goed keuren? Dat is een beetje hetzelfde als toen die uitkering aanvragen omdat je werkloos was vanwege corona terwijl je zelf eerst daarvoor al ontslag had genomen omdat je naar Thailand zou. Ik vind het niet netjes vinden.Tap tap tap![]()
had op dat moment vanwege corona ook geen werk meer gevonden ze zou mijn contract niet verlengen wat ze al had gezegdquote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En als ze het goed keuren? Dat is een beetje hetzelfde als toen die uitkering aanvragen omdat je werkloos was vanwege corona terwijl je zelf eerst daarvoor al ontslag had genomen omdat je naar Thailand zou. Ik vind het niet netjes vinden.![]()
Maar je had zelf ontslag genomen? Had je beter kunnen wachten tot je gewipt werd, maar goed, maakte blijkbaar niet uit.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
had op dat moment vanwege corona ook geen werk meer gevonden ze zou mijn contract niet verlengen wat ze al had gezegdTap tap tap![]()
ja dat had ik beter moeten doen maar scheelde 2 wekenquote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar je had zelf ontslag genomen? Had je beter kunnen wachten tot je gewipt werd, maar goed, maakte blijkbaar niet uit.![]()
Daar trappen ze bij mij niet in hoorquote:
_____
O dat bedoelde ik niet eensquote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh ja beetje kromme zin die laatste.
Tap tap tap![]()
Je had ontslag genomen en toen kwam Corona en kon je niet naar Thailand en ook geen ander werk meer vinden en toen vroeg je een uitkering aan alsof je ontslagen was. Maar hey, moet je zelf weten natuurlijk maar echt netjes was dat niet.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
had op dat moment vanwege corona ook geen werk meer gevonden ze zou mijn contract niet verlengen wat ze al had gezegd![]()
Heb je mazzel gehad.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat had ik beter moeten doen maar scheelde 2 wekenTap tap tap![]()
Schooljuffie.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je had ontslag genomen en toen kwam Corona en kon je niet naar Thailand en ook geen ander werk meer vinden en toen vroeg je een uitkering aan alsof je ontslagen was. Maar hey, moet je zelf weten natuurlijk maar echt netjes was dat niet.![]()
nee ze wilde dat ik de datum van de vakantie zou veranderen en dat deed ik niet dus toen zei ze dat ze wilde dat ik ontslag zou nemen op dat moment en dat als ik dat niet zou doen zij mijn contract wat 2 weken daarna verliep sowieso niet zou verlengen dus in de the end had ik die uitkering ook gehadquote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je had ontslag genomen en toen kwam Corona en kon je niet naar Thailand en ook geen ander werk meer vinden en toen vroeg je een uitkering aan alsof je ontslagen was. Maar hey, moet je zelf weten natuurlijk maar echt netjes was dat niet.![]()
Maar een maand was omdat ik het gevraagd had. De rest was de eindejaarsbonus van vorig jaar en het vakantiegeld.quote:![]()
maar goed ja echt volgens de regels was het niet nee ;P maargoed betaal het nu allemaal terug aan belasting dus
daarom voel ik mij ern iet heel schuldig over![]()
![]()
Ja maar alsnog bijzonder dat je een zomaar een maand het dubbele krijgtquote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Maar een maand was omdat ik het gevraagd had. De rest was de eindejaarsbonus van vorig jaar en het vakantiegeld.
_____
quote:Volle maan (Supermaan)
14 juni 2022Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:02 schreef bitterbal het volgende:
maar goed ja echt volgens de regels was het niet nee ;P maargoed betaal het nu allemaal terug aan belasting dus
daarom voel ik mij ern iet heel schuldig over![]()
Tap tap tap![]()
Eigenlijk wel. Mijn baas moest zelf wel lachen dat het goedgekeurd werd.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar alsnog bijzonder dat je een zomaar een maand het dubbele krijgt![]()
Maar als je corona er niet geweest was, was het je allemaal prima uitgekomen en was je gewoon lekker gaan bakken in Thailand en daarna weer iets nieuws gezocht. Maar nogmaals, moet jij weten. Maar ik vind niet dat mensen die 2 huizen bezitten in aanmerking zouden moeten komen voor de energie toeslag, shoot me.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee ze wilde dat ik de datum van de vakantie zou veranderen en dat deed ik niet dus toen zei ze dat ze wilde dat ik ontslag zou nemen op dat moment en dat als ik dat niet zou doen zij mijn contract wat 2 weken daarna verliep sowieso niet zou verlengen dus in de the end had ik die uitkering ook gehad![]()
![]()
Denk dat mijn baas zou lachen van 'hahahaha. nee.'quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Eigenlijk wel. Mijn baas moest zelf wel lachen dat het goedgekeurd werd.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
Wel zuur dat je nu terug moet naar brood van de Lidl en voorverpakte hamburgers.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Eigenlijk wel. Mijn baas moest zelf wel lachen dat het goedgekeurd werd.![]()
Ja net had je het over de ww. Als ik naar thailand was gegaan en er was geen corona had ik die ww niet gehad toch. Was ik terug gekomen en gaan werken.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar als je corona er niet geweest was, was het je allemaal prima uitgekomen en was je gewoon lekker gaan bakken in Thailand en daarna weer iets nieuws gezocht. Maar nogmaals, moet jij weten. Maar ik vind niet dat mensen die 2 huizen bezitten in aanmerking zouden moeten komen voor de energie toeslag, shoot me.
die energietoeslag heb je een punt. We kijken hoever we komen![]()
verdien je dat totaal of alleen inkomst uit verhuur?quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:49 schreef bitterbal het volgende:
en verdien 1378
![]()
_____
https://www.telegraaf.nl/(...)en-om-drank-te-halenquote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar als je corona er niet geweest was, was het je allemaal prima uitgekomen en was je gewoon lekker gaan bakken in Thailand en daarna weer iets nieuws gezocht. Maar nogmaals, moet jij weten. Maar ik vind niet dat mensen die 2 huizen bezitten in aanmerking zouden moeten komen voor de energie toeslag, shoot me.![]()
1387 is mijn loon van werkquote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:05 schreef mschol het volgende:
[..]
verdien je dat totaal of alleen inkomst uit verhuur?![]()
mja kan het ze niet kwalijk nemenquote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)en-om-drank-te-halen![]()
@bitterbal je roept zelf ook steeds dat je ook lage energiekosten hebt door je dekentje. Waarom moet je die toeslag dan hebben?
Your beauty never ever scared me.![]()
Ja dat heb ik gelezen.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)en-om-drank-te-halen![]()
ik heb de verwarming niet aanquote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:06 schreef Ama het volgende:
@:bitterbal je roept zelf ook steeds dat je ook lage energiekosten hebt door je dekentje. Waarom moet je die toeslag dan hebben?kunnen andere mensen toch ook doen? JIj ook bv?
![]()
Verhuurders worden nog steeds vrij goed uit de wind gehouden, nu vind ik het wel een verschil of iemand 1 huis heeft dat meteen ook het pensioen is. Of iemand die tig huizen heeft.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar als je corona er niet geweest was, was het je allemaal prima uitgekomen en was je gewoon lekker gaan bakken in Thailand en daarna weer iets nieuws gezocht. Maar nogmaals, moet jij weten. Maar ik vind niet dat mensen die 2 huizen bezitten in aanmerking zouden moeten komen voor de energie toeslag, shoot me.![]()
ik heb ondanks mijn lage inkomsten ook geen recht op energietoeslag...
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wel zuur dat je nu terug moet naar brood van de Lidl en voorverpakte hamburgers.hoe weet jij wat ik vanavond heb gegeten
![]()
![]()
alleen al hypotheeklasten moeten dan al heel je salaris opslokken of heb je ergens dikke erfenis opgesteken?quote:![]()
Kan maar doe ik niet. En kan ook niet met mijn huisdieren.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb de verwarming niet aankunnen andere mensen toch ook doen? JIj ook bv?
Your beauty never ever scared me.![]()
Hadden ze vermogen niet zo zwaar moeten belasten. Ze moeten inkomsten uit huur belasten, zo demotiveer je mensen om er aan te beginnen en spaargeld niet belasten alsof er automatisch rendement over wordt verdiend.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Verhuurders worden nog steeds vrij goed uit de wind gehouden, nu vind ik het wel een verschil of iemand 1 huis heeft dat meteen ook het pensioen is. Of iemand die tig huizen heeft.
zoals de hoge raad dus ook heeft besloten. Er is een reden waarom ik het verhuur, niet omdat ik zo graag pandjesbaas wil zijn ofzo![]()
Mijn verwarming staat sinds maart niet aan.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb de verwarming niet aankunnen andere mensen toch ook doen? JIj ook bv?
Tap tap tap![]()
![]()
_____
ja van mijn vader tochquote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:08 schreef mschol het volgende:
[..]
alleen al hypotheeklasten moeten dan al heel je salaris opslokken of heb je ergens dikke erfenis opgesteken?![]()
Ik gun iedereen ook wel een huis als pensioen ja, of zelfs 2 huizen zoals Ballie. Maar je moet het toch met me eens zijn dat die uitkering daar in dit geval niet voor bedoelt is?quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Verhuurders worden nog steeds vrij goed uit de wind gehouden, nu vind ik het wel een verschil of iemand 1 huis heeft dat meteen ook het pensioen is. Of iemand die tig huizen heeft.![]()
![]()
die had je tot voorkort nietquote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Kan maar doe ik niet. En kan ook niet met mijn huisdieren.
maar goed je zegt kan maar doe je niet. waarom heb jij dan wel recht op die toeslag terwijl je er wel wat aan doen om ook minder kosten te hebben?![]()
![]()
nee het zou idd een maas in de wet zijn als ik er doorheen komquote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik gun iedereen ook wel een huis als pensioen ja, of zelfs 2 huizen zoals Ballie. Maar je moet het toch met me eens zijn dat die uitkering daar in dit geval niet voor bedoelt is?![]()
Aangezien ze inkomsten uit verhuur heeft niet nee.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik gun iedereen ook wel een huis als pensioen ja, of zelfs 2 huizen zoals Ballie. Maar je moet het toch met me eens zijn dat die uitkering daar in dit geval niet voor bedoelt is?Tap tap tap![]()
nou ja als ik dat bedrag van het 2e huis op de bank had hebben staan eigenlijk ook niet. Heb verder dus ook geen recht op toeslagen ofzoquote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Aangezien de inkomsten uit verhuur heeft niet nee.![]()
ik verdien best ruim meer.. maar daardoor geen recht op energie toeslag (als die grens idd 14-something is)![]()
Ik doe er zoveel mogelijk aan maar ik ga niet in de kou zitten nee.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die had je tot voorkort niet
maar goed je zegt kan maar doe je niet. waarom heb jij dan wel recht op die toeslag terwijl je er wel wat aan doen om ook minder kosten te hebben?Your beauty never ever scared me.![]()
Heb ik ook niet gedaanquote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik doe er zoveel mogelijk aan maar ik ga niet in de kou zitten nee.![]()
![]()
Nee dus dan zou je hier nu ook geen recht op hebben.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja als ik dat bedrag van het 2e huis op de bank had hebben staan eigenlijk ook niet. Heb verder dus ook geen recht op toeslagen ofzoTap tap tap![]()
Als ze hun info goed hebben niet neequote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee dus dan zou je hier nu ook geen recht op hebben.![]()
Maar waarom vraag je het dan aan?quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja als ik dat bedrag van het 2e huis op de bank had hebben staan eigenlijk ook niet. Heb verder dus ook geen recht op toeslagen ofzo![]()
![]()
Maar je maakt amper kosten roep je zelf de hele tijd.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kijken of het lukt. voor mij zijn die energiekosten ook gestegen net zoals voor jullieYour beauty never ever scared me.![]()
hear hear...quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:15 schreef CherryLips het volgende:
Dan wil ik er ook wel recht op hebben.![]()
ja daar doe ik toch moeite voor amaquote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar je maakt amper kosten roep je zelf de hele tijd.dat wil jij niet doen zeg je net want je wilt niet in de kou zitten
jij had als je moeite had gedaan dus ruim honderden euro's kunnen besparen plus die energietoeslag. Geheel volgens de spelregels![]()
quote:Okay.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kijken of het lukt. voor mij zijn die energiekosten ook gestegen net zoals voor jullie![]()
Gewoon aanvragen.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:15 schreef CherryLips het volgende:
En voor de inflatie!quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:16 schreef bitterbal het volgende:
vind dat iedereen voor ide belachelijke energieprijzen gecomenseerd moet wordenTap tap tap![]()
als je volgens spelregels speelt moet jij inkomsten uit huur + inkomen werk samen nemen, dan kan je toch niet meer onder die grens zitten?quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja daar doe ik toch moeite voor amadat wil jij niet doen zeg je net want je wilt niet in de kou zitten
jij had als je moeite had gedaan dus ruim honderden euro's kunnen besparen plus die energietoeslag. Geheel volgens de spelregels![]()
Je mag straks gewoon lekker weer extra belasting betalen om te compenseren voor alle toegekende toeslagen. Ik ook. Fijn he?quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:15 schreef CherryLips het volgende:
![]()
Nee klopt dus ze moeten hem afwijzenquote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:17 schreef mschol het volgende:
[..]
als je volgens spelregels speelt moet jij inkomsten uit huur + inkomen werk samen nemen, dan kan je toch niet meer onder die grens zitten?![]()
ik ook, en dat zonder toeslagenquote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je mag straks gewoon lekker weer extra belasting betalen om te compenseren voor alle toegekende toeslagen. Ik ook. Fijn he?![]()
![]()
En fooien.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:17 schreef mschol het volgende:
[..]
als je volgens spelregels speelt moet jij inkomsten uit huur + inkomen werk samen nemen, dan kan je toch niet meer onder die grens zitten?![]()
Als jij recht hebt op al die toeslagen betaal je ook niet zoveel belastingquote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je mag straks gewoon lekker weer extra belasting betalen om te compenseren voor alle toegekende toeslagen. Ik ook. Fijn he?![]()
![]()
Yup en tijdens Corona kregen zzp'ers met weggevallen inkomen geen geld meer vanwege partnertoets en vermogenscheck want stel je voor dat je een pensioen had opgebouwd.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je mag straks gewoon lekker weer extra belasting betalen om te compenseren voor alle toegekende toeslagen. Ik ook. Fijn he?Tap tap tap![]()
Waarom werk jij er dan nog?quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:19 schreef bitterbal het volgende:
zou wel andere plek uitzoeken want de fooien bij ons zijn rukTap tap tap![]()
Hoe kan dat, tokkies als klanten?quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:19 schreef bitterbal het volgende:
zou wel andere plek uitzoeken want de fooien bij ons zijn ruk![]()
Kijk.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:20 schreef bitterbal het volgende:
moet trouwens over de fooi wel aangifte doen maar goed dat doe ik natuurlijk nietTap tap tap![]()
Geen laag decolleté.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoe kan dat, tokkies als klanten?![]()
Veel personeel wat meedeeltquote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoe kan dat, tokkies als klanten?![]()
Rotterdam.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoe kan dat, tokkies als klanten?Tap tap tap![]()
Ik heb alleen recht op zorgtoeslag. En ik betaal belasting naar ratio en dat vind ik ook een prima systeem verder. En ik kan er ook mee leven als ik nog wat meer moet gaan betalen zodat mensen die anders niet rond kunnen komen een toeslag krijgen voor de energiekosten. Ik heb er alleen moeite mee als mensen het aan gaan vragen terwijl ze zelf eigenlijk ook wel weten dat het niet voor hen bedoeld is. Met als argument dat de belastingdienst dat dan maar moet uitzoeken. Maar waarschijnlijk ben ik dan raar ofzo.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als jij recht hebt op al die toeslagen betaal je ook niet zoveel belasting![]()
![]()
_____
volgens mij hebben we dat nergens gezegt dat je raar bent...quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb alleen recht op zorgtoeslag. En ik betaal belasting naar ratio en dat vind ik ook een prima systeem verder. En ik kan er ook mee leven als ik nog wat meer moet gaan betalen zodat mensen die anders niet rond kunnen komen een toeslag krijgen voor de energiekosten. Ik heb er alleen moeite mee als mensen het aan gaan vragen terwijl ze zelf eigenlijk ook wel weten dat het niet voor hen bedoeld is. Met als argument dat de belastingdienst dat dan maar moet uitzoeken. Maar waarschijnlijk ben ik dan raar ofzo.gaf je geloof ik ergens gelijk ook
![]()
Belastingontduikserpentquote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:20 schreef bitterbal het volgende:
moet trouwens over de fooi wel aangifte doen maar goed dat doe ik natuurlijk nietOmnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam![]()
“Laat de rest maar zitten! Houdoe!”quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan zou ik te weinig betalen en boos weglopen.![]()
nee hoorquote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..] Maar waarschijnlijk ben ik dan raar ofzo.![]()
quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
“Laat de rest maar zitten! Houdoe!”![]()
![]()
paar dagen terug betaalde een man met de pin, geen fooi. Dus hij zegt zo van het is goed zo.. dus ik vraag wat hij bedoeld? Ja het is goed zo zegt die? Ik zeg ja dit istoch ook wat u heeft gehad?![]()
Fooien zijn toch wel een vreemd iets.
Al voelde ik me laatst bij de Downies en brownies schuldig dat ik het was vergeten.Tap tap tap![]()
klant besodemietert slang... barre dagen ditquote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:23 schreef bitterbal het volgende:
paar dagen terug betaalde een man met de pin, geen fooi. Dus hij zegt zo van het is goed zo.. dus ik vraag wat hij bedoeld? Ja het is goed zo zegt die? Ik zeg ja dit istoch ook wat u heeft gehad?Omnibus in omnibus.
het is vooral vreemd als men fooi standaard verwacht, laat staan als het automatisch bij je rekening opgeteld wordt.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:24 schreef CherryLips het volgende:
Al voelde ik me laatst bij de Downies en brownies schuldig dat ik het was vergeten.![]()
fooien vind ik ook een raar concept ja..
verhoog dan je prijzen, als je personeel kennelijk niet genoeg kan betalen![]()
stond laatst in de quest dacht ik een artikel dat fooi juist de ongelijkheid tussen de 2 mensen aangeeft. De fooi gever staat boven de ontvanger want die kan extra geld geven en de ontvanger kan het goed gebruikenquote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:24 schreef CherryLips het volgende:
Al voelde ik me laatst bij de Downies en brownies schuldig dat ik het was vergeten.![]()
Als ik goed gegeten heb en de service was goed dan vind ik het niet zo’n probleem.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:24 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:23 schreef bitterbal het volgende:
paar dagen terug betaalde een man met de pin, geen fooi. Dus hij zegt zo van het is goed zo.. dus ik vraag wat hij bedoeld? Ja het is goed zo zegt die? Ik zeg ja dit istoch ook wat u heeft gehad?![]()
Die denkt, ik kom hier godverdomme toch niet om vies te vreten maar om naar een getint dollekee te kijken.![]()
Fooien doe ik soms, meestal rond ik het gewoon iets naar boven af, maar in Albaantje vind ik fooien geven echt heel leuk omdat je dan weet dat het voor die mensen zoveel geld is.![]()
![]()
ik vroeg een keer om een salarisverhoging en toen zei die werkgever ja maar je krijgt toch fooiquote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:26 schreef mschol het volgende:
fooien vind ik ook een raar concept ja..
verhoog dan je prijzen, als je personeel kennelijk niet genoeg kan betalen![]()
Hij hoort andere mensen dat zeggen en denkt dat het zo hoort als je afrekent in een restaurantquote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:23 schreef bitterbal het volgende:
![]()
Dan wil ik ook wel fooi.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als ik goed gegeten heb en de service was goed dan vind ik het niet zo’n probleem.Tap tap tap![]()
Daar kan ik dan weer slecht tegen. Norse vrouw die je bier komt brengen en dan 15% fooi wensen.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
het is vooral vreemd als men fooi standaard verwacht, laat staan als het automatisch bij je rekening opgeteld wordt.![]()
ja misschien. Ik denkalleen ja natuurlijk is het goed zoquote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij hoort andere mensen dat zeggen en denkt dat het zo hoort als je afrekent in een restaurant![]()
![]()
Alsof die zware criminelen daar blij zijn met een paar centjes.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:26 schreef liesje1979 het volgende:
Fooien doe ik soms, meestal rond ik het gewoon iets naar boven af, maar in Albaantje vind ik fooien geven echt heel leuk omdat je dan weet dat het voor die mensen zoveel geld is.![]()
En vakantiegeld. Dertiende maand.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon op de volgende factuur zetten.Tap tap tap![]()
Noorse vrouwen die bier brengenquote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar kan ik dan weer slecht tegen. Norse vrouw die je bier komt brengen en dan 15% fooi wensen.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
'translation service charge'quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon op de volgende factuur zetten.![]()
Keer in het bakje met pinda's spugen en het voelt weer goed.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar kan ik dan weer slecht tegen. Norse vrouw die je bier komt brengen en dan 15% fooi wensen.![]()
Ook stom eigenlijk. Geef dan meteen loonsverhoging.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vakantiegeld betaald een werknemer in loondienst ook zelf heTap tap tap![]()
Zit ik 5 minuten daarna er weer in de graaien. Slecht plan dit.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Keer in het bakje met pinda's spugen en het voelt weer goed.![]()
ja is iets van vroeger, dat men dacht dat de werknemer niet zelf kon sparen. Denk dat dat ook vaak wel kloptquote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ook stom eigenlijk. Geef dan meteen loonsverhoging.![]()
![]()
Alsof de zware criminelen daar 7 dagen per week keihard in restaurants gaan staan werken.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alsof die zware criminelen daar blij zijn met een paar centjes.![]()
ja of ze spenderen het aan schoenenquote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja is iets van vroeger, dat men dacht dat de werknemer niet zelf kon sparen. Denk dat dat ook vaak wel kloptOmnibus in omnibus.
Meeste bedrijven geven je tegenwoordig de keuze: maandelijks bij je salaris of apart uitgekeerd.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
![]()
Dan maken alle sjappies het geld gewoon op en fikken ze compleet af net voor de zomer.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
bvquote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja of ze spenderen het aan schoenenof aan rekeningen
![]()
quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan maken alle sjappies het geld gewoon op en fikken ze compleet af net voor de zomer.![]()
![]()
Daar heb je er wel respect voor en hier niet?quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Alsof de zware criminelen daar 7 dagen per week keihard in restaurants gaan staan werken.![]()
trustequote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
Morgen weer om 5:00 aan het werk. Toch nog maar even mijn bedje opzoeken.![]()
![]()
Ik zou volgende maand weer om die verdubbelaar vragen.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
Morgen weer om 5:00 aan het werk. Toch nog maar even mijn bedje opzoeken.![]()
Je kan de arbeidsomstandigheden of welke omstandigheden dan ook van daar toch niet vergelijken met de standaarden van hier joh.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar heb je er wel respect voor en hier niet?
En ik heb het nergens over respect, ik zeg dat ik hier gewoon meestal iets naar boven afrond en dat ik het daar heel leuk vind om wat meer te geven omdat ik weet hoe arm die mensen zijn.![]()
Ik had gewoon een vak moeten leren.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou volgende maand weer om die verdubbelaar vragen.![]()
PVV-leider Wilders heeft een koopkrachtplan van 10 miljard op tafel gelegd, met onder meer btw- en accijnsverlagingen: „Wij laten Nederlanders niet in de steek maar helpen ze.”![]()
de pvvquote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:35 schreef UitStraling het volgende:
PVV-leider Wilders heeft een koopkrachtplan van 10 miljard op tafel gelegd, met onder meer btw- en accijnsverlagingen: „Wij laten Nederlanders niet in de steek maar helpen ze.”![]()
![]()
En alle buitenlanders eruit.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:35 schreef UitStraling het volgende:
success met het bankroet maken van nederlandquote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:35 schreef UitStraling het volgende:
![]()
nee die willen dat ik een anti islam verklaring ofzo teken en dat weiger ikquote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Krijg je wel toeslagen en centjes van![]()
compleetidioten dat![]()
Ik ga gewoon alle regelingen aanvragen, de belastingdienst zoekt maar uit waar ik wel en niet recht op heb.![]()
![]()
belastingdienst betaald he, en dan volgend jaar moet je terug betalenquote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:36 schreef Recce het volgende:
Ik ga gewoon alle regelingen aanvragen, de belastingdienst zoekt maar uit waar ik wel en niet recht op heb.![]()
Als je Piet de Zwart doet dan vraag je al om problemen.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon alle aanvragen ondertekenen met Jantje de Wit![]()
Lekker aan de tiet van De Staat gaan hangen.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:36 schreef Recce het volgende:
Ja, vast, het was ook een grapje, maar als iedereen dat zo gaat aanpakken, loopt het helemaal vast.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
belastingdienst betaald he, en dan volgend jaar moet je terug betalen![]()
Snel beleggen in Bitcoin. Of gewoon helemaal opmaken.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
belastingdienst betaald he, en dan volgend jaar moet je terug betalen![]()
moet het nog steeds terugquote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Snel beleggen in Bitcoin. Of gewoon helemaal opmaken.![]()
![]()
Die kijken volgens mij nergens naar en roepen maar om meer centjes voor hun achterban.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:38 schreef bitterbal het volgende:
volgens mij laat de pvv haar plannen toch ook nooit uitrekenen?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: