klant besodemietert slang... barre dagen ditquote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:23 schreef bitterbal het volgende:
paar dagen terug betaalde een man met de pin, geen fooi. Dus hij zegt zo van het is goed zo.. dus ik vraag wat hij bedoeld? Ja het is goed zo zegt die? Ik zeg ja dit istoch ook wat u heeft gehad?
het is vooral vreemd als men fooi standaard verwacht, laat staan als het automatisch bij je rekening opgeteld wordt.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:24 schreef CherryLips het volgende:
Fooien zijn toch wel een vreemd iets.
Al voelde ik me laatst bij de Downies en brownies schuldig dat ik het was vergeten.
stond laatst in de quest dacht ik een artikel dat fooi juist de ongelijkheid tussen de 2 mensen aangeeft. De fooi gever staat boven de ontvanger want die kan extra geld geven en de ontvanger kan het goed gebruikenquote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:24 schreef CherryLips het volgende:
Al voelde ik me laatst bij de Downies en brownies schuldig dat ik het was vergeten.
Als ik goed gegeten heb en de service was goed dan vind ik het niet zo’n probleem.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:24 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:23 schreef bitterbal het volgende:
paar dagen terug betaalde een man met de pin, geen fooi. Dus hij zegt zo van het is goed zo.. dus ik vraag wat hij bedoeld? Ja het is goed zo zegt die? Ik zeg ja dit istoch ook wat u heeft gehad?
ik vroeg een keer om een salarisverhoging en toen zei die werkgever ja maar je krijgt toch fooiquote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:26 schreef mschol het volgende:
fooien vind ik ook een raar concept ja..
verhoog dan je prijzen, als je personeel kennelijk niet genoeg kan betalen
Hij hoort andere mensen dat zeggen en denkt dat het zo hoort als je afrekent in een restaurantquote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:23 schreef bitterbal het volgende:
Dan wil ik ook wel fooi.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als ik goed gegeten heb en de service was goed dan vind ik het niet zo’n probleem.
Daar kan ik dan weer slecht tegen. Norse vrouw die je bier komt brengen en dan 15% fooi wensen.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
het is vooral vreemd als men fooi standaard verwacht, laat staan als het automatisch bij je rekening opgeteld wordt.
ja misschien. Ik denkalleen ja natuurlijk is het goed zoquote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij hoort andere mensen dat zeggen en denkt dat het zo hoort als je afrekent in een restaurant
Alsof die zware criminelen daar blij zijn met een paar centjes.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:26 schreef liesje1979 het volgende:
Fooien doe ik soms, meestal rond ik het gewoon iets naar boven af, maar in Albaantje vind ik fooien geven echt heel leuk omdat je dan weet dat het voor die mensen zoveel geld is.
En vakantiegeld. Dertiende maand.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon op de volgende factuur zetten.
Noorse vrouwen die bier brengenquote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar kan ik dan weer slecht tegen. Norse vrouw die je bier komt brengen en dan 15% fooi wensen.
'translation service charge'quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon op de volgende factuur zetten.
Keer in het bakje met pinda's spugen en het voelt weer goed.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar kan ik dan weer slecht tegen. Norse vrouw die je bier komt brengen en dan 15% fooi wensen.
Ook stom eigenlijk. Geef dan meteen loonsverhoging.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vakantiegeld betaald een werknemer in loondienst ook zelf he
Zit ik 5 minuten daarna er weer in de graaien. Slecht plan dit.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Keer in het bakje met pinda's spugen en het voelt weer goed.
ja is iets van vroeger, dat men dacht dat de werknemer niet zelf kon sparen. Denk dat dat ook vaak wel kloptquote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ook stom eigenlijk. Geef dan meteen loonsverhoging.
Alsof de zware criminelen daar 7 dagen per week keihard in restaurants gaan staan werken.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alsof die zware criminelen daar blij zijn met een paar centjes.
ja of ze spenderen het aan schoenenquote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja is iets van vroeger, dat men dacht dat de werknemer niet zelf kon sparen. Denk dat dat ook vaak wel klopt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |