quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja zo kan ik mezelf ook 1350 uitkeren en zeggen dat de rest van m'n zaak is.
Ik zou het serieus behoorlijk belachelijk vinden als jij er recht op zou hebben. Het is echt bedoeld voor de mensen die het anders niet redden, niet voor iemand die 2 huizen bezit. En natuurlijk zullen er mazen in het net zitten waardoor je het kan claimen hoor. Maar daar is het niet voor bedoeld volgens mij.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar formulier staat niks over huur. heb et wel ingevuld.
Ik mocht die moord nooit zien vroeger. Kreeg ik iemand z'n handen voor m'n ogen. Net zoals bij de films van Indiana Jones.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee zijn moeder was al vroeg overleden, dit was zijn zuipende stiefmoeder.
Tenminste zo herinner ik me de film![]()
kijken wat ze zeggen? MIsschien keuren ze het wel afquote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zou het serieus behoorlijk belachelijk vinden als jij er recht op zou hebben. Het is echt bedoeld voor de mensen die het anders niet redden, niet voor iemand die 2 huizen bezit. En natuurlijk zullen er mazen in het net zitten waardoor je het kan claimen hoor. Maar daar is het niet voor bedoeld volgens mij.
Dit.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zou het serieus behoorlijk belachelijk vinden als jij er recht op zou hebben. Het is echt bedoeld voor de mensen die het anders niet redden, niet voor iemand die 2 huizen bezit. En natuurlijk zullen er mazen in het net zitten waardoor je het kan claimen hoor. Maar daar is het niet voor bedoeld volgens mij.
hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga deze maand weer naar mijn normale salaris
de wat?quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik had de laatste 3 maanden de verdubbelaar ingezet.
En als ze het goed keuren? Dat is een beetje hetzelfde als toen die uitkering aanvragen omdat je werkloos was vanwege corona terwijl je zelf eerst daarvoor al ontslag had genomen omdat je naar Thailand zou. Ik vind het niet netjes vinden.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kijken wat ze zeggen? MIsschien keuren ze het wel af
Waarom heb je een verdubbelaarquote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik had de laatste 3 maanden de verdubbelaar ingezet.
Haha watquote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En als ze het goed keuren? Dat is een beetje hetzelfde als toen die uitkering aanvragen omdat je werkloos was vanwege corona terwijl je zelf eerst daarvoor al ontslag had genomen omdat je naar Thailand zou. Ik vind het niet netjes vinden.
had op dat moment vanwege corona ook geen werk meer gevonden ze zou mijn contract niet verlengen wat ze al had gezegdquote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En als ze het goed keuren? Dat is een beetje hetzelfde als toen die uitkering aanvragen omdat je werkloos was vanwege corona terwijl je zelf eerst daarvoor al ontslag had genomen omdat je naar Thailand zou. Ik vind het niet netjes vinden.
Maar je had zelf ontslag genomen? Had je beter kunnen wachten tot je gewipt werd, maar goed, maakte blijkbaar niet uit.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
had op dat moment vanwege corona ook geen werk meer gevonden ze zou mijn contract niet verlengen wat ze al had gezegd
ja dat had ik beter moeten doen maar scheelde 2 wekenquote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar je had zelf ontslag genomen? Had je beter kunnen wachten tot je gewipt werd, maar goed, maakte blijkbaar niet uit.
Daar trappen ze bij mij niet in hoorquote:
O dat bedoelde ik niet eensquote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh ja beetje kromme zin die laatste.
Je had ontslag genomen en toen kwam Corona en kon je niet naar Thailand en ook geen ander werk meer vinden en toen vroeg je een uitkering aan alsof je ontslagen was. Maar hey, moet je zelf weten natuurlijk maar echt netjes was dat niet.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
had op dat moment vanwege corona ook geen werk meer gevonden ze zou mijn contract niet verlengen wat ze al had gezegd
Heb je mazzel gehad.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat had ik beter moeten doen maar scheelde 2 weken
Schooljuffie.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je had ontslag genomen en toen kwam Corona en kon je niet naar Thailand en ook geen ander werk meer vinden en toen vroeg je een uitkering aan alsof je ontslagen was. Maar hey, moet je zelf weten natuurlijk maar echt netjes was dat niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |