Nou nouquote:Op woensdag 6 juli 2022 21:25 schreef MC-M het volgende:
@:Rambodirk zijn Woordle memes > Vrouwenvoetbalgrapjes
Je plaatje werkt nietquote:
Oef, dit is geijulquote:Op woensdag 6 juli 2022 21:18 schreef Zipportal het volgende:
Dat wordt gemengd douchen met een shemale straks. @:de_boswachter
quote:Op woensdag 6 juli 2022 21:55 schreef Zipportal het volgende:
Sonck stront op De Belg. @:powerloungen
AMY SONCKEDquote:Op woensdag 6 juli 2022 21:55 schreef Zipportal het volgende:
Sonck stront op De Belg. @:powerloungen
Waarom word ik overal bij betrokken?quote:Op woensdag 6 juli 2022 21:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nou nou
Laten we het dan wel specifiek op de vrouwenvoetbalgrapjes van @:zipportal betrekken.
Ferrari is een kutlied.quote:
quote:Op woensdag 6 juli 2022 22:07 schreef 3rr0r het volgende:
Jeetje, kijken er zelfs mensen naar wedstrijden anders dan de ORANJE LEEUWINNEN![]()
Die afbeelding is zo groot dat je daar eerst langs scrollt en daarna pas de tieten ziet.quote:
Ik kijk als ik tijd heb naar Engeland, Spanje, Frankrijk, Zweden, misschien Duitsland.quote:Op woensdag 6 juli 2022 22:07 schreef 3rr0r het volgende:
Jeetje, kijken er zelfs mensen naar wedstrijden anders dan de ORANJE LEEUWINNEN![]()
WK genot binnenkort. BESTE GENOT.quote:Op woensdag 6 juli 2022 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kijk als ik tijd heb naar Engeland, Spanje, Frankrijk, Zweden, misschien Duitsland.
In november pas, tsja.quote:
Zijn er nog leuke bloopers geweest vanavond?quote:Op woensdag 6 juli 2022 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kijk als ik tijd heb naar Engeland, Spanje, Frankrijk, Zweden, misschien Duitsland.
Ja.quote:Op woensdag 6 juli 2022 22:09 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zijn er nog leuke bloopers geweest vanavond?
OP2quote:Op woensdag 6 juli 2022 22:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
OP1 is NU op 2
Lekker verwarrend allen.
"Laat de Lionesses niet in hun Hempie staan".quote:Op woensdag 6 juli 2022 22:12 schreef Perox het volgende:
Hemp is de Blind van het Engelse vrouwenvoetbal
-einde bericht.
Vlak achter Hemp op linkshalf staat Dailey dus wel heel verwarrend hoor!quote:Op woensdag 6 juli 2022 22:14 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
"Laat de Lionesses niet in hun Hempie staan".
quote:Op woensdag 6 juli 2022 22:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja.
Er stond +NaN ipv de hoeveelheid extra tijd in beeld
Ik verwachtte alles behalve een Op1 of Op2.quote:Op woensdag 6 juli 2022 22:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
OP1 is NU op 2
Lekker verwarrend allen.
Naja het is een toernooi opener die zijn van oudsher saai. Het is toch wachten op Hollandsch Glorie!quote:
Laatste leuke was GER-CRC denk ik, 2006quote:Op woensdag 6 juli 2022 22:26 schreef Perox het volgende:
[..]
Naja het is een toernooi opener die zijn van oudsher saai. Het is toch wachten op Hollandsch Glorie!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |