Hoogst uitzonderlijk. Sari had al drie keer moeten vissen.quote:
Kaaskoppen in het buitenland een optie?quote:Op woensdag 6 juli 2022 21:23 schreef Caland het volgende:
Kan dit topic niet verplaatst worden naar een subforum waar het wel in thuishoort?
40+ - the Reboot!quote:Op woensdag 6 juli 2022 21:23 schreef Caland het volgende:
Kan dit topic niet verplaatst worden naar een subforum waar het wel in thuishoort?
Ook vaak dezelfde onzekere types die bang zijn dat hun mannelijkheid wordt afgepakt ofzo.quote:Op woensdag 6 juli 2022 21:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die 'grappen' over vrouwenvoetbal zijn nooit zo sterk he?
Zelfs bij sport overige vind ik het niet passen eigenlijkquote:Op woensdag 6 juli 2022 21:25 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Kaaskoppen in het buitenland een optie?
Het is van een bedroevend niveau ja, net als dat van de vrou-- laat maarquote:Op woensdag 6 juli 2022 21:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hoorde vandaag dat Sari van Veenendaal pas op haar 17e haar eerste keeperstraining kreegquote:Op woensdag 6 juli 2022 21:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kleinere goals.quote:Op woensdag 6 juli 2022 21:34 schreef wimderon het volgende:
Jeetje, ook hier niemand bij de palen en dat bij keepsters met een reikwijdte van niks. Snap jij dat @:maxi-mus?
Nee, ik snap daar niets van.quote:Op woensdag 6 juli 2022 21:34 schreef wimderon het volgende:
Jeetje, ook hier niemand bij de palen en dat bij keepsters met een reikwijdte van niks. Snap jij dat @:maxi-mus?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |