dat is rassies, negers worden gepopt in de backquote:
Dronken we wat biertjes? Ja. Rookten we jointjes. Jazeker. Maar dat mag allemaal.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 14:46 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
dat is rassies, negers worden gepopt in de back
[ afbeelding ]
@:hyaenidae
quote:Op dinsdag 14 juni 2022 14:44 schreef FlauwKapsel het volgende:
Die shit is goor, mocht je t nog niet doorhebben
quote:Op dinsdag 14 juni 2022 14:43 schreef junkiesietze het volgende:
voor als je hem gepopt hebt maar nog niet begonnen bent.
Pringles zijn goor btw. kartonchips
Neeman, Ham Ka's FTWquote:Op dinsdag 14 juni 2022 15:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij bent zeker van de Kettle 'handmade' aangebrande meuk.
Tand doormidden gebeten door deze.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 15:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Dit is een wel heel slechte grap.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 15:46 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Dus jouw moeder smaakt naar Ham Ka's?
Eens.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 15:50 schreef FlauwKapsel het volgende:
[..]
Dit is een wel heel slechte grap.
Zeg dat maar tegen jezelf.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 15:47 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Sorry nee, ik moet geen moedergrappen maken. Niet goed.
Sorry, FlauwKapsel.
Het is ook aan de prijs.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 15:56 schreef vaarsuvius het volgende:
als je vrijwillig dat gemalen zaagsel met kruiden gaat eten ben je niet goed wijs.
Geldt dat niet voor alles?quote:Op dinsdag 14 juni 2022 16:00 schreef -Sigaartje het volgende:
Even ter info: onder de chips zijn Pringles de allergrootste rommel die je je voor kunt stellen. Ik heb een keer een filmpje gezien hoe ze dat maken. Als je die hebt gezien, eet je nooit meer een Pringle.
Het is toch duidelijk dat t gemaakt is van een soort aardappelpap? En je denkt toch ook niet dat je stukken vlees zit te eten met kipnuggets? Die textuur is niet dat van een dier. Overigens niet te vreten. Daarom zijn er ook chicken tenders. Dat zijn wel stukken kippenvlees.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 16:00 schreef -Sigaartje het volgende:
Even ter info: onder de chips zijn Pringles de allergrootste rommel die je je voor kunt stellen. Ik heb een keer een filmpje gezien hoe ze dat maken. Als je die hebt gezien, eet je nooit meer een Pringle. Hoe denk je dat iedere Pringle exact dezelfde vorm heeft? Denk je dat iedere aardappel er zo uit ziet?
Wat het productieproces betreft: ga ook niet kijken hoe borrelnootjes worden gemaakt. Een door mij bedachte verkeersslogan Borrelnooit als alternatief voor aanduiding van de bob-persoon komt hier vandaan. Maar afgekeurd bij het ministerie helaas (met als argument, je mag wel borrelen als je niet aan het verkeer deel gaat nemen)
Kijk ook niet hoe kipnuggets van McDonald's gemaakt worden.![]()
Wel een pluspunt: Het is McDonald's hiermee gelukt om een kip volledig, maar dan ook volledig, 100% onherkenbaar te maken.
Gekruid gemalen beest in schoongespoelde darmen doet het prima op de barbecuequote:Op dinsdag 14 juni 2022 16:00 schreef -Sigaartje het volgende:
Even ter info: onder de chips zijn Pringles de allergrootste rommel die je je voor kunt stellen. Ik heb een keer een filmpje gezien hoe ze dat maken. Als je die hebt gezien, eet je nooit meer een Pringle. Hoe denk je dat iedere Pringle exact dezelfde vorm heeft? Denk je dat iedere aardappel er zo uit ziet?
Wat het productieproces betreft: ga ook niet kijken hoe borrelnootjes worden gemaakt. Een door mij bedachte verkeersslogan Borrelnooit als alternatief voor aanduiding van de bob-persoon komt hier vandaan. Maar afgekeurd bij het ministerie helaas (met als argument, je mag wel borrelen als je niet aan het verkeer deel gaat nemen)
Wel een pluspunt: Het is McDonald's hiermee gelukt om een kip volledig, maar dan ook volledig, 100% onherkenbaar te maken.
Dacht je dat totdat je dat filmpje zag? Dat zegt ook wel wat over jou.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 16:00 schreef -Sigaartje het volgende:
Denk je dat iedere aardappel er zo uit ziet?
aardappel VLOKKEN,quote:Op dinsdag 14 juni 2022 16:07 schreef FlauwKapsel het volgende:
[..]
Het is toch duidelijk dat t gemaakt is van een soort aardappelpap? En je denkt toch ook niet dat je stukken vlees zit te eten met kipnuggets? Die textuur is niet dat van een dier. Overigens niet te vreten. Daarom zijn er ook chicken tenders. Dat zijn wel stukken kippenvlees.
Wel eens een industriële slachtlijn in het echt gezien? Dan kijk je liever naar die hotdog-puree hier boven.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 16:20 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
aardappel VLOKKEN,
wil je anders een hot dog?
ik denk dat bij veel op industrieel niveau gemaakt voedsel er vies uitziet bij het process
Getver.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 16:20 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
aardappel VLOKKEN,
wil je anders een hot dog?
ik denk dat bij veel op industrieel niveau gemaakt voedsel er vies uitziet bij het process
staan genoeg filmpjes van kuikentjes die de schredder ingaanquote:Op dinsdag 14 juni 2022 17:00 schreef knoopie het volgende:
[..]
Wel eens een industriële slachtlijn in het echt gezien? Dan kijk je liever naar die hotdog-puree hier boven.
Fart in a can!! Cadeau doen aan je schoonmoeder!!!!!!quote:Op dinsdag 14 juni 2022 19:49 schreef Gibson88 het volgende:
Als ie leeg is er een scheet in laten en er aan ruiken
Kettle Oranje zakquote:Op dinsdag 14 juni 2022 15:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Helaas is je windje tegen die tijd er allang uit. Wat wel kan is na een scheet de bus gauw onder de neus van je maat douwenquote:Op dinsdag 14 juni 2022 20:38 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Fart in a can!! Cadeau doen aan je schoonmoeder!!!!!!
Tja, als ik drie van die Pringles gehad heb begint mijn lichaam te protesteren.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 16:00 schreef -Sigaartje het volgende:
Net zoals de term "Alleen natuurlijke ingedrieënten". Draai je het pakje om, dan zie je suiker staan (is inderdaad natuurlijk) in het lijstje. Zonder percentage of gewicht. Bij zout staat dat wel. Dus hier iets wettelijks iets raars aan de hand. Bij zout moet opgegeven worden hoeveel, bij suiker niet.quote:Op donderdag 16 juni 2022 17:14 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Tja, als ik drie van die Pringles gehad heb begint mijn lichaam te protesteren.En ja, het bestaat uit aardappelpoeder dat in een vorm wordt geperst, mensen lijken ook niet door te hebben dat ze allemaal dezelfde vorm hebben. 'Stapelchips' noemen ze dat in het Nederlands.
Neemt niet weg dat chips in elke mogelijke vorm junkfood zijn.
En ja kipnuggets worden gemaakt van 'chicken product', een term die met opzet vaag is gelaten.
Bij suiker staat het ook op de verpakking. Wat je ook weleens ziet "bevat van nature voorkomende suikers", ja want mensen zijn schijnbaar zo achterlijk dat ze zich niet beseffen dat er in zoiets als een appel ook suiker zit.quote:Op donderdag 16 juni 2022 17:28 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Net zoals de term "Alleen natuurlijke ingedrieënten". Draai je het pakje om, dan zie je suiker staan (is inderdaad natuurlijk) in het lijstje. Zonder percentage of gewicht. Bij zout staat dat wel. Dus hier iets wettelijks iets raars aan de hand. Bij zout moet opgegeven worden hoeveel, bij suiker niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |