Denk dat je nu ook zo'n woning makkelijk krijgt verkocht toch?quote:Op dinsdag 14 juni 2022 18:22 schreef Haags het volgende:
[..]
Maar dan snijd je alleen maar jezelf in de vingers lijkt mij. Wie koopt er nou een woning wetende dat de VVE niet helemaal gezond is?
Kan ja.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 18:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk dat je nu ook zo'n woning makkelijk krijgt verkocht toch?
Die mensen die willen verkopen zouden juist moeten aansturen op verhoging en sneller uitgeven van het grote onderhoud omdat dan de verkoopwaarde zou kunnen verhogen.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 18:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk dat je nu ook zo'n woning makkelijk krijgt verkocht toch?
ja begrijpelijk. De vve's daar zijn altijd al niet in orde geweest denk ik, altijd arme straat geweest.Portiek naast mij kunnen die 150 euro per maand per appartement niet eens betalen omdat ze niet genoeg verdienenquote:Op dinsdag 14 juni 2022 18:25 schreef Haags het volgende:
[..]
Kan ja.
Ik zou zelf wel graag de gebreken van een woning willen weten en hoe het er dan voor staat met een VVE. Als dat ruk is dan stap ik er niet in.
Maar goed, ik ben blij dat ik dat gedoe van een VVE niet heb.
Lekker genieten maat.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 18:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, maat is aan het koken, dat doet hij graag alleen, dus ik zit aan het meertje met een colaatje met wat akvavit eringoeie leven jo
Ja al hebben ze binnen zelf alles gerenoveerdquote:Op dinsdag 14 juni 2022 18:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Die mensen die willen verkopen zouden juist moeten aansturen op verhoging en sneller uitgeven van het grote onderhoud omdat dan de verkoopwaarde zou kunnen verhogen.
quote:Op dinsdag 14 juni 2022 18:27 schreef Haags het volgende:
[..]
Lekker genieten maat.
Nog een weekje dan worden de dagen weer korter.@:zipportal
Redelijk. Frietje met sate was wel lekkerquote:
Ik heb geplonst!quote:Op dinsdag 14 juni 2022 18:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, maat is aan het koken, dat doet hij graag alleen, dus ik zit aan het meertje met een colaatje met wat akvavit eringoeie leven jo
Oehquote:Op dinsdag 14 juni 2022 18:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Redelijk. Frietje met sate was wel lekker
Heb je je cursus nu ook gehaald of was er geen examen?quote:Op dinsdag 14 juni 2022 18:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Redelijk. Frietje met sate was wel lekker
Dan kom ik weer thuis en dat is veel leukerquote:Op dinsdag 14 juni 2022 18:27 schreef Haags het volgende:
[..]
Lekker genieten maat.
quote:Op dinsdag 14 juni 2022 18:27 schreef Haags het volgende:
[..]
Lekker genieten maat.
Ik ga nog even kijken of dat in Rovaniemi misschien kanquote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2022 16:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Toen wel naar eoa space launch turbo visitor's center gereden, dat was wel tof.
Ik heb een certificaat gekregenquote:Op dinsdag 14 juni 2022 18:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb je je cursus nu ook gehaald of was er geen examen?
Nice bosquote:Op dinsdag 14 juni 2022 18:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb een certificaat gekregen![]()
Eerst had ik een theorie toets. Met 10 vragen die ik alle 10 goed had. Na de lunch was er een praktijk gedeelte. Dat was gewoon op het terrein van het werk met wat verkeersborden die je moest toelichten aan de leraar.. Ook fluitje van een cent...
Waren er ook mensen gezakt?quote:Op dinsdag 14 juni 2022 18:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb een certificaat gekregen![]()
Eerst had ik een theorie toets. Met 10 vragen die ik alle 10 goed had. Na de lunch was er een praktijk gedeelte. Dat was gewoon op het terrein van het werk met wat verkeersborden die je moest toelichten aan de leraar.. Ook fluitje van een cent...
Nee, in mijn groepje iig niet.quote:
Was de cursus ook echt gericht op verkeersveiligheid bij het bezorgen van de post? Of meer algemene verkeersveiligheid?quote:Op dinsdag 14 juni 2022 18:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, in mijn groepje iig niet.
Maar omdat we met zoveel mensen zijn en er echt wel post bezorgd moet worden, zijn we opgesplitst in 6 groepen. Gisteren was de eerste, donderdag nog een groep en de overgebleven collega's moeten in september.
Ik denk wel dat iedereen slaagt, want zo moeilijk is het niet, Maar je weet maar nooit natuurlijk...
maar kijk hoeveel beenruimtequote:Op dinsdag 14 juni 2022 18:42 schreef Recce het volgende:
Vliegen gaat nog leuker worden:
[ afbeelding ]
Heb je tenminste wel een beetje beenruimtequote:Op dinsdag 14 juni 2022 18:42 schreef Recce het volgende:
Vliegen gaat nog leuker worden:
[ afbeelding ]
* Recce scant artikel:quote:Op dinsdag 14 juni 2022 18:43 schreef Lospedrosa het volgende:
Goh plotseling stijgt het aantal van plotselinge doden wereldwijd flink.
https://7news.com.au/news(...)people-c-7091421.amp
quote:Paratz explained that the numbers had remained tragically consistent over the years.
“This has always been a really tragic thing that’s been around, and we haven’t seen a big change in numbers in recent years,” she said.
algemeen. Een klein beetje over het post bezorgen, maar dat was heel beknopt.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 18:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Was de cursus ook echt gericht op verkeersveiligheid bij het bezorgen van de post? Of meer algemene verkeersveiligheid?
quote:Op dinsdag 14 juni 2022 18:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar kijk hoeveel beenruimtezeker premium economy ofzo
Daar moet je vast extra voor betalen dan. Zonder upgrade blokkeren ze die ruimte.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 18:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je tenminste wel een beetje beenruimte
Moet je dan je benen in je nek vouwen?quote:Op dinsdag 14 juni 2022 18:49 schreef Recce het volgende:
[..]
[..]
Daar moet je vast extra voor betalen dan. Zonder upgrade blokkeren ze die ruimte.
en dan kan die bovenste rij zeker ook nog achter met hun rugleuningquote:Op dinsdag 14 juni 2022 18:49 schreef Recce het volgende:
[..]
[..]
Daar moet je vast extra voor betalen dan. Zonder upgrade blokkeren ze die ruimte.
Morgen, als het goed is.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 18:48 schreef bitterbal het volgende:
wanneer kunnen we de nieuwe haring eten?
Nieuwe haring is al bijna een jaar oud.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 18:48 schreef bitterbal het volgende:
wanneer kunnen we de nieuwe haring eten?
Een dikke Amerikaan gaat ook moeilijk passen daar onderin en als-ie boven je zit, moet je hopen dat je geen noodlanding moet maken.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 18:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
en dan kan die bovenste rij zeker ook nog achter met hun rugleuning![]()
ja vliegen is ook gewoon kut
Als ze je ook gelijk onder narcose brengen hoef je tenminste niet heel die vlucht een beetje voor je uit te starenquote:Op dinsdag 14 juni 2022 18:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat doen ze buiten het vliegtuig al en dan word je als vracht ingeladen.
De B.A.-methode.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 18:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als ze je ook gelijk onder narcose brengen hoef je tenminste niet heel die vlucht een beetje voor je uit te staren
Of een dikke Indiërquote:Op dinsdag 14 juni 2022 18:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Een dikke Amerikaan gaat ook moeilijk passen daar onderin en als-ie boven je zit, moet je hopen dat je geen noodlanding moet maken.
Beetje overdreven veel voor zo´n kleine oppervlaktequote:Op dinsdag 14 juni 2022 18:56 schreef bitterbal het volgende:
https://www.funda.nl/koop(...)48767-boompjes-53-t/
*kijkt op rekening*
**
maar dat uitzichtquote:Op dinsdag 14 juni 2022 18:58 schreef Haags het volgende:
[..]
Beetje overdreven veel voor zo´n kleine oppervlakte
Mooie naam voor een straat welquote:Op dinsdag 14 juni 2022 18:56 schreef bitterbal het volgende:
https://www.funda.nl/koop(...)48767-boompjes-53-t/
*kijkt op rekening*
**
de boompjesquote:Op dinsdag 14 juni 2022 19:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Mooie naam voor een straat wel
Ik krijg daar echt never nooit niet een hypotheek voorquote:Op dinsdag 14 juni 2022 19:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
de boompjesmoet jij eigenlijk wonen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |