Dat sars eventjes een beetje normaal doet, ik wil op vakantiequote:Op dinsdag 14 juni 2022 16:51 schreef bitterbal het volgende:
Aantal positieve testen is in 2 weken verdubbeld
Dumdumdumquote:Op dinsdag 14 juni 2022 17:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat sars eventjes een beetje normaal doet, ik wil op vakantie
Zeker weer zo'n snood plannetje van jou hequote:
K weet van niksquote:Op dinsdag 14 juni 2022 17:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zeker weer zo'n snood plannetje van jou he
Alleen maar vanwege die beren zeker ...quote:
Neequote:Op dinsdag 14 juni 2022 17:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alleen maar vanwege die beren zeker ...
Vind het maar verdachtquote:
Wasrek binnen gij huisvrouwenserpent?quote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2022 17:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wasrek binnen gij huisvrouwenserpent?
Ik zag twee slangen,
De was ophangen,
Oh, dat was een wonder,
Het was een wonder, boven wonder,
Dat die slangen, hangen konden,
Hi hi hi, ha ha ha,
'K Stond er bij en ik keek er naar.
Wat kan er nou helemaal mis gaanquote:Op dinsdag 14 juni 2022 17:23 schreef UitStraling het volgende:
"Plan van het kabinet om kansarme Franse jongeren uit buitenwijken naar Nederland te halen om hier te komen werken"
In de achterstandswijk Beauregard in Poissy, 20 kilometer ten westen van Parijs, wordt enthousiast gereageerd op het idee. ,,Kan ik me bij u inschrijven? Zo’n kans zou ik grijpen”, zegt Ibrahim Sissoko (23). ,,Ook al weet ik niet veel van Nederland, behalve dat er veel drugs zijn.”
Hups allemaal meteen een leasebak, dom blondje, driezitsbank, Netflix abonnement, zwembadje en een plastic opblaasflamingo erbijquote:
Yes! Win-win.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 17:23 schreef UitStraling het volgende:
"Plan van het kabinet om kansarme Franse jongeren uit buitenwijken naar Nederland te halen om hier te komen werken"
In de achterstandswijk Beauregard in Poissy, 20 kilometer ten westen van Parijs, wordt enthousiast gereageerd op het idee. ,,Kan ik me bij u inschrijven? Zo’n kans zou ik grijpen”, zegt Ibrahim Sissoko (23). ,,Ook al weet ik niet veel van Nederland, behalve dat er veel drugs zijn.”
Willems Snackpaleis?quote:Op dinsdag 14 juni 2022 18:01 schreef UitStraling het volgende:
Afgewerkt![]()
Ik ga op zoek naar een leuk restaurantje in de buurt
Had er niet en of ander orgaan gezegd dat NL zich niet meer moest richten op arbeiders van buiten NL vanwege de hoge woningnood?quote:Op dinsdag 14 juni 2022 18:01 schreef UitStraling het volgende:
Afgewerkt![]()
Ik ga op zoek naar een leuk restaurantje in de buurt
Je kunt weer lekker euh hoe noem je dat ook weer? Smurfen toch?quote:Op dinsdag 14 juni 2022 18:07 schreef bitterbal het volgende:
had ik julie al verteld hoe erg ik van de zon hou
nee smurfen is niks doenquote:Op dinsdag 14 juni 2022 18:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je kunt weer lekker euh hoe noem je dat ook weer? Smurfen toch?
VVE is verplicht te sparen voor groot onderhoud. Min 0,5% van de herbouwwaarde van het gebouw.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 18:10 schreef bitterbal het volgende:
de buren beneden in den haag zijn blijkbaar nog steeds bezig om de vve bijdrage te verlagen. 28 juni is er een vve vergadering. De bestuurder zegt dat als besloten wordt door ons om de bijdrage te verlagen zij haar werkzaamheden bij ons opzegt
) Technische Zaken & MOP
Bijgevoegd treffen jullie de Meerjaren Onderhouds Prognose aan voor de VvE.
Collectief schilderwerk is nog niet uitgevoerd. Planning is najaar 2022/voorjaar 2023.
Discussie speelt aangaande de hoogte van de reservering. Bijgaand MOP laat een
reservering zien van ¤ 7.800,00 op jaarbasis. Hierbij wordt, bij uitvoer van al het
gepland groot onderhoud een tekort verwacht van ¤15.500 in 2028
Lekker handig ook om deze tijden een bijdrage aan de VVE te willen verlagen. Komt je nog duur te staan als je straks zaken moet gaan aanpakken. Alles wordt duurder.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 18:10 schreef bitterbal het volgende:
de buren beneden in den haag zijn blijkbaar nog steeds bezig om de vve bijdrage te verlagen. 28 juni is er een vve vergadering. De bestuurder zegt dat als besloten wordt door ons om de bijdrage te verlagen zij haar werkzaamheden bij ons opzegt
) Technische Zaken & MOP
Bijgevoegd treffen jullie de Meerjaren Onderhouds Prognose aan voor de VvE.
Collectief schilderwerk is nog niet uitgevoerd. Planning is najaar 2022/voorjaar 2023.
Discussie speelt aangaande de hoogte van de reservering. Bijgaand MOP laat een
reservering zien van ¤ 7.800,00 op jaarbasis. Hierbij wordt, bij uitvoer van al het
gepland groot onderhoud een tekort verwacht van ¤15.500 in 2028
dit is dan de herbouwaarde blijkbaarquote:Op dinsdag 14 juni 2022 18:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
VVE is verplicht te sparen voor groot onderhoud. Min 0,5% van de herbouwwaarde van het gebouw.
ja maar begrijp ook niet waarom. Die mensen zijn beide hoogopgeleid,beide een baan en verdienen 1750 aan het verhuren van het appartementquote:Op dinsdag 14 juni 2022 18:13 schreef Haags het volgende:
[..]
Lekker handig ook om deze tijden een bijdrage aan de VVE te willen verlagen. Komt je nog duur te staan als je straks zaken moet gaan aanpakken. Alles wordt duurder.
Dan maken ze zelf waarschijnlijk geen gebruik van de VVE en doen ze alles op eigen kosten.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 18:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar begrijp ook niet waarom. Die mensen zijn beide hoogopgeleid,beide een baan en verdienen 1750 aan het verhuren van het appartement
ja maar dan moet je niet in een vve gaan zitten. Overigens hebben we van de vve pot toen ze er net woonde hun inbraakkosten betaald terwijl dat buiten de vve vielquote:Op dinsdag 14 juni 2022 18:17 schreef Haags het volgende:
[..]
Dan maken ze zelf waarschijnlijk geen gebruik van de VVE en doen ze alles op eigen kosten.
Dit riekt een beetje naar illegaliteit van hun kant. Ze kunnen niet helemaal onder die VVE uit. Dus er zullen wel wat andere zaken spelen.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 18:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar dan moet je niet in een vve gaan zitten. Overigens hebben we van de vve pot toen ze er net woonde hun inbraakkosten betaald terwijl dat buiten de vve viel![]()
maar goed prima als je geen vve wilt of die verplichtingen die daarbij komen maar dan koop je een vrijstaand huis
Er moet ¤40.000 in pot zitten. Wettelijk verplicht.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 18:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dit is dan de herbouwaarde blijkbaar
Taxatie herbouwwaarde
Omdat de bouwkosten de afgelopen periode aanzienlijk is gestegen en de
herbouwwaarde van het complex op dit moment op ¤ 814.400,00 staat, wordt
aangeraden het complex dit jaar opnieuw te laten taxeren. Aan de ALV wordt
verzocht hier akkoord voor te geven. Kosten voor taxatie bedragen vermoedelijk
ongeveer ¤ 400,00.
Toen ik er kwam wonen was het 50 euro per maand vve, uiteindelijk weten te verhogen naar 100 euro want met 50 kan je geen drol. Toen bleek dat er toch wel veel gedaan moet worden dus gestemt om het te verhogen naar 150 per maand. En de mensen beneden mij die ook verhuren zijn dus al de hele tijd aan het zeuren dat het naar beneden moet, blijkbaar gaan we daar dan weer over stemmen
dat hebben we niet geloof ik aangezien we al tekort komen voor al dat onderhoudquote:Op dinsdag 14 juni 2022 18:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Er moet ¤40.000 in pot zitten. Wettelijk verplicht.
ja of het plannen van verkoop van de woning en daarom nietteveel in de pot willen stoppen?quote:Op dinsdag 14 juni 2022 18:20 schreef Haags het volgende:
[..]
Dit riekt een beetje naar illegaliteit van hun kant. Ze kunnen niet helemaal onder die VVE uit. Dus er zullen wel wat andere zaken spelen.
Nou dan kun je niet verlagen. Volgende vraag!quote:Op dinsdag 14 juni 2022 18:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat hebben we niet geloof ik aangezien we al tekort komen voor al dat onderhoud
Maar dan snijd je alleen maar jezelf in de vingers lijkt mij. Wie koopt er nou een woning wetende dat de VVE niet helemaal gezond is?quote:Op dinsdag 14 juni 2022 18:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja of het plannen van verkoop van de woning en daarom nietteveel in de pot willen stoppen?
quote:Op dinsdag 14 juni 2022 18:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou dan kun je niet verlagen. Volgende vraag!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |