Ik zag nog een vacature bij wat schoonfamilie.quote:
Gelachen.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 13:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Niemand, laten hem gewoon bij de ingang staan.
-begint brief te typen-quote:Op dinsdag 14 juni 2022 13:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zag nog een vacature bij wat schoonfamilie.
Jij blijft wel?quote:Op dinsdag 14 juni 2022 13:54 schreef bitterbal het volgende:
kijken hoe snel de rest van personeel nu weg gaat
Wel lange dagen hoor, die "hobby" is er meestal niet voor niets.quote:
Ach slapen doe ik dan toch niet.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 13:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wel lange dagen hoor, die "hobby" is er meestal niet voor niets.
O dat lijkt me wel leuk.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 13:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee denk van afdeling naar afdeling bv voor onderzoeken
zag ze ook in erasmus. Zit een soort van duwkarretje voor dat bed en daar staan zij daar op en rijden bed en patient zo over de gangen
*haakt af*quote:Op dinsdag 14 juni 2022 13:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja je moet wel sociaal vaardig zijn en graag over je heen laten lopen. Dan kan je zo de horeca in ja
Ja want plan om naar thailand tegaan volgend jaar staat nog steeds dus denk wel dat ik blijf tenzij het ineens super kut wordt om er te werkenquote:
Mensen helpen, bah.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 13:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja daarom, beetje stress en actie en adrenaline is goed voor een mens, beter dan zieke mensen een ziekenhuis rond duwen maar goed.
En dan na Thailand verder kijken?quote:Op dinsdag 14 juni 2022 13:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja want plan om naar thailand tegaan volgend jaar staat nog steeds dus denk wel dat ik blijf tenzij het ineens super kut wordt om er te werken
quote:
Laat maar weer.quote:De uitdaging...
... zit ’m vooral in het contact met de patiënten!
*stopt*quote:Is jouw droom altijd al geweest om te werken in het ziekenhuis?
Ben jij op zoek naar een baan, waarbij je fysiek bezig bent?
Weet jij patiënten altijd op hun gemak te stellen?
Eh.quote:Je maakt dus onderdeel uit van een team dat nog volop in ontwikkeling is. Klinkt uitdagend toch?
Oftewel, je komt terecht in totale chaos waar niemand iets weet.quote:
maar daar heeft ze veel ervaring meequote:Op dinsdag 14 juni 2022 14:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oftewel, je komt terecht in totale chaos waar niemand iets weet.
Op zich, als je uit de horeca komt: niks nieuws.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 14:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Daar kan ik dus echt niet tegen.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 14:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het moet ook wel leuk blijvenquote:Op dinsdag 14 juni 2022 14:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar daar heeft ze veel ervaring mee
Ik kan daar tot een zekere hoogte tegen, maar de boog kan niet altijd gespannen blijven.quote:
bij ons is die 90 procent van de tijd gespannen en als die dat niet is voelen wij ons schuldig dat die dat niet isquote:Op dinsdag 14 juni 2022 14:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kan daar tot een zekere hoogte tegen, maar de boog kan niet altijd gespannen blijven.
Dit.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 14:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kan daar tot een zekere hoogte tegen, maar de boog kan niet altijd gespannen blijven.
Ja, dat snap ik wel, voelt toch raar als het ineens heel rustig is..quote:Op dinsdag 14 juni 2022 14:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
bij ons is die 90 procent van de tijd gespannen en als die dat niet is voelen wij ons schuldig dat die dat niet is
ja alsof je iets slechts doet. gestoord natuurlijkquote:Op dinsdag 14 juni 2022 14:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik wel, voelt toch raar als het ineens heel rustig is..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
ja bv of koelkastjes schoonmaken ofzo.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 14:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wat moet je dan gaan doen? Planten afstoffen of zo ?
Wat is het lekkerste bij jullie op de kaart?quote:Op dinsdag 14 juni 2022 14:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja bv of koelkastjes schoonmaken ofzo.
Wel een stuk minder dan voorheen, tho.quote:
ik vind onze gerookte zalm echt gruwelijk lekker en we hebben een ribstuk van het varkenquote:Op dinsdag 14 juni 2022 14:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat is het lekkerste bij jullie op de kaart?
Tomatensoepquote:Op dinsdag 14 juni 2022 14:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat is het lekkerste bij jullie op de kaart?
Ik wil dit.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 14:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik vind onze gerookte zalm echt gruwelijk lekker en we hebben een ribstuk van het varken
quote:Op dinsdag 14 juni 2022 14:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik vind onze gerookte zalm echt gruwelijk lekker en we hebben een ribstuk van het varken
In je gezicht.quote:
ja das echt lekker. hangt eerst een hele tijd in zon kast om te drogen. Super sappig is het ookquote:
Niceeeequote:Op dinsdag 14 juni 2022 14:10 schreef bitterbal het volgende:
opzich vind ik al ons eten wel goed. we krijgen niet vaak negatieve feedback over het eten zelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |