Nou mag je niet zomaar aan iedere rolstoel beginnen te sleutelen ivm verzekering e.d.
Maar nou wil het geval dat ik nog een oude rolstoel heb staan die van mijzelf is (na een aantal jaar is zo'n rolstoel afgeschreven en dus officieel niks meer waard) en die niet door de gemeente is opgehaald, maar die rolstoel is niet meer 'up te date' d.w.z. niet snel genoeg.
Mijn vraag is; zijn hier mensen die in het weekend niks te doen hebben en zich eraan willen wagen om die rolstoel op te voeren? Ik ben zelf een totaal leek in die dingen dus het zal helemaal van jullie afhangen...
quote:vetttt daar wil ik wel een keertje mee rijden
Op woensdag 5 februari 2003 12:33 schreef MacBeth het volgende:
Zoiets?
quote:hé
Op woensdag 5 februari 2003 12:35 schreef dJ-Zcore het volgende:[..]
vetttt daar wil ik wel een keertje mee rijden
*profiel bekijkt
quote:
Zoiets?
quote:nu al wakker??? sjit hej
Op woensdag 5 februari 2003 12:36 schreef F1908 het volgende:[..]
hé
*profiel bekijkt
quote:erg he, jij dan? heel de nacht doorgestampt?
Op woensdag 5 februari 2003 12:37 schreef dJ-Zcore het volgende:[..]
nu al wakker??? sjit hej
edit: willen de slowsjetters gaarne opzouten?
[Dit bericht is gewijzigd door MacBeth op 05-02-2003 12:42]
quote:ben om half 4 gaan slapen.
Op woensdag 5 februari 2003 12:38 schreef F1908 het volgende:[..]
erg he, jij dan? heel de nacht doorgestampt?
quote:jij hebt het door
Op woensdag 5 februari 2003 12:40 schreef dJ-Zcore het volgende:[..]
ben om half 4 gaan slapen.
zat nog ff tegen de "usuals" te mekkeren en die vonden het grappig dat ik op hun commentaar inging.... goh wat zijn we weer volwassen... en om te bewijzen dat ik geen newbie ben, ben ik gewoon lekker naar me bed gegaan en ga ik niet meer op diefiguren in
quote:Oh ik hoef niks te betalen maar de gemeente weigert dat...
Op woensdag 5 februari 2003 12:38 schreef MacBeth het volgende:
Je zult ongetwijfeld niet de enige zijn die 'n mooie rolstoel een hele aanslag op de portemonnaie vindt...
quote:Maar ook met dat probleem zul je niet de eerste zijn, neem ik aan...
Op woensdag 5 februari 2003 12:41 schreef thurminator het volgende:[..]
Oh ik hoef niks te betalen maar de gemeente weigert dat...
Tja, lastig, als de gemeente echt moeilijk doet misschien rechtshulp inschakelen? (zomaar 'n idee)
quote:* Stuurt topic door!
Op woensdag 5 februari 2003 12:14 schreef thurminator het volgende:
Mijn vraag is; zijn hier mensen die in het weekend niks te doen hebben en zich eraan willen wagen om die rolstoel op te voeren? Ik ben zelf een totaal leek in die dingen dus het zal helemaal van jullie afhangen...
Ikzelf kan het niet, ben blij dat ik elke keer de PC weer aankrijg zullen we maar zeggen, maar 2 vrienden van me zitten op de TU. Ik hoop dat zij misschien of wellicht studiegenoten van hun je kunnen helpen.
Wel een strak plan, ik zou je graag helpen als ik het kon!
quote:Nou ik ga binnenkort verhuizen naar gemeente Eindhoven (zie signature) en die gemeente doet niet zo moeilijk, alleen de rolstoel die ik nu heb staan is heel degelijk en kan nog jaren mee, en dat kun je van de nieuwste rolstoelen niet zeggen...
Op woensdag 5 februari 2003 12:44 schreef MacBeth het volgende:[..]
Maar ook met dat probleem zul je niet de eerste zijn, neem ik aan...
Tja, lastig, als de gemeente echt moeilijk doet misschien rechtshulp inschakelen? (zomaar 'n idee)
quote:
Op woensdag 5 februari 2003 12:52 schreef Reintje het volgende:[..]
* Stuurt topic door!
Ikzelf kan het niet, ben blij dat ik elke keer de PC weer aankrijg zullen we maar zeggen, maar 2 vrienden van me zitten op de TU. Ik hoop dat zij misschien of wellicht studiegenoten van hun je kunnen helpen.
Wel een strak plan, ik zou je graag helpen als ik het kon!
Als je iets meer van hun weet laat het me hier dan maar weten dan neemik wel contact met jou op.
[Dit bericht is gewijzigd door thurminator op 05-02-2003 13:17]
Anders kan je er n.l. wel een motor van een 2cv in zetten ...
quote:Ja dat zou lachuh zijn maar dan hangt gelijk heel die sporthal vol rook
Op woensdag 5 februari 2003 13:21 schreef 2cv het volgende:
Zou een verbrandingsmotor ook mogen ? Of moet het perse op electriek draaien ?Anders kan je er n.l. wel een motor van een 2cv in zetten ...
![]()
quote:
Op woensdag 5 februari 2003 13:35 schreef Feestkabouter het volgende:
lijkt me wat voor Scrapheap Challenge!
quote:Ik vind vooral de vossesteert een mooi detail
Zoiets?
Maar wellicht is het een idee om (zoals al eerder geoppert) een school in te schakelen.
Kunnen ze een soort studie project van maken. Je kunt het bij MBO, HBO en Universiteit proberen, electro of werktuigbouwkunde.
Wat dat betreft is zeker Eindhoven een mooie stad ervoor.
Of je kunt de fabrikant vragen of er methoden bekend zijn om 'm op te voeren, wellicht kun je met andere klanten van hun in contact komen.
quote:Ja ik kan 'm zoiezo ff bellen voor nieuwe onderdelen (accu's e.d.), dus dan kan ik dat ook ff vragen...
Op zondag 9 februari 2003 16:41 schreef sop het volgende:
Of je kunt de fabrikant vragen of er methoden bekend zijn om 'm op te voeren, wellicht kun je met andere klanten van hun in contact komen.
quote:Je moet gewoon vragen of de fabrikant je sponsort
Op zondag 9 februari 2003 16:41 schreef sop het volgende:[..]
Ik vind vooral de vossesteert een mooi detail
Maar wellicht is het een idee om (zoals al eerder geoppert) een school in te schakelen.
Kunnen ze een soort studie project van maken. Je kunt het bij MBO, HBO en Universiteit proberen, electro of werktuigbouwkunde.Wat dat betreft is zeker Eindhoven een mooie stad ervoor.
quote:Ja zou wel lachuh zijn
Op maandag 17 februari 2003 14:30 schreef 2cv het volgende:[..]
Je moet gewoon vragen of de fabrikant je sponsort
Maak er een heel extreme rolstoel van en kom opdagen bij beurzen ect.. Zo hebben jullie beide wat
Ik zal binnenkort wat foto's posten zodat men hier een idee heeft waar men aan begint.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |